2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Norii: Jaaaa wat goed!!!
    Ik ga zo foto's bekijken!! en jeee wat gaaf van die baan! heeeeel veel succes!!!

GV en Zaar: Ooooh echt TOP dat jullie zo lekker saampjes kunnen gaan in deze zwangerschap!!

Sum: Aaaaaaah als je nu rustig doet komt het echt wel goed!! En als je je suikerspiegel mooi onder de 7 houdt, komt het helemaal in orde moppie!!!!! Stertke!!!!
    Lekker dat je het fijn hebt gehad in Texel

Meisje is gevallen op t KDV. En toen ik haar ging halen merkte ik dat ze pijn had... Ze weten niet precies hoe of wat... Maar ja wel gebroken dus. Wel echt sneu want ze liep net een paar weekjes langs alles af en ging staan... :( Acvh komt goed, ze kan er mee kruipen!

Mie: Jaaaa we zijn wel echt begonnen! Maarrrrrr ik wacht ook heel even een baanaanbod af... Als dat doorgaat.... :D:D En ik moet school nog even afwachten. Ja lang (l*lverhaal) maar het staat heeeeeeel even nog op een soort van hold, maar geen voorbehoedsmiddelen meer en ik hou wel mn ei in de gaten. Ik wil mn cyclus weten :)

Inge: Ja beter even zekerheid he meid!!! Maar ze hoeft ook nog niet zoveel te kunnen hoor ;) Voor tijgeren staat zelfs 11 maanden hoor!! ;)
    :):)En ik ben even kwijt, of weet niet wat er met je szusje was/is. Maar het is wel positief dus de uitslag?

Hier geef ik nog 2x BV per dag. En dat hou ik nog wel even vol. Ben benieuwd hoe t met de evt zwangerschap zal gaan ;)

GV: Je bent een kanjer!!!!

Baby nieuws!!!!

Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter
    Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter
    Miis:bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon

ZWANGEREN!
    Sumshine@28 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon)
    Goudvis@29 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013
    Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste
    Karlijntjev@26 jaar gaat voor de 1ste
    Babbelbol@ 31 jaar gaat voor de 3e

Controle & Echo:
    Goudvis: 28 augustus 1e echo (7 weken)
    Xaar: 26 september 1e echo
    Sumshine:

2. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Babbel: mn szus heeft dikke darmkanker...ze is pas 39 dus de kans dat het een erfelijke vorm zou zijn was heeeeel groot....

3. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Pfff...weet iemand nog een mooi nummer om te draaien tijdens het tekenen van de trouwakte?

Bij binnenkomst hebben we Eros Ramazzotti & Anastacia - I belong to you Spanish Version en als we weggaan Shania Twain - From this moment on...

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Loving u

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    jeeeeetje Inge wat heftig :( sterkte... hoe gaat het met haar?

liedje: geen idee... ben daar niet zo in thuis hiiii

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Babbel heerlijk hoor nog voeden en nog 2x is hartstikke relax!!
    Beterschap met t meissie

Inge, lekker druk dus!
    Hmmm over x haar ontwikkeling kan k niks zeggen natuurlijk.. Oudste was 9 mnd geloof ik tot hij zich op trok tot staan

Ging daarna lopen maar pas lang na het lopen kon hij uit zich zich opstaan, terwijl normaal kan een kindje dat ook eerder
    In elk geval nooit erg als j ff naar de fysio gaat dan weet j t maar ! En wie weet zijn er oefeningen om te stimuleren

Ik zag laatst nog een kindje van 12 mnd die nog tijgerde tja die hb je ook!!

@ hier
    Nou wij zitten in de Regeldagen, Nouja jongste houdt van slapen dus die kiest voor een nachtvoeding en dan gelijk om d 3 uur.. Hopelijk krijt t snel op, kolf ook weer savonds voor t slapen!

Verder krijgt ie z'n 2e prikjes vanmiddag!

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sum, hoe ver bn j met z'n kamertje? Leuk dat jullie zo genoten hebben! Zal voorlopig denk ik wel een tijd duren vor je weer met z'n 2en kan zijn!!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hai meiden

Inge: nothing else matters? of stevie wonder: signed sealed and dilliverd (im yours) lekker toepasselijk! hihi
    Bruno mars just the way you are ofzo.
    white snake: is this love
    uhm wij hadden dus nothing elsse matters...
    best lastig eigenlijk liedjes daarvoo rbedenken,
    Wij hadden ook nog: it takes two baby..(oude motown hihi)
    Kun je hier wat mee? Dit is eht enige wat even in gedachten schiet haha.

Miis: lekker regeldagen! pffff. Succes met de prikjes!

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Bijgelezen maar heb precies een gat in mijn hoofd!! Bijna niets blijven hangen... Ik doe later op de dag nog eens een poging haha.

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, hahaha wat leuk dat j dat ff kwam melden :p

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Hihi, sorry Miis, was bij nader inzien mss nogal een nutteloze post :p

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahaha achjaaaaaaaa, die mogen ook zo nu en dan :)

truste ladies!

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    trouwens ik baaaaaaaaaaaaaaaaal

had ik voor zoons verjaardag voor ons beide ene cobalt blauwe broek..pfff zou geleverd worden van 3 tot 7 sept...wordt het nu ineens van 10 tot 14 ..noud aar heb ik niks aan want het feest is de 8e....ben dus nu op jacht naar een bday outfit!

