karlijntje, ooohhh wauw meidddd wat ben ik blij voor je!!!!! wat gaaaf!!! ook jij bent nu ECHT zwnager, geniet er maar goed van meis!!!!!!!! super!
ja thxxx me so happy. Net maar meteen ook even een banner gemaakt hihihi. Twas allemaal goed in het ziekenhuis net dus. Zag meteen duidelijk het zakje en het vruchtje. Dat eerst dat het er twee waren maar het was het dooierzakje. pfff gelukkig hihi. En ook snel een duidelijk sterke hartslag. Kon het niet geloven dus vroeg of ik het nog een keer mocht zien haha. Ben nu geschat dus op 6+1 maar kan ook wat meer zijn zei ze omdat net een mm mis meten mee een paar dagen kan schelen. Over 2 weken hebben we weer een echo dus dan kunnen ze het beter meten.
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis:bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon ZWANGEREN! sumshine@29 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon) goudvis@30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013 Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013 Mie@21 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 21 mei karlijntjev@27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 3 juni Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste Babbelbol@ 31 jaar gaat voor de 3e Controle & Echo: Goudvis: 28 september (termijnecho 11w2dgn) Xaar: 26 september 1e echo Sumshine: 27 september groeiecho en extra controle (32w) Mie: 17 oktober 1e echo Karlijntjev: 23 oktober 2e echo
ja precies! ik had toen met de oudste met 6wkn en 2dgn kloppend hartje, amar week erop mega sterk! zat je ook goed qua berekening en schattign zelf heh!!! sjeetje karlijntje, hoe gaaf is dit!! is het toch nog gelukt...zelf!
Wat een geklets zeg! Leeeeukk!!! Probeer niemand te vergeten... @ Sum: ja nog vijf weekies meid. Gaat echt vliegen he! Leuk die nieuwe coupe. Hou wel van zo'n boblijntje. Heb ik nu zelf ook nadat ik het vorig jaar helemaal jongskort had geknipt. Alleen denkt ml nu dat lang toch mooier zou zijn... mannen he haha Hoeveel wordt je ukje nu ongeveer geschat? Grote baby? Voorweeën al, denk je dat hij vroeger komt? @ Babbel: hoera, leuk dat de job je goed bevalt! Hoeveel daagjes per week werk je nu? Lukt het makkelijk om opvang te vinden voor je kids of kunnen ze gewoon mee? Jij werkt toch op een opvang he? Jammer dat het zo lang duurt voor ml naar therapie kan. Maar... er is WEL plaats voor jouw emoties! Denk ook af en toe aan jezelf he kanjer!!! @ Inge: oo dat herken ik. Huishouden is heri ook af en toe een ramp. En terwijl ik het ook graag zo netjes heb. Denk wel dat dat eigenlijk normaal is hoor met kleine kids. Ik heb geluk dat mn moeder af en toe komt helpen maar ik lees dat dat bij jou geen optie is. Mss een poetshulp als je dat financieel aankan? @ Karlijntje: super dat alles goed ging! Een kloppend hartje, zo leuk!!! Geniet maar meid!! Vond die eerste echo bij W een moment om voor het eerst iets te kopen voor de beeb. Jij al iets gekocht? @ LB: wat goed dat alles oké was! Laat dat plakbeebje nu maar komen he!!!!!!!! @ Miis: hoe gaat het met jou en je kids? Nog verwend door ml onlangs hihi. Wat sexy dat panter/tijgerprintje zeg hihi Hier: morgen eerste echo. Vind het best spannend maar opmerkelijk minder zenuwachtig dan bij W. Hopelijk blijf ik heel mn zwangerschap zo rustig! Anders gaat alles hier goed behalve precies wat troubles met ml. Is wat genant maar heb hier wel al meer genante of schaamtelijke dingen verteld. Hij komt niet meer terug op wat er gebeurd is vlak voor W werd verwekt. Is ook helemaal van overtuigd dat hij de papa is. Anders is alles koek en ei tussen ons. Hij ziet me graag, ontziet me nu als ik eens moe of misselijk ben, helpt goed in het huishouden en met W, zegt vaak dat hij me graag ziet, knuffelt mij regelmatig, geeft mij vaak een zoen, maw hij is helemaal perfect behalve... hij wil geen seks meer met mij... En laat dat nu precies iets zijn wat ik super belangrijk vind in een relatie. Ligt ook niet aan de zwangerschap want was ervoor al. Hij is moe of heeft geen tijd, ... is altijd wel iets. Voel me zo onzeker en heb dat ook al verteld maar hij zegt dat het helemaal niet door mij kotm. Wel ja, door wat dan wel? Hoe zouden jullie heir mee omgaan?
