2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    cool!! mijn zoontje ook met 9/10 mnd zoiets en met 11,5 liep hij los :p ;) dus zo snel kan het gaan!

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ties staat al een week of 2 zelf :p sinds gisteren heeft hij ook de zachte landing ontdekt, wat volwassenen 'gaan zitten' noemen :D haha!

Als je z'n handjes vasthoud terwijl hij staat, dan gaat hij uit zichzelf stappen (3stapjes ofzo) echt zo schattig!

3. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    hey lieve meiden. Wat is er veel geschreven.
    Voel me echt naar, zo misselijk. Weinig puf dus om te schrijven.
    Het is veel heftiger dan vorige x,constant aan t kokhalsen. Maar overgeven lucht niet op dus probeer het tegen te houden.
    Vandaag vrij en ga het zo rustig mogelijk houden. Straks even stemmenen verder chillen met mn kleine man.
    Nog 2 wkn tot de eerste echo.

GV, fijn dat alles goed was!!! super

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    sterkte xaar, wat heftig meis dat je je zo shit voelt!

nORI en Inge: feli met de mijlpalen van jullie kindjes! WHOEHOE! staan, proberen te lopen, zelf proberen te zitten etc, tis niet niks! ;) Dat verdiend een taartje! hahahaha..

@hier: manlief is jarig en ik ben in de ban van taart (hij is 30 geworden) ik ga straks een vies vet dik stuk slagroom taart eten en misschien later ook wel een appeltaart...als t kan dan..zo eerst weer prikken hoe mn suikers zijn! maar ik heb de hele tijd zooown zin in taart! (normaal houd ik niet van taart..haha)/..
    die klote hormonen ook! en die pokke suiker! pffff haha
    Morgen weer naar de gyn, ben er stiekem ook beetje zenuwachtig voor...hoop zo dat de bloeddruk enzo een beetje oke of goed genoeg zijn....

Ik ga ff slingers regelen voor de echtgenoot! hihi

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaah nou mn zoon stond en liep langs af met 8 mnd, maar los met 13 mnd. Zo lang kan t ook duren hahaha
    En mn meissie doet het nu een dikke maand en wil (ja zelfs met t gips) al heel veel! ben benieuwd als t gips er af is hoe snel t dan gaat ;)

Norii: Jaaaaa mn meissie deed dat ook meteen: Mooi gaan zitten. Lief is dat he :D:D Kontje naar achter ♥

Xaar: Ach meid toch :(:( Dikke knuffel!!!

Sum: Geniet er maar van!!!!! Neem eerst de taart, wacht dan een paar uur en pak dan nog een stuk ;) Dan hou je t wel onder controle :) Laat je gewoon wat andere dingen weg :) En gefeliciteerd natuurlijk!!! :D

Hier nog een testje gedaan. Lijkt ietsiepietsiebeetjemini donkerder, maar niet posi genoeg voor zekerheid. Ik wacht nu op ongi en anders over n week nog een testje

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Babbel, een streep is toch een streep? hoe licht ook....Heb je er een foto van?

Onze dochter kroop met 6,5 maand, liep langs de tafel met 9,5 maand. Liep los met 11 maand (voor te eerst) viel en dacht: dit nooit meer en ging toen pas echt helemaal los lopen met 14,5! maand. Ze liep heel keurig aan een handje ofzo hoor. Toen ze ook los liep, liep ze ook perfect! maar door de val wou ze het eerst perfect onder de knie hebben .. perfectioniste..haha

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Wauw vlotte tante Sum ♥

En ee bij mij is een streep geen streep. Ik heb heel vaak vals posi... Vandaar... en ik twijfel of het echt een streep is of een hersenspinsel...

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou toch dan, maar je ziet toch niks ;) Ik wordt vast snel ongi ;)

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ties is een snelle! Hoe ver is ie met zn tandjes? Xenia heeft er nu 6. Ze deed net ook alweer flink wat stapjes...belachelijk hoe snel ze nu ineens gaat :)

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Leuk zeg die stappende en rechtstaande kindjes hier!!!
    W stond met 7 maand recht (rechttrekken aan alles wat hij zag) maar begint nu pas echt langs de dingen te stappen. Neemt mooi zijn tijd hehe.

@ Inge: soms maken ze plots zo'n grote sprongen he! Leuk om te zien vind ik!

@ Babbel: waarom laat je geen bloed prikken bij de ha? Dan weet je het zeker toch.

@ Xaar: jammer dat je je zo misselijk voelt. Veel beterschap!

@ GV: hoera voor de goede echo!!!!

@ Norrii: waw wat is ties een snelle jongen zeg!!!

@ Miis: wat een leuke foto's van het verjaardagsfeestje! Je zag er echt als een stralende mama uit trouwens, heel mooi!

Heel snel dus sorry als ik iemand vergeten ben, moet nu dringend gaan werken. Doei!

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hai meiden!

babbel, hmm ik kan het idd niet goed zien (sorry) maar als je em uit elkaar haalt dan? Je hebt toch echt gedacht dat je zwanger was: hoe denk je daar nu over dan?
    Vind het wel spannend voor je!! *duim *duim* hihi.

