oe en Nori gaat t al kriebelen nu meneer 9 maand is Nu ben je officieel dus ontzwngerd! Gefeliciteerd! haha
Haha nee hoor, nog steeds geen kriebels! Ik wacht m'n klapperende eierstokken nog wel even af @mini kleding: de kleertjes van BFC (babyface) zijn ook echt TE cute! Wel aan de prijs.. maar ach, ze zijn ook maar zo kort zo mini.. @hier: goed geslaagd voor Ties! 1 kei stoere blouse, 3 rompers lange mouw, 6 t-shirts met lange mouw en een nieuwe pyama. Ik heb voor mezelf nieuwe sneakers en een nieuw horloge gekocht. Helemaal top dus!
HOII sum, ja ik ben er wel al helemala in thuis wat betreft jongens kleding, mijn merk is name it...daar hebben de kids heel veel van maar idd t/m maat 56..heb ik vooral fijne zachte pakjes gebruikt deze x....bij de eerste ga je ehct je baby helemala kleden, omdat ik toen alles suf vond, maar t moet vooral lekker zitten, je draagt je kindje zoveel..echt irritant als die truitjes steeds omhoog gaan enz.. Dus ik vind v&d, hema etc wel prima, heb heel veel basic van gekocht...gewoon jogging/leggings en boxpakjes katoen ( van h&m zonder voetjes ook heel fijn) Ongeveer vanaf 56 droeg hij ook leuke merk kleertjes, born to be famous is ook zo leuk hihi...hij had zo'n longsleeve met Hunk erop hahaa vind ik geinig... z8 heb ik 1 joggingbroekje van, maar wete niet...is niet ehct mn merk, qua pasvorm zit het bij beide kindjes niet zo...had ook ooit een setje voor de oudste, maar dat bleef maar niet goed zitten...ligt vast aan hun figuurtje!! Norii, heerlijk geslaagd dus...bfc vind ik zo groot vallen, heb jij dat niet? ties alweer 9 mnd heh, sjeetje wat gaat het snel!
@ Miis: jaaaa net Name It gezocht op internet en wat is dat een te gek merk zeg!!!! Ben er helemaal gek van, dat wordt internetshoppeuuuh!!! Wat een beleefde jongen heb jij ook zeg met twee woorden spreken! @ Nori: jezus wat gaat alles snel he zeg! En leuk dat shoppen! @ Sum: jaaa nu is je kleine jongen er bijna he!!! Vind idd ook wel dat jongenskleren veel minder makkelijk te shoppen zijn!! Nu goed zoeken en je vindt zeker wel iets he! Hoe gaat het met de anderen? GV en de zwangerschap? Xaar en de misselijkheid van de zw? LB, ongi al voorbij? Alle anderen, hoe gaat het meiden? Hier alles oké! Aan het aftellen naar de echo. Heb behoefte aan, wil dat het wat echter wordt. Ik voel niet (net zoals de vorige keer) van de zwangerschap. Als het zoals de vorige keer is dan zie je de komende vier maand ook nog niets... Het lijkt gewoon niet echt. Soms heb ik er ook echt geen zin in en soms dan weer wel... misschien is dat mn eerste kwaaltje wel, haha, hormonsters Hoe lang duurde het bij jullie trouwens meiden met twee kindjes (of zwanger van het tweede) voor jullie een buikje hadden van numero deux?
mie, ik heel snel, tenminste ...ik was op dat moment echt weer heel dun...51 kg ofzo, platte buik..en huppa die darmen kwamen echt direct!..op mn fb heb ik een fotootje van 12 wkn en dat is al ehct een bolletje, mn baarmoeder groeide ook ehct snel ( dat zeggen ze ook bij een 2e) Wel grappig, ik weet nog die week na mn posi test had ik ook vaker zo'n gedachten van "eeeyy shit zeg het gaat echt gebeuren, nu ben ik echt zwanger weer, oh my gosh hahahah wil ik dit wel Nee maar die hormonen zijn echt vervelender vond ik de 2e x hihih, die kan je er gewoon ff niet bij hebben als je al een kindje hebt! Ja leuk heh name it, ik vind vooral de kwaliteit goed en leuk voor die prijs, spijkerbroekjes zitten zo gaaf allemaal en hele mooie wassingen enz...mn niochtje werkt ook in een zaak waar ze het verkopen en krijg ook nog es vaak van haar wat...hihi!
