♥♥♥ Beautiful ♥♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Ik wil oooooooook
karlijntje whooehoeee! je bent gewoon al langer zwanger! w.s. voordat je met provera starte zelfs! Jippie! Ow wat spannend ja weer! FELI!! @miis: ja hier ook een moeder die denkt dat de wereld om haar draait,...generatie 50plus?? zou dat het zijn? @xaaar: veel plzr met vertellen! @gv: je hoofd zal nu vast niet bij zp zijn, dus het is je vergeven hoor! haha. heb je t al helemaal verteld enzo?
Oeh wat wordt er hier weer veel gekletst zeg! Ik probeer bij te houden @ Karlijntje: geweldig!!!! 100 procent zwanger he @ GV: oh wat erg zeg van CV zn opa! Dikke knuffel meid! Fijn dat alles goed gaat met jou! @ Xaar: spannend zeg vertellen!!!!! Hier weet alleen de familie het tot nu toe, kan ook neit zwijgen he hehe . @ Miis: hoera!!!! Super zeg dat huis, ik duim voor je!!!! Klinkt echt als een ideale woonst! @ Moeders die aandacht vragen: jeetje zeg dat lijkt me lastig. Hier moet ik echt zo dankbaar zijn want ik heb een pracht van een mama. Helpt altijd waar ze kan en zet zeichzelf altijd volledig opzij voor haar kinderen, man, familie... Denk dat dat te maken heeft met haar thuissituatie. Zij was echt altijd de pispaal. ERg om te zeggen maar ze werd in mijn ogen echt gepest door haar ouders. Zo mocht ze bvb alleen uitgaan op zaterdag als ze eerst haar taakjes had gedaan. Zo een lange lijst dat ze echt om vijf uur 's morgens opstond om te beginnen. Uiteindelijk was ze net op tijd klaar en dan vond mn oma net nog één vuiltje in een hoekje en moest ze nog snel opnieuw dweilen waardoor ze net vijf minuten te laat was voor haar vervoer. Ik word nog steeds zo kwaad als ik dat hoor.... Maar ik geraak of topic, sorry meiden In elk geval sterkte aan de meiden. @ LB: hier weer wat extra HCG wat we jouw richting uit sturen meid! Al resultaat van de testen? @ Inge: ben je er nog meid? Of ben je op huwelijksreis? Hoe was het huwelijksfeest?
@miis: feli met jullie huisje!!! Wat fijn zeg! @gv: sterkte meis.. @karlijntje: jaaaa!!! Mega zwanger dus!!! Wat geweldig! *3xhoera!!! @xaar: spannend!!! Succes, hihi @hier: alles ok, niets bijzonders te melden, haha!
Even egobericht, sorry dames. En vooral sorry dames die, net als Xaar sorry hoor meid, last hebben van misselijkheid. Ik ben het beu om geen zwangerschapskwaaltjes te hebben. Niets misselijkheid, niets gevoelige borsten, niets moodswings, niets niets niets! Bij W had ik er nog een paar maar nu echt helemaal niets he. Ik weet dat ik zou moeten blij zijn maar ik voel me echt niet zwanger. Ipv iets aan te kopen, val ik zelfs iets af. Nog steeds platte buik, geen enkel kwaaltje... Daarnet dan toch nog maar eens een testje gedaan, je weet nooit dat de andere zeven gelogen hadden he... En het feit dat die echo maar volgende week woensdag is maakt het ook niet makkelijk. Verdorie he, ipv blij te zijn ben ik een grote zeur haha
Oh Mie ik zou er ook zenuwachtig van orden hoor meid, helemaal niet raar! Natuurlijk is kotsmisselijk en doomoe zijn ook niet fijn, maar als je zwanger bent, is het wel fijn dat je je ook 'anders' voelt. Knuf! Het komt wel als je een dikke buik krijgt en ik viel ook steeds eerst 10 kilo af in de zwangerschappen
aaahh mie hihihi maaaaar vond je aakondiging op fb wel erg leuk og ff meid tot de echo wie weet kun je er dan meer vertrouwen in hebben! 2huisje, nou dat gaat dus iet door, man heeft toch ineens een bkr staan, we wachten nog op inhoudelijke info, maar t was wel een terechte echt kut...dus pfff ff flink balen maar heb het al van me afgezet life goes on, we zien het wel weer allemaal!!
