Nori: mooie mobile! maar die is hartstikke duur toch? pfff.. (70 euro ofzo) vind het wel fijn dat ie elektrische is, vind de poppetjes (diertjes) er aan alleen niet zo mooi..Ik ben zooown piet lut he...pfff...Ondertussen heb ik er nog geen 1. De vorige keer heb ik een gemaakt, gewoon ding van de hema gekocht: en hartjes met lintjes er aan gemaakt...maar die is te roze voor nu! hahaha...Moet een leuke jongens achtige hebben die ook bij ons past en t liefst elektrische idd...Maar ik houd jouwne in gedachte! babbel: nee, zieke kinderen horen bij de mama! als er echt iets aan de hand is en ze heeft dringend oppas nodig dan kun je als die er is idd bijvoorbeeld een oma vragen (die zijn vaak ook zo lekker verzorgend als de mamas) maar nee je brengt ze verder niet weg, helemaal niet kotsend etc. Je hebt ook nog twee jonge kinderen thuis die de aandacht verdienen en nodig hebben. Ikz ou het zelf iig niet doen en ik zou om die reden ook niet gaan oppassen (omdat het tegen mijn principes in zou druizen) maar das persoonlijk he? Aan de andere kant jeb ent vast heel lief voor je nichtje en als t om een uurtje ofzo gaat is het een ander verhaal, maar een middag is lang.... Miis: wat lekker verwend meissie!! Heerlijk! @hier een leuk winterjasje voor meisje besteld: lijkt op de mimpi jas van vorig jaar: donkerblauw met sterren en een hoge kraag...vet leuk jasje! heb em alleen goedkoper van t merk persival voor 45 euro! Kijk daar word deze mama blij van! hahaha...
Oooooooooh gelukkig!!! Ze spuugde nog steeds en nu had mn zus toch haar smoeder gebeld en daar gaat ze vanmiddag heen... Opgelost!
Goedzo! Lekker naar oma dus @sum: ik heb m via MP gekocht! 20 euries en echt als nieuw! Poppetjes vind ik juist 1 van de leukste! Haha ik ben ook een zeur in dat soort dingen hoor, dus duurde even voordat we er 1 hadden gevonden.. succes iig!!
OMO!!! Ik ben opgelucht ... Lekker aan de slag, diploma en dán verder met de toekomst in ons gezinnetje ♥
Niet zwanger dus, had je dat gedacht? Verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat je blij bent Babbel! Ik dacht dat je zo graag je derde wondertje wou nu? Daarom was die spiraal er toch uit? Nu ik snap het zeker dat diploma en goede job voorgaan hoor! In elk geval blij dat je blij bent hehe.
Hier net nog een cb digital gedaan haha. Stond nu echt +3 dus hcg zal wel goed aan het stijgen ze he. Na het hele gedoe met W. vind ik het begin toch allemaal een beetje eng hoor haha. Het duurt ook nog zolang tot de eerste echo he... Nog drie weken in spanning dus. Wil gewoon duidelijkheid snap je. We hebben nu de knop omgedraaid maar stel je voor dat het uiteindelijk toch niet goed gaat. Dan moeten we weer knop omdraaien en alle dingen die we nu hebben geregeld (vooral trouwplannen afgeblazen) weer opnieuw gaan regelen... Zwanger zijn, 't is me wat hoor...
