haai meiden Gv, mooi van de test meis! babbel: prachtig meisje! Nori: fijn dat Ties zn helmpie met trots draagt @hier: vandaag effe weer werken, tempratuur is beter te doen! Yes! Voel me iets beter..Do naar de gyn, zal t ff aangeven.
temp, jaaa alles alweer gezakt, van 33 naar 24 en vandaag 20 ....wel erg snel gezakt, jammer.. maar tis wel benauwd...blegh
@Babbel: oké, we weten waar we moeten zijn om de laatste restjes zon mee te pikken Even melden vol trots: MIJN HELE HUIS IS OPGERUIMD EN GEPOETST (nu, toch bijna haha). Hihi, is geleden van september toen ik wat last had van nesteldrang dat het huis zo'n beurt heeft gekregen. (valt het op, poetsen is mijn favo hobby niet hihi).
Aaah Mie wat lekker! Kun je hier ook komen? hahahahahaha! Temp is hier vandaag 27 graden trouwens. Buiten is er wind dus goed te doen maar in huis en in gebouwen is het overal nog erg benauwd...blehg,
hallo daar!!! hier is het goed te doen. net nog 30,5 graden in de auto maar toen ik ging rijden zakte hij gelukkig naar 27. af en toe nog die brandende zon maar veel bewolking. de temperatuur is dus wel ok. maar voor de bikini`s moet er wel wat meer zon zijn. voelde me gister wel weer goed maar bleef een beetje twijfelen. heb daarom 2 doosjes kv2v5 gehaald dus ken er weer 4 tegen aan gooien. deed gelijk thuis een test. was hij wit dan was me voorgevoel van zondag toch een voorgevoel en was hij positief dan zou ik een stuk geruster zijn. maar binnen 30 seconde was hij knal positief. legde hem namelijk in het kastje. dacht kijk over 5 minuten maar het touwtje van me broek zat tussen de deur dus die moest weer ff open. zie ik gewoon 2 kanl rood/roze strepen!!!! joehoe, weer een beetje opgelucht!!!! dinsdag heb ik heel de dag vrijgenomen. voor het goede nieuws om te vieren en wanneer het niet zo is heb ik geen zin om te werken! vandaag vroeg me manager of ik dinsdag naar het ziekenhuis moest. ze hoorde van collega`s (die om me behandelingen vroegen) dat ik een maandje zou stoppen. ik had dat gezegd zodat ik ze na de echo kon verrassen, en ze er niet steeds om zouden vragen. maar zei vond het raar dat ik een maandje stopte. dus vroeg zich af wat er echt aan de hand was. heb het maar gezegt en was weer een beetje in tranen omdat ik vertelde dat ik eerst dacht dat het niet goed zat. en dat gedoe van zus N....... Maar ze vond het heel spannend en zou niets doorvertellen. ze vond me zo rustig en stilletjes..... dat zei me moeder ookal..... vaag, voel me niet zo ?????
Aankomende di al een echo gv? Even just to be sure, h oud er rekening mee dat er nog niks of erg weinig is te zien...Dat had ik ook en Miis volgens mij ook. Dat is een nadeel bij vroege echo's..Ik zeg het tegen je zodat je het wel mee kunt nemen in je gedachten, mocht er nog te weinig te zien zijn! *(een week later zie je dan al veeeel meer is mijn ervaring als t wel zo is hihi!) Succes met wachten meis! Spannende tijden!
ja goede tip van sum! ik heb bij de oudste met 5 wkn ene echo gehad, en was alleen een zakje te zien, nog geen hartje...met 6 wkn en 2dgn wel heel lichtjes en met 7wkn en 2 dgn heel goed bij de jongste met 5 weken ook idem, geen hartactie in elk geval...wel een "zwangerschap "zoals ze dat dan noemen, dus wel vruchtzakje... Mie, hahahahahahah lekker heh! voorjaarsschoonmaak ietswat verlaat babbel, hopelijks niks met je kleine meid @hier, lkekr relax boodschappen gedaan met alleen de jongste en man...oudste bleef thusi en mn moeder bij hem gebelevn, ze blijft slapen, dat vind ie zooo geweldig...dus wel gezellig voor hem!
