Goudvis, aahh meid wat super weer!!! Zo blij voor sjeetje!!! Mie, moet j spiraal zelf betalen? En wat vind n van de pleisterpil? Ik slik cerazette de minipil hb er echt geen last van. Deze moet j elke dag slikken dus geen stopweek op zich handig j vergeet t iets minder snel! Ik bn er namelijk wel slecht in maar m'n huisarts raadde me dit aan ivm borstvoeding .
@Mie: Ik wilde ook de nuvaring zeggen! Spiraaltje bevalt mij best, maar ik begrijp dat jij die dan zelf moet betalen? @GV: Jippie!!! Gefeli (dubbel op) @Hier: Nachtdienst nr 2 van de 7...gister was best bezig...hopelijk vandaag beter.
@Mie: lastig idd.. ik gebruik de pil (marvelon) en heb eigenlijk nooit iets anders gebruikt, ja oke ML de condoom, haha maar geen ervaring met spiraaltje, nuvaring, prikpil, pleister of whatever.. sorry.. @babbel; hoe gaat het met je kleine meisje? Blijft het gips nu met goed zitten? Hippe gips-sok trouwens!!! Erg leuk bedacht!! @GV: nogmaals een dikke dikke proficiat!!!!! Het is je zo gegeund meis!!! @hier: snot en snot verkouden, wij alle 3! ML begon ermee, daarna Ties en sinds maandagmiddag ik ook blergh! Het sollicitatiegesprek was goed gegaan. Ze waren echt razendenthousiast en hebben me gisteren gebeld met een salarisvoorstel. Normaliter krijg je eerst nog een 2e gesprek, maar zij willen me zo graag in dienst nemen dat ze die stap overslaan. Haha! Ik heb ze laten weten dat er voor mij wat centjes bij mogen, gezien het feit dat ik voor hen mijn vaste contract opzeg en dat niet zomaar doe. Ben benieuwd! Vandaag hoor ik dus of het een NO of een GO wordt spannend!!!! Mijn huidige werkgever zal er niet blij mee zijn, we hebben het op dit moment giga druk met voorbereidinge treffen voor de fusie, controle van de Belasatingdienst die voor de deur staan en mijn collega van P&O die 2 okt met zw.verlof gaat een beter voorbeeld van bad-timing kun je volgens mij niet hebben. ?aar ach, ze hebben het grotendeels aan zichzelf te danken hoor! P @rest: zwaaaaai!!!
Jjeeeeeej Goudvis, wat super!!! nu gaan genieten meid. Leuk een feestje en dan hoor je ook bij de 30rs club. Ik ben ook van '82 Ooooh ik kan niet wachten op de echo duurt nog zo lang. Heb zat kwaaltjes maar ook zat twijfels. Sprak gister een vriendinnetje van mij. Ze woont een paar duizend km verderop (waar ik ook heb gewoond) en vertelde mij dat ze nu 17 wkn ver is. Ze hebben 2 softmarkers gevonden die kunnen wijzen op down (plekje op t hart en de bloeduitslag) een kans van 0,3% of 1 op 300 nogwat. Ze krijgt vandaag een punctie en moet 2 wkn wachten. Ze vertelde dat ze nog geen moment heeft kunnen genieten... Ik heb gelijk t internet afgespeurd op deze tekenen en mij een beetje ingelezen. Maar ik ben eigenlijk wel gerustgesteld (al begrijp ik het heel goed dat zij dat niet is) Ik ben zelf geen voorstander van alle suggestieve onderzoeken, wat hebben ontzettend veel mensen veel grote zorgen en uiteindelijk gelukkig (!) een gezond kind. Wij laten geen combinatietest doen. Mocht er uit de echo's iets komen kijken we evt verder. Een kind wat niet levensvatbaar is is een ander verhaal maar elk kind is welkom en het lijkt mij zo zwaar al die onzekerheid. Bij de 1e niet zo mee bezig geweest maar