hey meiden, Tijd gaat idd heel snel± gistereavond keek ik even bij mijn docher voor t slapen gaan, ze is nu ruim 2.5 jaar en ik zag haar liggen en ze lag ineens net zoals ze altijd lag toen ze beeb was, ik ging echt ff 2,5 jaar terug in de tijd en toen draaide ze zich om net als een groter kindje zeg maar toen dacht ik och gut wat word ze groot en toen ze vanmorgen bij me kwam, toen ik nog in bed lag en zei "mama ik vroeg wakker, ik even plassen" dacht ik ow jee het gaat echt snel! haha... kind op de wc en geen luiers meer (hartstikke fijn hoor! maar ook van die mijlpalen!) en vandaag kreeg ik een brief in de bus over dat ze binnen 1,5 jaar 4 word en dan dus naar de basisschool mag etc.. Het moet niet gekker worden! hahaha
sum, haha zooo herkenbaar!!! ik ga na het weekend de peuterspeelzalen in de buurt bellen voor een afspraak..dat vind ik ook zoiets...dat ik denk...goh MIJN kind gaat gewon naar de psz...ja oke pas over half jaar waarschijnlijk maartoch... ik leer hem altijd antwoorden met ja mama nee mama etc... dus vandaag vroeg ik ...en vind je dat lekker? En hij heel lief, ja mama... nou dat vind ik zoooo goed hahahahaha
Wat mgoed Miis dat je hem leert met twee woorden spreken! Super! Dat is em hier nog niet geworden haha. Zo vind ik dat onze dochter niet IK WIL moet zeggen maar MAG IK...dat probeer ik er nog steeds in te krijgen hahahaha.
Hahaha ja ik probeer hem ook te leren vragen, want hij spreekt nog niet in 3 woorden ... Vaak nog 1 woord, maar herhaal t wel vaak en zie hem denken hahaha Ach komt wel maar vind spraakontwikkeling wel echt super leuk, vooral omdat zoon een latertje is!
Miis: Hier ook een latertje, maar is helemaal bij. En ook altijd 2 woorden en netjes vragen "mag ik asjeblieft" en dankjewel zeggen. Heel fijn!!!
Hey meiden, ff snel...ik ben mega brak van de 7 nachtdiensten, maar ik heb vakantie!!! Eindelijk X maakt een inhaalslag, ze begint enigszins te kruipen, gaat vanuit lig zelf zitten en begint met uit zichzelf te staan. Daarnaast zijn er weer 2 tanden door en geeft ze ineens heel duidelijk aan bij wie ze wil zijn! @Norri: Fijn dat Ties zn hoofdje zo goed gaat! @Rest: Heb alles gelezen, maar ben best wel moe, dus alles weer vergeten...sorry!
Fijne vakantie inge!!! @miis: wat gioed, met 2 woorden leren antwoorden, dat willen we bij Ties ook doen. Fijne avond allemaal!!
Fijne vakantie Inge, lekker meis! heb je wel verdiend! 2 woorden spreken is hier ook een standaard voornemen, ik geef maar t goede voorbeeld dan leren ze het vanzelf goed na doen. Dat is ook een proces
@Miis: Fijne dag vandaag en natuurlijk gefeliciteerd! Zo, nu ff jullie bijpraten. Naast mijn nachtdienst was vorige week een roerige week. Mijn szus heeft de uitslag gehad van het klinisch genetisch onderzoek: geen erfelijke variant kunnen vinden. Echter, de uitslag hadden ze anders verwacht, dus het advies is om wel iedereen te laten testen. Volgens mij gaat niemand dat doen (omdat ze het niet snappen), maar VL (bijna ML ) gaat na onze vakantie wel naar het zkh om te laten onderzoeken. Dus, szus zal de kleine operatie krijgen. WIj aan haar vragen of ze wel rekening houdt met onze dag. Want we wachten nu al 3 mndn sinds de diagnose, dus kan ze ons inziens er wel rekening mee houden. Alle kwaadaardige cellen zijn verwijderd, het is alleen een preventieve operatie. Weet je wat ze zegt? Nou, ik doe denk ik gewoon wat de arts zegt. En jawel! Mevrouw laat zich as dinsdag opereren, moet 5 tot 7 dgn in het zkh blijven en is dus NIET aanwezig op onze trouwerij/bruiloft. Ik ben woedend! Hoe kan ze dit doen?! Niet aanwezig zijn op de bruiloft van je eigen broertje! Toen wj door drukte met ons nieuwbouwhuis haar verjaardag waren vergeten (ze vierde het niet, maar we waren vergeten haar te feliciteren) was ze ziedend en nu flikt zij dit! Zo zijn er wel meer dingen gebeurd (jullie kennen het verhaal van mijn kraamtijd en wat ze toen flikte). Ik kan haar dit niet vergeven. Iedereen is er boos om, zelfs mn souders!
Even een snelle zwaai IngeG, wat een HORK! MIIS, van harte de rest, fijn weekend alvast!!! ps ben zoooo misselijk blleegggh
Inge: Ik snap dat je boos bent meid, en dat er heel veel aan vooraf is gegaan... Maar ik moet wel heel eerlijk zeggen, dat als ik kanker zou hebben, ik ook zsm geopereerd zou willen worden Ik bedoel het niet rot, en ik begrijp dat het als een steek in je rug voelt.. Maar misschien zou ze anders wel lang moeten wachten??? Ik weet het ook niet hoor meid.... Wel echt heel rot voor je.. Sterkte en laat je mooie dag er niet door vergallen!!!
