2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lb, ik ga voor je duimen lieverd!

inge, oh das idd ook wel spannend, vanaf wanneer is dat ook alweer?

sum, hihi ach nu kan het nog..straks niet meer! geiet maar van j (denk ik) voorlopig laatste verlof :)

@hier, eindelijk een dag opstaan met mooie zonnetje! ik ben zo langzamerhand weer allemala van die klusjes aan het den waar je normaal niet aan toe komt! vanmiddag komt mn moeder waarschijnlijk ff langs...man is deze week 3 dgn achter elkaar vrij en dan 4 dagen achter elkaar werken van 8 tt 01...dus dat is wel jammer...maarja iemand is op vakantie op zn werk!

Ohja en heb mn tattoo eindelijk geplannend vr in begin nov, verrassing voor man voor zn verjaardag! Zijn natuurlijk meningen over verdeeld enz hihi maarja ik vind het leuk, zn naam op mn rib in mn zij zegmaar, ter hoogte van je bh ..een plek waar eigenlijk niemand het ziet in principe.
    Moet het dan nog een maand verborgen houden hahahaha, eens kijken of dat lukt! mn neefje is tattoo artist dus wel heel fijn dat ie bij me thuis kan komen ;) wordt mn derde tatt, hierna ng mn andere zoons naam ( in t arabisch, onder die andere, achter in mn nek ) en dan is het mooi geweest hihihihihi

2. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik word tussen 12 en 2 gebeld, maar het kon ook wat later zijn. Geen idee dus...
    Vannacht geen oog dicht gedaan. Spanning lijkt erger dan 'normaal'. Denkt dat het komt doordat er nu voor het eerst een jaar tussen zit.

Babbel: wat een prachtig poppenhuis! Ze zijn weer helemaal hot he?

Sum: happy 1e verlofdag :). Klinkt inderdaad druk, maar wel leuk!

Inge: jeetje 6 weken??? Dat is wel heeeel lang. Is vast allemaal goed hoor!

Liefs

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lb, oh zo irritant heh als het zo'n tijd is waar van je amper iets kunt verwachten hihi...zit je straks tot 14 te wahcten, bellen ze alsnog pas 15u ofzo hihi...nou nog ff!!!!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    lb dat wachten is killing! succes met de tijd doorkomen!

miis: spannend wanneer ga je de tatoe laten zetten?

@hier vanmorgen bij de ha geweest en het deed me geod! kreeg echt complimenten van de man dat ik er zo wijs en verstandig mee omgaat, hij kent mn mdr ook en dat ie respect had voor mij hierin etc.. En we hebben samen een goed plan gemaakt. Ha zei dat hij dacht dat ik het niet echt nodig had hulp voor deze situatie omdat ik het zo goed door had en zo positief in handelde, maar ik gaf aan da thet graag wil blijven volhouden zo. Ik zit bij een huisartsenpraktijk zeg maar en die hebben ook een psycholoog in dienst hij vroeg of et wat is om eens met haar te spreken, nou graag: dus woensdag om 12;00 mijn eerste consult..
    best gek...De systeempedagoog (ik dus) in gesprek met een systeempsycholoog over zichzelf..kuch kuch kuch..Is wel lastig hoor! hahaha.. maar ik denk echt dat t goed is! Vooral voor later!

Mijn afspraak om 11u ging niet door trouwens, vriendin had afgezegd: niet erg heb ik nu ff tijd om te relaxen en natuurlijk te zp'en! hihi.

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Sum: wat goed!!!!

Miis: ga je een tattoo laten zetten? Cool! Wat, waar, wanneer? Ik heb er ook één. Nooit spijt van gehad! Vind 'm nog steeds mooi.

en ja, wachten is killing. Ik ben thuis aan het werk zodat als ik het telefoontje krijg, ik in alle rust zit. Mijn oude arts belde altijd tussen 8 en 9 voordat ze met haar spreekuur begon, maar deze nieuwe arts niet dus. Voor hen is het gewoon werk, voor mij levensbepalend. Op een of andere manier zit daar een groot gat tussen.

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ik denk juist om je dat zelf allemaal kent, het juist goed is...want j immers hoe dingen kunnen gaan! ik denk dat t alleen maar goed is en j er vast wat aan hebt!!
    tattoo begin nov

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    LovBabe: Ja daar zit een enorm gat tussen. Verschrikkelijk hoe sommige artsen ver van menselijkheid af staan. Succes met wachten meid...

Miis: Leuk leuk!!! Ik ga ook de namen van mn kindjes nog laten tattoeëren. Ik heb nu 2 tattoo's

Sum heel erg goed wat je doet meid!! Een huisarts is ook geen goede arts voor zichzelf, zeg maar ;):p En je eigen blik is toch, hoe goed je ook bent, getekend door emoties en interpretatie. :) Succes meid!
    Ik laat heel even die naam uit je bericht halen ;) De foto is ook tijdelijk geweest ;)

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oja sorry babbel, had er nog wel een puntje tussen gezet maar er vaerder niet aan gedacht. excuus.

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoe laat je het verwijderen babbel, want ik wil ook graag iets verweideren...heb ergens een keer de naam van onze toekomstige hier op zp gezet en met een zoekmachine kun je het dan dus vinden!...zie ik niet zo zitten.
    Heb een mailtje naar contact gestuurd maar weet niet of dat het moet zijn..

