lb, oh leuk zeg !! haha slim nu alvast bekijken idd!!! mooi witgoud en ivoor! ik ga es dat merk googlen
van deze stijl hou ik wel. Echter moet ik ze een keer aan zien. Heb geen idee of het me staat natuurlijk
jaa mooi, id je moet echt aanpassen, kan zo anders zitten of anders staan ineens! inge, balen va je vermoeiheid.... hopelijk kan je wel een moment vindne om te rusten en de boel de boel laten!!!! kan je moede rmss een dagje komen om ff wat huishouden te doen!?
ff snel want ik moet nog boodschappen halen.... vandaag weer een echo gehad. alles was goed. hartje klopt, en het kindje bewoog zelfs al met de beentjes. en later ook 1 armpje.... wist niet dat je dat nu al zo goed kon zien. voel me nu echt helemaal in de wolken. 28 september termijn echo ( 11w2dgn) om 07:30 5 oktober bloedprikken 18 oktober echo (14w1dg) om 9:00 + uitslagen 7 december echo (21w2dgn) om 07:30 maar ik ga vragen of die een week eerder kan. verder ben ik vandaag niet zo naar in me buik. had zelfs weer honger. kan niet zeggen dat ik echt misselijk ben geweest maar soms heb je zo`n gevoel in je buik dat je gewoon niets wilt ruiken en of eten. mijn bloeddruk was ook goed en ik ben ook gelijk gewogen. ga snel ff eten in huis halen. probeer echt binnenkort weer eens leuk te reageren maar ben zo verstrooid, moe etc ppppppppfffffffffff ps: en het is er maar 1 idd. maar daar ben ik heel blij mee!!!
Lb prachtig echt prachtig! Ik had 5!! jaar geleden een mooie trouwjurk van Rembostyling, was toen ook een heel stoer, romantische en tikkeltje overdreven (classy) jurk. het was ook een hele bijzondere kleur, veel mensen die ik niet kenden hadden me gezien in t centrum en maanden later kreeg ik nog te horen dat ik er zo als een filmster uit zag hihi...geweldig!
Mijn moeder is helemaal hoteldebotel dus dat passen gaat binnenkort komen. Rembo heb ik ook gezien! Binnenkort maar eens passen dan weet ik wat voor soort jurk ik moet zoeken. Inge: rustig aan meid! nog 4 daagjes zag ik....spannend!
gv wat fijn dat de echo alweer! goed was, wat heerlijk meis! Dus nu lekker ind e wolken...Wat zou het zijn??? spannend!! Weet je familie het inmiddels? En fijn dat het er maar 1 is, vooral qua medische natuurlijk! hihi. @hier: ik zondig ff...chocosoesjes had online gezien dat die relatief weinig koolhydraten bevatten...mmmmmm
GV: Goed joh MVM!! heb ik ook 2x gedaan Norii: Nou dat is dan ook weer duidelijk Lekker nuchter Miis: Nou 23 is ook wel veel!! Fijn dat t leuk was!! Wel sneu dat ie ziek was Sum jij ook een 'zieke' he lekker vertroetelen indd!! Xaar: He toch!! Stertke ik hoop dat het niet te lang duurt Er zijn pillen voor he meid!!! LovBabe: Samen NOD dus Spannend!! Leuk DE datum!!!! Prachtige jurken hoor!! WAUW!! Zeker die met dat lange lijfje. Dat maakt zo slank!! Inge: Oooh meid BIJNAAAAAA!!! GV: JOEPIIEEEEEEE!!!!! Echt superfijn wijffie!!! Sum: Ik ook!!! Rembo!!!! En tegen mij werd gezegd: Als je het kunt verklaren is een keer een hogere waarde niet zo heel erg. Hier: Oh man ik ben weer eens (te) vroeg begonnen met testen. Resultaat: 6 NOD: 1x heeel licht waasje (Z&K) en 1x omo(k2v5). 5NOD: Heel licht waasje (K2V5), maar wel donkerder dan de z&K. Mooi roze ingedroogd ook. Gisteren niet getest, want toen werd mn meisje gedoopt ♥♥♥ prachtig mooie dag! En vandaag: ochtendurine (wel om 2:00 nog geplast) bijna omo (k2V5) en later nog een z&K gedaan met weer een heeeeel icht waasje. Verdorie is het nu niet of is het een VMK of heb ik te vroeg getest???? Ik word er onzeker van. Dus ik ga ook niet meer voor NOD testen!! En ik ben ook verdrietig omdat als t nu niet is, we het maanden gaan uitstellen ivm mn baan. Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen!! Maar dat betekent wel mijn grote wens uitstellen. En dus mn operatie en dus langer mn klachten...
ow babbel, wat een spannende week voor je. Zowizo is het de week van vernieuwing: welke kant dan ook op, toch? Gefeliciteerd met de doop! was het leuk? enne wat voor Rembo jurk had je?? @hier: meisje niet meer ziek hoor! Was een weekeindje. Ze is zindelijk, maar nu had ze igsteren op de opvang in haar broek gepoept, ze vind poepen op andere plekken eng en vervelend, een beetje lastig om te doorbreken..zucht! heb de onderbroek weggegooid zat gewoon een hele drol in, gatver!
