2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @miis: In de uitzendwereld de regels en wetgeving omtrent ABU, CAO en wat een werkgever verplicht is indien er geen CAO van toepassing is voor de werknemers. Dat soort zaken :D

@hier: het weekend hebben we hier op het veld naast ons sterrenslag (6-kamp) gehad en vanmorgen is de feesttent opgeruimd, omdat er plaats gemaakt moest worden voor Circus Renz. De kamelen staan inmiddels op zn plek en de olifanten hebben ze net binnen gezet, omdat ze 8jaar geleden waren losgebroken doen ze dit nu uit voorzorg. Luna vind de kamelen maar gek, stond er een hele poos naar te loeren en wist zich geen raad, zo grapppig! :D

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, good to know :p:p

hahah grappig!
    mis mn hondje ook zo erg :(

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis thanks for the tip t.a.v. magnesium eerste nacht sinds maanden geen kramp! wist niet dat t zo goed zou helpen hahaha...

babbel: any news? hoe doet dochterlief het zonder gips?

Nori: succes met je gesprek met de baas!

Xaar: succes bijd e dr vandaag!

Lb: hoe issie meis?\

gv: red je t nog?

@hier: gisteren begonnen alles in de beebkamer weer over hoop te halen, zodat ik nu toch kan beginnen met wassen. Ik had de kamer al gewoon ingericht zeg maar...dus nu alles in stapels over de kop...hihi..Best spannend! Begin nu wat nesteldrang te krijgen denk ik!
    Had ik al verteld dat een vriendinv an me was bevallen van een dochter? ze liep 8 week op mij voor, dus vind het dan nu spannend worden ofzo, is een beetje aftellen haha. heel lichtjes nog maar!

@suiker: lijkt goed te gaan, alleen doen mijn vingers vaak wel zeeer van t prikken. babbel nog tips?

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja je tenen!! Mag ook :) En met een ijsklontje na t prikken even koelen!

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Sum: jaaaa dat is nesteldrang hoor!!!! Leuk he, lekker alles nog een laatste sopje geven. Wordt ook wel heel dichtbij he, vooral als je vriendin dan al bevallen is. Spannend!

@ Nori: waaa zo grappig met die kamelen! Ga je naar het circus gaan met Ties of denk je dat hij er nog niet veel aan zou hebben?

@ Miis: leuk met je kleinste man in de draagzak wandelen! Verlang al weer tot ik dan met het kleine ukkie zal kunnen doen. Misschien kan jij me trouwens helpen met mn vraag. Waarom is een ringsling beter dan een lodger shelter? Heb er ook een topic over geopend. Ik zie het vershcil nog niet zo goed eigenlijk...

@ Norrii: goed dat je de mensen van dat ander bedrijf op tijd doorhad dan! Hopelijk lukken de onderhandelingen met jouw baas nu goed?

@ Sum: lief van man om je zo te verzorgen he! Vind dat stiekem ook altijd een beetje hun plicht, zo van door jullie hebben wij al deze ongemakken wel he hihi. Fijn dat het beter is met je benen. fKlinkt ook als een goede tip van babbel met die tenen. Alhoewel het ook een beetje gek klinkt en ik er een raar beeld bij krijg hihi.

@ Xaar: goed dat je even langs de dokter gaat!!! Laat je weten hoe het ging?

Hier: gisteren bloed laten nemen, vandaag de resultaten: ik zou volgens mijn hcg zo'n 5 weken zwanger zijn. Daarna de gyn terug gebeld, en heb nu een echo binnen drie weken. Vind het stiekem nog lang wachten haha. Moet zeggen dat ik het eerst absoluut niet zag zitten maar er steeds meer zin in krijg. Ben zelfs al aan het denken wat opnieuw van de zolder moet, welke namen we leuk vonden, of we een duowagen nemen of niet, ... haha hoor mezelf nu bezig zeg! :D Voel me alleen wel véééél beroerder dan van W. Echt al enorm veel misselijk geweest en er blijft niet zoveel binnen... :(
    Vriend hoopt daarom dat het een meid wordt. Ik vrees zelfs dat hij helemaal teleurgesteld zal zijn mocht het geen meid zijn, dat was hij bij de eerste eigenlijk ook al. Nu ja, ik vind het persoonlijk not done om zo'n uitgesproken voorkeur te hebben maarja...
    Daarnet in de creche van W eens gaan vragen als ze een plaatsje hebben als ik opnieuw moet gaan werken na het volgende ukje. Ik moet bevallen in mei, dus normaal in september weer aan de slag. Nu kan ik ten vroegste pas in januari... Wil ook geen twee verschillende creches maar vind dat echt wel lang. Zal mn baas niet tevreden mee zijn. Al helemaal niet trouwens als ik zeg dat ik zwanger ben... Vrees zelfs een beetje voor mn baan. Ik weet dat hij me niet mag ontslaan tot een maand na mijn bevallingsrust maarja. Dan natuurlijk wel weer :s