bij mij zie j t al.....zelfs al een positiebroek aan anders past t niet :S misselijkheid is heir aardig onder controle, blij met mn medicijnen! Verder nog erg moe, maar krijg wel de kans om uit te rusten dit weekend, dat is heel fijn. Komende week wordt druk, naast het gewone program nog 2 avond vergaderingen, echo 's avonds, puk's eerste muziekles, en ik moet een bruidstaart maken. Dus moet goed mn rust pakken. Fijne zondag
xaar, beter zeg van die misselijkheid, pff dat is zo irritant!!! Ja ik kon ook al mn broeken niet meer aan toen, echt al zo opgezet alles! @hier, flink op huizenjacht, die van onze vrienden gaat niet door...wil liefst andere buurt en vind het een te hoge vraagprijs en ga van hun niet vragen minder winst te maken door ons Maar we hebben ehct een heeeel fijn huis gevonden, maandag ff bellen! Liefst wil ik een tuin, maar ik heb geen problemen met boven wonen, als er maar een balkonnetje is voor mn wasje en een stoeltje...als ik in de buurt zit waar ik wil wonen, zijn er onegveer 5/6 familieleden om de hoek en mn moeder ook...en dna ben ik echt vaker de hort op ( heb er al eerder 2x gewoond) Dus nu heb ik een onwijs mooi dubbel bovenhuis op het oog, waar evetueel groot dakterras op gebouwd zou kunnen worden, dus ik vind het best..en verder 2 ruime balkons.. fijne is dat ik dan een gesloten voordeur heb met eigen hal, dus gewoon kiderwagen beneden kan blijven, dat scheelt...mnu moet ik natuurlijk steeds helemaal naar buiten naar de kelderbox om dat ding te pakken En stel het regent, dna moet ik in de regen lopen met 2 kids daar heen...en bij een beneden huis of zo'n bovenhuis niet natuurlijk, dan kun je kids ingepakt en wel naar buiten...
Mie, bij mij zag je het ook sneller hoor! sneller een bolletje..je bm groeit sneller bij een tweede. name it is hier ook een merk wat leuk is ook voor meisjes! maar ik vind het onze dochter niet heel mooi zitten vaak...Die broekjes tenminste niet.. Valt wel ruim vind ik. @hier, rust in de keet! manlief is weer thuis, dus dochterlief word vermaakt en dat scheelt enorm want ze is een dikke peuterpuber en das best zwaar nu met de dikke buik...haha Dus vandaag joggingbroek tijd en chillen maar!
sum, lekker relaxen sum.. klopt wat je zegt van name it, had met mn nichtje over...ze zei ook, bij sommige kindjes zit het ect niet..bijv zoon draagt broeken 92, en ik sla 1 randje om...zijn in principe wijdere modellen, ook een paar slimfit.. Maar hij heeft nog lekkere dikke beentjes of nahja gewoon ene figuur waarbij het mooi zit.. Mn neefje van half jaar ouder is ook iets langer en dunner en daarbij zit het heel raar! Voor meisjes heb ik het eigenlijk nooit bekeken hahahaha Maar vind voor meisjes wel heel veel merken leuk!