@Babbel: Wat spannend allemaal!! @Sum: Best zielig dat je meisje dat zo eng vindt. Lijkt me idd lastig op te lossen... @Hier: Nog 3 dgn, nog 3 dgn, nog 3 dgn!!!! Zucht...Mn moeder ga ik niet vragen om hulp bij het huishouden. Ze heeft parkinson, is snel opgebrand en ze schijnen het zelf ook nogal druk te hebben met bepaalde voorbereidingen...geen idee wat ze van plan zijn!!!
sum, hahah chocosoesjes nog besteld? Ah sneu voor je meisje..maar ze is nog maar net goed zindelijk, dus even de tijd geven...hopelijk kun je het nog voor je bevalling goed krijgen...relaxed als ze moet, bij haar zitten boek voorlezen, of leuk filmpje kijken of tel of ipad oid...dat ze helemaal ontspannend is...? Inge, ohhh nee ik begrijp het, dan zou ik gewoon 3 dgn niks doen in huis ( als je daar niks doet) laat het lekker...gewoon goed voorbereiden op de dag, je moe er tiptop uitzien, dus wallen van de stress mag niet Babbel, ohhh sjeetje dat is dubbel..maaar beide kanten zijn gaaf!...je weet nooit hoe het loopt allemaal! toch wel heel fijn van die baan ook tegelijkertijd! bij de jongste express gewacht tot 1 dag voor nod, dat leek mij vroeg genoeg en toen wa shet een heel licht streepje...met de dag wer dhet donkerder...maar ik weet ook zeker wanneer mn ei was, dus t moest wel antwoord geven... zo vroeg testen is ook helemaal niet slim schatje haha...idd vmk kun je er ook op zien, dus doe je zelf dat niet meer aan!!!!
Aaaaaaaaaah thanks meiden!! Miis wat ben je toch een liefie. Nee ik ga dat ook echt niet meer doen, amar daar heb ik wel jullie hulp bij nodig als we er weer voor gaan. Sum: Ik heb het poepen op het KDV (in zn broek; hij is ook helemaal zindelijk en poept altijd op de wc, behalve op t kdv ineens) doorbroken door een beloningssysteem puur voor het poepen op het KDV gemaakt. Een blad met 3 drollen er op getekend. En als hij niet in zn broek poept krijgt hij een sticker op de drol. 3 drollen vol; Krijgt hij een (action)auto hij blij, zij blij, wij blij! En nu gaat het heel goed!!!
babbel, thanks for the tip laiverd! Die neem ik mee... Ik heb nu al dat doen we thuis ook wle enes als t te spannend is dat ze met een boekje op de wc mag of dat ik haar motiveer om toch te blijven zitten en dat ikw el even haar speentje zoek (ze is heel gek op haar speen) dit ook gecommuniceerd naar de opvang....Misschien dat dit al helpt en zon beloningskaart lijkt me ook eeng oeie!
Ja de motivatie moet eerst extrensiek (van buiten) zijn voor hij intrinsiek 9vanuit zichzelf) wordt. en een beloningssysteem is daar erg goed voor!!
ja beloningsysyteem lijkt me echt effectief ..omdat het sowieos alleen met poepen is, en met angst te maken... je kan een bepaald snoepje of cadeautje belonen! babbel, trouwens nog gefeliciteerd met de doop! gipsje gaat helemaal goed? hoelang moet ze het aan?
Miis: Maandag gaat het eraf! En als het dan goed is, blijft het af!! We zijn er aan toe! Het begint 's nachts te jeuken volgens mij en ze wil gaan stappen.... En we willen zwemmen!!!
het zindelijkheid ging via een beloningsstysteem hier en als de kaart vol was dan mocht ze in de speelgoed winkel wat uitzoeken dit heeft ze toen 3 keer gedaan (plasjes was 1 sticker poepen was 1 hele mooie grote prinsessensticker) na dat de kaart 3x vol was had ze de kaart weggegooid met de woordne: "ikke hoef nie meer, ikke vinne nie meer leuk....hahaha" Sindsdien kon het dus zonder belongsingkaarten maar meer met aplousjes, kusjes, high five etc. Nog steeds glunderd ze bij elke plas en poep op de wc! en dat ze em zelf mag doorspoelen is helemaal te gek! hahaha Voor de opvang kan ik idd wel even kijken of de kaart weer uit de kast kan babbel: YEs gips er bijna af! heerlijk is je meisje weer heel hihi! Al stond t roze gips natuurlijk heel hip! het is fijn als ze er van af is en gewoon helemaal vrij is en vooral pijnvrij is. Succes he?!
babbel, oh dat is fijn!! nog ff dus..jaa zwemmen is zo leuk heh!!! heb er ook weer zin in met de jongste...ff quality time, laat ik mn moeder of mn ff met die oudste thuis ik ging met de oudste steeds naar babyzwemmen, zo leuk..vanaf 6 mnd...ga ik nu ook weer doen...ik vind jonger nog onpraktisch ivm de kou en stevigheid enz
@Babbel: Fijn dat het gips er wrs af mag! @Sum: Ik hoop dat de tips je verder helpen! @hier: X heeft vandaag voor het eerst zelf gestaan...al 2 keer! Ze is echt mega sprongen aan het maken ineens