mie, heh wat lastig....idd raar ? zo ineens? sinds hoelang speelt dit? nouja niet al te lang, aangezien ie je nog wel zwanger heeft gemaakt hahahaha Staat hij onder erge stress/druk? kan zomaar zo zijn hoor, vermoeiheid is killing voor mannelijk libido! mijn man heeft ook tijden dat ie helemaal kapot is! ik laat het dan altijd ff ( althans, ik ben zelf dan ook moe hahaha) maar mijn ervaring is dat na een tijdje, hij tch echt weer graag wilt... Mss kan je het op een ander tijdstip wat aanwakkeren..als hij bijv savnds of sochtends gaat duchen, ga je mee... Maak je niet teveel zorgen, jullie zijn nu ouders heh...je kleintje is nog jong...dit hoort er gewoon bij, zolang je het wel blijft bespreken of benoemen en evrtrouwen ( beide) erin hebt dat het goed komt..komt het ook goed hoor.. en nu je zwnager bent kan jouw zin ook wat meer zijn!!
Mie even snel want ik moet werken: Hier een ML met vaak een laag libido. Het is met perioden wel beter (en dan wil hij ineens de hele tijd haha), maar wij hebben echt niet wekelijks seks... Jammer genoeg En het is niet omdat hij me niet aantrekkelijk vindt, of dat het daar aan ligt, maar hij heeft vaak 'betere' dingen te doen hahaha. En nu is hij depri dus (we hadden net de afspraak gemaakt dat 1x per week toch wel zou moeten lukken ) nu is het echt onder nulpunt gedropt. Ik heb ook vaak gehoord dat mannen het na een bevalling moeilijk vinden hun partner weer als seksueel te gaan zien. Het is voor sommige mannen wat traumatisch om de sensuele kant van de vrouw te zien verdwijnen en er met een bloederig spektakel hun kindje uit te zien worden geboren... Misschien vindt hij het ook moeilijk om uit de vaderrol te stappen en jou uit de moederrol te zien, en weer als (seks)partner? Of misschien is hij gewoon even moe en heeft ie gewoon niet zoveel zin? Oh meid je bent zo niet de enige met dit probleem, er zijn best veel stellen met dit probleem. Praat er over meid! Leg uit wat het met je doet! Even lekker met zn 2tjes er uit doet ook veel! Niet vroeg hoeven opstaan een keer en lekker in bed kunnen blijven liggen met zn tweetjes misschien? Mijn ervaring is: Seks hebben maakt zin. Sterkte lieverd!!!! En wat fijn dta het verder zo goed gaat tussen jullie! Leg daar maar even de klemtoon op, dan komt dat andere misschien vanzelf
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis:bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon ZWANGEREN! sumshine@29 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 20 nov 2012 (zoon) goudvis@30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013 Xaar@30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013 Mie@21 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 21 mei karlijntjev@27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 3 juni Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe@33 jaar gaat voor de 1ste Babbelbol@ 31 jaar gaat voor de 3e Controle & Echo: Goudvis: 28 september (termijnecho 11w2dgn) Xaar: 26 september 1e echo Sumshine: 22 oktober extra groeiecho en extra controle (36w) Mie: 17 oktober 1e echo Karlijntjev: 23 oktober 2e echo
hi meiden, De lijst aangepast. Hier is mijn haar vet mooi geworden, vind ik zelf. het ruimte helemaal op! ik had vroeger ook vaak een bob achtige lijn en ik voel me helemaal weer Sumshine zeg maar. lekker gevoel! Voor de meisjes die me op FB hebben.:Foto´s zijn gepost! hihi. Voor anderen die graag toegevoegd willen worden, prive bericht en ik geef mn naam wel door hihi. @inge: meis wat een stress: heb je de financieen om hulp in de huishoiuden in te huren?? Dat zou misschien al zo veel schelen? En maak een schema op papier ook voor manlief... Zowizo taak lijst to do lists zeg maa rwillen voor mij allemaal wel helpen! Lekker muziekje aan, meezingen en dan word het nog leuk ook! haha...Vraag nu niet te veel van jezelf, je doet het al hartstikke goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Enne dat huishouden is echt nie tbij iedereen hier spik en span, dat kan niet als je kinderen hebt! en al helemaal niet als je kinderen hebt en werkt en actief bezig bent met je kind(eren)...!!!!! Ik begrijp dat het huishouden een manier is om controle te krijgen op..maar zijn er nog andere manieren zodat jij controle op je gevoelens of leven krijgt? denk eens aan een prioriteiten lijstje (tip) Voor nu een dikke knuffel meis! @mie: spannend morgen echo! Succes! Hoe laat mag je? Ik ga voor ej duimen! Over seks: lastig, is het een idee avondje samen te plannen en het