XAAAAAAAAAAAAAAR. natuurlijk hoor je er nog BIJ! wil je niet meer meeschrijven??? wat gaaaaaaaf gefeliciteeerd!!!! ohhhh jippie nog een zwangere!!! LB en KARLIJN, jullie kindje komt ook echt snel meidennnnn!!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaa Xaaaaaaar gefeliciteerd! natuurlijk hoor je er bij. als ik er nog bij hoor dan jij ook!!! sorrry zit op mn gsm anders had je toeters en bellen gekregen
joepie xaar is zwanger!!!! van harte gefeliciteerd!!! Leuk we schelen maar 1 weekje!!! je moet juist wel gezellig komen schrijven kunnen we een beetje onze gevoelens etc delen. naja moet zou leuk zijn!!!!! joehoe!!!!
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon ZWANGEREN! Sumshine@ 28 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon) Goudvis@ 29 jaar gaat voor de 1ste, zwanger uitgerekend 17 apr 2013 Xaar@ jaar gaat voor de , zwanger uitgerekend 26 apr 2013 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@ 33 jaar gaat voor de 1ste Karlijntjev@ 26 jaar gaat voor de 1ste Controle & Echo: Xaar: Sumshine: Goudvis:7 weken echo di 28 augustus 2012 Xaar, ik hoop niet dat je het gevoel heb dat je er niet meer bij hoort doordat ik je in het vorige lijstje ben vergeten???? ik zag net toen ik hem wou aanpassen dat ik je was vergeten, sorry!!!! ik weet alleen je leeftijd niet en of het de 2e of 3e is word.
oh lieverds ik voel mij helemaal niet gepasseerd en vind het super lief dat jullie zo enthousiast zijn!!! Ik ben 30 en het is mijn 2e zwangerschap (heb ook nog een stiefzoon dus ons derde kindje) Mijn 1e afspraak vk is 14 sept en 26 sept de 1e echo nou de kwaaltjes zijn al lekker aanwezig misselijk, buikpijn, moeehoehoe
Jeeeeeeeeeej!!!! Zit hier met een brok in mn keel na het lezen van je berichtje GV!!! Een kloppend hartjeeeee!!!! Wat goed! Gefeliciflapstaart!!! Jullie kleine guppie En Xaar! Wat geweldig ook voor jou een positest dus!!! Woehoe!!! Hebben we een vruchtbaar groepje of WAT???!!! Ben zo blij voor jullie!!! @hier; vrienden van ons hebben een zoontje, net zo oud als onze Ties (schelen 3 weken) en zij is gewoon zwanger van de 2e!! Het was niet gepland (maar gebruikte ook geen pil/spiraal of whatever) maar wel gewenst. Snap het niet zo goed van ze, want ze vertelde nog geen maand geleden dat ze voorlopig echt niet aan een 2e moest denken. Ze heeft bij de 1e een bevalling, uiteindelijk keizersnee, gehad van 43 (!!!!) Uur en allerlei complicaties bladiebla. Kortom, ze praat nog steeds niet makkelijk over haar bevalling en is als de dood voor de bevalling van nr. 2 :S Maargoed, hier alles ok. Ties KRUIPT!!!! Zo grappig om te zien. Was m kwijt, bleek hij helemaal naar de keuken gekropen, haha! Snelle Jelle
Jeeeeuuuuuuhhhhh Xaar; van harte gefeliciteerd meid!!! Geniet van je zwangerscap!!!! *doet een vreugdedansje voor je* Liefs
norii, aahh wat leuk heh!! oudste was ook 8 mnd toen hij "echt "kroop..daarvoor was hij vanaf 7 mnd een zeehondje hahaha echt zo grappig...vanaf die dag kon hij ook meteen zelfstandig van kruip tot zit komen.... xaar, wauw spanned allemaal heh!! zo blij vioor j, laatste x wat ik me herinner is dat j zei er niet meer mee bezig te zijn en kijken wanneer t kwam....was dat nu het geval??
we hadden in de vakantie besloten om er toch echt voor te gaan, 3 weken later had ik de positieve test in mijn handen. Het had zo moeten zijn denk ik.