nu wel wat meer. Het is 1x goedgegaan, hebben we dit keer weer zo veel geluk? pffff. Wij moeten nog 4 weken wachten op de eerste echo. T duurt zo lang in t begin. Niemand 'mag' t nog weten, je ziet nog niets, je voelt wel wat maar t is allemaal vaag. Ik kan ook niet heel openlijk dingen lezen of shoppen want anders zien de andere kids t.. sorry hoor ff zeuren Ik ben wel heel blij dat er nu veel lekkere 0% biertjes en wijntjes te krijgen zijn en veel leuke positiekleren (voor over een tijdje) Nu lekker weekend! straks boodschappen doen en nog wat klusjes. Fijn weekend alvast allemaal
Hallo meiden, Hier even een tip... Stom foutje met de actiecode bij Wehkamp. Nu een (bijna) gratis pak luiers Die zullen er nu wel hard doorheen gaan haha. Het gaat om een korting ter waarde van 10-. Normaal gaat de kortingscode vanaf 50 euro in, maar door een fout is het bij elke bestelling geldig! Zal het berichtje wel even plakken hieronder: Maak een account aan bij Wehkamp.nl bestel een pak luiers van bv 11,49 en ga verder in het afrekenschema. Voer vervolgens bij kortingscode/cadeau bon de code : ikkannietwachten En je hebt een pak luiers voor 1,49 toch weer mooi meegenomen! De actie zou alleen zijn bij besteding vanaf 50,- dit is dus niet het geval.
Gv: congrats met je super echo! Nu heb je al twee goede echos gehad meis! Wanneer moet je voor de definitieve 12w echo? en welke datum ben je uitgerekend? Hoeraaa! Heb je t ook ff gevierd? Het is nu toch echt zo he meis? wat een onzekerheid he? dacht je dat zwanger worden onzekerheid met zich meebracht..nou begint t ! hahaha..(athans zo heb ik t altijd ervaren..) Xaar: wachten duurt lang dan he? je kunt die drie maanden wel om kijken...Succes met wachten! En idd ik ben ook niet van die testen! Wel de twintigweken echo meer niet, ze zien dan ook best veel... nori: wat spannend van de job, wat voor baan word het? En balen van alle baccillen in huis! Beterschap! Miis: las je bericht op fb, dusss je hebt nu twee jongens pakjes voor de big day? hahahaha. of niet? @hier weer een geweldig pakje van Bess (moet je t merkje ff googleen, babykleding) gekregen...HeerlijK! Ik ben nu helemaal aant nestelen naar mijn idee, nu ik toch halve dagen werk, lijkt er een soort rust over me heen te komen...hahaha (zegt de work o holic..) maar het is wel zo..Ik ben lekker bezig met de beebkamer, in huis, beetje aankeutelen, beetje rusten etc.. Ga zo ff googleen op zoek naar een leuke kapstok of haakjes voor beeb zijn kamer... Doei Doei meiden, fijn weekeind!
Even ego: Ben zo blij dat het zo goed gaat met de helm! Ties draagt m nu 8 weken en met 7 weken was dit het verschil: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/48205-albums10358-picture64425.jpg
ff snel: Oh wauw Norii wat een mooi resultaat!! Nu al!!!!!!!!supermama ben je!!! Morgen effe lange reactie!!
Norii: Wauw wat goed van je baan!!!! Gefeliciteerdt Ennnn wie weet wat je huidige werkgever je nog gaat aanbieden??? Uitspelen die hap Xaar: Jaaaaa wachten op die eerste echo is erg he!!! Spannend hoor!! en jeeee wat spannend ook voor die vriendin... Ik geloof ook niet dat ik het wilde weten nee... Nou de pampers voor 1,49 zijn geleverd vandaag hoor!! Jippie!