Aaaaaaaaaaaah balen Miis Maar jullie droomhuisje komt echt wel!! Maar wie had er nu precies een BKR staan??
man! maarja niks ana te doen heh..moet nog wel even wachten wat het precies enz...tis wel iets wat altijd netjes betaald is... maar t was een schuld uit zn verleden, waar hija chterstand op heeft gekrege met incasso enz..maar sidns hij met mij is (5 jaar) hebben we alles aangepakt enz...dus ja...wel flink balen maarja!!! komt wel goeeeeed ik ben happy, gezonde kids, fijn leven...life goes on
Mie: vreselijke onzekere tijd die eerste 3 maanden meis, ik snap t! Die klachtjes kunnen ook nog flink komen he? met 10week zijn ze op zijn hoogst....Dus wei weet?.....pas maar op, straks lig je rond de 10 week kotsend boven de wc Nog een weekje en dan de echo: das een fijn moment meis! Aftellen dus! Miis: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej wat klote van t huis! Je wou em zo graag! Kun je er als nog niks aan doen? ook als man die bkr heeft?? Is er als nog niks mogelijk dan? Ik duim dat het als nog wel door zou kunnen gaan, er moet toch een mogelijkheid zijn???? Of zou het nu betekenen dat er een nega bkr is dat je nooooit een huis kan kopen? (nee toch?!) Succes en ik duim! @hier: nog steeds de balen in mn moeder: die doet nu boos (afstoten) omdat ik zondag reageerde op haar claimende gezeik...Mijn man zei net nog gekscherend, je moeder kon wel eens borderline hebben (aantrekken, afstoten, claimen etc...) trekjes heeft ze iig wel....Ze bekijkt het iig maar.. Verder is donderdag mijn laatste werkdag: toch nmog tot verlofingangsdatum gewerkt, ondanks dat het halve dagen zijn! ik ben best trots op mijzelf, want dit hadden we vorige maand niet verwacht (toen alle uitslagen zo slcecht waren en ik verplicht halve dagen moest werken.) uiteindleijk toch nog volgehouden! WHOEHOE! Morgen ff trakteren op t werk... En dan...tja voetjes omhoog en chillen maar Heb iig genoeg te doen in oktober zag ik net op de kalender: heb elke dag bijna wel wat gepland hihi...oeps... MIjn eerste volledige verlofdag is dinsdag: dan ga ik dus leker naar de kapper: mooi nieuw haar! Kan ik lekker fris mijn verlof in! YES!
sum, ohhh heerlijk!!!!! ja goed gedaan hoor!!!!! half werken of niet, tis toch werken, toch vroeg op en dat met een peuter maar je weeeeet toch..mama zijn is bikkelen maar best job ever dit vergeet je direct als je bevallen bent hahaha!! Kut zeg zo die situatie met je mama....ja bordeline, tis nie niks...ik ken er zat die het hebben....mss helpt het als je rekening houdt met het feit dat zij nou eenmaal zo is...en dat het toch niet zal veranderen ( dat geeft mij altijd rust) so be it...laten wij er maar op aanpassen tot je er goed mee kan omgaan...wanta nders kan je wachten en je zelf opvreten tot je een ons weegt!! Ja dat huis, ach ik weeeet het niet...heel mss willen banken nog naar je verhaal luisteren, maa tegenwoordig doen ze dat amper nog...dus kleine kans hoor.. Maar ja nog langer verhaal is dat we gister eerst te horen kregen dat ze verkoper afzag van de verkoop...stond met een bek vol tanden...hele bombarie en drama geschopt...en toen kregen we dit nieuws...ppfff echt je kon me opvegen...anyway ik ben wer positief...we gaan verder! Was ehct top huis, ik zweer het zo ideaal echt gewoon zo erg, voor die prijs..en opknappen en heb zoveel mensen die dingen echt kunnen doen qua verouwen, echt zou piece of cake zijn, amar goed...genoeg huizen!
miis: heb wel een manier gevonden om met mn moeder om te gaan, maar bloed kruipt waar het niet kruipen kan....Zware loyaliteit zeg maar....het gaat toch onder je huid zitten end at zal zo blijven want daar zorgt ze wel voor hahahahaha.... Huis: shit dus de verkoper zag er ook vanaf? Dan is het idd niet zo bedoeld....En nu op zoek naar een ander huis? of eerst gesprek met de bank om te kijen of je uberhoubt tot een hypotheek kunt komen en dan op zoek naar een geschikt huis? (kan ook nog he?!).... Succes meis! @mama zijn: topsport! its a hell of a job hahahaha but i love it! maar ik verheug me er ook op als ze straks naar school gaan, lekker aan de keukentafel, t hee erbij: huiswerkje doen, kletsen: spelletjes doen (vind ik zo leuk) beetje knutselen, samen bakken etc..dat soort dingen! maarja eerst de tropenjaren he??? Al heb ik vanmiddag heerlijk met mijn peuter, kinderliedjes gezongen, gedanst en nagedaan en het is zo leuk om te zien hoe een 2,5 jarige teksten uit beeld en dingetjes nadoet..(grote glimlach! hihi)
sum, op die tijd verheug ik me ook zooooooo erg..sowieso de tijd dat de jongste ook de leeftijd bereikt dat je ehct met em kan communiceren...en dna met de boys leuke dingen doen.. of als ze wat ouder zijn, met z 3tjes lekker naar de bios enz haha lijkt me zo gezellig!!! en als ze uit school komen theetje dirnken of gewoon lekker ravotten heerlijk! Ja nee dat huis werd op vr op funda gezet, zat wa shet openhuis om 11u wij erheen, binenn half uur bod gedaan en geaccepteerd.. MAar ineeeeeeeeeeens zag de verkoper er van af, hoorde ik ineens gister..maar sorry dat is echt heel raar, dus uiteindelijk toch nog voor elkaar kunnen krijgen, maar ikw eet dus niet wat er nu gaat gebeuren...1 groot drama nog hahahahah
@miis: heh bah! Wat K zeg!! Hopen dat jullie snel van de BKR registratie af zijn & opnieuw snel een ander huisje vinden.. wat enorm balen zeg! @moeder: weet even niet meer wie het postte, maar idd erg lastig.. het blijft toch je mams.. sterkte! @hier: moeeeeee!!! My GOD! Zou de hele dag kunnen slapen! (Ties heeft er ook al last van, haha!) @rest: zwaaaaai!!
