2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ging net naar de wc voor plasje voordat ik ging douchen. Wat denk je?

Hele inlegkruisje doorweekt en onderbroek nat! Maar er liep niets meer uit.
    Ik heb geroken aan mn broekje en het ruikt niet naar urine.
    Dus ik ben eerst gaan douchen (lekker warm!), geen verlies meer...

Toch maar even de vk gebeld. Ik moest een zakje (o my god!) in mn onderbroek leggen als een kommetje. Ze zegt als het vruchtwater is, dan blijft het komen. Waarschijnlijk wel in scheutjes, maar het blijft komen. Op deze manier vang je het dan op en dan kan je het zien...
    Zo gezegd zo gedaan. Dus ik heb nu een zakje onder mn doos liggen LOL

Buik is wel wat gevoelig, maar dat kan ook van het hardlopen zijn natuurlijk...

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ruikt het zoetig? weeig? dan is het vruchtwater!!
    spannend meis!

Houd ons op de hoogte!!

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Tis een apart luchtje. Ken het nergens anders van. Vind het moeilijk te zeggen of het zoetig ruikt...vooral omdat het in stof zit....

VL heeft ook nog geroken LOL
    Hij vond het ook apart ruiken.

Wat dat betreft heb ik echt een topvent hoor. Als ik veel slijm verlies rn op de wc gadverdamme roep, dan komt ie en zegt ie 'wat?' dan zeg ik dus 'oh, ranzige klodder slijm, dat wil je niet zien!' Dan zegt hij 'ja, wil ik dus wel zien!'

En net heeft ie dus aan mn onderbroek staan snuffelen LOL

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Super toch da thij meegaand is. Vraag hem eens of het zoetig ruikt. Ik had ookd at mijn vliezen eerder braken dat was int ziekenhuis, kreeg toen ook maandverband in en dat ging de vk dan ruiken....gatsie....

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    en inge houd er gewoon rekening mee dat het toch een ziekenhuis bevalling word! dat is de eerste keer nog altijd het vaakst! Als je er rekening mee houd, valt het altijd mee! Probeer te ontspannen en laat alles over je heen komen, dat ism akkelijker gezegd als gedaan maar je kunt het ook! Hoe gespanner jij bent des te nadelig het zal zijn voor de bevalling en dat wil je niet. Jij kunt dit, Echt! Je kunt een kind baren, het gaat goed komen, hoe dan ook! Accepteer dat je het nieti n de hand hebt! Accepteer dat het hoe dan ook goed komt! En dat het een bijzondere ervaring word, waarin je jezelf heel erg tegen komt maar vooral waarin je ontdekt hoe krachtig jij als mens en als moeder bent! Zet em op meid! Maar vooral: probeer los te laten! ......

6. fafje

fafje Niet meer actief

zet em op INGE!!!

( je kan ook op je haldpalm blazen, meestal drupt het dan verder ...je mond tegen j huid en dan blazen)

ik heb wereklijk een fijn e ervaring ana de zh bevalling, je vergeet zooo snel alles al sje kindje warm op je borst ligt!! succes come onnnn

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Een zkh bevalling is op zich niet zo erg. Waar ik bang voor ben/tegenop zie is dat ik in een zkhbed word gekwakt in een bepaalde houding en dat ik er niet meer uit mag en niet meer van houding van veranderen vanwege de CTG/inwendige hart/weeën registratie.

40 wkn lang wordt je voorbereid dat beweging goed is tijdens de bevalling, dat weeën dan beter op te vangen zijn. Dat met beweging en verandering van houding je bevalling sneller verloopt. En dan ineens wordt je in zo'n bed geflikkerd en moet je dat maar loslaten! Daar zie ik zo tegenop! Dat vind ik zo onmenselijk en onnatuurlijk. Ik weet gewoon van mezelf dat ik beter met pijn kan omgaan als ik zelf mag bepalen hoe ik dat doe.