@babbel: haha ja echt zo grappig eigenlijk dat ik nu mijn werkgever kan uitspelen wat betreft mijn salaris. Zoals ML zou zeggen ' je lacht je lul uit je broek ' haha! Heb de mogelijk toekomstige werkgever laten weten dat ik nog steeds geïnteresseerd ben, mits de vacature nog open staat natuurlijk, en zou graag een 2e gesprek met ze aangaan inzake CAO bepalingen, contractduur / -vorm en de secundaire arbeidsvoorwaarden (overwerk etc.) Ben benieuwd naar hun reactie! En maandag natuurlijk mijn leidinggevende even mededelen dat ik een andere baan aangeboden heb gekregen met salaris X Ik heb wel echt een K timing wat betreft baan-switch voor mijn huidige werkgever, maar dat maakt het voor mij alleen maar interessanter om z.s.m. ergens anders heen te gaan. (Lees: 40% van mijn werktijd gaat in bijzaken zitte, waardoor mijn eigen werk steeds moet wachten, sinds ik terug ben van mijn zw.verlof alleen nog maar bezig geweest met stront ruimen VAN ANDEREN! Na mijn 3 weken zomervakantie nog 40 vakantieuren en 45 overuren [en oplopend] staan om op te nemen, Etc. Etc.) Dus....
Oh ja en over die pampers: ik zei tegen ML dat het dus echt spotgoedkoop was, zegt hij: nou, we hebben voorlopig toch geen luiers nodig of wel? Ja weet ik dat?! Die zijn toch altijd handig om op voorraad te hebben? Hij vond van niet, dus alles weer weggeklikt op die site en 2 sec later zegt ML oh ja dat is trouwens wel heel goedkoop he? Nou dan doe toch maar. Dus ik weer alles opgezocht, aangeklikt en ingevuld IS DE CHEQUE AL VERZILDERD!!!! en ging het dus niet meer... HELAAS!!!!!
Shit van die luiers, dat had ik nu ook. Je had geluk Babbel haha. Spannend Nori, laat me weten wat de baas maandag zegt! Miis: hoe issie meis? hoe is t met de bday preporations? @hier laatste dagje dat manlief lekker thuis is, die had 6 week vakantie (leraar)...zal em nog missen in huis is best lekker relaxed hoor! Aan de andere kant: dochterlief is nu helemaal papa minded..dus straks kom ik ook weer aan de beurt is ook fijn! haha
nog ff wat leuks, weet je wat ik aan t doen ben met onze dochter: alle knutsel en verf werkjes verzamelen en heel veel nieuwe maken de komende weken. Zodat we er een mooie "geboorte"slinger van kunnen maken. Knip ik de knutsels in de vorm van slingers. Doe ik er tussen denk ik de naam van letters en heeft ze haar eigen slinger voor dr broertje gemaakt! Leuk idee he? (effe op kijken naar hip blauw geruit of gestipt lint ofzo!) Leuk proces: samen met dochterlief crea zijn! hihi
Heeeeeeeeeeeel leuk Sum!!! Die ga ik onthouden!!! Pampers: Jammer zeg!!! Norii: Zou je niet nog heeeeel even wachten tot die nieuwe baan helemaal rond is? Met een cntract is het toch zekerder uitpelen niet?
