2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis: ga je ook indische cake maken? of van die groene sponscake? mmmmm die is zoooow lekker...Just wonderling hahaha!
    Maar wat klinkt het als een echt vet feesie joh! En wat een drukte zoveel mensen he? je hebt er altijd zon gedoe van, maar tis wel errug leuk!

En nee nog neit geslaagd voor kapstokje, komt nog wel ;)

Hie rnet naar een feestwinkel geweest voor man zijn verjaardag dus: brillen van gitaren gekocht (rock!) smink voor mijzelf, slingers, ballonnen e.d.
    Ging ook langs de h&m maar in dochtersmaat hadden ze geen rock en roll shirts meer helaas...Hmmmz lastig! Ze heeft wel een groene petticoat dus zal misschien ff een effen zwart shirt erop scoren ofzo...Wel lastig een peuter rock en roll aankleden, terwijl t nog steeds functioneel meot zijn haha!

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wuhaha ook maar touperen dan! :p

nee ik maak geen spekkoek of sponscake! zijn wel echt heerlijk heh!

en ja drukte, tis wat met die grote families...zijn echt gewoon close family en mijn beste vriendin +gezin en mans beste vriend + zn vrouw ...heb sommige maar niet uitgenodigd hahaha
    1 nichtje met haar man en haar ouders kunnen niet van mans kant...en 1 nichtje van mijn kant..

ben blij dat mn nichtjes al hun vriendjes niet ook meenemen! haha ja je kan moeilijk zeggen nee hun niet!

doe je zwarte nagellak bij die kleine WUHAHAH

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    oooh pandancake jummie!!

peuter rock and roll aankleden. Wat dacht je van een paar coole buttons op een (zwart) shirt. Dat hebben onze jongens vaak, super stoer! Kopen we bij de skate shop. Of is dit te modern rock :)

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja bij action ook veel buttons gezien!
    das ook leuk idee ja!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @mie: de fotos staan ook in het fotoalbum hier op zp

@miis: bijna de 2e verjaardag van je kleine grote vriendje!!! Leuk leuk!!

@hier: heb op mn huidige werk nog niks gezegd. Heb net telefonisch mn 2e gesprek gehad (haha) en opzich wel positief afgesloten. Ze boden met een half jaar contract en dat gaan we dus effe mooi niet doen he! Heb nu een contract voor onbepaalde tijd, dus heb tegen hem gezegd dat hij een jaar contract met 2mnd proeftijd moet bespreken met zijn hoge pieven, hij vond het wel cool dat ik zo assertief was :p haha! Ik hoor voor het eind van deze week of het akkoord is, ik heb tot die tijd ook nog de tijd om me 'te bedenken' zeg maar. Mijn huidige werkgever heeft nog niks in de gaten, dus krijgt het straks koud op hun dak :D gna gna gna. Maargoed, niet te hard op de zaken vooruit lopen, als dat jaarcontract niet gaat, dan gaat het niet door.
    Jullie weer op de hoogte, ik kijk Barbies Baby verder :p

GV hoe is het met jou????

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Norii u go girl!

Ik kijk ook Barbies baby hahaha zo'n soort Hagenees bn ik niet hoor :p

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Nori: mhh ik krijg steeds de melding dat de opgevraagde bijlage door de gebruiker is verwijderd, ook als ik via je profiel naar je album ga... Naja, maakt niet uit, als het positief evolueert is het oké he!! Wat assertief ook van jou!!! Daar ben ik echt zo een nul in he, kan gewoon geen nee zeggen... Enneu... wat is Barbies baby? hihi

@ Miiss: mss voor je kleine meid een stoer jeansrokje met een zwart/wit of zwart/groen of zwart/rood gestreept kousenbroek onder? En dan een zwart shirtje met buttons? Och jij vindt er wel iets op als creabea :)

@ Miis: wat een drukte zeg! Hier wordt het feestje gewoon voor de oma's en opa's en dat vind ik al druk genoeg haha. Hou niet zo van het opruimen achteraf hihi.

@ Babbel: wat spannend dat je nod dichterbij komt. Denk je dat het raak is? bij je andere twee wondertjes was je natuurlijk ook wel heel snel zwanger he! Spannend :D

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, Hihi ja alles is plastic en voordeel met grote familie .. Iedereen helpt!! :) en er blijven altijd mensen om te helpen opruimen :)

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    GV; Hoe gaat ie meid??? Ik ben heel benieuwd :)
    Xaar: En jij? Veel last van kwaaltjes? Tja en die testen; Ik denk dat ik dat met nr 3 wel ga doen...
    Norii: ooooh ik hoop dat dat jaarcontract doorgaat meid!!
    Miis: Zooooooooooooo big party klinkt super!!!!
    Sum: Wat leuk!!!! echt klinkt als een superparty :D:D Welke maat heeft je dochter? Ander mag je wel een rock-shirtje van mijn zoon lenen? :)

en nee ik heb (nog?) geen kwaaltjes maar wel steeds ongikrampen in mn BM... En dat had ik bij die 2 van me ook!!! Heel duidelijk teken ;) dus ben benieuwd.... ;):)

Mn meissie wordt zondag gedoopt :) Klein feestje. En ik heb een enorme pop voor haar gemaakt (55cm)

10. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden

ik lees wel alles een beetje mee maar ben nu op vakantie en er is hier wel wifi maar rete langzaam dus echt typen is niet heel handig omdat de verbinding geregeld wegvalt en mijn verhaal dan ook voor de leuk maar meteen weg is.
    Ik denk dat het resetten van mijn cyclus door provera toch niet echt gelukt is. Had gedacht al weer ongi te moeten zijn maar nee niet dus. Gister in gebrekkig duits een test gekocht maar die gaf ook nicht schwanger aan. ik lijk van alles te voelen met vlagen maar tot nu toe dus helemaal niks grrrr. Hopelijk is de verbinding aan de beter hand en kan ik wat beter reageren ergens de komende dagen

dus naar iedereen zwaaaaaaiiiiiii

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijntje, aahh wat jammer :(...maarja u never know heh, geen bloed geeft moed zeggen ze altijd!!!! ik duim voor je en veel plezier geniet van je vakantie!

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    aaaah Karlijn het kan nog he meid!! Fijne vakantie!!!!♥

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Karlijn fijne vakantie meid! en ik hoop het heeeeel erg voor je dat die duitse testen t gewoon mis hebben..zo betrouwbaar zijn de die Duitsers toch niet gebleken ;) hahaha geintje (behalve hun autos dan!)

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Joepie .. Broeken van h&m zijn binnen en zitten ons perfect!
    Oudste krijgt setje aan wat k al voor hem had bedacht! En k dus die broek en leuk truitje nog bij helemaal gezellig!! :)

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wat fijn dat het goed zit! Whoehoe! Jullie zien er dus FAB uit op grote broers bday!! hihi. Leuk Leuk leuk!
    zal de fotos wel zien op FB denk ik! haha

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Haha ja sum k zal posten! :p

Zoon Heeft van h&m zo'n tshirt met een stropdas en zakje erop zelfde kleur als broek .. Dus btj stoer en feestelijk!

Ik vind t echt zo geweldig haha bn echt super excited voor hem! Hij zit echt te wachten wanneer hij wakker wordt met ballonnen hahaha

Oh nog iets super chill we krijgen een vaatwasser gaat man met z'n vader in ons keukenblok inbouwen! Thankgod 3/4 z per dag afwassen is echt irritant

17. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Karlijntjev, ik ben met de rest. We blijven duimen!!

Miis, wat fijn dat de broeken er toch op tijd zijn!!! en een vaatwasser heeerlijk. Ik vind dat geen luxe maar een recht (quote van mijn moeder) :)

Babbelbol, wat gaaaaaaf die pop!! super knap. Jij maakte toch nog meer mooie dingen? refresh my memory?
    Ik ben op zoek naar iemand die mijn bugaboo(s) opnieuw kan bekleden. Op zich hoeft het niet maar mocht het een meisje zijn wil ik graag nieuwe bekleding. Ik heb het 4 jaar geleden laten doen door een dame uit Engeland en het was prachtig. Voor beide wagens een kap en voetenzak laten maken, waren zo te gek. Maar ze maakt ze niet meer :(

Oh wat is wachten moelijk, vind het zo lang duren. wil gewoon zo graag weten of alles goed is en het delen met de rest vd wereld :):)
    gelukkig wel wat kwaaltjes al zijn ze anders dan vorige x

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @babbel: wat leuk die pop! Wat maak je toch mooie spulletjes! Mijn moeder is ook echt zooooo handig met het naaimachine. Ze heeft de lakentjes en de aankleedkussen-hoezen gemaakt en niet te vergeten (AL) onze gordijnen en vitrage in het huis. Ook de nieuwe gordijntjes voor Ties zijn kamertje heeft ze zelf gemaakt. Heeeel handig, zo'n mama :D

@Xaar: wachten duurt lang he... Komt goed! Over een paar weken denk je terug aan het moment van je 1e test en moet je bijna bevallen. De tijd zal voorbij vliegen!

@karlijntje: he bah, het zit je ook niet echt mee.. in ieder geval even lekker op vakantie, dat doet een mens altijd goed! Geniet ervan en laat je lekker verwennen door ML/VL :D

@hier: niets bijzonders alles laldieda :D Ties doet het goed, is altijd vrolijk, kruipt de kamer rond in sneltreinvaart, eet goed, drinkt goed en groeit als KOOL! My god wat gaat het toch snel met m'n kleine vriendje.. *zucht

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Xaar, haha goeie van j moeder!
    Ohh wat norii zegt straks gaat t zo snel

Dat gevoel hb ik Sum steeds, lijkt alsof we vorige nog hadden over dat t maar niet lukte

Norii, hooowww ja gast zo snel heh
    Jongste hier lacht nu steeds zo hardop dan denk ik ook sjeetje dagdag Newborn hihi

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Xaartje: Thanks!!! Jaaaaa kijk maar op wonderwolkjes.nl :) Ik denk dat ik dat zeker kan! Moet alleen een patroon zoeken, want ik heb zelf geen bugaboo :)

Popje: Dank jullie wel dames!!! :D:D:D Het is ook zo leuk om te doen :D:D

Norii: Jaaaaa echt wel he!!! Zoooo snel! mn meissie zit ook steeds te wijzen en zegt dan: Dat? Dat? Dat? En dan meot ik zeggen wie of wat het is... En dan zo'n big-smile met die schattige tandjes ♥♥♥♥ SMELT

Deel Deze Pagina