ff ego, morgen reageer ik!! We komen net van de SEH af!!! Ik haalde mn meissie op bij t kdv, had ze de hele middag gehuild en op schoot gewild bij de leidster, na een val in de box. Wil ik haar schoentje aandoen gaat ze me toch brullen !!! En ze kan niet meer op t voetje staan. Ik de dokter gebeld (ligt in dezelfde straat als t kdv) en kon meteen komen: Fotootje maken. Ik mn zoon opgehaald op t kdv, naar huis, mn dochtertje eten gegeven en met ML en de kids de auto in. Kom ik bij t ene ZKH: Geen SEH... Door naar t volgende ZKH. Daar waren we snel aan de beurt. Je mag wel aan t voetje komen, maar ze kan er echt niet op staan en gaat dan heel hard huilen. eerst een heleboel mensen naar gekeken, overleg met de chirurg: Toch fotootje. Toen was er nog twijfel over de foto, maar uiteindelijk was er volgens hen geen breukje te zien. Maar ze moet wel met een paar dagen weer de voet gaan belasten, anders moet ik na een week terug. Met al dat kraakbeen, zie je vaak een breukje niet meteen op de dag van het trauma. Dus wel nog spannend, maar wel gerustgesteld enigszins. pffff wat een dagje!
@Babbel: Wat raar dat het kdv je niet even heeft gebeld over het voorval! Ik zou not amused zijn denk ik. Kinderfoto's zijn lastig te beoordelen. Ik werk in een academisch zkh en wij hebben kinderradiologen,en zelfs die twijfelen soms nog! Hou het goed in de gaten zou ik zeggen, regelmatig koelen helpt tegen de pijn. gewoon ijsklontjes in een zakje doen, dat in een theedoek en dan op d'r voetje. Alleen uitkijken dat dr huid niet bevriest. Succes!!!
Bedankt Inge!! Fijne tips!! De leidsters hadden niet door dat haar voetje pijn deed. ze heeft een dikke bluts op haar bolletje maar was snel getroost en daarna weer vrolijk. Pas toen ze uit bed kwam, was het mis... Dus ik snap het wel.
Oh EN ik had al gezegd dat ze uit haar hummetje was door de tandjes en had getekend voor de zetpil. Dus dat hadden ze gedaan en zo haar gedrag verklaard...
ok, dan snap ik t idd wel Hopelijk komt ze een beetje rustig de nacht door en is t morgen niet te stijf
Ik hoop het ook, maar ze doet echt niks met haar beentje, houdt het helemaal stil... Arme drolleke Nu een zetpilletje gegeven en naar bedje
@babbel: Hebben ze haar hele beentje onderzocht? Hou goe din de gaten of het misschien hoger dan dr voet/enkel zit. Als ze rustig op schoot zit en wat afgeleid is eerst dr teentje pakken en lichtjes knijpen, dan dr voetje, dr enkeltje, omhoog langs dr onderbeen, dan dr knie en dan over dr bovenbeen. Zo kan je erachter komen waar de pijn precies zit. Dat lukt nu niet, maar mss als ze morgen wat rustiger is wel. Succes! Ik ga mn bedje opzoeken.
Thanks meid!! Ja haar hele beentje is ondezocht. Alleen net onder de knie is het wat gevoelig, maar niet heel erg. Bij de HA wel nog, maar bij de SEH niet meer met afleiding. Slaap lekker en bedankt!!!
Snelle reactie, mijn bad staat te wachten hih... @GV: mss ben je zo in jezelf gekeerd en wat stil omdat je innerlijk zoveel blije gevoelesn hebt die je nu gewoon nog niet kan tonen aan iedereen? Wel leuk van die knaltest en van de reactie van je leidinggevende. Waha wat zullen je collega's schrikken als je het hen verteld na je smoesje Dinsdag echo, nog een weekje wachten, komaan meid Wat Sum over die echo's zei is idd wel waar, ik zag helemaal niets op mn eerste echo.. @ Babbel: o jee meid wat een verhaal. hopelijk komt het allemaal goed en is er idd geen breukje. Arme meid toch, lekker vertroetelen he nu W heeft vandaag zijn vierde en vijfde tandje door. Gaat echt lekker snel nu, tandjes blijven precies maar komen! Wel gekke combinatie hihi, onderste twee snijtanden, bovenste snijtand en een hoektand.. Nuja, boterhammetjes eten lijkt nu precies wel beter te gaan. Zou het toeval zijn of zou het echt aan de tandjes liggen?
he meiden, ik heb de laatste tijd wat afstand genomen en vandaag had ik ineens de behoefte om weer alles ff bij te lezen en te reageren! Afgelopen zaterdag was het een jaar geleden dat ik mijn miskraam had dus die week ernaar toe was een beetje Kunt U Tennissen maar nu ben ik weer een stuk rustiger. Maar wat ontzettend blij was ik net toen ik las dat Goudvis al zo veel mooie positieve testen heeft gehad!!! Meid ben super blij voor je!!!!!!! Ik kom morgen wel even terug om verder te praten en te reageren enzo truste
Karlijntje echt zoooo eng toevallig ... Dacht net aan je en was zo benieuwd hoe t nu met j is en wilde net ff op zp in dit topic naar j vragen hahahaha tot morgen slaap lekker!