@ Sum: wat een origineel knutselideetje!!! Mogen we het resultaat ook zien? Jammer dat manlief weer moet gaan werken zeg. Kan me voorstellen da thet nu wel leuk was om een helpende hand te hebben. Hoe gaat het verder met de bloeddruk en de suiker? Alles oké? @ Norrii: zo spannend!! En welke baan zou je nu zelf het liefste willen? Als je niet naar het loon moest kijken? In ieder geval leuk dat je zelf kan kiezen he! Wat goed van Ties ook dat zn helmpje zo goed werkt. Alleen kan ik het precies niet zien via de link, krijg hem niet open.. @ Babbel: wat een koopje die luiers zeg! Gebruik je anders ook altijd het merk? Hoe gaat het met je kleine meid haar beentje? @ Miis: hoe gaat het met jouw twee kanjers? @ Inge: alles oké meid? @ Xaar: ja wat duurt het lang he wachten op die eerste echo!!! Weet nog dat ik doodging van de zenuwen hihi. Geniet er van meis! @ De rest: zwaai zwaai Karlijntje, lovelybaby, goudvis, laat snel nog is wat van je horen he Hier: mijn leven is echt op de plooi! Voel me echt zooow gelukkig de laatste tijd Genieten, genieten, genieten Vanmiddag met W naar de speeltuin geweest. Lekker in de zandbak/aarde gespeeld, was echt zo zwart en vuil toen we naar huis gingen: HEERLIJK
O en wat kijk ik trouwens al uit naar het eerst everjaardagsfeestje! Was vandaag in de hema en zag allerlei leuke vlaggetjes, bordjes, ... Kijk er al naar uit
Hihihihi Mie: Leuk he!!! Zo bijzonder die eerste verjaardagen ♥ Het gaat wel goed met haar pootje Ze staat, kruipt en breekt de boel af hahaha. ♥ Norii: Hoe is t gegaan?? Nou ik kijk steeds meer en meer uit naar mn testdag!!! Jeutje ik voel al vanalles, maar vooral een menstruatie-achtige kramp... en die heb ik 2x eerder gevoeld....
oow babbel wat spannend! Maar ik zie dat je nog een dikke week moet wachten! Dat is dan toch wel vroeg om dingen te voelen? of voelde je het altijd al zo vroeg? Ik vind het alweer spannend voor je meis!! Het zou toch geweldig zijn! Mie: die eerste verjaardag is ook zooow leuk en die tweede ook trouwens! Ik vind misschien de tweede nog leuker qua feest, want dan krijgen ze tmeer mee, maar de eerste is echt zon mijlpaal, zon afsluitjing van het tropenjaar haha, ik herinner me nog dat ik dat het moooist vond: "yes nu word het makkelijker dacht ik toen haha" Nori: hoe is het gesprek met je baas vergaan? Miis: alles al klaar voor bday party? Heb je ook speciale uitnodigingen gemaakt oid? Vertel hoe gaat het feesie eruit zien?? @hier omdat ik nu natuurlijk nog maar halve dagen werk, heb ik al een beetje verlof gevoel! heerlijk eigenlijk! Kom weer tot creatieve ideeen en voel de energie om ze uit te werken fijn! over 2 week word manlief 30 en ga een surpriseparty organiseren, lachen joh: hij weetvan niks en heeft allerlei mensen uitgenodigd een dag na zijn surpriseparty hahaha (zo van zaterdag vier ik mn verjaardag maar vrijdag geef ik die surpriseparty! haha) we doen thema rock en roll, hij vind rockmuziek wel leuk, gitaar enzo, lekker feestje buiten. BBQ aan in de tuin, muziek erbij en genieten maar...En moeke met de dikke pokkel (buik) op een stoeltje! Ik ga niet meer verkleed hoor, ga met dezebuik geen nieuwe outfit kopen maar heb besloten een KISS ster als make up rond mijn oog te doen,z wart jurkje aan, haar touperen en klaar maar Voor dochterlief even langs de h&m hebben ze van die stoere shirts voor jongens van acdc of rolling stones ofzo en diekan zij ook best aan..en en dan bewaar ik em voor haar broertje later! hahaha goed idee he?