Ja nou Mie, ik wilde er ook echt voor gaan!! Maar toen kwamen ineens uit t niets die kansen op mn werk en kon ik mn diploma gaan halen. Tja en toen verschoven mn prioriteiten een beetje... als ie posi was geweest was ik natuurlijk net zo blij geweest hahahaha.
hmm Babbel een rot cyclus dus! misschien was de pijn wel je eisprong?? Mie: je had een vroege echo kunnen hebben toch? hihi...Kun je daar nu niet weer om vragen?! ow my god, net ff naar prenatal etc even babyspul halen: 2 kruiken, schaartje, kammetje, neusding, 2 flesjes voor de zkerheid etc en luiers (die waren in de aanbieding bij de kruidvat) ow en mandjes voor de commode...owja en een voedinsbh! maar goed op zich niks bijzonders vind ik...maar ben wel ff 150 euro armer...Waarvoor?! Heel veel dingen dacht ik nog te hebben van onze dochter maar de kruiken waren toch geoxideerd..(en garantie termijn voorbij), schaartje was weg etc etc...Schrok van de prijzen!
hahaha ben zeker net een week te vroeg Xaar?!....typische...maar volgens mij zat er niks tussen die meestal in de aanbieding is hoor, ik moest gewoon t spul van de "lijst"hebben zeg maar....
Ken m Babbel, thanks! hihi... Hoe ist bij jou meis? Nog geen ongie? Hoe lang is je cyclus nu? En hoe lan gmoet je nog voor je diploma voor de baan? *spannend allemaal* Hoe ist met de trouwdames en de voorbereidingen? Mie heb je alles kunnen afzeggen? de boel verzkerd ofzo? @hier: het is herfst...dus duurt nooit lang meer tot onze tweede wonder hihi, want ik ben uitgerkeend in de herfst..Het aftellen kan nu dus beginnen! heb er zin in! Deze zw. is zowizo zo anders, zo vrediger, fijner, gezelliger zou ik willen zeggen....Zou het dan zijn omdat het een jongen is vraag ik me af??????
hoi meiden! Mie, hihi nou nogmaals een test gedaan, tis ook enger hoor...bij een 2e, je weet nu heo het is om een kindje te hebben en dan is zo'n zw echt heel dubbel, vond ik althans! Babel, gefeliciteerd!!! ja nu ff alles op een rijtje en dan kun je er in alle rust voor gaan toch! Inge, meid nog gefeliciteeerd met je huwelijk, hoe was je dag!??? Goudvis, hoe gaat het, hoe voel je je ? nog een echo gehad? Lb, hoe gaat het met jou, binnekort weer vruchtbare dagen!?? Karlijntje, heb je de gyn nog gesproken? Sum, hahah ja dat zeggen ze heh van jongens, om mij heen de vrouwen die ik ken met dochters hadden echt "terrible" zw in tegenstelling tot die van mij! beide keren, ja de 2e zw, vond ik persoonlijk pittiger, en maagzuur had ik bij beide erg, maar droeg ook hoog en echt naar voor...heel typisch "jongens" ....vele bakerpraatjes kwamen bij mij wel uit in elk geval! lachen toch, heb je dat ook weer meegemaakt! Ja iok heb heel veel juist bij hema gekocht, prenatal ligt iets hoger, voor zelfde kwaliteit vind ik, ik ga daar echt alleen voor dingen die je alleen daar kan halen en anders bestel ik bij babydump of koop ik bij hema/kruidvat.... @hier, alles goed! Oudste heeft gister voor het eerst op zn potje geplast, daarna heel veel ongelukjes, maar dat geeft niet, zo leert ie het allemaal wel voelen, en kan hij zien dat dat uit hem komt enz...meer bewustwoording...en gaat ie vanzelf hopelijkw el vaker op het potje zitten, hij pakt in elk geval altijd het boekje over het potje als ie erop gaat zitten, dus onwijs trots hier! Ook zegt ie nu ehct op alles ja mama, en nee mama, sorry mama...hahah helemaal ingepeperd Ohhhjaa en echt te cute, ik heb hem ook geleerd hand voor je mond als je hoest of niest, nou dat is ook helemaal automatisch, ziet er zo lekker eigenwijs uit als ie dat doet hihihi En verder zijn we nu ehct serieus op zoek naar een koophuis, man heeft geen bkr en kan een super hypotheek krijgen, dus we willen er echt snel voor gaan
