Och Karlijntje, wat moet dat een moeilijk moment geweest zijn. Ik snap het als je een beetje afstand neemt. Maar ik hoor graag nog hoe het met je gaat. Al lees je dan niet meer helemaal bij, hou ons toch nog even op de hoogte hoe het met je is graag Wat duim ik dat ook jij snel zo positieve testen mag hebben als GV! Net als LB trouwens!
Aaaah Karlijntje dat is heel confronterend.. Wat duurt het lang he meissie Knuffel en ik snap helemaal dat je even tijd nodig had!! Voetje: De poli chirurgie belde Ze moet vrijdag toch terugkomen!! Dus ik vraag waarom? Ja ze wilden toch nog even kijken en ook of het wel beter ging... En gister twijfelden ze al bij de foto dus t zit me niet lekker En ik ben al vanaf 9:30 ML aan t bellen maar die is onbereikbaar Zometeen met haar naar de KNO, maar ik twijfel of ik zal gaan... Ze heeft zoveel pijn...
Ladies, Ik heb ook even afstand genomen zoals eerder al gemeld. @Babbel: jeetje wat zielig! Ik hoop dat het allemaal mee valt. Na al mij gezeur heb ik ook iets leuks te melden. Niet zwanger hoor, maar VL wordt ML. VL heeft me gisteravond ten huwelijk gevraagd!!!! Hij had vanalles geregeld en ik barstte in tranen uit en heb natuurlijk JA gezegd . We hebben het er gisteravond wel even over gehad, hoe we het aan gaan pakken. Wat als ik zwanger raak, we moeten nog een datum prikken, etc. Maar goed, daar komen we vast wel uit! Ik ga snel naar kantoor! Liefs
@ Babbel: mhh als ze dan bellen dat ze terug moet dan zou ik wel nu terug willen. Is geen fijn idee toch dat kleine meid zoveel pijn moet hebben? @ LB: jaaaaaaaaa, super meid!! Wat leuk! Hoe heeft hij het precies gevraagd? Was het romantisch? Super he!!! Al een idee hoe je het gaat aanpakken, groot feest, kleine gezellig bende, ... Hier zitten sinds deze morgen alle vier de bovenste tanden er door!!! Geen wonder dat kleine man zo jengelde hihi. Ligt nu ook eindelijk in zijn bed, heeft vandaag nog niet geslapen
LB: WOWWWWW gefeliciteeeeeeerd!!!!! Supernieuws!!! Je moet gewoon heel snel trouwen dan ben je zéker voor de evt .bevalling getrouwd Mie: Jaaaaaa tandjesssss!!
lb, wat super gaaf!!! gefeliciteeeeeeeeeerd meis! ik dnek aan je hoor!! Hoelang zijn jullie al samen? en hoe heeft ie het gedaan? traditioneel op de knieen of "gewoon stoer"hahahahah
Hey ladies, het was super romantisch en echt een verrassing. Blijkt dat hij het allemaal al maanden geleden had geregeld. Gisteren waren we 3 jaar samen en hij had al gevraagd of ik op tijd thuis wilde komen van het werk want we moesten op tijd weg. Waar we naartoe zouden gaan vertelde hij niet, maar ik zag onderweg dat we naar 'ons' restaurantje gingen (waar we vaak komen). Bij binnenkomst smiespelde hij wat met de ober en werden we naar onze tafel gebracht. Deze was prachtig gedekt met rozen, bloemblaadjes en kaarsen. Ik dacht 'wat heeft hij er veel werk van gemaakt', maar nog niets in de gaten. Op de tafel stond ook een koker dus ik voeg hem wat het was. ik moest het openmaken en er zat een soort van oorkonde in met de vraag of ik met hem wilde trouwen. Hij was intussen al aan het vertellen dat we het zwaar hebben gehad en was al opgestaan. hij liep om de tafel en ging op 1 knie. Ik barstte in tranen uit toen hij de vraag had gesteld . Het aanzoek is gefilmd, want vl haf stiekem de camera aan het personeel gegeven. Het restaurant kwam met champagne en vuurfonteintjes, echt helemaal geweldig. Heb het filmpje nu 3 x gezien en 3 x zitten huilen . Ik kan het nu nog niet geloven . Qua datum... Dit jaar zeker niet, hoop in het voorjaar (mei/juni) of in september. Mocht ik zwanger raken dan is het met een dikke buik in de jurk of wellicht een jaartje uitstellen. ik weet het nog even niet zo goed. Ik hoop eigenlijk ergens in juni bevallen en dan in september trouwen Liefs
