@ Inge: ja leuk leuk die trouwjurk! Krijgen we hem te zien of een beschrijving er van ofzo? Welk liedje is het nu geworden? Willen jullie echt een klassieke openingsdans? Leuk he dat plannen, al krijg ik er ook een beetje zenuwen van haha
inge, aaaah nu komt het echt dichterbij!! spannend joh! mie, jaa ik hou opzich erg van h&m kleding!! maar in de winkel zelf shoppen met 2 kinderen is not done...tis gemakzucht van mezelf dus heb mn lesje weer geleerd, voortaan ff kindjes thuis laten
Miis: wat klote dat h&m zn levering weer eens niet op tijd heeft! En nu? heb je al wat anders?? Inge: enb wat zijn de liedjes geworden? nieuwsgierig!!! Karlijntje: is het afvallen al wat gelukt? En fijn dat provera werkt voor een kortere cyclus! Succes meissie! Mie: ben jij er al helemaal uit? t.a.v. trouwen? Vandaag mijn eerste halve dag gewerkt, beviel best wel hoor, viel me mee (voor een work a holic) hahaha. Heb net lekker een uurtje gechild op de bank. Met de suiker gaat t ook goed! Alleen heb zoooown zin in zoet de hele tijd!! hongerrrrrrrrrrrrr Misschien komt het omdat ik alle suikerdranken laat staan (geen suiker in mn thee terwijl ik dat sinds ik zwanger ben drink, normaal nooit haha) geen frisdrank meer en LIGHT lust ik echt niet meer (zwangerschapsding..vind die smaak zo vies) dus het is water, thee en heel af en toe een glaasje sap...Misschien dat het daarom stabiel blijft?! Babbel jij hebt ook ervaring...Wat zijn goeie dingen? Nog geen schommeling geprikt iig, dus das heeeel gunstig MOrgen moet ik naar de internist en naar de gyn..ben bneiuwd wat mijn bloeddruk doet! Hoop zo dat ie niet verder gestegen is, want dan ziet eht er niet gunstig uit. maar daar gaan we niet van uit oke? hihi Oja: 28 week! WAVE!
Hier net bij een kennisje vandaan die altijd hele mooie dingen naait en maakt. Bij onze dochter heeft ze ook alles in mijn style gemaakt dat was toen PIP versus Pep en Juul, met ruitjes en roosjes zeg maar. En nu heeft ze het jongensachtig gehouden hihi": Helemaal blij, ze heeft 2 leuke mandjes voor op de plank boven de commode gemaakt, helemaal in stijl, een naam slinger met de naam van de beeb erop en 2 mooie wieglakentjes...Heerlijk om het spul nu te zien, het word zo echt! WHAHAHAHA! ze is nog bezig met een aankleedkussenhoes en een ledikantdekbedovertrekje...mooi mooi mooi! Allemaal een beetje in blauwe stoere pipstyle, helemaal mijn kopje thee dus Ik krijg nu echt de kriebels! hihi
Gaaf sum helemaal jouw ding dus!!! Blij voor je!! Ja joh en begin maar niet aan light producten, aspertaam is not oké Nog ffies! Vanaf 30 gaat t hard!!!
Het nummer als ik binnenkom wordt of Joe Cocker met You are so beautiful (to me) of Bryan Adams met Everything I do (I do it for you). Tijdens het tekenen wordt het Shania Twain met From this moment on en bij het weggaan Eros Ramazotti en Anastacia met I believe (Spaanse versie). Dit is de jurk (zonder bloem aan de zijkant): http://www.affezione.eu/file288.jpg http://www.affezione.eu/file289.jpg
@hier: vanmorgen internist voor de diabetes geweest, die was tevreden over mijn waarden nu met het vinger prikken. Nu moet ik binnenkort bloedprikken om mijns uikerwaarde van de afgelopen 2 maanden te checken, dat kunnen ze zien. Dringend advies gekregen om n a de bevalling af te gaan vallen ivm nu verhoogde kans op gewone diabetes. OWKEE...(zucht) Straks naar de gyn, weer bloeddruk controle etc.... Inge: Meis wat een mooie nette, jurk! Vind de bloem ook erg mooi maar ik begrijp dat dat nou net niet jou ding is? hihi. De lijn van de jurk, dus het model is hetzelfde als mijn trouwjurk alleen ik had strapless en andere kleur...maar ik vind em mooi! Enne wat heb je lieve liedjes gekozen!
