2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Miis: Het is vreselijk. Het doet giga veel pijn, ik heb koorts, al m`n spieren doen zeer, heb het gevoel alsof ik een mega griep te pakken heb

2. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    Baby nieuws!!!!

Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter
    Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter
    Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon

ZWANGEREN!
    Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon)
    Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, zwanger uitgerekend 17 apr 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste
    Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste

Controle & Echo:
    Sumshine:
    Goudvis: 7 weken echo di 28 augustus 2012

dacht op eens aan het lijstje. nu is het me kans om er ook zwanger in te staan!!! had niet echt een lijstje meer dus heb hem weer ff bijgewerkt/gemaakt. kijk ff of de datums goed zijn. Miis de 23e?

3. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    thanks lieve meiden voor jullie felicitaties!!! ben ik helemaal vergeten te zeggen. het is nog zo onwerkelijk!!!!
    echt lief dat jullie zo mee leven!!!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooooh Inge: Ik heb dat ook 2x gehad, het is zooooo vreselijk pijnlijk! Beterschap meid :(:(:(:(

Miis: Leuke cadeau's!!!

Mie: oh ook veel om over na te denken dus meid :) Succes er mee!!

GV: Graag gedaan meid, ik ben zo blij voor je!!!!!!!

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    @Norii: Jaaaa mijn zoon was ook zo snel :$ en ik was supertrots maar het ging ook wel erg snel hahaha! En met praten was het geen snelle ;)
    Maar nu mn meissie kruipt nog steeds niet lang, alleen kleine stukjes, gaat sinds een maandje zitten en ze trekt zich nu ook op, dus niet vreselijk snel hahaha het is zo'n tevreden dikkie hiiii dat is ook wel lekker! Alleen die trap op met haar: AU mn bekken!!! :(;):p ze is al bijna 11 kilo!!!! :$:$:$ :D:D:D:D Mama's milk:D

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Inge vreselijk meid echt beterschap !!!

Goudvis ja natuuuuuurlijk moest t lijstje er weer bij nu mag JIJ eindelijk erop degene die t heeft gemaakt en altijd bij heeft gehouden !!
    Zoooo herkenbaar die gedachte als j met mensen bent die t nog niet weten .. Wel een super gevoel Hihi jullie geheimpje!! Leuke geheimpjes had j alleen als kind Hihi

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik wil het bij de derde ook lekker lang geheim houden ;):p

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    gv: mooi lijssie meis!hihi
    En lekker met je geheimpje in de weer, hoofd in de wolken??!

Babbel: goede voornemens, let see what happens als je zwanger bent..hahaha!

Inge: AUUW ik ken t, wat voelde ik me toen ziek! (ik had het in de kraamweek) beterschap meis! en heb je iets gekregen van de ha voor?

@hier: vieze gore suikertest vanmorgen gehad, echt te vies, voel me er nog naar onder...bah bah bah..

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh VIES is die he Sum :( :$ daar kijk ik nu al tegenop ;) Maar ja ik had die pas met 34 wk en mn meissie was 3720 gram met 37.2 weken :$ is ook niet voor niks natuurlijk :wink

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ow jee Babbelbol, had je dan al beginnende suiker?
    Het is hier standaard als je te zwaar bent (je bmi) ik vond het mens onterend. Heb me er ook echt beroerd onder gevoeld. Eigenlijk voel ik me nog steeds misselijk!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    #2411 Babbelbol, 16 aug 2012
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
    oh nee ik kreeg t omdat zoonlief groot was bij geboorte en mn vader en moeder diabetes hebben. Ik heb wel iets overgewicht, maar geen risico voor diabetes gelukkig.
    en ja ik had toen wel diabetes tijdens de.zwsch. Beauty ook geloof ik..
    Ik moest toen iedere dag mn suiker 3x prikken en als ik het met diëten goed hield, was het prima. En dat was oke. Maar ze was toch erg groot!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Jaaaa gv!!! Idd het lijstje! Wat goed!!! :D

@Inge: ai ai ai, klote!!! Een vriendin van me heeft het 3x gehad en die was idd ook zo ziek als een hond. Beterschap!!

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: had jij ook zwangerschapssuiker dan? weet ik niks meer van af! Gosh die hersenen van mij...

@hier: heb t zooow warm...ik ben echt een rollade nu...En moet nog een poos..>Pff met dit weer voel ik me echt 36w zwanger, en dan peuter er bij! Tis soms best ff zwaar... (en 4 dagen werken pfff)
    Maar still going strong ;) Weet je wat het is, bij de eerste kon je echt zwanger zijn: boekjes lezen, thee drinken, uitslapen, tukkies doen etc..Dat is er nu niet meer bij he? gaaaap...Om 8u savonds ben ik zwanger: dan is er tijd (ligt madam te slapen) en ben ik flink moe dus ga ik ook maar slapen....
    Ach jullie kennen t wel (miss en Babbel) makkelijk is anders..Leuk is het ook!.