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Geeft niks meid!! Je gaat naar dat bericht en dan rechtsboven klik je op het uitroepteken (verkeersbord) en dan stuur je in het berichtje wat je graag verwijderd ziet worden ;) :D

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    thanks babbel, net zelf ook ff gedaan dus.

hier op controle gyn, blddruk zag er goed uit. gyn was erg tevreden..Blij!
    zowizo voor 39 week wil hij dat er bevallen word ivm de suiker...
    Gek idee dat zou betekenen dat het maximaal ongeveer 12 november ofzo word...Hihi...

12. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh ik ben gezond!!! Ben weer voor een jaar 'goed gekeurd'!!! :D:D:D:D:D:D:D

Mijn 'toestand' is exact hetzelfde als vorig jaar dus er zit geen beweging meer in en dat is goed!

Ik kan weer opgelucht adem halen ....fjiew.....

Now bring on that baby :p

Liefs!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gefeli LB...

Oh meiden, ik voel dat ik weer in een najaarsdip terecht kom...bah. Dacht het vorige week al een beetje te voelen, maar weet t nu zeker. Kan om de minste dingen extreem depri en droevig worden (en dus janken)...
    Ik heb het altijd als de blaadjes van de bomen vallen EN weer aan de bomen komen. Is echt niet grappig :(

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lb : ik doe een vruegde dansje voor je, hij is misschien niet meer zo flexibel en uitbundig ;) maar ik doe em wel! Wat een top nieuws! En nu idd: nestelen beeb! Hoppa! De mama heeft t verdiend! Zit je niks meer in de weg, dus gaaaaaaaan met die banaan!....(roept het tegen eitje en zaad...)
    Fijn nieuws iig meis! Daar mag je best een borrel op nuttigen vanaaf! hihi.

Inge: he gatsie wat naar, heb je er altijd zo last van? zonnetherapie misschien voor t najaar? of heb je er al wel iets voor? IIg vervelend meis, dikke knuf! Makkelijk is het nu vast niet!

@hier: jaaaah verlof dus we hebben verlofdingen gedaan...Heb net de ondergoed lades uitgezocht...Wat een pokke werk...hihi..En wat kom je dan ook fout ondergoed tegen van jaren geleden..zelfs een hello kitty boxershort van mij...Ahum...
    Gellukkig heb je van die grijze vuilniszakken...whopppaa dr in dr mee..En de ondergoed lades zien er weer spik en span uit..
    jaaja nesteldrang..

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    LBabe: gefeliciteerd!!!! Wat een goed nieuws :D

16. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Wat een super nieuws LB!!!

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, oh fijn alles goed bij de vk!

lovelybabe, ooohhhh joepie blij voor jou!!! heerlijk weer een jaar geen onderzoek!!!

inge, ah wat klote...lichttherapie helpt mn moeder altijd wel! knuffel!!!

Sum, haha, zal eerlijk zeggen ik heb niet z'n groot assriment ondergoed..paar setjes, maar ben daar nooit z van, verder allemaal basics
    maar heb ook wel wat broekjes, maar dat zijn mn pyjamadagen broekjes of voor na de bevallingbroekjes hahah maar heb ze niet van hellokitty hahahaah :p:p
    Krijg ik toevallig gister van man een pyjama van hello Kitty, maar wel met panterprint, is mn lieveling hahah ( hij is echt van de cadeautjes lately by the way )

18. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Lovely wat een geweldig nieuws!!!!!! hoop dat je nu ook echt toch wel eens een keer snel geluk mag hebben met een beebje!! dat heb je toch wel echt heel hard verdiend!!! * Stuur HCG jou kant op *

Morgen om 10.40 heb ik de echo. Vriendlief kan eigenlijk niet mee maar heeft stad en land bewogen om toch mee te kunnen. ben zo blij dat hij mee kan. En ohh wat leek de afgelopen week langzaam te gaan zeg. lig nu lekker op bed een filmpje te kijken en een beetje rond te kijken op zp. Mijn buik voelt zich heel anders als de vorige keer toen het fout ging en ik kan me niet voorstellen dat we weer die pech hebben.
    Ik weet ook niet hoe lang of hoever ik nu precies ben maar ik gok erop 6 weken te zijn dan kan het nooit teveel afwijken hoop ik. ohh ik ben zo benieuwd en zenuwachtig en bang en pffff ga nog maar ff door. Als het morgen goed is ga ik me ook meteen opgeven voor mvm. De vorige keer niet eens aan gedacht maar dat gevoel dat wil ik doen had ik nu wel meteen dus hoop dat het een goed teken is.
    Sorry voor mijn hak op de tak verhaal maar weet mezelf niet zo goed rustig te houden nu hihi

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    karlijntje, whaaaa het is ook rete spannend joh!!! sjnge jonge, wat heb je ( wij allemaal ) hier lang opgewacht..ik weet nog goed toen je je hier bij ons aansloot, toen was je nog zwanger!!!
    als ik naar je onderschrit kijk, lijken het weinig cyclussen, maar sjeetje wat lang...rond welke tijd was je toen nou zwanger? althans sinds wanneer ging je nieuwe eerste rnde weer in zegmaar?
    spannen karlijntje, ga duimen vr een ech met klppend hartje, dat zou wel zo mooi zijn en anders een mooie baarmoeder met vruchtzakje!!!!

20. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    ben begin mei 2011 ingestroomt bij jullie. Was toen in april gestopt met de pil en in de tweede ronde na mijn pil zwanger. Dus geloof in juni 2011 zwanger en halverwege augustus 2011 toen mijn miskraam dus nu ruim een jaar en een maand na de miskraam weer zwanger. Lijken idd weinig rondes maar door bijna 12 weken zwangerschap en veel lange rondes (zat deze keer ook weer rond de 60 dagen ) dus jahh dan lijkt het weinig terwijl de tijd zo snel gaat....

Deel Deze Pagina