er goed over te hebben. Evt zou je nog kunnen denken aan een seksuoloog ofzo..of therapeut want het hebben van een goede seksrelatie is net zo belangrijk als communicatie denk ik..Seks is nl ook communiceren en je verbonden aan elkaar voelen. Vaak hebben mannen idd meer behoefte aan die intimiteit dan vrouwen. Vrouwen willen statistische gezien meer knuffelen en aandacht. Het is iig de moeite waard om het goed met hem te gaan bespreken op een juist moment. Hier trouwens geen seks de laatste tijd...Moet er nie aan denken want beeb word er erg druk van! hahaha..tja sorry dan kan ik t niet hoor! Arme man, hij begrijpt het gelukkig wel, zijn libido neemt ook af nu gelukkig. Ik zei 2 manad na de bevalling zien we weer verder..En toch heb ik wel zin in een goede....beurt zeg maar! hahahaha. Het idee dat je lijf weer van jou is! haha. @karlijntje: HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat een super nieuws meis! Mooie echo foto! YES!!! Dat word feest! FIjn da thet zo goed te zien was! Ik doe een vreugdendans voor je..whoehoehoehoehoe.. @xaar: hoe issie bij jou?? @goudvis: hoe ist met je? Vertel wat maak je nu mee? hoe voel je je? OF wil je niet meer zo graag meeschrijven? ben zo benieuwd naar hoe het gaat met je zwangerschap, emoties etc! @babbel: 2 maand psych is errrug lang! Kun je niet bij een andere terecht? hier heb ik morgen mijn 1e gesprek..ben erg benieuwd en stiekem ook zenuwachtig! Vind 2 maand ook niet normaal eigenlijk...dat moet anders kunnen toch?! Ow en wat voor baan doe je nu? Of is dat privé? *nieuwsgierig* En ja meisje is bijna jarig toch??? Spannend! Alles al kalar en gereed?
mooi echo Karlijntje!!! @mie: succes morgen!! spannend!!!! @hier: saai op 't werk. zit in mn uppie op de afdeling, de rest zit in overleg bluh!
Sum: Ik werk op een BSO ssssst top-secret natuurlijk hahahaha Nee hoor, gewoon vergeten te antwoorden
Sum, super leuk j haar!!! J ziet er goed uit helemaal stralend zwanger!!!! Babbel, oh leuk en fijne collega's? Xaar, misselijkheid helemaal over!? @hier, nou snoer van m'n laptop is kapot dus moet voorlopig via telefoon en iPad maar dat is alsnog vervelend! Hb nog wel andere laptop liggen maar die is zo langzaam hahaha Ohhhhhh ik hb gister zo'n mooie jas gekregen van manlief! Whaaa zo blij mee! Is een Jas van poivre blanc donsjas met bont en dan zwart! Echt super warm waar ik komende jaren zoet mee ben. Wel grappig hoe j steeds op zelfde model of soort jas uitkomt...k hb afgelopen 4 jaar met een jas gedaan, wel afwisselend met andere erbij gekocht maar toch ... Nou de winter mag komen!
aaah Miis wat word jij verwend zeg! Wat heeft die man van jou? hihi... Kan ie ook ff met die van mij spreken? Ik verwen mezelf meestal Al had ik vorige week wel een bosje bloemen gekregen...Dat weer wel! haha
Sum,nou dat krijg ik dan weer nooit hihihi! Haha nee maar we afgelopen tijd veel geld uit moeten geven aan van alles en nog wat en ons zelf bijna niet... Dus k bn heel erg toe aan nieuwe dingen en ook geef ik steeds alles uit aan de kleintjes ... Maar hij is sowieso erg gul en van de cadeautjes maar nu echt veel in korte tijd haha !
Dag Dames Ik breng even wat verdrietig nieuws op deze zonnige dag. Ik word geen mama voor de tweede keer... Er was alleen een vruchtzakje te zien zonder vruchtje of zelfs maar een vruchtstip. Mijn vlinderkindje kwam onverwachts maar zal toch gemist worden...
Mie, heh ahw nee .....en kon t niet dat t minder ver was?? Sjeetje meis wat heftig! Een super dikke knuffel xxx vind t zo erg voor je
Bedankt voor de knuffel miss. Had daarnet de puf niet om het hele verhaal hier neer te schrijven. Heb ondertussen wel een topic geopend om het van mij af te schrijven en ervaringen te lezen van andere forumgebruiksters. Wie wil lezen: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/391724-vruchtzak-leeg.html Ook hier zijn jammergenoeg ook enkele dames bekend met een mk, wat denken jullie hier van? Was eerst zo verdrietig omdat ik weer mama werd en nu zo verdrietig omdat ze het me dan toch weer afnemen. Ik weet dat ik in het begin zei: als het dan toch bij iemand nmoet fout gaat, laat het dan bij mij zijn. Weet dat dat onzin is maar heb echt het gevoel dat ze het me nu betaald zetten!
Ach meissie toch... Ik hoop zo dat de artsen er weer helemaal naast zitten... En asjeblieft maak jezelf geen verwijten... Dit is niemands schuld. Ik begrijp je gevoel helemaal, maar doe dat jezelf niet aan meid, Het is al verdrietig genoeg als t fout zit Dikke knuf