Jeeeey!!!! GV, o meid, wat ben ik blij voor je! Ik dacht eerst ook 'heb je t nou over ovutest?'Maar nee, jij bent gewoon superduper hartstikke zwanger! Kippenvel en traantjes in mijn ogen, wat is het je gegund meid!!! @Hier: Vandaag had dametje superdorst en dronk ze megagulzig uit de tuitbeker appelsap. Ze lust en kan het dus wel, maar vertikt het gewoon. Net ook voor het eerst wat volle melk uit de fles gegeven, ging goed, Water, thee uit fles blijft een gedoe. Maar uit een gewoon bekertje gaat het wel enigszins goed. Heb jullie tip meegenomen: hele dag door water uit tuitfles beschikbaar voor dametje. In bad oefenen gaat niet, want ze gaat niet meer in bad... @Miis: Leuke, nijntje thema!!!
inge, komt later wel weer dat je in bad gaat( denk ik) ...ik ook hele tijd alleen maar gedouht met zoon, totdat hij het leuk vodn alleen weer te spelen in zn badje en ikd us niet mee hoefde.. Inmiddels doucht hij alleen...maar dan doen ze het meestal ook zelf Ik geef ook standaard een slokje water voor het slapengaan en dat was dan ook soort oefnenen Msaar goe dat ze toch heeft gedronken! komt wle goed hoor! ze is nog jong!
Dag lieve dames!! Hoe is het met de dames op of rondom het wachtbankje? Hoe is het met onze mooie beebjes die al hard op weg zijn richting het eerste jaar? En met de kleine beeb die nog niet zo hard richting het eerste jaar gaat? en met de zwangere Sum en GV? En met de knappe oudere kindjes? Ik mis jullie wel hoor dames!!! Maar ik durfde niet meer binnen te vallen... Hier gaat alles wel goed! Mn meissie is een heerlijke dikkerd van 10,5 kilo (10mnd) en het gaat heel goed. De reflux is er nog steeds en ook de allergieën, maar daar is mee te leven. Ik voed nog steeds 3-4x per dag !! En verder gaat het goed! Mn mannetje is helemaal zindelijk al een paar maandjes en die praat en zingt alsof het een lieve lust is!! Hij is heel behulpzaam en een trotse broer!! Met mij gaat het redelijk goed. Nog steeds pijn aan mn bekken, maar verder prima! En met ML ook alles goed. Alleen ben ik nu misschien zwanger door de mirena heen, dus dat is even spannend. Vanavond bloeduitslag... Tja we zien wel Een nieuw beebje is altijd welkom, maar de kans op innesteling met de mirena is erg klein
Nou kan meteen vertellen dat ik niet genoeg HCG in mn bloed heb om het een zwangerschap te noemen: Niet zwanger dus... Ben opgelucht maar ook teleurgesteld. Raar
@BB: dat was idd even spannend! Mirena en zwanger zijn is idd niet zo'n goede combi. Ik snap wel hoor dat je dan ook een beetje teleurgesteld bent. @Miis: Da's wel een goed idee, om gewoon t babybadje op de grond te zetten en dan lekker te laten spartelen
hmnm BB hoor ik daar een volgende kinderwens? hihi...kriebelt het alweer? Je mag me best komen vergezellen hoor! Net als gv...gezellie!
Hahahahaha Sum, nou we hebben wel indd net besloten dat er een derde mag komen een keer!! Ja en t kriebelt bij mij altijd
oee das dan wel weer spannend! en dochterlief is al 10 maand..meen je? is het zo lang geleden alweer...Gosh! time flys
Babbel, jeetje meid kan me Herl goed voorstellen dat t zo dubbel is!! Fijn alles goed gaat zie altijd leuke foto's van j kids!Schatjes! Inge, ja dat is makkelijk! Ik weet niet wat voor badkamer jij hebt, maar ik zo'n inloop zegmaar dus ik douchte er altijd naast.. Super handig en sowieso handig dat ze dan lekker zo alleen kunnen spelen ( blijf er natuurlijk wel bij) Summm, wanner gaat j verlof nou in en wanneer ook alweer uitgerekend?
Dat is handig douchen zo ja Miis!! Sum: Ben zoooo benieuwd naar jullie naam!! Oh ik heb ook weer helemaal zin om namen te bedenken straks over een paar maandjes Nu is Ri.ff voor een jongen een favorietje...