JAAAAAAAAAAAA!!!!! GEFELICITEERD XAAR! Super Xaar, ik ben echt ongelofelijk blij vooor jou! Natuurlijk hoor je er nog bij, denk dat het echt leuk zou zijn dat je af en toe nog even schrijft als je daar zin in hebt. Leuk dat jij en Goudvis zo dicht op elkaar zwanger zijn. Hangt hier lekker veel HCG in de lucht zeg Stuur dat maar door naar LB en Karlijntje he!!! Jullie beurt is er ook gauw he meiden! En mss ook naar Babbel he! Of ben jij nog niet 100 % serieus aan de klus? Ook een dikke hoera voor Ties die kruipt
Haha DANKJEWEL mie!!! (namens Ties) Vanavond feestje, ML was de 12e augustus jarig, maar toen waren we op vakantie. Vanavond dus alsnog vieren met de vriendengroep. Hoop dat het niet weer zo'n zuipfestein wordt, net als vorig jaar met ons huwelijksfeest... Pffft stond toen met mn 35-weken-zwanger-buik om 3uur s nachts de plee kotsvrij te poetsen.. de sterke drank blijft nu dus achter slot en grendel! Ze drinken maar bier, wijn of fris hoor.. Ties slaapt bij opa en oma, dus we kunnen morgen zelf ook lekker uitslapen heerlijk vooruitzicht! Fijn weekend allemaal!!
oh das wel leuk norii ( nog gefeliciteerd!) nu kan je dus ook lekker mee een drankje doen! en daarna uitslapen, en als er gekotst wordt...ach maak de volgende dag maar schoon ( waarshcijnlijk vorig jaar was het de nesteldrang en het niet op hebben van alcohol HAHAHA) Xaar, gaaf meid ...zo zie je maar, de natuur verrast altijd maar weer! Mie, heo is het met jullie!? Sum, hoe gaat ie nou, heb je al wat rustiger aan kunnen doen? @hier, whaa nog 2 weekjes en mn oudste is al 2....poeh had het vorig jaar niet kunnen bedneken, hoe dat eigenlijk is een "2 jarige" ...weetje qu ontwikkeling enz... toen ik nog kinderloos was, had ik een ander beeld bij 1 jaar en 2 jaar...ik weet niet hoe het uit te leggen, maar komt erop neer dat je het zelf echt moet meemaken, voordat je dingen gaat "bedenken" ...hahahaha wat een gel*l hahah... anywayyy, ik ben vandaag een btj brak! dus alleen maar gestreken, afwasjes, gestofzuigd en wasje gedaan, verder niks...had gister lekker spaghetti gekookt, dus vandaag hoe fik alleen wat verse pasta te koken...man is werken!
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis:bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon ZWANGEREN! Sumshine@28 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon) Goudvis@29 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013 Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste Karlijntjev@26 jaar gaat voor de 1ste Controle & Echo: Goudvis: 28 augustus 1e echo (7 weken) Xaar: 26 september 1e echo Sumshine:
Hihi, helemaal goudvisje om het lijstje weer zo mooi bij te houden. Blij dat je er weer bent meid! (net zoals ik blij ben dat babbelbol en xaar er weer zijn!!!!)
goeiemorgen dames, wat een warm ontvangst Goudvis, mooi lijstje. We zitten lekker dicht op elkaar! Bij Mini ben ik 8 dgn eerder bevallen, dus ik denk deze keer ook weer (minimaal) dus dan zijn we ongeveer gelijk hahaha. Ik ging er zo van uit dat het 42wkn zou gaan duren, zaten midden in de verbouwing. Mijn man stond nog te kitten toen de weeen begonnen Dus dit keer zorgen we ervoor dat we eerder 'klaar' zijn. Mie, ik zie dat je al 10 maanden bv geeft, wat super! Gaat alles goed? Ik wil ook weer bv gaan geven. Hoop dat ik op mn werk een beetje fatsoenlijke plek heb om te kunnen kolven. (andere werkgever dan bij vorige zwschap) Ach is nog lang niet aan de orde, maar het spookt wel al door mn hoofd Babbelbol, jij ook terug van weggeweest?! en jullie gaan ook weer aan de slag miis, ik snap heel goed wat je bedoeld. Mini is 3,5 en gaat zelfs al bijna naar school, zo bizar. Ze gaan zo hard. Norri, hoe was t gisteravond? leuke avond gehad en een borreltje gedronken. ik vond het mijn vorige zwsschap zo irritant als iedereen ging zuipen en ik aan mn spaatje zat haha. Was ook (net als nu) zwanger tijdens kerst en oud en nieuw en we gingen toen trouwen en mn man trad vaak op met de band. Denk dat ik t nu wel minder moeilijk vind. Ondergekotste plee's had ik alleen niet gekund, mijn reuk is nl extreem goed tijdens de zwschap. Ben trouwens heel blij dat er tegenwoordig veel meer alcoholvrije dingen te krijgen zijn. Ik vind het lekker om te borrelen en nu zijn er genoeg alternatieven. Moet er trouwens wel helemaal in komen wat wel eten wat niet.
