2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @GV: Wat goed dat je mee doet met MvM! En fijn dat alles goed gaat...hopelijk voel je je over een paar weken minder moe.

@Sum: Vandaag over precies een week trouwen we (14 sept) en zij wordt as dinsdag geopereerd. Als ze as maandag de OK afzegt zijn ze in het zkh echt niet blij en dat is dan nog zacht uitgedrukt....

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hahahaha Sum!!! Wat vervelend dat je geen zoete lekkernijen mag.. zwanger zijn is niet altijd een pretje..

Enne een 2e Ties zou kunnen, maar dan is het niet gepland! Hoe dan ook altijd gewenst hoor, maar liever nog even wachten :p

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ff snel tips voor sum: chocoladezin: suikervrije chocovla
    fruit: neem geen druif of banaan verder mag fruit wel maar dan moet je andere dingen laten.
    drop en snoep: suikervrije varianten: mmmm

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    thanks for the tip babbel!

Miis: fijne dag op broers 2e verjaardag! de fotos zien er geweldig uit meis!

@hier: beetje verdrietig omdat ik vanmorgen voor t eerst niet goed geprikt heb, athans te hoog. Ik had nog zo gehoopt dat er een vergissing in t spel was ofzo, maar na een kom muesli en een kop thee had ik een suikerscore van 8,.1 terwijl ik max 7.8 mag hebben..Dus ja nu is het toch echt, het is nog geen torenhoog verhaal maar toch: tis wel te hoog :(
    shit!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Aiiiii dat is niet zo mooi sum!! Sterkte.. :(

Oh en hier btw gewoon ongi geworden hoor! Haha :p

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ow nori dus toch en hoe vind je dat? stiekem wel jammer? of misschien zelfs wel een beetje opgelucht?

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hoi lieverds!

bedankt allemaal!

was zo geslaagd feestje!! wel minder al gedacht waren gewest! iets van 23 mensen...sommige moesten op het laatste moment toch werken ivm mooie weer!
    hij is erg verwend keuken, loopfiets, treinbaan, klei, duplo, kassa, voorleesboeken ( hele leuke) krijtbord, ballen, geld, bonnen, heel veel kleren, zelfs een winterjas van mn vriendinnetje te lief!

enige echt TE SNEU ,..gister dus op zn feestje precies die dag, koorts, mega snotneus en een tandje!
    verklaart zijn nachtspoken, dus hij was wel wat hangerig en moe...

maar met zn broer erg vermaakt en alle andere kindjes

tijdens het zingen ging ie keihard schreeuwen HAHAHA...hijw as iets te overwelmed zegmaar...achja zn taart ging er met smaak in, was echt verrukkelijk mmm...heb natuurlijk ngo genoeg over...dus ik ga straks weer

Zoon is nu wel echt ziek hoesten en koorts...tis zn 3e x dat ie zo iets heeft...hij is echt nooit ziek of verkouden, dus is vervelend voor hem ...maar lekker aan de vitamienjes vandaag en niks doen...relax spelen met nieuwe speelgoed!

@sum, balen van je waarde, hoe is het nu?

@inge, spannend zeg komt nou echt dichterbij! nog geslaagd met X haar outfit?

@goudvis, lekker zwanger!!!! toppie meid!!

@babbel, wanneer mag jij nou testem!????

@norii, fijn ongesteld :p ik hoop dat ik het nog laaang niet woord, met die cerazette die ik slik kan het wegblijven dus hope so

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @sum: nou ik reken helemaal niet op een zwangerschap, dus niet opgelucht en niet teleurgesteld hoor, haha! Gewoon zoals het hoort en niet anders eigenlijk :p

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miss was fijn dat ie t zo fijn heeft gehad en wat shit dat ie nu toch ziek is geworden! arm ventje!

toevallig komt onze dochter vanmorgen ook bij me en ik hoorde haar vanacht al een keer jammeren en weer verder slapen, ze is wat warm en hangerig, niet vervelend, hoest niet oid maar verhoging heeft ze wel. Maar lekker vertroetelen. Ze hangt nu op de stoel tv te kijken (nou dat is echt zeldzaam voor deze baliekluiver!) dus stiekem geniet ik ook van de rust..erg he? hihi Ze is nu zo lekker knuffelig en rustig..

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gossie,, beterschap meiden, met jullie kleintjes!!!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, fijn toch...soms kunnen die komen hoe ouder ze worden, althans mijn zoontje is tot 1 mnd geleden een wervelwind geweest...en sinds een maand of mss anderhalve maand...komt ie echt relax knuffelen en mete en dekentje met je op de bank willen liggen, ff wat tv kijken of boekje lezen ...of gewoon meekijken op mn telefoon of laptop...

12. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    haai meisjes, zie dat mn vorige berichtje er niet bij staat :S

Anyhow, ik ben zoooo misselijk. Al sinds donderdag. Gister ook aan t overgeven en vandaag kost het moeite om me in te houden. Brrrrr Even mn dagboekje van de vorige zwschap gepakt...toen begon het ook bij de 7wkn en was heftig tot 14 en beter bij 16 wkn...snik!
    Even klagen hoor :D

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    xaar, ohhhhh neeee..dat zijn toch van die dingen waarvan je hoopt fdat het bij een volgende zw anders zal gaan...hmmm nou laten we hopen dat het niet ZO lang zal duren!!
    Maar je bent wel lekker zwanger dus :D:D

14. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    hey dames,

Even snel een berichtje van mij.