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    En nu zie ik pas dat ik wel hééééél veel heb geschreven terwijl ik gewoon snel snel even kwam reageren haha.

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nou ja Mie dan heb je iig rust tot na je ukkie. Kun je in je verlof evt nog wat solliciteren ;)

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ja, dat is inderdaad wel waar Babbelbol! In elk geval niet meer de stress die ik bij W had.

Jij nog geen nieuws over ongi?

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Nee ik word er een beetje moedeloos van... Hij komt maar niet...

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ach meid wat jammer voor je.
    Woonde je wat dichter kwam ik je de testjes brengen die ik nog heb liggen!!!
    Geef jij nog altijd bv? Mss dat het daar aan ligt, cyclus wat overhoop?

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Btw, niet dat ik het raar ofzo vind he dat je nog bv geef, heel veel respect ervoor zelfs!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie, enige wat ik kan bedenken, is dat bij een ringsling je de banden kan verspreiden, dus desnoods heel stuk over je schouder, waardoor het egwicht nog beter verdeeld wordt, zeker naarmate je kindje ouder wordt..
    lodger is met gesp toch ofniet?
    Ik zou zeker een duowagen nemen Mie, mn zoontje nu 2 (doet geen dutje meer trouwens, maar juist daarom heeft ie nog wel moe-momentjes)...loopt en luistert heel goed ( maar ook pas sinds 22mnd dat ie echt aan de hand blijft of aan de wagen vasthoudt), maar is ehct nog moe..en tijdens boodschappen wil je echt niet met een peutertje op je arm, die niet op het plankje wilt staan of weet ik het wat..
    Ik raad het iedereen aan, waarvan de oudste in elk geval nog een dutje doet, zo heb je meer vrijheid, ander sben je altijd gebonden aan dat dutje van de oudste of het moe zijn ervan...
    Baby die ligt toch wel te pitten, en het fijnst is natuurlijk een wagen die ook als enkele wagen kan, maar smaak is persoonlijk!
    Nou 5 weekjes en je voelt je ehct goed zwanger heh hihi zo leuk!!!
    Oh nee niet weer gezeik met werk en zwnager zijn...ach je mag nog een langere tijd je mond houden hoor...tot wanneer loopt je contract, of wanneer zou die verlengd worden?

Sum, oh wat goed zeg, gelukkig maar!!! nesteldrang, lekker is dat heh!

babbel, ja door je bv kan het heel goed heh...ik bedoel ben je al regelmatig ongi dan?? of had je nou je ei gevonden middels testen!?

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mie het word tijd voor een nieuwe banner: een zwanger banner dus! hihi...
    Spannend!
    Ik voelde me minder goed bij mijn dochter dan nu in deze zwangershap: een jongen...dus wie weet? Ik weet niet of het meespeelt of telt ofzo hoor, maar ik voel me wel anders iig! Al is op z ich elke zwangerschap natuurlijk anders!

Over de kdv: wat waardeloos zo weini gplek! heb je de nieuwe telg al op de wachtlijst gezet? zou ik dus wel doen! en misschien kun je kijken nar andere mogelijkheden? oppas aan huis erbij?
    gastouder?
    er word nu dus wat creativiteit van je verwacht! haha.

babbel: wanneer had je voor t laatst getest?

Enne over vingerprikken in de tenen..no thanks! kan er amper bij! (dikke buik!) hahaha... Had t niet verwacht dat het mgoelijk was, dus wel weer wat nieuws geleerd hihi.

Mie: ik ben ook we lbenieuwd naar die Lodger...Dus Miis weet jij het verschil? Ik zie die Lodger namelijk wel zitten..Die is gewoon vastmaken met een schuif toch? geen ingewikkeld geknoop voor mij graag...hahaha...
    heb nu een bjorn gekregen, weet dat er dubbele verhalen over zijn, maar ben niet van plan em veel en lang te gebruiken, gewoon als je even je handen vrij wilt hebben ivm peuter erbij. En hij word wel verkocht en soms ook geadviseerd dus zo slecht zou ie niet zijn (en hij was gratis, van mn buurvrouw hahaha)...maar misschien dat ik nog even wil kijken naar die Lodger, want heb ook een lodger doek om lekker in te knuffelen zeg maar en die vind ik ook super handig en cute! hihi....