Daarbij zie ik op tegen al die kut leerlingen en stagiaires en co-assistenten en arts assistenten die er dan bij zijn.
    Ik wil RUST tijdens mn bevalling en zo min mogelijk mensen erbij. Dat is in een zkh gewoon een stuk lastiger...

8. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Nou...sinds een uur of 12.45u ben ik geen vocht meer verloren. Zal dus wel geen vruchtwater zijn geweest...misschien gewoon waterige afscheiding :(

9. fafje

fafje Niet meer actief

nou inge, vanaf dat mijn weeen kwamen, mocht ik staan op mn zij wat dan ook..teriwjl ik die dingne nog om had...

oke tijdens de persween niet haaha maarja dat kon ook niet anders

ik wild eook neiamnd anders erbij, helaas op het moment supreme was het niet anders...alles ging langs me heen

je bent ehct onwisj in jezelf gekeerd als je weeen opvangt...in j eigen wereld...anders trek j het ook neit...

dus ik mn gedachte waren er maar 3 mensen bij, achteraf hielepn er nog 2 mee...maar deze deden de voorbereidingen, wiegje van baby voor verwarmen, baby wassne enz...dta gign zo snel..en daarna wa sik zo euforisch en trots op mezelf...dat ik het wel gezellig vond hahahah

en ik bene hct heeeel preuts heh...maar toen..what the hell dacht ik! :p

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ook hier ziekenhuis bevalling: medische indicatie. Ik was heel erg ziek, allemaal registraties, hardmonitor de hele rambam maar ik mocht tussendoor gewoon lekker bewegen, even lopen, zelfs onder de douche (niet in bad) het kon allemaal. Als het namelijk mag en kan en verantwoord is en beter voor de bevalling dan laten ze je echt gewoon lopen en mag je dingen gewoon doen...Als het niet kan of mag dan heeft het een echte reden, maar dat is nu aan jou helemaal niet aan de orde meid!
    En als je eenmaal bevallen en "gehecht"bent dan laten ze je vaak lekker even bijkomen met zijn drieen (man, kind en beeb) ben je lekker alleen! En wie weet mag je dan zo wel 4 uurtjes later naar huis! fris en wel!
    Echt het valt mee! anders zou gemiddeld 50% van de vrouwen er niet zelf voor kiezen!.......... Natuurlijk ook ik zou liever thuisbevallen als ik de keuze had gehad, maar die heb ik niet gehad en maar goed ook want dat had ik en dan w.s. mijn kind niet overleefd...zo kan het namelijk ook gaan. Dus houd rekening mee met een "n ormale bevalling, ofwel thuis of wel in het ziekenhuis maar ook dat dingen niet altijd gaan zoals je wilt. Bewegen mag en kan ook echt wel! En wie weet heb je er helemaal geen behoefte aan, kruip je op je zei, met een doek ove rje ogen en sluit je je helemaal af....Dat kan ook, valt niks van te zeggen, op t moment supreme is iedereen anders...!
    Succes meissie!

En over de gebroken vliezen, het kan toch oook in scheutjes komen, dat er een klein schuurtje in zit? of is dat een fabel?

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Sum: kan heel goed in scheutjes komen. Maar zijn nu 2 uur verder en er is niks meer gekomen behalve weer een sliert slijm...

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ach ships! Hopelijk komt het nu toch echt snel op gang! het zal toch echt niet heel lang meer moeten duren, want op de stripscore zat je over de helft toch??
    Succes meid! Anders ga je nog lekker even shoppen! hihihi :D

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Maandag had ik een bishop score van 6. Donderdag van 7...
    Geen idee hoe ver het nu is. Hoor ik morgen weer.

14. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb voor nu een ideale uitlaatklep gevonden naast hardlopen.

Men neme een hoofdkussen, een bed, en dichte gordijnen. Dan pakt men het kussen en smijt het met alle kracht alle kanten op, ramt er met alle kracht mee op het bed, tegen een muur of wat dan ook. Legt het kussen neer en begint er dan met alle kracht tegen aan te stompen e/o schoppen.