@hier bezig met de uitzetlijst, je denkt dat je alles al hebt, maar ik moet toch echt weer nieuwe dingen want ik ben ook wat spullen kwijt *uitgeleend w.s.*....mmmmm
    Manlief heeft ook een beetje nesteldrang, heeft de wieg van zolder gehaald en de kinderwagen hahaha...Heerlijk om weer ff te zien allemaal...brings back memories.....

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, sorry ik zie niks :(

sum, oh en en taart nog gegeten, ik had ook zo'n taart trek met zwnagerschap...nahja...waar had ik geen trek in, omg ahhaha 16 kilo jeeeehh :p
    Jouw meid ook snel..en ja soms schrikken ze dan en wahcten dan tot het juist moment heh..

Nroii, ook een snellieee

Mie, dankjeeeee lief van je! was erg gezellig feestje!

inge, haha tandjes...pfff zoon is 2 en ik zit er nog in..:p:p

xaar, oeiiii echt kut is dat heh pfff ja ik vond de 2e zwangerschap qua kwaaltjes ook heftiger!

sum, hahah man nesteldrang, had de mijne ook...badkamerplafond moest ineens geverfd worden ahahahah
    Ik heb eigenlijk ook heel veel nieuw gekocht, sowieso al het beddegoed ne witgoed enz...kleertjes had ik wel genoeg...maar ik had zo'n wit nesteldrang, alles wat maar niet spierwit was, moest nieuw gekocht worden hahah

@hier, kindjes zijn beter, vandaag lekker naar buiten geweest, marktje geweest boodschapjes...nog cadeautjes gekocht voor 3 nichtjes, en een baby nichtje, peuterneefje en oudste hihih..altijd leuk cadeautjes kopen :p

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis, jaa ik heb taart gegeten en ik kon t hebben! Heerlijk!
    Ach Miis was je trouwens maar 16 kilo gegroeid? valt toch wel mee??
    Ik ben nu al 13 kilo gegroeid...zucht...en moet nog pak em beet een week of 8 (gokje gezien de klachten)....

En dat witte...dat ken ik! Een beeb moet alles wit, niet dat vale...het moet gewoon hagelwit zijn! dus nieuw...of een andere kleur ;)

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jaaaa hshahahah

ja maar als j van 52 kg komt is 68 ineens erg veel hoor :p
    bij de oudste was t 13kg dat vond ik wel mooi...maarja t ging er ook rete snel af

alleen ik schrok wel van mn buik...die duurde wel langer voordat weer strak werd...nu pas na 3 mnd vind ik het weer mooi een strakke broek met strak tshirtje te dragen

daarvoor zag j nog echt zo'n buikje zegmaar....mn buik was 2e x ook echt groter!! en zwaarder kindje

15. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Ladies,

Even snel vanaf mijn phone:

Vanmorgen een testje gedaan, was zo benieuwd! Omo wit... Morgen denk ik mijn NOD. Ik voel niets vreemds, alleen een soort van spierwitte afscheiding (sorry voor de yukkie details). Heb dit nooit dus keek er van op.
    Nu morgen maar even afwachten tot morgen... *zucht geƫrgerd en ongeduldig*....

Babbel: jij al iets?

Liefs

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ohhh irritant LB!!!

hmm die afscheiding vind ik ook altijd een lastig iets om iets van uit te leiden...maar dat spierwitte had ik geloof ik in de zw..maar ergens middenin..dus ja zzegt ook niet veel hihi duimduim voor jou!!

17. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hahaha Miis, er is inderdaad niet veel van te zeggen. Gewoon geduldig afwachten tot morgen :).

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    LB: Nee ik heb nog geen omotest gehad... steeds met een ongeveer even licht wazig streepje *zucht*. de een ziet m duidelijk op de foto, en de ander niet ;) in t echt zit ie er. Maar hij wordt niet echt donkerder (nog???). Dus tja... beetje onzeker allemaal, maar ik ga uit van niet. Ik wacht nu mn ongi af en anders met een paar dagen nog testen.
    Spannend meid!!!! En de afscheiding: het kan! Maar ik had meestal heel waterig juist...

Miis/Sum; Ja dat witte had ik ook! Alles moest smetteloos en kraakhelder zijn hahaha. En ik was 4 kilo aangekomen in de zwangerschap. En na de bevalling dus 9 kilo lichter ;) Beide keren. En als ik dat bij de derde ook heb, zit ik op mn streefgewicht hahahaha :p:p:p

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Babbel, ik hoor hier altijd: een streepje is een streepje!

Fingers crossed voor jou!!

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel hahah zo is zwanger zijn voor jouw dus goed afvallen hahaha

maar als jij tocj iets wazigs ziet en het wordt niet donkerder...dan denk ik nier dat het goed zit?? ik bedoel hoe betrouwbaar is je cyclus?? welke dag xit je nu

Deel Deze Pagina