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    trouwens hoe is het met karlijntje? al terug van vakantie??

Sum, je zal sowieos dragen prettig vinden in de eerste weekjes met die oudste erbij, je kan nou eenmaal minder echt met die kleine gaan liggen of vasthouden..

over de lodger wordt wel veel geklaagd dat het ehct pijn gaat doen, qua dragen...ze worden ook super snel weer te koop gezet, mp staat er in elk geval vol mee....dus mss kun je dat eerst doen...gewoon een goedkope op de kop tikken...
    volgens mij kun je ze ook niet echt lang gebruiken..maar meer weet ik er niet van

15. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    soheeee wat hebben jullie veel geschreven!

Draagdoek, ik heb een bykay vind m geweldig en ga m straks weer gebruiken. Eerst maar weer eens oefenen met knopen en een teddybeer haha. Heb ook een Bjorn (geleend) maar vind t een onding, te zwaar en zit volgens mij niet lekker)

KDV, hier gelukkig geen wachtlijst. Was bij mini 12 maanden, nu 0, dus wel blij mee. Al denk ik dat ik de baby naar een gastouder wil gaan brengen, in ieder geval in de eerste maanden. Had altijd 'gedoe' met de leidsters over de borstvoeding. Wil ik niet weer.

Sum, lekker nestelen!!

Babbelbol, ja borstvoeding kan ook t een en ander door de war brengen, wel spannend.

Misselijkheid, ik ben bij de huisarts geweest en metoclopramide (primperan) voorgeschreven gekregen. Wat een opluchting!!! voel me gelijk beter, wel mega duf (mag geen auto rijden de eerste dagen) Dus voel je je rot ga naar je huisarts. Ik voel me gelijk een ander mens. Hoop dat het effect aanblijft.

Ik voelde mij bij mini prima (jongen) en dit keer weten we...benieuwd of t een meisje is :) je 'hoort' t wel vaker dat je bij een meisje vaker misselijk bent.
    Bij ons in de familie (man's kant) waren alleen maar jongens geboren, dus men gaat er van uit dat ze alleen maar jongens kunnen krijgen :) tot afgelopen voorjaar dat ons nichtje is geboren...Mijn man zou wel heel graag een dochter willen (na twee zoons) ik zou het heel leuk vinden, maar ook wel lastig, zoveel nieuwe dingen aanschaffen en dan nog de poppenwagens, barbiehuizen etc..hahahaha Breek nu al mn nek over de auto's, treinbanen en lego.

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @xaar: wat fijn!!! Eindelijk van de misselijkheid af! :D

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Yes xaar, eindelijk weer wat fitter! fijn meis!

Vraag: welke mobiel hebben jullie (voor in de box he?) ik vind het zo lastig...(en ze zo vaak zo lelijk...)....op zoek dus naar een leuke mobile...

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ik heb aan mn fam allemaal woezel^&pip gevraagd toen, staat wel ehct super lief, ook heel fijn lief liedje..

maar nu hij wat ouder is heb ik mn oude van Playgrow erop gezet, veel fellere kleurtjes, net wat vrolijker muziekje...voor de afwisseling...
    felle kleurtjes vinden ze uiteidnelijk toch het leukst!

19. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    ik had er eentje met knuffelschaapjes, van prenatal. Je kan losse muziekdoosjes kopen. Vond m zelf heel leuk en eenvoudig, maar hij gaf er niet heel veel om. Aard van het beestje :)

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sum: Ik maak ze ook he ;) Maar hier van Fisher Price. Erg tevreden over hoor. Met afstandsbediening ;)

http://www.allbaby.nl/images/fisher-price-mobile-projector-animals-l0527.jpg

Xaar: Wat fijn meid!!!! Ben heel blij voor je!

Hier: Jaa nog BV, maar 1-2 x p dag 1 borst. Dat is alles, dus ik denk niet dat t daardoor nog erg beinvloed wordt... Maar nog geen ongi. Ik krijg morgen weer zwngsch testen binnen dus wagen we maar weer een testje ;)

Deel Deze Pagina