Enig idee hoeveel dat oplucht???

15. fafje

fafje Niet meer actief

hahaha inge, een mens kan heel creatief zijn :p

@vliezen scheurtjes...op het moemtn dat je ene scheurtje hebt bijv ergen sboven in..zakt je baarmoeder meestal nog verder...het werkt als een soort stop...dus dan houdt het op een gegeven moment op...

zo is het mij uitgelegd..

maar het geeft wel een extra druk...dus flink bewegen :d...maar dta lukt wel met dat kussen :p

put je zelf nou niet TE veel uit Inge hahahaha...straks heb je totaal geen enrgie meer over!

16. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik ben niet zo snel uitgeput :)

Ben echt verbaasd over hoe goed mn conditie nog is...maar dat is denk ik het cadeautje van jarenlang veel training :)

17. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Baby nieuws!!!!
    Finnefant: bevallen op 11-10-2011 van een prachtige dochter M.ink
    Mie:bevallen op 15-10-2011 van een prachtige zoon W.inter

ZWANGEREN!
    IngeG@29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 6: zwanger --> verrassing!
    Vinkje@29 jaar gaat voor de 2de, ronde 2: zwanger --> meisje
    Norii@24 jaar gaat voor de 1ste, ronde 2: zwanger --> jongen
    Beauty01@29 jaar gaat voor de 4de, ronde 4: zwanger --> meisje
    Fafje@25 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: zwanger --> verrassing!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-

Xaar@ 29 jaar gaat voor de 2de, ronde 4: NOD 31 okt
    Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, ronde 13: NOD 12 nov (28dgn)
    Lovelybabe@ 32 jaar gaat voor de 1ste, ronde 8: NOD 24 nov(29dgn)
    Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, ronde 9: NOD 30 nov (35dgn)
    Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste, ronde 4 : NOD 15 dec 40dgn)

Controle & Echo
    IngeG: zwanger, bev.datum 27-10-2011
    Vinkje: zwanger, bev.datum 31-10-2011
    Norii: zwanger, bev.datum 28-12-2011 Controle 17 nov; liggingsecho: 23 nov
    Beauty01: zwanger, bev.datum 22-02-2012 Controle
    Fafje: zwanger, bev.datum 21-05-2012 Controle

18. fafje

fafje Niet meer actief

inge, ja ha dik precies hetzelfde! grappig is dat!

19. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He dames,

Heb het lijstje even aangepast want ben vanacht ongesteld geworden. Van de ene kant helaas maar van de andere kant ook niet zo erg aangezien ik dan halverwege juli uitgerekend zou zijn en ik half juli jarig ben en mijn vriend eind juli! Dus weer exact dezelfde cyclus als de vorige keer. Alleen jammer dat hij nu 9 dagen langer duurt als voor mijn miskraam maar goed.

Inge ik baal zo voor je dat het allemaal zo lang duurt. Ik snap heel goed dat je zoveel moeite hebt met het ideaal plaatje uit je hoofd los te laten. Ook ik ben super perfectionistisch en leg de lat altijd veels te hoog en het is zo moeilijk om daar vanaf te stappen. Maar super goed dat je wel al voor jezelf de verschillende oplossingen/uitwegen op een rijtje kunt zetten. Dan heb je echt al wel heel wat stapjes gemaakt. Ik herken dit super goed. Meis ik hoop zo voor je dat het snel voorbij is en je jullie kleine wondertje kunnen vasthouden en dat hopelijk dan ook snel al je frustraties voorbij zijn!! Dikke digi knuf

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Karlijn: Wel grappig he? Een paar weken geleden stuur ik jou een oppeppend berichtje dat ik je verhaal zo herken en nu is het andersom :)
    Balen van je ongi. Ik snap wat je zegt met verjaardagen, maar je ziet het nu aan mij...uitgerekende datum zegt echt geen bal. Kan te vroeg en dus ook veels te laat komen.

Deel Deze Pagina