2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He meiden!

Ik leef nog hoor :D ik ben eind vorige week terug gekomen van vakantie en ik heb op vakantie alles wel een beetje bij kunnen houden alleen de wifi was niet zo super dat ik er goed via kon reageren.
    Heerlijk genoten op vakantie en lekker ontspannen. Ik dacht eigenlijk dat ik de eerste of tweede van mijn vakantie uiterlijk ongi moest worden maar tot op heden nog steeds niet ongi en helaas ook nog geen positieve test. Dus de hoop dat de provera mijn cyclus gereset heeft is ook weg. Zit nu geloof ik al weer op dag 50. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en heb ik een afspraak met de zuster die mij begeleid in het project. Vriendlief en ik zijn toch allemaal wel erg ongeduldig nu dus ga morgen toch ff eens pijlen of mijn cyclus niet verkort kan worden met pillen. We willen gewoon nu zwanger worden en een kindje krijgen!

Nou na al dit ge ego ff op jullie reageren :)

Mie WOW wat leuk voor jullie van harte gefeliciteerd. Ik begreep dat het onverwacht kwam maar ben blij dat julllie voor jezelf een goede keus hebben kunnen maken en wat leuk dat W een brusje krijgt!

Babbel ook balen voor jou dat je cyclus ff een beetje van slag is ik hoop dat jij ook snel duidelijkheid hebt. En wat fijn dat je meisje weer gips vrij is!

Xaar jij ook supergeliciteerd met je babynieuws!! super leuk voor je had je nu al een echo gehad?

Goudvis hoe gaat het bij jou allemaal ben zo benieuwd !!

Sum bij jou gaat het ook al hard zeg nog minder als 10 weken en dan ben je al uitgeteld ben zo benieuwd naar jullie naam!

Miis wat heb je toch twee heerlijke mannetjes zeg! zag fotos voorbij komen echt een genot om naar te kijken

lovely hoe issie met jou?

norri al weer een beetje bijgekomen van je weekend. twas erg gezellig zo te lezen!

inge gefeliciteerd met je trouwen!!!! hoe was je dag ben benieuwd!

geloof dat ik iedereen gehad heb en anders sorrryyyy:)

2. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Baby nieuws!!!!

Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter
    Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter
    Miis:bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon

ZWANGEREN!
    Sumshine@28 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon)
    Goudvis@29 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013
    Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste
    Karlijntjev@27 jaar gaat voor de 1ste
    Babbelbol@ 31 jaar gaat voor de 3e

Controle & Echo:
    Goudvis: 28 augustus 1e echo (7 weken)
    Xaar: 26 september 1e echo
    Sumshine:

3. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Denk zoek het lijstje er weer ff bij en heb mijn leeftijd ff aangepast

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Baby nieuws!!!!

ZWANGEREN!
    Sumshine@28 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon)
    Mie@21 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 21 mei

Controle & Echo:
    Sumshine:
    Mie: 17 oktober 1e echo

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Heb het lijstje ook weer even aangevuld :) Doet gek weer bij de zwangeren te mogen staan.

@ Karlijntje: genoten van je vakantie? Naar waar zijn jullie geweest (mocht je het al gezegd hebben dan ben ik het even vergeten). Jammer dat je cyclus wee rin de war is maar... gen bloed geeft nog altijd moed! Voel me een beetje schuldig als ik jouw verhaal lees. Jij wil zo graag en ik twijfelde dan om... Het is gewoon niet eerlijk verdeeld, zo simpel is het! Ik duim voor jou!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Baby nieuws!!!!

ZWANGEREN!
    Sumshine@29 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon)
    Mie@21 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 21 mei

Controle & Echo:
    Sumshine: 27 september groeiecho en extra controle. )32week)
    Mie: 17 oktober 1e echo

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijn , ahhh danje wat lief :) maar wat super dat je genoten hebt, maar echt weer irriatnt zeg ...nu alweer dag 50, dat is niks...ja ze moieten je echt ff een btj helpen hoor, want zo schiet het niet op....dan kun je blijven sexen, maarja hahahaha dat wordt niet leuk meer...
    Waarom ga je niet tempen sowieso!? ZO bebgrijpelijk dat jullie helemaal geen geduld meer hebben voor zoiets, had je nou nog redelijke cyclussen dan is het nog vol te houden, maar it duurt gewoon te lang..en dus heb je ook veel minder vaak kans en dat maakt het niet leuk!!!!!

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    karlijntje die lange cyclussen zijn kut die had ik ook! en je kansen zijn dan veel minder omdat de eitjes dan niet zo goed meer zijn (die verdrogen dan ook zeg maar..) dus vraag maar of ze je helpen meis! moet gewoon!
    Is het afvallen ook nog gaande?

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    net ff een leuk bericht gekregen, kreeg mijn uitslag van mijn bloedwaardes van de afgelopen 3 maand t.a.v. de suikerspiegel! en die was hartstikke mooi laag! Dus ik heb iig niet al eerder diabetes in de zwangerschap w.s. heeft alleen t drankje het getriggerd! Dus beebje heeft er nog niks van afgelopen! hihi...Blij mee ;)
    Om t te vieren heb ik net ff heerlijk chocolade noga gegeten...mmmm lekker!

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, wat super!! dat scheelt weer!!!!

@hier, heerlijk de stad in gegaan, verwend door mn mannetje, nieuwe le coq sneakers, en gister had ik ook al nieuwe parfum gekregen :D
    Voor hem ook ff nieuwe sneakers! daarna ff bijs choonouders langs gegaan...en nu lekker relaxen, fijne avond dames!