Goede morgen meiden, Wat ben ik een partij moe zeg!!!! ben niet vooruit te branden. Ik heb ook erg last van mijn darmen. een en al lucht!!! heb zo`n gevoel dat je een harde scheet moet laten maar er komt bijna niets uit de grote boodschap is ook wat problematischer geworden. komt soms als katten drolletjes eruit. en daar doe je dan een hele dag over. normaal ga ik voor het naar bed gaan 1x en klaar. voor de rest eet ik volgens mij al alles wat mag. wat ik niet mag lust ik ook niet dus makkie! alleen de kazen brie etc..... ik wil ook graag borstvoeding geven. is makkelijk op me werk! onze klas zit naast de keuken en bv hok. ook denk ik erover om 3dagen te gaan werken ma, di mee naar het werk en do passen opa en oma op. zie ze dan maar 1 dag niet. hoe is het verder met alle meiden? ben een beetje vergeten wat jullie allemaal zeiden... babbelbol: gebroken scheenbeen? hoe komt ze daar aan? mie: hoe is het daar in belgie? en hoe gaat het met je knul? ingeG: hoe gaat het op het nieuwe kdv? en verder? norri: hoe gaat het met helmpje van ties? miis: bijna zijn 2e verjaardag? komen je s/ouders? die konde toch vorig jaar niet? xaar: ik denk dat ik 2weken overtijd ben en dat ze het dan moeten halen......dan word het 1 mei!!!! we hebben 2,4,29,30 april al verjaardagen + koniginnedag..... en dan szusje 23e bevallen? ah we zien wel!!! zwangere sum: hoe gaat het met jou? al een dikke buik? dit weer zal je vast beter bevallen. lovelybabe en karlijntje hoe gaat het met jullie? karlijntje jij zit nu toch ook bij een fertiliteits arts? gaat het goed daar?
Xaar, ja is weer ff wennen heh als j t al lang allemaal weer mag eten! Ik was net van d bv af dus alcohol was Ern makkie, inmiddels drink ik al 3,5 jaar niet meer! Goudvis, oh heerlijk om te lezen dat j lekkere kwaaltjes hebt! Alle kazen in de supermarkt mag j gewoon eten hoor allen als er op staat au lait cru dus rauwe melk dan mag t niet Maar alles is zowat gepasteuriseerd in nl. Behalve sommige bij d kaasboer! Ik vond zelf wel moeilijk om geen rood vlees te eten en gerookte zalm Hihi Verder is t allemaal wel te doen dingen als cola en koffie gewoon met mate! Ik lust door de zwangerschappen geen koffie meer en hb er juist cola aan overgehouden ( wat ik dus daarvoor niet lustte of dronk haha) En ja s ouders komen dit jaar wel!! Ook andere familie van man dus wel gezellig druk feestje!!
@Miis: haha ja wie weet, vond t helemaal niet erg hoor om niet te mogen drinken, ik rookte destijds nog en dat vond ik al erg genoeg voor Ties @Xaar: feestje was gezellig! Laatste vrienden zijn om half 6 vanochtend naar huis gegaan. ML en ik zijn nog snel gaan afdouchen en daarna ons bed in gedoken. Helaas kreeg ik een half uur later inneens hoge koorts, diarree en werd ik me toch een partij misselijk! De rest van de ochtend dus op het toilet gezeten met een emmer tussen mn benen en alles in mn lijf kwam eruit. Blerg! Totaal 2uurtjes geslapen ofoz, maar gelukkig toch weer fit nu. Huisje weer helemaal schoon, wasmachine draait weer en ook ML is fit! Jeej! die had Ties om half 11 opgehaald bij mijn ouders (wonen 3 straten verderop) en ligt inmiddels in zijn eigen bedje te snurken. @GV: met Ties z'n helm gaat het goed! Donderdag as hebben we weer controle bij de helmenboer en zal hij weer iets bijgesteld worden ivm groei van het hoofdje. Maar echt het verschil is zo goed te zien! (Zie fotoalbum op zp, ik maak elke weer een foto van zijn hoofd om te kijken of de helm zijn werk goed doet. @hier: vorige week dinsdag mijn cv weer actief gezet op nationalevacature.bank. een sollicitatie de deur uit gedaan en vrijdag werd ik zelfs benaderd door een ander bedrijf! Ze hadden mijn cv gelezen en was de perfecte match voor hun openstaande vacature. Dinsdag as heb ik het sollicitatiegesprek! Haha! *wish me luck!