He meiden, nou ik ga ff op jullie reageren hoor hahaha heb net alles ff een beetje teruggelezen want mijn kop verkeerd op een andere planeet op het moment GV ik had het volgens mij nog niet gezegd maar waaaauuww wat een mooie echo!!! echt super. Hoe gaat het met CV zijn opa?? heel veel sterkte ermee in ieder geval. Norri wat zien de resultaten van de helm er goed uit zeg en wat is T toch een schatje om te zien zeg!! Babbel wat naar van Manlief zeg. IK weet heel goed hoe vervelend zo'n mindere psychische periode is. Heel veel sterkte ermee. Even iets heel anders ik zag dat je meisje alweer bijna 1 word! wat gaat dat snel zeg. ik zie regelematig foto's voorbij komen op facebook en wat een schatje ook! Xaar hoe gaat het bij jou?? fijn dat je laatst een goede echo had. Wanneer heb je de volgende??? Mie hoe gaat het bij jullie met jullie wondertje. Zo leuk hoe je het op facebook meedeelde hihi. heb je nu al een echo gehad??? ben benieuwd!!! Hoe lang ben je nu eigenlijk zwanger?? Sum Tjah moeders je kan lang niet altijd met ze maar ook niet zonder ze. Ik ben blij iig dat er 20 min autorij tijd tussen mijn moeder en mij zit. Iig geen onaangekondigde bezoekjes haha. Mijn moeder vind vaak ook dat de wereld om haar draait of in ieder geval zou moeten draaien en jah dat botst. Maar goed het ene oor in en het andere uit. Miis wat balen van jullie huis zeg hoop dat er snel iets nieuws voorbij komt voor jullie!! LV hoe gaat het met je meis?? hoop dat jullie ook snel geluk toe komt meis!!!! Volgens mij heb ik iedereen gehad nu hhihih
@hier Ik heb maandag de begeleidster van mijn project gebeld en zei heeft me gelukkig gezegd dat de provera geen kwaad kan. Het werkzame hormoon daarin is progesteron en in de tweede helft van de cyclus houd het je baarmoederslijmvlies in stand en als het geen ik ben zwanger krijgt dan zorgt het ervoor dat je ongi wordt. Dus aangezien ik niet ongi werd zond mijn lichaam het ik ben zwanger signaal uit. Zo probeerde ze het een beetje simpel uit te leggen. Geen idee hoe lang ik zwanger ben dus. Maar ik heb aanstaande dinsdag wel een echo dus hoop dan meer te weten. Maar ik ben wel zo super zenuwachtig voor die echo. Het voelt beter dit keer als de vorige keer maar ik durf gewoon niet enthousiast te zijn omdat de vorige keer zo'n teleurstelling was. Ben zo bang dinsdag weer niks te zien of te zien dat het niet goed is. ben zo bang voor een 2e miskraam. hopelijk schiet de tijd een beetje op tot het dinsdag is!
karlijntje, spannnnnend!!! ik snap het hoor, die angst blijft als je eenmaal een mk hebt gehad, althans ik had dat ook en horo en lees dat zo vaak!! norii, ja balen heh, maaaaaar mss kunnen we het toch nog wegkrijgen! dus nog even afachten!
Hey meiden! Sorry dat ik zo lang ben weggeweest! De trouwdag was super, de vakantie was lekker, direct na mijn vakantie had ik een intern sollicitatiegesprek, direct daarna ging ik voor mn werk 4 dgn naar Polen. Daar ben ik zondagavond van teruggekomen. Vrijdag kreeg ik te horen dat de sollicitatiecommissie het erg moeilijk had gevonden en na heel lang wikken en wegen hebben ze gekozen voor de andere kandidaat. Als er geen andere kandidaat was geweest hadden ze me de functie zeker gegeven, want ik ben zeer geschikt, maar de ander had iets meer ervaring. Ik ben heel erg teleurgesteld en voel me daardoor een beetje in een dip...maar dat heeft denk ik tijd nodig. Hoe is het hier met iedereen? Het is te veel om bij te lezen!!!