Oh opes niet goed gelezen: het is een preventieve operatie... Nou ja dat had indd echt wel een weekje kunnen wachten. Flauw zeg!!! Ik neem mn woorden terug!!
haai meiden, Inge, heftig en ook naar dat ze er nu niet bij kan zijn en ik begrijp jou frustratie maar ik heb ook heel veel in mijn familie gezien dat bij ziekte mensen niet redelijk denken en zo gauw mogelijk ook al is het preventief het achter de rug willen hebben, dat is ook een proces waar ze dan vaak in zitten (denk maar aan een soort rouwproces alleen nu dan een ziek proces) niet dat het een excuus is maar het is wel menselijk. Ik begrijp daarin nog steeds wel jou woede, teleurstelling en het onrecht: want het moet jou / jullie dag worden en niet worden overschaduwd door dit van haar en de keuze die zij hierin maakt. Helaas lijkt het anders te zijn en moeten jullie daar een manier voor vinden, sterkte meis!
Weet je, als ze deze week te horen had gekregen je hebt kanker en we moeten snel handelen, dan hadden wij alle begrip gehad! Maar we wachten nu al ruim 3 mndn, dus die ene week kan er ook wel bij. Ze heeft niet eens de moeite genomen om onze trouwerij te noemen bij de arts! Blegh, ik ben stront chagrijnig, hierdoor en door net gezeik bij een winkel. Wat een K*T dag...
@Inge: Sjonge jonge wat een K*ttekop is jou szus! ik had haar er niets eens meer bij WILLEN hebben. BAH! Wat een egoïst! Dat ze het maar gauw uitzoekt! De zielige hoop str*nt! sorry hoor, maar ik kan heel slecht tegen dit soort mensen GADVER! @Miis: wat een heerlijke pretbek is jullie jarige Job! Van harte gefeliciteerd meid! Hieperdepiep HOERAAAA!!! @Hier: Gisterenochtend en vanmorgen lekker gefietst met Luna en Ties. Luna moe, Ties moe, en ik frisse energie om de dag mee door te komen. Wat wil je nog meer? Het is echt prachtig weer en ik krijg er zo'n goede zin van! Vandaag zou ik eigenlijk ongi moeten zijn,maar hij blijft voorlopig nog uit.. Misschien is hij een dagje later, we zullen wel zien. Maak me er niet zo druk om, kan het nog wel een dagje missen hoor, haha! Allemaal een fijne dag gewenst en Miis: een fijne verjaardag van je moppie!! *zwaai!!
@Norii: Het probleem is nu ook, wat ze ook doet, het is niet meer goed. Is ze er niet bij is het een doos, gaat ze de OK alsnog verplaatsen, dan doet ze dat omdat het kennelijk sociaal wenselijk is en zeker niet uit zichzelf, dus ik blijf boos. Mag ze misschien toch een middagje weg uit het zkh volgende week zodat ze erbij is: voor mij is ze onzichtbaar en ik ga zeker niet aandacht geven aan hoe zielig ze is. Het valt me mee dat onze zwager en hun dochter nog wel op de trouwerij komen....snap namelijk ook niet dat hij niet ff zegt: joh, je broertje trouwt! Doe die OK lekker 1 weekje later....Zelfs d'r eigen ouders hebben dat gezegd!!!
hoi meiden, ff snel bericht. alles gaat goed. moe moe moe, en de knoop van de broek gaat niet echt meer dicht. Nou heb ik wel altijd strakke broeken aan dus extra ruimte is er niet. mijn darmen zijn wat rustiger maar zetten nog wel snel op. heb niet echt trek in eten maar krijg gelukkig wel wat binnen, ook hou ik het binnen dus dat is wel fijn. vooral vlees is een probleem! heb een ketting van moeders voor moeders gekregen. heb vanaf maandag op de pot gepiest is wel ff wennen want je gaat zo snel op de wc zitten. Dus meiden die het ook nodig hebben (het hcg komt eraan!!!) verders geen nieuws en heb ook niet echt puf...... liefs gv
Nori: hmmm zou het ook kunnen dat er een tweede Ties in de maak is dan? haha Inge: het is gewoon shit meis! Stom mens is het! Hoe lang nog tot de trouwerij? misschien veranderd het nog allemaal..wie weet..Misschien is het ook voor haar een bevlieging en als ze alles over denkt dan denkt ze er misschien anders over? wie weet...In iedergeval: im sorry for u! Miis: was het zwemmen met zoonlief fijn meis? Heb je hem t cadeau al gegeven? hoe vond ie de keueken? Goudvis: goed zo piesen voor mvm! Ik had de armband maar persoonlijk niet mijn ding, en omdat ik t zo lang had volgehouden kreeg ik late rook nog een tas toegestuurd, die hebik aan mn buurmeisje gekregen die vond em mooi: een paarse tas hihi! Wel lief de precentjes! en je kreeg een extra test das ook leuk1q Maar die kannen vullen vond ik wel een opgave: werd er misselijk van! haha babbel: hoe ist met jou, nog meer klachten? @hier: gaat goed, voel me goed! voel me sterk, nog niet goh bijna 30week ofzo eerder ow ben ik al 30 week joh?! mag ivm suiker nu zelfs om de dag prikken zo goed gaat het, begin haast te twijfelen aan de diagnose (kan niet want die staat nu eenmaal maar toch).... Verder heb ik ontzettend zin in zoete meuk! en juist dat mag nu niet, kwarktaart heerlijk! vers fruit (heel veel) of beter nog: kwark taart met verse aardbeien....Maak me gek! en chocolade...en dropjes...mopper.. Ik denk dat ik zo een kop thee ga zetten en een suikervrij kauwgompje neem tegen de zoete trek ;-( Heb medelij met mezelf...