waaauw wat uber romantisch hahah, ehct leuk zeg!!! super gefeliciteerd meis....dat jullie kindje er snel mag zijn
aaaah lb wat romantische en fijn voor je! Gefeliciteerd!! karlijntje: fijn dat je er weer bent! Een jaar na mk nog niet zwanger is kut meis, weet wat je doormaakt! Wanneer heb je je vervolg afspraak bij de gyn? We zijn nu bijna allemaal op volle kracht he? en dat te bedenken dat ik paar week geleden opperde of we niet met dit moesten stoppen omdat de animo zo laag was, hihi! Fijn dat jullie er weer zijn meiden! babbel: hoe ist met voetje van meisje? wat naar! En ben je nu wel of niet naar de kno gegaan met haar? Hoe is het nu met dr? Wat heftig zeg, zo klein en dan al die pijn en stress! @hier: het weer is beter dus het gaat goed met mij! Word al echt een dikke moeke! haha! En dochterlief is echt zindelijk! YES!...Blij m ee! Straks maar 1 in de luiers! WHOEHOE....
@ LB: super romantisch zeg!!! Het klinkt als een prachtig aanzoek! Hihi, jouw vriend had beter eerst wat les gegeven aan die van mij haha. (mocht je het gemist hebben, die van mij floepte het er gewoon uit terwijl we ruzie aan het maken waren haha) @ Sum: wauw dat is goed zeg! Scheelt heel wat geld maar ook gedoe om kindje o pde verzorgtafel te tillen enzovoort... Goed he! Vind het idd ook leuk dat we er weer allemaal zijn. Alleen vraag ik me nog steeds af... Wat zou er nu met vinkje gebeurd zijn, denk dat ze wel nooit meer terug komt maar toch...
@Mie: Oh, wat veel tanden dan ineens! Daar zal ie flink last van hebben gehad zeg... @LB: Oh wat romantisch!!! Gefeliciteerd! @Karlijn: Bah das erg confronterend, maar wel fijn je weer te 'zien' hier! @Babbel: in de meeste zkh worden dagelijks de SEH foto's besproken en dan kan er soms een nieuw plan getrokken worden. Ik denk dat ze twijfelen of er een breukje is. Wrs gaan ze haar vrijdag onderzoeken en dan als ze nog steeds last heeft een nieuwe foto te maken. Als er dan een breuk zit, zit daaromheen wat kalk en weten ze dus dat er een breukje zit. Ben je vandaag nog naar de KNO gegaan? Ik snap best dat je lekker thuis bent gebleven met dr als ze zoveel last hebt...
Ik ben gewoon gegaan Inge. Wat jij zei dacht ik zelf ook indd, dat er dan kalk te zien zou zijn. Maar het is zo zielig. Gelukkig helpt het inzwachtelen wel , dan kruipt ze heeeeeel voorzichtig rond Maar ze kan er echt niet op staan. Wel fijn om van jou te horen hoe het zit!!!! Superlief dat je me zo helpt!! Sum: FIJN dat je je weer beter voelt!!! Ik ben ook blij weer terug te zijn! Ik zocht steeds een ingang, maar durfde steeds niet Mie: Ik heb Vinkje ooit nog een kaartje gestuurd (ik heb haar thuisadres) maar nooit meer iets gehoord.... Ik vind het ok echt jammer!! LB: Wauw wat een mooie aanzoek!!! Ik word er helemaal emo van GV: Hoe voel je je????? Lijkt me superleuk als ik ook aantel snel, dan kunnen we alsnog saampjes zwnger zijn!!!!!
Babbel, ben je dan opnieuw aan het 'oefenen' voor een derde kindje? Nu, oefenen is het verkeerde woord, na twee kindjes kan je het wrschijnlijk wel al haha. Komt er een derde kindje gauw?
Thanks Miis!!!! Oh ik schrijf trouwens mee op t topic: derde kindje (waar jij ook een berichtje hebt geplaatst ooit Hier mn meissie met haar arme pootje