Wat geweldig GV!! Nu kunnen jullie echt gaan genieten samen. Wat fijn ook zo snel al een echo! Weer een spannend moment om naartoe te leven. Heel veel plezier in ieder geval!!! @miis: wat heerlijk dat de 2 mannen het zo goed doen! Bofkont! @sum: aaaah cute!!! Kleine meisjes worden groot... @BB: jeetje wat een spannend moment! Snap het wel hoor je dubbele gevoel. Ik had het een paar weken terug ook. Iedere keer licht bloedverlies en dacht dat ik door de pil heen zwanger was. Voelde me gek genoeg ook weer zwanger, maar test was omo-wit. Even dacht ik aan een MK, maar heb het snel naast me neer gelegd en het er maar op de gehouden dat het nog van het na-zwangeren is ML vond het overigens ook dubbel, een 2e is welkom, maar liever nog even wachten. We willen graag aan een 2e beginnen als Ties een jaar of 2 is. Hoe gaat het met de rest???
En gv hoe voelt t nu? bb: heb je nu def. de anticonceptie alweer over boord gegooid? of wachten jullie nog? whats the plan? Nori: je wilt er graag 3 jaar tussen hebben zitten? Houd er rekening mee dat het misschien niet in 1 keer raak is he? haha...Wat lijkt jou in deze ideaal? (nieuwsgierig) Ik wou toen graag 2 net onder de 2, zelfde fases etc en heb je ze uit de luiers ongeveer zelfde tijd etc. Nu heb ik 2 net onder de 3 als t goed is, straks zit er 2.9,5 tussen ach heeft ook wel zn voordelen en is nog aardig normaal op elkaar, denk ik, Alleen de jaloezie zal meer aanwezig zijn w.s. Ben benieuwd hoe ze reageert... Miis: al meer dingen klaar voor grote broers bday???
Norii: Oooh ook even spannend bij jullie dus Sum: Precies wanneer weet ik niet, maar er komt wel een derde kindje
Sum hoe voel j j nu ? Voel j de kleine lekker veel ? Hb j last van kwaaltjes ? Nou morgen bestel ik de Nijntje versieringen ik bn zo excited hij gast helemasl uit z'n dan als t versierd is en dat alles Nijntje is vond ie opzeker fantastisch !! Ik klets zoveel met hem over z'n bday en voorbereiden .. Elke dag oefenen met op z'n stoel staan dn moet ik zingen haha en hij weet ook dat er heeeel veel ballonnen zullen zijn en veel cadeautjes en van papa en mama een heel groot cadeau! Hihi
Aaaaaah cute Miis!!! Ik weet nog dat je zo verdrietig was een jaar geleden, omdat je nog niet zwanger was En je ze lekker dicht op elkaar wilde hihihi. En kijk nu eens!!! Gaat hard zo'n jaar!!! Ik kan niet geloven dat mn meissie alweer 10 maanden is!!!
We willen graag een 2e, maar wanneer we weer aan de klus gaan voor een 2e weten we nog niet. we zijn er nu in ieder geval nog niet aantoe. Hebben altijd gezegd als Ties 2 - 2,5 is dan willen we een 2e, maar of die er dan al is, of we gaan er dan voor weten we nog niet. Als het aan mij ligt beginnen we aan een 2e rond de 1e verjaardag van Ties. (Idd rekening houden met het feit dat het niet meteen in 1 keer raak is.)
goede morgen meiden, ik zal straks ff een banner zoeken/maken. hoe ik me voel. stiekem heel blij. maar toch nog onwennig/onzeker. soms denk ik dat ik iets voel. beetje krampjes ofzo. en als ik naar de wc ga kijk ik nog standaard of er geen rood te zien is. ik denk dat het na de echo allemaal wat realistiser word. ik vind het wel land duren hoor nog 2 weken wachten...... maar weet dat andere langer moeten wachten dus moet niet klagen. heb een beetje zere borsten maar dat gevoel heb ik 3 jaar gehad. door die spuiten was ik er eindelijk vanaf en nu is het bekende gevoel terug. ben wel snel moe, maar dat kan ook van het weer zijn. ben niet vooruit te branden. af en toe een klein krampje ofzo maar over het algemeen voel ik vrij weinig. weet ook niet wat ik eigenlijk moet voelen....????
jeeeh banner!!! ja goudvis die krampjes/steekjes horen erbij vond ik beide keren een eng gevoel maar dan zit t wel goed... oooohhhhhh tis zooooo geweldig bn zo blij voor j meid!!!!