Miis: alsnog van harte gefeliciteerd! las dat de kleine man een leuke verjaardag heeft gehad.

Xaar: ai, vervelend van die misselijkheid, maar gelukkig weet je dat het de vorige keer ook weer stopte. Even volhouden!

Zieke kindjes: hoop dat ze snel opknappen en lekker weer kunnen spelen!

Hier; nothing much... Zit op de wachtbank. Denk dat ik rond de 13de mijn NOD heb. Als er een ongi doorbreekt dan moet ik deze maand weer op controle vanwege de baarmoederhalskanker. Is er weer een jaar voorbij. Even een paar dagen wachten nog!

Vl en ik hebben een datum geprikt voor onze wedding. Omdat we echt gaan voor een kindje en we het idee hebben dat het toch echt een keer raak moet zijn, hebben we een datum geprikt in 2014. Heel ver weg nog, maar we hebben besloten dat we eerst voor een kindje gaan en daarna trouwen. Zo kunnen we focussen op 1 belangrijk moment per jaar hahahaha.

Ben wel alvast aan het kijken wat we willen (locatie, etc). Vind het leuk om te doen!

Alle dames: *zwaai* , hoop dat alles goed gaat met jullie en jullie kindjes!!!

liefs!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lb, heeey meis, dankjewel!! en wat goed een datum!! ja beter op 1 ding tegelijk, anders je mss ook weddingstress enz,,, of juist andersom!
    Mijn duimen draaien weer en gedachten zijn bij je!!!!

16. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Thanks Miis!
    Het gaat vast goed komen. We hebben besloten dit jaar af te wachten. Soms moeilijk, soms een goed gevoel. VL wil het allerliefste dat het 'op de natuurlijke wijze' gebeurt. Dus we wachten nog even af. Als het dit jaar niet raak is, gaan we naar de kliniek.

En de controle... dacht vorig jaar dat ik over een jaar wel zwanger zou zijn. Dus nu weer controle is toch een beetje wrang.

we wachten rustig af...tot die tijd gooi ik me op de wedding dresses :)

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja idd, wa gaat het toch ongelovelijk hard zo'n jaar...kan me het nog herinneren!!

maar tis gewoon goed dat julie het beide zo willen gaan doen...nog even 3 mnd zelf proberen en dan is het mooi geweest...lijkt me...

wat voor ideeen heb je al voor je wedding? traditioneel? groots? etc etc :p

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    he bah xaaar! klote misselijkheid! maar dan weet je wel dat je genoeg hcg hebt hahaha! (ietsjes postiever..) maar fijn is anders! sterkte meis!

gv: hoe voel je je?
    Heb je alweer controle of echo gehad?
    en zijn het er twee? omdat ej dat altijd hebt gedacht....

miss: hoest met de kindjes?
    dochter is hier fitter gelukkig! zomergriepjes...

babbel: en en en voel je al wat??????????????? spannend meis!

19. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden....

Wat naar al die zieke kindjes. Hopelijk knappen ze snel op.

@Xaar: Ik weet hoe het voelt meid :( bij mij waren cherrytomaatjes de oplossing!

@LB: De tijd vliegt....weet het ook nog wel idd. Wel gaaf dat jullie een datum hebben!

@Hier: Ik ben zooo moe. Ben de hele dag aan het vliegen haasten en rennen, dag in dag uit. Zaterdag hadden VL en ik allebei een vrijgezellenparty. Was erg leuk :) Maar ik heb nu nog zo veel afspraken staan en dingen die gedaan moeten worden...heb gewoon geen rust. En VL maakt zich nergens druk om, doet lekker chill en hangt een beetje op de bank en ik heb geen moment rust :(

20. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    ik heb zoveel ideeën dat mijn hoofd af en toe overuren draait hahaha :D

Ik heb geen idee wat een grote of kleine bruiloft is. We hebben overdag zo'n 50 gasten en 's avonds iets meer dan 100.

We willen graag alles op 1 locatie: de huwelijksvoltrekking, het eten en het feest. Een vriendin van mij voltrekt huwelijken in een andere gemeente en ik zou het super vinden als ze die van ons ook zou doen.

Wat betreft de jurk: ik hou nou eenmaal van drama. Geen my big fat gypsy wedding met lampjes in de jurk :p, maar wel een mooie jurk. Vind de jurken van Maggie Sottero mooi. Waarschijnlijk wit of ivoor of iets in die richting. ik ben donker dus dat kan wel.
    VL en ik hebben de ringen al gezien; witgoud.

De rest moeten we nog uitzoeken, maar we gaan waarschijnlijk volgende week wel vast 2 locaties bekijken die we allebei leuk vinden. Nu is het nog licht en hebben de bomen nog blaadjes; ziet er altijd beter uit :)

Deel Deze Pagina