Miis ja ik draag ook veel hoger en meer naar voren dan bij dochterlief! Mijn oude collegas die ik laatst zag zeiden ook jeej je bent gewoon nog dezelfde Sum alleen dan met een bolle toeter voor die je achter helemaal niet ziet! Ook weinig vocht vasthouden etc...Maar voel me wel beter als de vorige keer! Voel me gelukkiger ofzo, tevreden, verliefder misschien wel...Gek he? Terwijl ik nog steeds meer kwijl bij meisjes spullen dan bij jongens spullen want echt je hebt veel meer leuke meisjesdingen dan jongensdingen hoor! Helemaal juist bij de HEMA! dat was van mijn dcohter mn stam winkel haha. Nu heb ik weinig kleertjes enzo van de hema want vind t nogal zaai voor jongens! Wel veel onderlekentjes en dat soort dingetjes (leuk met blauwwe ruitjes hihi) Ik ging dit keer naar de prenatal omdat ik daar een bon en kortingsbonnen voor had,,,daardoor kon het uit Plus ik had flesjes nodig, en merkshit dat heb je helaas niet bij de hema ;-( Oe ik krijg trouwens een mobile van mn moeder, die tiny love classic die vind ik wel leuk / oke (ben echt een zeur ik weet t ) maar lijkt me ideaal zon elektrische ding! ...ben benieuwd! Ik heb er echt zin in meiden! maareh ik ben nog niet begonnen aan de beebwas en strijk enzo...Terwijl ik om me heen lees en hoor dat mensen in mijn termijn dat wel doen...is dat normaal? Ik herinner t me niet van de vorig ekeer eigenlijk volgens mij had ik t toen al wel meer klaar, nu word je meer geleefd door peuterlief overdag..>Wat vinden jullie? @miis: Wat een supernieuws eerste plasje is echt een begin en langzaam aan besef komt dus! Goessow! Hier is dochterlief idd zindelijk en wat scheelt dat zeg!~! Het is int begin harder werken 9veel naar de wc en soms is er nog een terugval maar dat mag ook gezien haar leeftijd (2,5jr) etc maar geen vieze poepluiers meer !! HALELUJAA! En zowizo geen luiers, scheelt al met de boodschappen hoor! Heb nu 1 pak in de maand ongeveer: voor de nacht!....Kijk ipv 10 euro per week 10 per maand...hihi. Kunnen we weer leuke andere dingen voor kopen haha. En spannend een koophuis! Super leuK! Leuk en spannend proces is dat!! Succes meis!
@miis: wouw! Wat goed van grote broer!!!! Gefeliciteerd zeg! @Sum: lekker shoppen voor jongens kun je bij de v&d en de h&m vind ik. Moet wel echt koopjes jagen, anders kost het je een fortuin! Haha Volgende week hebben ML en ik een weekje vrij en ga ik 1dag lekker shoppen voor Ties en mezelf. Ik hoop even kindloos de stad in te kunnen, dat is ook wel een keer lekker. @hier: meneertje alweer bijna 9 maanden.. dat is zo lang als de zwangerschap heeft geduurd, maar dit gaat toch wel even een heel stuk sneller dan de zw-schap! 3e (4e,5e en 6e) tandje(s) is (zijn) ook bijna door! Lekkere smakelijke luiers natuurlijk en kwijlerdekwijl! Haha
Nori, ja v&d en h&m had ik idd ontdekt.. Maar voor newborns is dat ook ietsjes minder leuk...Dat is vooral leuk vanaf maatje 62 ofzo, lekker stoer! blousjes, spijkerbroekies etc. Heb nu voor newborn maatjes z8 (is wel aan de prijs) maar erg leuk! en een nieuw merk BESS, donkerblauw pakje, ook heel cute! En een berenpakkie van de h&m hihi...Met van die oortjes! giller Ach en beeb is genoeg verwend want er ligt al heel wat in de kast! hahaha..