Jaaaa leuk!!! En die krampjes: Jouw BM groeit en verandert iedere dag door de baby Dus dat hoort er bij Maar ik herken het naar de wc rennen en kijken hoor!! zeker bij de eerste
Mooie banner gv! Jippie! 5 week alweer Je hebt idd een mooie vroege echo maar die eerste 3 maanden die gaan altijd zo tergend langzaam....zucht! haha. Succes met de krampjes, die horen er idd helaas bij (en broekloeren...pfff)
@ Miis: leuk dat nijntjes thema, en al helemaal te gek dat hij al volop aan het oefenen is Hoeveel mensen komen er dan meevieren op zijn verjaardagsfeestje? Wat waren bij jou zo de favorieten als cadeau bij één jaar? @ GV: o wat herken ik die onzekerheid de eerste drie maanden. En eigenlijk is dat bij mij nooit weggegaan haha. Maar die krampjes/steekjes die horen er helemaal bij. Mijn gyn zei zelfs dat dat een goed teken is, dan is je baarmoeder zich aan het aanpassen aan het beebje dat groeit. Mooie banner en nu aftellen naar de eerste echo he! Hoe reageert CV, ouders, broer en schoonzus er eigenlijk op? @ BB: ja jouw meissie is ook al weer bijna een jaartje oud! Bijna een dreumes zeg hihi. Vandaag werd W tien maanden, kan het bijna niet geloven! Wat lijkt alles al weer zo lang geleden, weet je nog hoe we samen aftelden naar de geboorte, samen die stomme reflux zo hebben vervloekt... En nu hebben we gewoon twee lekkere babytjes die het super goed doen Trotse mama's @ Sum: niet teveel last in dit weertje meid? Hier: Ik denk dat we het vanavond over een eventueel tweede kindje gaan hebben... Ik begin meer en meer te twijfelen als ik ze niet liever kort op elkaar wil dan met vijf à zeven jaar er tussen zoals oorspronkelijk de bedoeling was... Ik zie de voordelen er niet meer echt van in als ze lang schelen... VL is dan al de veertig gepasseerd, dan moeten we helemaal weer opnieuw met de pampers beginnen, ... Aan de andere kant één kindje is lekker makkelijk vind ik, meer tijd voor jezelf nog, 100 percent genieten van dat ene ventje, ... OOOO wat een twijfels zeg... Komt er nog eens bij dat ik sinds mijn bevalling echt niet meer goed reageer op mijn pil, ben een echt hormoonmonster geworden... Voel mij ook niet meer prettig bij het idee van al die hormonen... Zie ook geen oplossing in een mirena omdat ik nogal gevoelig ben aan tussentijds bloeden... Met andere woorden: zware gesprekken vanavond haha Hou jullie op de hoogte
Mie, hahaha meid wat een twijfels! Gewoon lekker over blijven praten maar wel de tijd geven! Met 1 jaar was alles leuk dat met ballen te maken had.. J wet wel van die speeltjes dat je een balletje ergens door gooit of t rolt etc etc Muziekinstrumenten ( xylofoon, trommel, tamboerijn) Activity speelgoed met oa dierengeluiden enz Boekjes Badspeelgoed Autootjes, blokken, stapelbekers (speelt zoon nog mee!), houten puzzels, hobbelpaard, loopfietsje met 4 wielen, autogarage, mini laptopje etc etc En hier kunnen ze heel lang mee doen. Mijn zoontje krijgt nu pas bijv een keukentje en loopfiets, ik vind dat er ook wat over moet blijven om te geven ..
Wouw wat gaaf!! En onwerkelijk, hihi De krampjes zijn idd steeds weer spannend. Ook ik herken je onzekerheid! Komt helemaal goed, nu nog even doorbijten en de 2 weken tot de 1e echo zijn voorbij. @babbel: ja idd. We genieten zo enorm van onze kleine ondernemer hij kan sinds vorige week zelf zitten en als hij op zijn buik ligt zelf gaan zitten en ook weer terug gaan naar buikligging. Echt zo knap! De bodem van de box heb ik vandaag op standje laag gezet, omdat hij op de bank steeds vaker probeert te gaan staan.. pfff het gaat nu allemaal wel snel hoor. De kleine aap is nog geen 8 maanden joh!
Hey meiden, ff snel een berichtje van mijn kant. @GV: Die eerste maanden zijn zenuwslopend meid, we weten er alles van. @Hier: dood en doodziek. Ik heb een borstontsteking wrs te snel afgebouwd met kolven....
Ohhhh nee Inge dat zal vast d reden zijn! Balen zeg!! Beterschap Khb t nog nooit gehad maar t lijkt me echt vreselijk Had vanmorgen al btj stuwing omdat kleine zo door slaapt! Hoe is t verder met szus
we hebben het nog geheim gehouden. we vertellen het mijn ouders na de echo. en de rest met 12 weken. we hebben zo`n kwek kwek familie. ik denk dat ik ook dan pas echt door heb dat het echt is. gister was cv vader er en tijdens het gesprek dacht ik steeds, ik ben zwanger maar jullie weten nog niets. hahahaha. voor de rest het zelfde. af en toe krampjes en de gevoelige borsten.