Oh god ik heb bijgelezen en ga pogingen doen hahaha: Miis: Wat goed van je boefie!!! Superknap! Sum: Name-it is erg mooi!! Maar 4funkyflavours blijft mijn favoriet!! Mn zoon droeg als baby ook veel kik*kid en imps&elfs en kidscase. Wel allemaal uit de uitverkoop En katvig, moonkids, knuckleheads etc... Maar wel aan de prijs (lang leve MP) Qua spijkerbroeken ben ik een échte vinginofan Oh ja ik weet nog goed hoe dat was een peuter en hoogzwanger! (en invalide ) Oei oei straks heb ik een dreumes/peuter en een kleuter en zwanger hahaha Oh ik zou pas met 40 wk worden ongeleid ivm suiker Xaar: Fijn dat de meds werken meid, je moet ook nog ff!! Aaaaaaaaah lekker een goede echo!!! jippie!!! ♥ Miis: Oooh flink op huizenjacht dus! En ja je hebt gelijk t moet wel de juiste prijs zijn en indd bij vrienden is het lastig afdingen GV: Aaaaaaaaaaaaaaaah heerlijk zwanger van je guppie dus Weet je nog dat we daarin t begin over droomden Samen met Vinkje toen nog... Wauw mooi figuurtje en prachtig mooi buikje al ♥♥♥♥ Oei wat een mooie beeb!! ♥♥♥ Mie: Hoe gaat t met jou? Helemaal van de schrik bekomen? En VL, ook helemaal blij? oh lees net van zn negativiteit... Hmmm Daar heb je ook niks an... Misschien nog de schrik? Maar jij hebt gewoon een mooie plakbeeb hoor!! Is dat eigenlijk nog een issue voor jullie, dat hele gebeuren van bij W? Of hebben jullie het helemaal losgelaten en gewoon er voor gekozen dat jullie het gezinnetje zijn? Lijkt me toch best moeilijk, ook later.. Of blijft het bij W weg? Lastig lijkt t me... Maar als je t er niet over wilt hebben snap ik hoor wijffie! Oh wauw de eerste stapjes!! Geweldig wat knap!!! ♥ Schoentjes van shoesme zijn erg goed maar mogen pas als ze 3 mnd goed loslopen. Ze moeten kunnen klauwvoeten in t begin om stabiliteit te krijgen. En dat gaat niet met dikkere zooltjes. Lekker in de slofjes laten of nog beter blote voetjes (fysio-advies) Aaaaaaaaaaaaaaah wat een lieve woorden voor mij wijffie ik word er verlegen van hihi. Maar hier zijn allemaal supermoeders (in wording) Echt allemaal!!! ♥♥♥ Wow je lokaal in de fik we schrikken lijkt me! Gelukkig zo weer geblust Nori: Nachtje zonder T overleefd? Was wel leuk las ik op FB Hahahahah bofbips Schoenen: ik ben wel van de erkende merken voor zoon... Die voetjes hebben die steun echt nodig nu. En dan indd wel lekkere sneakertjes voor er bij LB: Oooh meid ik kan me echt voorstellen dat het ene flinke impact op je heeft. Zo zenuwslopend... Hoe is t gegaan??? Maagzuur: Vanillevla!!!! Allemaal: Wauw wat een lieve woorden! Het komt goed. Therapie en medicatie, dus ik hoop er t beste van! Norii: dat is echt een mooie hoofdje hoor!! ♥♥ Karlijn: Ja indd kan het kwaad of niet? Lijkt me niet bij zo'n knaltest Komt vast goed ik heb met 4 wk nog een dubbele prednison en antibioticakuur gehad bij Moos.... Niks van gemerkt All: Knuffels!
