2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mn cyclus is zeeeeer onregelmatig, maar ws rond de 29/30 aug ei gehad... dus... En ik denk ook of vals posi, of VMK... en anders zien we t wel ;)

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja we houden er over op :p...en wahcten positief af :)

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Babbel: ik zie niks?? :( wel balen hoor!!

@Miis: alles alweer helemaal opgeruimd van de B-day party? zag dat je samen met M. de ballen hebt opgeruimd? haha!

@Xaar: veel beterschap meis.. Lijkt me echt verschrikkelijk om zo ziek te zijn.. *knuff!

@hier: ons mannetje is idd een snelle. het gaat me af en toe iets TE snel hoor! vanmorgen stond hij gewoon LOS in de box! (en seconde of 5 haha!)
    Ook tilt hij nu steeds vaker afwisselend zijn voetjes van de vloer en stapt hij de hele box langs de spijltjes rond. waar blijft de tijd meiden?? :cool: :(

Bekijk bijlage 273765
    Bekijk bijlage 273766

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, hihih wat een toetie heh! heo gaat het met de helm?

Ja alle ballonnen zitten in zn kamer, omg ik word er gek van hahaha maar ach hij is zo verlsaafd aan ballonnen...dus zodra ze leeg gaan lopen gooi ik ze weg...1 voordeel de meeste zitten vast aan een trosje hihi

5. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori wat een hele knul al zeg! tijd vliegt!

Miis: ballon drama? hahahaha..

Babbel: geen bloed geeft moed!

lb: ik had wel extra slijm als ik zwanger was.....misschien....het kan nog he? i dag voor nod is vroeg hoor om te testen!...Ff wachten dus nog!

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag dames

Ik heb nieuws. Ik kan het geen goed of geen slecht nieuws noemen, gewoon nieuws... Maar eigenlijk helemaal niet gewoon.
    Ik ben zwanger... Tenminste dat zeggen de twee testjes toch die ik er tegen aan heb gegooid..
    Het spijt me als dit verkeerd overkomt naar de meiden die heel graag willen zwanger worden maar... voor mij is dit echt niet het juiste moment. Ik ben een beetje overdonderd

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Nog net een derde gedaan, voor de zekerheid weet je wel...
    Clearblue digital geeft aan 2-3.

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Sinds de bevruchting dus ik vermoed zo'n 5 weken zwanger...

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    wow mie ... heftig... weet je al wat je wil? gefeliciteerd met deze verrassing. maar sterkte met het verwerken. x

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Het klinkt vreselijk maar nee ik weet hetnog niet...
    Gisterenavond zei mn vriend nog dat hij nu echt wel geen tweede wil (hadden gesprek over mogelijk zwanger zijn, uitblijven ongi).
    Ik heb nu eindelijk de job van mn leven die ik natuurlijk weer kwijt speel als ik zwanger ben. We hebben geen plaats in huis (maar twee slaapkamers). W.inter vraagt nog super veel aandacht. Straks gaat mn bekken dan weer pijn doen en met zo'n kleintje is dat echt niet handig... We gaan trouwen en ik wil dat echt niet met een dikke buik...
    Twijfels. Heb net mn gelukkig begripvolle gynaecoloog gebeld en mag dinsdag al eens langsgaan voor een echo en gesprekje.

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @mie: hmm lastig zeg! maar gefeliciteerd met je zwangerschap & heel veel sterkte met het maken van (de voor jullie) juiste beslissing. Welke het ook mag zijn, het is JULLIE keuze! (ook met de kleine W.inter in gedachte..)

Succes meid!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie, hoe raar klintk dit, maar ik had zo'n gevoel!!!!! ik dahct gister op een moment aan je..en dahctd at ineens...heel gek!

maar sjeetje ik snap je wel...tis heel dubbel..al voel ik toch aan je dat je het liever nu niet wilt...sterkte meis met je beslissing...!!! en toch gefeliciteerd :)

13. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Jemig Mie, dat is schrikken.
    Hoop dat jij en je lief er goed over kunnen praten.
    Fijn dat je snel bij de gyn terecht kan, daar heb je tenminste wat aan.

Strakjes intake bij de verloskundige. Hopelijk houd mini zich een beetje rustig. Hij is behoorlijk drammerig maar ja, dat hoort bij 3,5. Verder extreem misselijk, duim zo dat het niet heel lang gaat duren want dan word ik gek. 24 uur per dag bah... Mag verder niet zeuren maar het maakt mij extreem moe.
    Verder lekker rustig aan doen vandaag.

Fijne dag alemaal

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Haai meiden!