Wauw!!! Inge mooie jurk hoor!! Past wel bij je vind ik En hihi die liedjes is niet mijn ding, maar ze passen wel heel goed bij het moment. Wij hadden: Song for the asking van Simon & Garfunkel, I miss you van Incubus ("ons liedje") en Ik geloof van Boudewijn de Groot Sum: Oh fijn dat de waarden goed waren!! Ja en afvallen: Blech!! Gewoon BV gan geven, mag je niet afvallen Ik duim voor een goede Bloeddruk!!! En tips: Denk hartig! Dat mocht ik allemaal gewoon eten hihi. maar ik heb een BMI van 26/27 dus niet zo heel erg te zwaar. Dus ik weet niet zeker of jij dat ook mag eten, dat is heel persoonlijk...... Ik dronk ook veel water en Icetea light Bedenk indd net dat er aspartaan in zit....Nou ja gelukkig is ze gezond Succes meid!!!! Sterkte met alles!!
Babbel, ja idd water en th ee hier! Mijn bmi is hoger: 31. (Ben maar een kleintje!) Bloeddruk was ietsjes gezakt: gestabilisseerd: 140 over 80, nog niet een goeie bloeddruk voor mij dus wel verhoogd maar niet meer allarmerend! YES! Ze waren dus tevreden en het rustig aan doen lijkt iets te helpen...hihi @gv: hoe issie meis nu je wat bevestiging voor je zwangerschap hebt gehad? heb je het nieuws al wat meer gedeeld of nog steeds voor jezelf? KNUF!
Weet je wat ik me nu niet bedenk Sum, wij hebben bijna op dezelfde dag positief getest maar dan een jaartje verschil. Wat leuk! Al hoop ik niet dat ze op dezelfde dag zullen verjaren hihi.
Even ego meiden, sorry. Oooh wat ben ik zenuwachtig, 1 september komt er aan, in belgië de start van het nieuwe schooljaar. Een nieuwe job dit jaar en wat heb ik er zin in! Maar alles is ook nieuw en dan ga ik natuurlijk twijfelen aan mezelf, ga ik het wel kunnen... Hier ook wat twijfels (opnieuw ja ik weet het haha) over da anticonceptie. Nu deden we het de vruchtbare periode met condooms en de andere dagen met zaaddodende pasta. Ik ben nogal regelmatig dus kan mn vruchtbare periode mooi bepalen. Maar natuurlijk is dit niet zo veilig als de pil. Maar ik merk dat ik met de pil echt heel veel emotionele buien heb, een beetje pms denk ik... Van vreetbuien tot huilen voor niets de week voor mn regels... Maar we hebben ook besloten liever niet zwanger te zijn als ik ga trouwen. Daarna willen we er wel weer voor gaan... Spiraaltje vind ik dus te duur voor die korte periode, pil brengt dan weer die pms klachten en dat verlaagde libido mee, ... Pff moeilijke kwestie zeg. Wordt makkelijk na nummer twee, dan moet manlief zijn plicht maar doen hihi. Voel me namelijk wel goed zonder pil, veel meer zin in seks, geen emotionele buien meer, ... Mss is het ook psychologisch maar heb het gevoel dat ik meer mezelf ben nu die rommel niet in mijn lijf zit... Hebben jullie aanraders qua anticonceptie? Sorry voor het egoberichtje hoor, ik reageer later wel op al jullie verhalen. Sorry
mie: welke datum was jou beeb geboren ook alweer? hihi anticonceptie: haha voor t zingen de kerk uit (niet 100%procent veilig) vrijen met condoom! (altijd dus haha veiliger) je zou ook je vruchtbare week kunnen uitreken en en de rest onveilig doen en in die week onthouding, ook dat is niet 100% veilig maar ook niet TOP! zeg maar... Verder, ik snap je wel: de pil en reageren heb ik ook sterk! Succes...hihi maar ik zou het zelf op de natuurlijke manier doen, net zo makkelijk maar wel incasseren dat er dus een wondertje kan komen (maar ik geloof dan dat het zo is bedoeld..hihi)
Mijn beebje is geboren op 15 oktober. Een dikke vijf weken te vroeg dus. Wens je dat niet toe wou ik zeggen Liever een novemberbaby hihi. Ja ik ben ook voor de natuurlijke manier en eventueel wondertje is heel welkom alleen niet voor ons trouwfeest. Wil niet trouwen met een dikke buik hihi. Lekker egocentrisch maar bon
meiden ff snel. echo was goed. hartje klopte en het kindje was goed gegroeid. houd zich mooi aan de maatstaven. ga nu weer 10 sept intake zwangeren ....blabla en dan 18 okt afspraak gyn. mijn oude van in mijn eigen woonplaats. hun beslissen verloskundige of bij hun blijven. zal morgen ff beter reageren. moet nu ff veel regelen. zaterdag word ik 30 en morgenavond komen al mijn collega`s eten. ongev 8 en zaerdag feest voor familie.
JAAAAAAAAA!!!! Helemaal geweldig Goudvisje!! Ik hoorde dat als het hartje goed klopt dat je eigenlijk voor 99 procent mag zeker zijn dat dit een plakbeebje is Wat ben ik blij voor je!!! Ook alvast een gelukkige verjaardag!!!!! Haal die jip en janneke champagne maar al boven hihi Gefeliciteerd meid!