vanochtend werd ik wakker om 0800 dus maar de tweede test uit de verpakking gedaan. En wederom als de lijntjes geraakt werden door de urine stond er meteen een dik kruis. Niks geen paar min wachten meteen BAM. Denk dat het dan toch wel echt zo zal zijn. Heb net ff rondgekeken op internet en kwam wel meer verhalen tegen van meiden die ondanks het gebruik van provera voor het opwekken van de ongi toch zwanger zijn geworden en heb geen negatief verhaal kunnen vinden. In de bijsluiter staat wel dat het slecht zou kunnen zijn maar alle reacties die op internet staan word gezegd dat de gyn zei dat het niet zo was. Ga morgen dus echt fff bellen!!!! sorry weer ff een ego berichtje ik ga echt vandaag of morgen weer ff goed op de rest reageren
ohh ik snap t Karlijntje, wat een zenuwslopende tijd! Snel bellen naar je gyn morgen en hopelijk heb je snele en afspraak! hihi. Wel geweldig dit nieuws he! Wie weet was je een paar week geleden ook al zwanger maar nog te weinig hcg...kan he?! hihi,. ooe zo raken we allemaal (druppelsgewijs) toch zwanger meiden.. de volhoudsters winnen! @hier: ik ben al een echte moeke: snert aan t koken op zondag ochtend (tja ik probeer ook eens wat...).....hihi
oh karlijntje wat geweldig!! dan ben je echt zwnager hoor!!! niet te geloven toch!!! whoeehoeee! let us know morgen! sum, haha moeke sum! babbel, ik vind kik kid ook leuk! @hier, wow ons bod is geaccepteert! geweldig beneden huis, 100m2 tuin, 112m2 woonoppervlakte, mega woonkamer, 4 kleine slaapkamers ( maar gewoon precies goed) ruime gang! alles moet gestript worden en wel een compleet nieuwe badkamer en de keuken gewoon alleen nieuw aanrecht blad en nieuwe deurtjes etc.. Heb gelukkig super veel goede contactjes en mn stiefvader kent een hele boel klussers, heeft vorig jaar zn eigen huis helemaal verbouwt...dus nou ik ben ZOOOOOO blij natuurlik wel nog afwachten alles...maar we hebben dit huis voor een prikkie...zo geweldig...hoop dat alles lukt duim voor mij ladies!!!!
AAAAH Miis wat geweldig! Is het echt zo! EEn eigen huisie! wat heerlijk! die trappen niet meer op en af, en een tuin voor grote broer! Heerlijk! natuurijk ga ik duimen dat de hypotheek en alles goed rond komt! Spannend meissie Ik weet nog goed toen wij ons eerste huis kochten (eerst hebben we een appartement gekocht, daarna dit huis) dat was vet spannend! Helemaal als je het graag wilt...hihi! Succes lieverd!! @hier: ik word knettergek van mijn moeder...grrr...ze is zooow irritant, 3 jaar geleden is ze gescheiden en ze is altijd al chronische ziek (erg ook) maar ik weet niet beter. ZE IS ZOOOW claimend! echt walgelijk! Zon dikke strop die om je nek hangt: nu is ze over 2 week jarig, als kado heb ik haar een avondje uit met mij gegeven: theater naar Ali b! humor toch? de dag daarna is ze jarig, wil ze met ons uit eten (ik ben enig kind..ook nog) en dan wil ze zondag ook dat we op een borrel komen die ze geeft: nu kan ik (liever!) niet...heeft ze besloten de borrel niet door te laten gaan: als wij niet komen heeft ze er geen zin in... KOTS! Verder moet ik horen hoe eenzaam ze is etc (ze heeft gisteren niks gedaan) het is vreselijk! altijd het zelfde, slachtofferige.. Ik heb al eerder forse aanvaringen met haar gehad, maa rik kan er echt niet meer tegen dat irritante! Ik heb haar geadviseerd om met een psycholooog ofzo te gaan praten want ik kan en wil er niet meer tegen kunnen... Vreselijk! Ze irriteerd me mateloos, misschien ben ik een egoistische slechte dochter maar ik wil niet de hele tijd opdraaien voor haar onlust gevoelens en eenzaamheid! (die ze zelf in de hand werkt op allerlei fronten..Het is namelijk NOOIT genoeg..nooit!) ze is wel een leuke, lieve oma voor onze dochter hoor dus dat is iets positiefs.. maar verder: VRESELIJK! En echt los kom je er niet van he? het blijft toch je moeder..pfff
Oooh Sum ik snap je helemaal!! Het is vreselijk vermoeiend en energieslurpend als iemand zo poedelt in zelfmeelij. En dan jouw de mega last op je schouders gooit om haar geluk te bepalen. Ja daaaaaaag het is een volwassen vrouw en je kunt gewoon een volwassen relatie met haar hebben, maar ze moet je loslaten en zelf voor haar eigen geluk gaan zorgen. Je hebt helemaal gelijk en ik ben blij dat je je niet voor dat karretje laat spannen! maar moeilijk is dat zeker! Miis: Oooooooooooooj wauw gefeliciteeeeeeeeeeeeerd!!!!! Lekker je eigen huisje!!! Karlijn: Jaaaaaa geweldig het is echt zo!!! ♥♥♥ Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!