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis:bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon ZWANGEREN! sumshine@29 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon) goudvis@30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013 Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013 Mie@21 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 21 mei Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste Karlijntjev@27 jaar gaat voor de 1ste Babbelbol@ 31 jaar gaat voor de 3e Controle & Echo: Goudvis: 28 september (termijnecho 11w2dgn) Xaar: 26 september 1e echo Sumshine: 27 september groeiecho en extra controle (32w) Mie: 17 oktober 1e echo
ha meiden, ff een kort berichtje!!! hier alles goed! ben zo moe!!!! maar niet misselijk alles voor de rest okidoki. ben 2,5 kilo aangekomen en heb vrijdag ook een zwangerschapsbroek gekocht. dacht dat het nog te vroeg was maar alles knelde zo af. las ff snel dat xaar er ook al een heeft dus lucht een beetje op. voelde me een beetje..... en mie wat lees ik nou? ben je in verwachting van de tweede? gefeliciflapstaart!!!! zal ff een foto van mijn beginnende buikje sturen.... kom misschien vanmiddag nog ff uitgebreid reageren
zoek er even een zonder me hoofd erop. je weet maar nooit of de buuf ook op zp zit hahhahahahahah heb me hoofd er even afgeknipt. staat een beetje raar maar gaat om het buikie!!!
omg, goudvis zooo echt is het dan heh, mooi buikie wijfie!!! en wat heerlijk niet meer misselijk...eerste mijlpaal is er bijna 12 wkn grens
@gv: wat heeeeeerlijk om eindelijk een foto te zien van je zwangere buikje! Vind het nog steeds zo bijzonder dat je ook eindelijk zwanger bent! Woehoe!!! @Sum: gewoon simpele sneakers van de schoenenreus, haha! Had laatst van le coq sportief gekocht, maar de zool is na 3 maanden al helemaal kapot! Kan met mijn teen zo de grond voelen en dat vind ik belachelijk voor merkschoenen. (En aangezien ik het liefst elke dag nieuwe schoenen koop, geef ik graag minder uit per paar en dat ik er dan meer kan kopen ipv 1 duur paar ) @xaar: fijn dat de medicijnen goed hun werk doen, voor jou dus eindelijk genieten van de zwschap! @mie: ja, het gaat zo snel joh.. pfff @hier: gisteren feestje gehad van ML z'n beste vriend. Was mwa, wel aardig, niet super gezellig ofzo, maar gewoon wel aardig zeg maar. Zijn naderhand in de stad met een ander stelletje nog een drankje gaan doen. Ties sliep bij smoeder. My god wat zag ik er tegenop! Was de 1e x dat hij daar bleef slapen.. maaaar alles is goed gegaan! Hij had vanmorgen om 11uur alleen nog geen fruit op, dus net maar even snel een flesje gemaakt en meteen lekker naar bedje. Boterhammetje vandaag ook wat later, ach het is tenslotte zondag chilllll Rest: zwaai!!
GV, mooi buikie! en dikke 10 week al!! WHOEHOE! He tis nu dus echt he? hihi. Nori wat een mijlpaal een nachtje zonder Ties, heerlijk toch? ff weer jezelf maar wat kun je er dan van genieen als ie er weer is he? @hier: kop vol snot...getsie! ;-( En mijn babywas ruikt heeeeel lekker!
norii, wat erg zo snel kapot... ik hb vaker lcs snesakers gehad en mee achter de bar gewerkt en echt nooit dat gehad, wel toen ze echt versleten waren ofcourse!!! ik vind trouwens mn allstars nog altijd t best hihi maar fijn dat t goed is gegaan dan doe j het sneller mocht t weer zo uitkomem.... sum, easyyyy going
Hè meiden Ik reageer ff snel via mijn tel. Ben van de week weer op gesprek gewees bij mijn begeleidster van het project in het ziekenhuis. Weer een provera kuur gekregen om mijn duivels op te wekken. Was voor de vakantie bijna 3 kilo afgevallen maar in de vakantie weer 2 erbij maar goed er is nu weer 1,5 weg dus komt goed Kom van de week weer ff uitgebreider reageren als mijn ego
Succes Karlijntje met t opwekken! Zo lang geen ongie is echt niet grappig meis! Dikke knuf! En feli met de afgevallen kilo's! Well done