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hiiii sum niet Miis, ikke :p Ik had suiker hahaha ;)

En ajaaa met een peuter erbij is het zwaarder! Nu heb ik er zometeen 2 as ik zwanger mocht zijn :$:$:$ aaaah een dreumes en een peuter!! aiai wat doe ik mezelf aan hahahaha ;):p

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Babbel, maar je peuter die is bijna kleuter...dat scheelt dan misschien weer! En tja een dreumes heb je ook!
    ben je niet bang voor je bekken? je had er zoveel last van herinner ik me...Dat word heftig.....Maar wel lekker heb je ze straks een beetje dicht op elkaar!

Ik heb ook zon zin in November he.....duurt lang! hahahaha. Ben nu al zoow benieud naar ons prinsje!

16. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    hey meiden, wat denk je? worden we net gebeld door cv zijn zus. zus c is nu 4,5 maanden zwanger. dus das leuk voor als onze kleine word geboren. nu is zus n ook zwanger 5 weken. dit heeft ze net even blij door de telefoon verteld aan cv. Nou weet ze natuurlijk niet dat wij ook zwanger zijn maar de manier waarop!!! ze vroeg helemaal niet hoe onze behandelingen nu gaan. nee hoor niet gewoon ff happa ik ben zwanger. Ik weet nog dat zei het absoluut niet leuk vond dat zus c zwanger was. wat nou als wij niet zwanger waren. lekker meelevend!!! ben er gewoon een beetje boos om. maar goed. ook wel weer leuk. maar wij zijn dus straks niet meer bijzonder en het 3e been. vertellen het pas met 3 mnd.

mijn ouders weten het wel. me moeder had een vermoeden en kon het niet voor zich houden. de verrassing gaat dus niet meer maar ze waren reuze blij!!!! dus wij helemaal in de wolken! alleen me ouders weten het.

pfff moest het ff kwijt, maak me kwaad om niets maar toch.

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    gv...hormonen....Maar ik snap je frustratie ook omdat het even over de telefoon word verteld!
    En lekker genieten, nu kun je je geheimpje ook met je ouders delen, ads ook heeeeul fijn!
    Lekker genieten meis!

18. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    gisteravond hadden we een verjaardag van oma. cv zijn zussen waren er en wij. ze doen de kleinkinderen altijd appart. ik was al bang dat het natuurlijk een overdreven gedoe zou worden en idd. we kregen allemaal een enveloppe met heel veel geld. gingen bijde zussen huilen. ja dat zijn de hormonen!!!! dat merk jij later ook nog wel. allemaal van dat soort dingen erger me er dood aan. pfffff

werd vanochtend ook wakker met het idee dat ik niet meer zwanger ben. voel niet echt krampjes meer en voel me gewoon bleh!!!! als je een miskraam krijg of als iets niet goed zit heb je dan nog steeds een positieve zwangerschapstest. zal me wel druk maken om niet maar ben zo bang dat iedereen nou blij is voor hun. wij vergeten worden en dat het bij mij niet goed gaat.

we hebben nu een groot zwembad opgezet. dus ga misschien zwemmen vanmiddag. zie wel heb een beetje een baal dag denk ik.

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ach lieve gv,
    Volgens mij voel je je een beetje alleen in het zwanger zijn? Terwijl je ander zussen het openbaar hebben! Je zou vast niet kunnen wachten tot over 1,5 maand..(duurt lang he!)
    Waarom wil je het persé tot 12 week stil houden? Als ik eerlijk vragen mag? Nu kun je het met elkaar delen...ook je angst voor de evt mk, want je andere zus heeft daar natuurklijk net zo veel kans op, toch?
    Het zijn vreselijke onzekere tijden...en die blijven ook nog wel aan vrees ik meis (dat begint al als je een kinderwens hebt...pff) Het is dan fijn als je het wel met mensen om je heen kunt delen!
    Dikke knuffel, ga er van uit dat het gewoon goed komt en goed zit! Je bent zwanger!!!!!!!!!!! whaahahahaaaa! En die hormonen die gieren in t rond (succes ermee :) hihi)

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @GV: Even een hele dikke knuffel voor jou!

Ik snap je gevoel helemaal. Mijn zwager zijn 2 mndn na onze miskraam ook ff tussen neus en lippen door aan het begin van een kerstdiner dat zijn broertje ook vader werd. Ons diner was verpest...
    Ik weet nog met mijn mk dat ik
    A. nooit een knaotest heb gehad
    B. het streepje op de test eerst hetzelfde bleef en daarna alleen maar lichter (in de eerste week na mijn NOD)

Maar maak jezelf niet gek: Uiteindelijk wordt een zw.test altijd minder knal...omdat je hcg waarde in je bloed daalt...dat is vlgns mij na week 16 ofzo.

Dat van die krampjes: bj mijn eerst zw.schap had ik heel snel veel krampjes, maar dat heb ik bij X nooit gehad. Dus dat je krampjes minder worden zegt helemaal niets!

Het klinkt stom, maar koop anders een edelsteen, een maansteen. Ik heb die de hele zw.schap bij me gedragen. Ik werd er toch een soort van rustig van...

Probeer afleiding te zoeken, bespreek je angsten met iemand. Die eerste maanden en wachten tot de eerste echo zijn gewoon vreselijk. Bedenk als je straks een kloppend hartje ziet dat je kansen op een miskraam drastisch afnemen!

Deel Deze Pagina