zooo karlijntje, duidelijke testjes!!!! super gaaf johhhh wauwieeee!!! babbel, thanks!!!! sum, aaaahh ik snap je!!!!!!!!! en nu je zwnager bent versterkt het alleen maar je emoties..maar je stelt je niet aan hoor... Je mama moet gewoon meer praten met anderen, wat eme rin een sociaal leventje stappen ofzo...wnat waarschijnlijk zit ze een btj in een isolement..tenminste soort van, omdat ze de aandacht van jou wilt..maarja jij kan niet voor haar zorgen...zij is jouw mama .. vind ik dan heh hahahah Mijn moeder is ook nogal erg slachtoffer van het leven, haar is veel overkomen maar ook groot gedeelte gebeurd omat ze er zelf niets/te weinig aan doet....en ik pas daar voor... mar super leuk naar ali b lijkt me onwijs leuk!...en nouja die borrel niet, nou dan niet... Ik snap wel dat het anders niets voorstelt, in de zin van, haar gezin is er dan niet...maarja die andere 2 dgn is toch al met jullie...dna kan ze beter die dag ervoor erna een borrel doen, waar jullie dna mss nog eventjes bij zijn... En thanks, ja tis zo mega spannend!!! maar zoooo cool huis, echt te perfect voor woorden!
Miis, heel herkenbaar verhaal! pffff..Nadeel hier is dat ik enigst kind ben..Nou das best vervelend dan hoor! Daarom wou ik ook absoluut niet dat mijn dochter ook enigskind bleef, veel te bang dat zij later zal voelen wat ik nu voel.... Spannend t.a.v. huissie! 4 slaapkamers? moooi man! Meer ruimte dan je nu hebt w,s. Wanneer moet je naar de bank, notaris etc? Super gaaf iig!
sum, ja nou idd mn moeder is dus wel claimend naar mn broertje hij is nog pas 17..maar toch, is haar kleine jongen nog altijd..ik ben het huis uit sinds 16, en hij is ook bij zn vader gaan wonen sinds zn 14e geloof ik..maar gaat wel vaak heen en weer,wonen dicht bij elkaar! Moet zeggen sinds mn moeder oma is, bloeit ze meer op en meer izn in het leven, mn moeder werkt niet namelijk, heeft wel vaker last van een depressietje hier en daar, en last van haar adhd enz...dus hoeft voorlopig niet te werken, wordt wel ehct goed begeleid met maatschap werksters of psychologen enz... Ze is verder heel normaal hoor hahahaha niet zo'n somber persoon ofzo of echt depressief, maar heel erg bezig nog met het verleden en dingen maar niet los kunnen laten of kunnen verwerken, heeft zoveel dingen achter elkaar meegemaakt...en ze heeft ook nog es ms, dus alles helpt niet echt..maarja ik herken je gevoel dus heel erg alhoewel het hier ook jaren juist tegenovergesteld ging, zo erg bezig met zichzelf..dus juist niet naar mij omkijken, althans zich zelf altijd in het middelpunt zetten snap je! hihi Ja nou mn stiefvader ( eigenlijk mn 2e papa gewoon) die regelt alles, zn beste vriend heeft een eigen assurantiekantoor, dus tis allemaal hopelijk snel geregeld! morgen gaat ie alles inleveren en dan gaat die vriend gelijk naar de bank als het goed is ...ik ben er best wel zenuwachtig voor..wnat die makelaar van dat huis, zat al te zeggen, ja banken doen moeilijk..en dit en dat, omdat wij kopen op 1 salaris, maarja hij weet niet wat vriend verdiend dus mss denkt ie dat het lastig gaat worden en banken doen er soms 2 mnd over...dus hun willen zsm zekerheid ofzo..nouu ik ben er helemala nerveus over gelijk! ( tis maar een huis van 145 )
heb even alles snel gelezen. Karlijntje: gefeliciteerd!!!! babbelbol: succes met je man. hoop dat hij zich snel beter voelt. de rest weet ik ff niet meer. beloof steeds dat ik uitgebreid ga reageren. doe ik nu maar niet meer maar er komt een moment dat ik wel tijd heb!!! hier slecht nieuws. Opa van cv is al 13 jaar ziek. heeft overal k en is zwakjes. komt er steeds weer bovenop na 2x per jaar ziekenhuis. giser heeft hij een herseninfarct gehad en gaat volgens mij niet best. ze hebben gezegd dat als hij niet zelf kan eten dat de morfine omhoog gaat en het dan einde verhaal is. dus zit met de telefoon naast me. wat een rot dag!!! Voor de rest gaat alles met mij en de baby goed. ben gelukkig niet meer zo moe. had gister wel opeens een mega bloedneus.....
Aaaah GV dat is erg zeg Sterkte... Wel fijn dat t goed gaat met jou en gup Miis: Oh jee dat is ook rot zeg... Ik denk ook dat t een beetje de generatie is Want ik heb een smoeder én moeder die denken dat de wereld om hun welzijn draait Ach ja, laten wij dat maar anders doen later he
xaar, spannend!!! goudvis, aahh nee wat erg ...ik zal duimen voor een goede afloop ... Beter dat de vermoeidheid al wegzakt...ja die bloedneuzen heb ik ook gehad!