Snel gelezen omdat ik zo benieuwd ws naar het verhaal van babbel en een eventuele update van GV. @ Babbel: ik had onlangs een jongen in de klas die heette R.oef. Vond ik ook wel leuk!
lieve meiden, Zaterdag ochtend en avond een positieve test. Zondag ochtend en avond een positieve test. Vanochtend een positieve test. Ga er nu een beetje zelf in geloven. Het eerste moment toen ik 2 streepjes zag was ik mega blij. Heb CV wakker gemaakt en de test laten zien. Helemaal happy de peppy. Maar opeens dacht ik misschien hij vanavond niet meer positief.... Weer positief getest en toen dacht ik misschien is hij morgen wit..... Maar nu heb ik wel een beetje het gevoel dat het echt is. Zo onwerkelijk. Je wilt het zo graag, we hebben zo lang gewacht en dan is het zo ver en dan ga ik twijfelen. Wou het eigenlijk zaterdag als verjaardags kado aan me vader vertellen maar was zo aan het twijfelen dat ik toch nog even wacht. Me ouders hebben het natuurlijk snel door omdat ik nu niet meer prik. Dus 3mnd niets zeggen gaat niet lukken. heb net naar de fertiliteitspoli gebeld. En heb di 28 aug een echo!! Cv zus is nu 4/5 maanden zwanger dus dat is wel leuk! En die van me broertje zijn nu 7 maanden. Het was gister zo leuk zwemmen. Ze vonden het geweldig. Ze hebben in een babyflote gezeten en wilde er niet uit. Even tukkie tussendoor en weer het water in. Kan niet wachten tot ik ook met ons guppy kan gaan zwemmen. Sorry hoor het is een beetje een echo bericht maar ben ff alles over iedereen kwijt. ben zo in de war van het hele gedoe maar komt goed!
jaaaaaa GOUDVIS J I J bent Z W A N G E R !!! tis echt waaaaar!! whoeeehoee...meid we zijn zooooo door het dolle heen en blij voor jou ( jullie natuurlijk) aaaaahh geniet maa lekker van je mooie testjes!!!!!!!
Lieve gv we zijn erg blij voor je meis! Lekker van genieten! En het vooral maar lekker gaan vieren! Ondanks dat het een onzekere tijd is, de eerste hindernis heb je behaald meis en dat is een feestje, een lach en een traan waard! Dikke knuffel! @hier: dochters kamer is bijna helemaal af, ze heeft er vanacht in geslapen...geweldig...wat word ze groot I(brok in de keel) zo speelt ze nu op dr kamer...Echt spel: theetje drinken met de beer...(ik janken...haha) Ze ging ook helpen haar kamer in te richten: my little pony's speciaal in een mandje in een kastje. Zoow aandoenelijk...Zucht. Nog even de puintjes op de i (heb een lamp speciaal laten maken) en haar kast moet nog effe af en dan is de beeb kamer helemaal leeg en kan ik weer op nieuw bezig met inrichten (MIJN HOBBY!) alleen ditmaal voor een jongen Heb er zon zin in! Heb vanacht alleen een rot droom gehad...dat onze beeb 1 oktober in mijn buik overleed.....Gekke droom he? Weet niet wat het betekend maar ik ga er vanuit dat het niks is en gewoon een angst droom van een zwangere (get used to it..haha) Miis: okt met verlof. 20 nov officieel uitgerekend.
Oh sum sorry, zie het nu in je banner staan! wat lief zeg die kleine meid hihi en die hormonen van ej helpen dna ook niet mee hahahah, nee maar ik heb ook snel een brok in mn keel... Vanmorgen is het stil, meneertje speelt in zn kamer...ga ik kijken, zoooo lief blokjes bouwen en dan met zo'n duplo poesje en hondje spelen...en hun brokjes voerne enz...haha zo zoet!!! @hier, helemaal blij, jongste slaapt zo heelrijk, sowieso slaapt ie echt heel goed...elke dag dutjes van 2 uur per x en elke avond 2030 in bed...en normaal kwam hij dan rond 5u....soms later soms eerder maar gemiddeld 5...en vannacht kwma hij helemaal niet om 7u even drinken en gelijk door slapen tot 0930!!!
Wat heerlijk Sum!!! Mooie momentjes zijn dat Heerlijk genieten! Ik ben helemaal aan het genieten van de peuterpraatjes en grapjes hahahaha geniaal!! Miis: Aaaaah wat lekker!!! Hij doet het ook zo goed dus!! GV: Ooooooooooooooooh jaaaaaaaaaa lekker he al die positieve testen!!! Zo herkenbaar jouw gevoel! En 28e al echo bofkont! Geniet ze maar flink!