haai meiden! Wat is er weer veel gekletst! Xaar± welkom terug meis en feli met je zwangerschap! Super nieuws! Hoe issie met de taarten????? Gv: jippie kloppend hartje! Wat goed dat ze het al konden zien, en meis wat fijn nu ff wat zekerheid!!!!!!!! Voel je je nu ook gelijk anders? @hier: net terug van weekeindje texel, veel bij geslapen, gewandeld en genoten! Gewoon lekker gegeten en met het prikken is niks van suikerschommelingen te zien, best vreemd. Af en toe ben ik wel duizelig en zie ik sterretjes dus dat ze de te hoge blioeddruk wel zijn. Pfff...alleen rust nemen zou een beetje kunnen helpen, maar dat had ik wel op t weekeindje weg.... Het heeft me allemaal wel en beetje angstig gemaakt iig beide grote complicaties nu al in de zwangerschap...kut kut kut... aan de andere kant: meer kans dat ze babyboy eerder gaan halen en bij die gedachte: NESTELDRANG!!! whaaaaah.. Pff niks aan die hormonen..hahaha Babbel: heeft meisje klein een gebroken scheenbeen? meen je niet? Wat shit! (wel hip roze gips) maar wat heftig! sneu zo jong en dan al iets breken, dat komt weinig voor!...arm meisje!
Hallo allemaal! Sorry dat ik jullie een beetje verwaarloos, maar ik heb het zoooo druk! @GV: Meid, wat ben ik blij voor je! Echt, de kans dat je zw nu goed gaat is met sprongen gestegen!!! Je voelt je gewoon zo naar vanwege de hormonen. Dat is k*t maar eigenlijk ook perfect tegelijk! Op het nieuwe kdv gaat het echt perfect! Zo blij dat we de stap genomen hebben @Xaar: Gefeliciteerd!!!! @Sum: Wat balen meid. Doe je wel rustig aan??? @de rest: Ik heb alles gelezen, maar wat was het veel! Ben de helft weer vergeten sorry! @Hier: Alles gaat op zich goed. Heb wel weer een afspraak gemaakt met de kinderfysio. Het valt me op dat X asymmetrisch tijgert...wrs is het niets, maar omdat ze die afplatting had wil ik er toch even naar laten kijken. Ook omdat ze niet echt vooruit gaat in d'r ontwikkeling. Ze tijgert wel en doet dat wel steeds sneller, ze zit ook goed, als je dr op dr voetjes zet kan ze ook staan...maar ze zal niet zelf vanuit lig gaan zitten, of vanuit zit proberen te gaan staan. Draaien doet zet wel goed. Van zit naar lig gaat wel, maar is soms lastig voor dr. Kruipen doet ze niet.... Ik loop ook weer bij de fysio voor mn rug, maar dat is een verhaal zonder eind Op mn werk is het (te) druk. Mensen raken overspannen waardoor de druk alleen maar groter wordt. Ik heb gesolliciteerd op een internet vacature voor onze afdeling als praktijkopleider. Lijkt me echt leuk! Verder heel druk met de voorbereidingen voor de bruiloft natuurlijk! Hebben de uitslag van het genetisch onderzoek van szus, ze hebben geen erfelijke component gevonden, maar ze vinden het toch verstandig om iedereen te laten testen. Wrs vind mn sfamilie dat niet nodig omdat ze niet snappen hoe en waarom. Maar ik snap het wel, dus VL gaat gewoon, maar na de bruiloft en vakantie. Na onze vakantie ga ik voor mn werk 4 dgn naar Polen, samen met een leuke collega zin in! Met mn borstontsteking gaat het goed, geen last meer en ben weer aan het afbouwen. Ik drink inmiddels ook saliethee...dat schijnt de productie te remmen....we shall see. Woensdag ga ik de nacht in voor 7 nachten....dus als het rustig is zit ik op gekke uurtjes hier mss wel te posten