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Karlijn he gets wat akelig zulke cyclussen :(

Mie: Ach meid je gaat er nu toch voor?? Het is nu eenmaal niet anders helaas...

Miis: Lekker verwend joh :) Die foto van jouw kussense mannetjes op FB vond ik zo prachtig... Inlijsten!!

Sum:Lekker!!!! :D:D:D Fijn gevoel!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, ja die is echt TE lief heh..dat jongste zich ook zo liet troosten, oudste was bezorgd

ook zo schattig. sta vanmorgen af te wassen, jongste ff in de wipper bij de oudste die aan zn tafeltje zat aardbeitjes eten..
    En jongste was btj jengelig...hoor ik zo de oudste zeggen "Naam naam " ( zo van rustig maaar )
    En staat op geeft hem een kusje, baby stopt met huilen..en gaat weer verder zn aardbeitjes eten..hihi zo'n smeltmoment...want ik bekijk dat vanaf een aftstand

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja herkenbaar die smeltmomenten!! Hier ook een hoop op een dag ♥

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    echt leuk is dat, hij vnd zn broertje echt totaal niet lastig of irritant...wilt juist altijd een oplossing bedenken en echt evrzorgen
    Maar heb ook een neefje dat zn zusje ( 25 nd verschil) echt vervelend vind, ook gaat duwen en dingen naar gooien etc...dus ja zo kan het ook ( maar ligt echt aan de moeder, die speelt er heel anders op in maarja )

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh maar dat doet mn zoon ook wel hoor! Afpakken, omduwen enz. Maar wel pas sinds mn meissie ook écht speelt zeg maar de laatste 1,5-2 mnd. Heeft ook erg met de leeftijd te maken hoor. Want ik pak m echt goed aan hoor;)! En laat m veel helpen. Meestal spelen ze lief samen en is hij juist heel beschermend, maar sóms ;) Ach hoort er ook wel bij :)

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @lijstje: wat leuk om al die zwangeren weer te zien staan!! :D

@Mie: wij hebben (hadden, hij hangt nu op zolder) het boxmobiel van Tiny Love, een erg fijn ding! Gaat wel na 20minuten op slaapstand, scheelt batterijen, maar wij dachten dat het ding kapot was, haha! Erg frustrerend in het begin dus :p Je hebt 'm ook in het groen, met afstandbediening, die hebben vrienden van ons. Wij hebben de blauwe :D
    Bekijk bijlage 274996

@Karlijntje: ja het was iets TE gezellig, haha! Fijn dat jullie het goed hebben gehad op vakantie. Er lekker even samen uit, ook belangrijk! succes met je cyclus, hoop dat de HA een passende oplossing kan bieden.. ik duim nog altijd voor jullie!!!

@hier: morgen naar het cb, vlees keuring, weeg en meet momentje. Ben benieuwd! en volgende week vrijdag (de 28e) 1e meting in Bernhoven van Ties z'n hoofdje!!! Mega spannend dus! :D:D:D

fijne avond allemaal!!!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, jaa dat geloof ik ook graag!!! maar dit geval is zegmaar geen aanpak..dus ehct dat je denkt, oh oh die moet je nooit alleen laten die 2!

norii, altijd leuk :p

ja zo'n elektrische is wel het handigst, hoef je niet duizend x op te winden

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Vraagje: Belt mn zus net. Haar dochtertje van bijna 3 is alles aan t onderspugen (overgeven) vanavond. Of ik op haar wil passen morgenmiddag... Ik vraag: Is het geen buikgriep dan?
    Zegt ze: Ja dat weet ik niet, maar ze is toch vandaag en maandag al bij je geweest.
    Er is geen andere oppas en dus heb ik een beetje ja moeten zeggen, maar ik zit eigenlijk echt niet te wachten op kotsende ellendige dagen :)
    Ik vind het een beetje asociaal om een ander met jouw kotsende kind op te zadelen als ik eerlijk ben. Heb ik nooit gedaan. Haar man kan toch ook wel eens naar huis komen voor 4 uurtjes??? Of ligt t nu aan mij? Ik baal echt vreselijk want ik zit er echt niet op te wachten :(:(:(

19. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even snel:

@ Babbel: zou gelijk terugbellen en zeggen dat dat niet doorgaat.
    Oké vandaag en gisteren maar nu is het kind echt door en door ziek en dan wil dat kind helemaal niet bij jou zijn. Dat kind zijn plaats is dan lekker thuis bij mama of papa. Jij moet jouw bengels toch ook nog aandacht kunnen geven en niet heel de tijd opruimen enzo. Wil niet grof overkomen maar vind het eigenlijk ook niet echt kunnen. Vooral niet omdat je zelf kids hebt. Stel dat ze nu toch nog de bacteriën bij zich krijgen dan hebben ze het binnenkort ook zitten...

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @babbel: ik zou er echt niet aan beginnen en vind het zeer ongepast dat die mama haar kindjes bij een ander dumpt terwijl ze ziek zijn! Dat kun je echt niet maken vind ik! My god, ik zou Ties echt niet wegbrengen als hij zo ziek is. Heb een beetje medelij met t kindje hoor! En als je geen nee durft te zeggen, lekker troetelen met de zieke en laat jou bink maar drankjes en lekkers brengen. Kindjes onder elkaar doet vaak wonderen.
    Mocht het buikgriep zijn, dan is de besmetting in de afgelopen dagen al geweest. Nu zorgen dat F. & M. Niet in contact komen met speeksel, spuug etc. Veel met dettol alles nadoen, dan is het ook meteen weer fris. Succes meid!

Deel Deze Pagina