xaar, lastig hoor die testen, ik merte ook bij de 2e maak je je veel meer zorgen ineens, teriwjl bij de eerste heb je dat niet, uiteindelijk idd toch gen extra testjes gedaan, maar heb me voorgenomen het bij de 3e wel te doen...maarja dat zeg ik nu Jaaa zo lang nog wachten heh hihihi zooooo moeilijk, en dan je mond houden en idd niet kunen kijken openlijk naar babydingen ... Alhoewel je kan toch zo doen van, ja willen zo graag een 2e...we zijn al "bezig" ...en ik kijk alvast rond... Tenminste dit zei ik dus toen zwnager was hihi Norii, blij blij! helm doet zn werk dus, mooizo!! en wat grappig van je baan hihi, puinruimen van andere mensen is dus echt kut! babbel, haha wat een mazzel met die luiers!!! ik heb toevallig net allemaal kruidvat ingeslagen, luierbroekjes vooral...ga een btj beginnen met zindelijkheid en die jongste had net een mega pak sum, leuk merk!! en ben je al geslaagd voor kapstokjes? zo leuk is dat heh, maar dat soort dignen zijn leuk om te vragen heh als kraamcadeau...bijv met naam erop enz... Ja oudste heeft sowieos het eerste setje wat ik had besteld, ik wahct op h&m levering, en heb van Lief een oranje polo met Macho erop...die kan eventueelookop zn cobalt blauwe broek, is hij lekker gekleed in thema kleuren Voor de jongste heb ik dzelfde polo en ook in t wit maar voor mezelf is het nog lastig hoor...hopelijk past die broek, had 36 genomen tis een stretch skinny, maarja ik draag 34...maar soms valt hm echt heeel klein ...cross my fingers, haat het altijd om te ruilen En wat ben jij toch heerlijlk creatief, ik hou daar ook zo erg van, ik kan niet achten tot mn zoon knutselen leuk vindt!! hij heeft nog niet veel geduld..maar voor zn verjaarag veel knutseldingen gevraagd ben eens beneiuwd...laatst met verfen kon hij wel ect meer als een 3 kwartier er aan zitten, t was dat ik maar zei...kom we stoppen ermee hahahahah want ik speel assisitent Mie, ohhh spannend heh eerste verjaardag!! op hyves heb ik een klein albumpje van zijn eerste verjaardag! zo gezellig en leuk! En jaaa speeltuin ravotten , heerlijk ik hou daae ook zo erg van! Zoooo fijn voor je dat je zo geniet meis, dat moet het leven ook zijn!! Babbel, zo spannend zeg met je testdaggg!
Sum, wat leuk een surpise, mijn moeder wordt eind van de maand 50, en wij doen ook klein surprise feestje, gewoon sarah thema Heb je niet een leer jasje die je nog past? leuk toch! bij h&m heb je van die tshirt, denk 5-7 euro, met van die rock plaatjes...als je gewoon een extra grote koopt zou het ook leuk staan! Feestje hier is dus nijntje, kleuren oranje, blauw, groen en geel Dus heb alle ballonnen al gesorteerd ...ga van die trosjes maken..ou slingers van nijntje, tafelkleed, heb extra gekocht, zodat ik de kleine tafeltjes ook kan bekleden, staat zo gezellig Ook bordjes en bekers en servetten van nijntje...en dan ook nog gewoon gele bekers en bordjes Nou 3 stapeltaart zal ook in nijntje zijn, dus lijkt me echt super leuk allemaal eruit te gaan zien! vrijdag is hij jarig, dan krijgt ie zn keukentje en past mn moeder op en gaan we gezellig zwemmen met hem..lekker voor hem, met papa en mama alleen ( laatste x was ik 39 wkn zwanger) En dan zaterdag zn grote feestje!!! hapjes: mini sandwiches, marokkaanse hartige hapjes, marokkaans brood met verse kruidenboter, verse aioli en ik maak een aubergine salade zo heerlijk Dan maakt mn oma nog klepon, zijn indische groene balletjes gevul dmet bruine suiker stroop en omhuld met cocos, mn tante maakt een brocolli camanberttaart, dat si echt zooo geweldig joh, met cashewnoten en bladerdeeg enz Nou en dat is wel genoeg, komen zo 27 mensen ofzo...eerst ruim 30 maar sommige kunnen toch geen vrij krijgen, jammer maar dit is druk zat!