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Dat is indd balen :(:(:( H&M zeker!!!?? grrrr

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    grrr jaaa joh!

ben dus even op mp wat aan het scoren! echt jammer, maarja moet toch wat heh :p

16. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden

ik doe ff een post vanaf mijn vakantieadres :D Ik ben een aantal dagen met mijn vader naar de ardennen toe en volgende week ga ik lekker met vriendlief naar de eifel voor een weekje en dan 4 dagen door naar euro disney! Mijn ouders hebben een caravan in de ardennen staan op een camping en daar hebben ze sinds dit jaar ook WIFI.

IK heb alles gelezen maar twas weer veel want er wordt hier weer gezellig veel gekletst!

inge: met de ontwikkelingen heb ik nog geen ervaring en een liedje kiezen lijkt me zo moeilijk dus ben ook niet echt behulpzaam sorry
    sum: hoop dat het allemaal goed met je gaat en dat het stabiel blijft met je suiker. Goed aan jezelf en je beebje denken.
    norri: hoe gaat het met je kleintje zijn hoofdje?
    miis: balen van de broeken! heb je leuke plannen voor zijn bday?
    mie: hoe gaat het bij jullie met je mannetje? en zijn jullie er al over uit over een tweede?
    xaar: gefeliciteeerd!!!! kei leuk ben benieuwd hoe het gaat met je!
    goudvis: ik denk aan je vandaag benieuwd naar je echo !!!
    lovely: hoe is het met je??

IK hoop dat ik niemand vergeten ben en anders sorry!

Ik loop weer op het einde van mijn ronde dus ben benieuwd. ik heb dit keer voor de tweede ronde getempd. De eerte keer had ik het met een oorthermometer gedaan dus dat was niks. Deze keer netjes iedere ochtend bij het wakker worden meteen op de goede manier. Vorige week was het ineens duidelijk hoger gedurende drie dagen en de vierde dag was weer wat lager en toen ben ik met vakantie gegaan en mijn thermometer vergeten dus ik verwacht maandag ofzo meer te moeten weten.
    IK ben inmiddels ook al verschillende keren in het ziekenhuis geweest op de fertiliteitspoli. Mijn BMI was dus te hoog dus moest eerst wat afvallen of ik kon ervoor kiezen om deel te nemen aan een onderzoek naar het zwanger worden bij vrouwen met overgewicht. Ik heb voor dat laatste gekozen omdat ik zo iets had je kunt maar vast regelmatig in het ziekenhuis komen dan ben je toch weer dichterbij. Bij start van dat onderzoek werd er geloot voor of begeleid afvallen eerst een half jaar en daarbij 10% van je lichaamsgewicht verliezen of voor direct starten met chlomid. IK ben dus ingeloot in de eerste groep dus het begeleid afvallen. Doel van het afvallen is het korter worden van de cyclus en dus meer kans. mocht ik in december nou nog niet zwanger zijn dan ga je alsnog aan de chlomid.
    Aan het begin van het project heb ik een keer provera gehad om mijn cyclus af te breken die toen al weer boven de 50 dagen zat om mijn hormoon waardes aan het begin van de cyclus te bekijken. DIe waren allemaal goed en ook toen ik bij dag 14 een echo had waren er al goed gegroeide eitjes te zien alleen mijn baarmoederslijmvlies was iets aan de lage kant maar dat kon nog bij trekken. Ik heb toen netjes een ronde van 34 dagen gehad en zelfs de ronde erna van maar 30 dagen. Ik zit nu denk ik weer op 34 dagen als ik mijn ei echt gehad heb afgelopen week.
    IK heb het idee dat door die provera de boel gereset is maar weet niet of dit kan
    Hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is haha maar goed waar het op neer komt is dus ik probeer wat af te vallen en te hopen dat we snel zwanger zijn!!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijnje, meid lekker genieten dus! leuk ook euro disney!!
    Nou ben blij dat je er nu wat mee kan...ik bedoel btj afvallen en tegelijk proberen zwnager te raken is mooi meegenomen toch!
    Cyclussen is gelukkgi weer wta korter dus, kan hoor dat resetten, netals als je een curretage hebt gehad kan dat ook weer alles opnieuw "instellen "hihi...ik denk aan je meid! veel plezier nog!!!(feestje ja nijntje thema, lekke rmet taart en allemaal lekekrs!)

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Geeft niet ;):p

Ik geef je groot gelijk!! Ik had denk ik ook meegedaan als ik in jouw schoenen had gestaan ;) Dan ben je tenminste er echt mee bezig ipv af te wachten tot je afgevallen bent :( Groot gelijk! En uitzicht op hulp in december geeft ook rust, mocht het nodig zijn, Maar wie weetttt is t niet nodig!!! :D Geniet vqn je vakantie!

19. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Karlijntje: Denk dat ik idd ook had gekozen om mee te doen hoor in jouw plaats Karlijntje. En over dat resetten na provera, een vriendin van mij was al een klein jaartje bezig en na één keer provera was het gelijk raak. Haar gyn had het dan ook over een soort grote schoonmaak... Hopelijk is het raak meid!!! En anders idd een geruststelling dat december opnieuw kansen met zich mee brengt door de clomid.

@ Miis: heb al eerder zo'n dingen gehoord van h&m... Als ik online shop doe ik dat vaak via zalando, niets dan lof erover!

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hallo allemaal!! Ik heb mn trouwjurk gister opgehaald :D

Bedankt allemaal voor t meedenken over liedjes...we zijn er denk ik nu uit...

@Babbel: met szus gaat t best goed...er zijn geen uitzaaiingen, in principe is het nu alleen een klein stukje darm weghalen via een kijkoperatie...maar dat horen we vrijdag...

Deel Deze Pagina