Mie gefeliciteerd meid, hoe of wat dan ook het is toch een wonder wat je nu overkomt en een wonder is een felicitatie waard! Heel veel succes met je verdere beslissingen en SHIT dat het nu niet uitkomt! maar je wou wel een tweede toch? (ooit)
    En soms...gebeuren dingen ook voor een reden geloof ik, welke reden het is dat weet ik niet meid maar het is vast niet zomaar dat je nu weer zwanger bent, terwijl je dat liever nog helemaal niet had gewild...sterkte meis!

xaar, succes bij de intake,. Krijg je ook een echo????!

babbel: al weer getest meis?

Hioer vandaag een supriseparty voor manlief aant regelen.. Hij komt om half 5 niks vermoedend thuis w.s. hahaha..
    Wel een gedoe, moet nog boodschappen doen, huis aan kant, versieren, hapjes maken etc..Allemaal met mijn dikke pokkel..)heb medelij! haha'

15. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden,

Xaar: wat vervelend dat je zo misselijk bent! En ook mijn vraag: krijg je meteen een echo?

Mie: wow....wat heftig? Toch gefeliciteerd en heel veel sterkte met jullie keuze. Hoop dat de gyn je helpt met de keuze.

Sum: wat leuk een surpriseparty! Wat zal hij verrast zijn!! Veel plezier alvast!

Babbel: hoe is het er mee? Al wat meer duidelijkheid?

Hier: een en al duidelijkheid. Ongi is ingezet... daar gaan we weer!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah LB wat kut! He bah, het is je zo gegund meis! Die rot ongie ook!!....Nu snel naar de gyn?...Sterkte meissie! (knuf)

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat oneerlijk LB! ik vind het zo erg voor jou / jullie :(

@Mie: hoe gaat het nu met je? al een beetje tot rust kunnen komen van het nieuws?

@Sum: wat leuk! heel veel plezier met ML verrassen!! :)

@Xaar: sterkte met de misselijkheid.. *knuf!

@Hier: lekker rustig vandaag, Ties slaapt heerlijk door en moet ik zometeen wakker maken voor z'n boterhammetje. Daarna neem ik hem even mee de winkels in om voor mezelf wat nieuwe kleding te scoren. (nu kan het nog, over een half jaar ofzo wil hij niet meer in de kinderwagen blijven zitten:p)

fijne dag allemaal!

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    LB: He gatsiederrie meid... Geef mij die ongi!! Ik kan m wel gebruiken...;) tis ook niet eerlijk!!!:(

Mie: Hoe gaat ie meid?

Sum: Lief van jou hoor!!!♥

Nee niet getest en ook nog geen ongi... Morgen nog testen en anders ongi ;)

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    LB, heh ^%^&&%...echt klote ongesteldheid, bah...wat ontzettend rot!!!
    hopelijk heb je er niet al te erge last van dikke knuffel meis!

Xaar, aaagghhr zo misselijk, niet leuk! hoe was het bij de vk?

Sum, en hoe was het feestje? allemala nog gelukt?

Norii, haha ja is echt zo hoor...winkelen is voo rmij ehct een ramp...mn oudste haaaaaaaaaaaaaat het...tenminste...hij deed al vanaf 9 mnd maar 1 dutje..dus kon dan altijd winkelen..maar in wkakere tijden ehct nooit te lang...of als hij honger had...dan ging hij rustig zn broodje of fruit eten..

En hij kon een hele tijd niet relax aan de hand lopen ofzo...loopt gewoon weg..nu sinds denk 2 mnd ( dus 22mnd) blijft ie "gezelig" bij me..en zit nergens aan en luisterd sowieso heel goed...en ook in winkels kan hij "los" hahaha...maarja nu met een baby erbij, nee vind ik teveel gedoe...dus ik ga nu gewoon zonder kids ff sne..of met 1...:D dusss meid GENIET ERVAN hahahahaha

ben je nog geslaagd?

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Haai meiden!
    sUrpriseparty was echt een succes, manlief was helemaal blij en verrast. We hadden alleen pech met t weer ;-( regen.....
    Nu die ter*ingzooi opruimen, pffff.

Ik kreeg veel complkimenten over dat ik zo mooi zwanger was dat je van achter niks kon zien en dat ik er zo goed uit zag! helemaal niet zo als iemand in t laatste trimester hihi.. etc en voelde me ook top! Had zelfs mn gehakte enkellaarsjes aan hihi (beste hak) en het wou toppie! Nu ben ik natuurlijk kapot haha....:) maar manlief was erg blij en daar doe je t voor!
    Vandaag poetsen, poetsen en poetsen en nog een verjaardag..gaap! en morgen weer een verjaardag: lekker druk weekeind...!

Miis: hier word er altijd gewinkeld incl kinderwgen en een tas met zoethoudertjes: doosje rozijntjes, een speeltje, een stukje fruit, een beetje drinken....Allemaal zodat ze tussendoor luisterd en evt in de wagen komt zitten hahaha....Tja je moet af en toe wat?!

Deel Deze Pagina