Ah mie ga jezelf dit niet aandoen! K snap dat j zo denkt omdat j graag iets of iemand de schuld wilt geven maar lieverd j kam er niks aan doen. Dit doet de natuur ik ga hard duimen dat r goed komt en anders hoop k dat t zsm voorbij is!! Knuffffff
Aaah Lieve Lieve Mie, Dikke knuffel! OOk hier werd ik zwanger toen dochter 11 maand was, totaal onverwachts en nog te vroeg. Ik was er ook nog niet klaar voor maar als je over de eerste stap heen bent ga je je toch wennen en hechten, maak je plannen, wil je het graag en is de wens aangewakkerd. Helaas komt het relatief vaak voor een miskraam bij een tweede zwangerschap, waarom weet ik niet maar je hoort het heel vaak. Ik hoop ontzettend dat de artsen het mis hebben en dat je minder ver bent! Helaas doet de natuur zijn werk, maar gemeen is het wel! Geef dit gemis maar een plekje, stap voor stap en dan zie je wel wat je moet of wat je verder wilt! Het spijt me ontzettend voor je! Ik hoop dat je snel weer het geluk mag ervaren van zwanger zijn als je dat wilt! Een tweede wonder komt echt wel jullie kant op lieve meis! Hele dikke knuffel en ik denk aan je! Voor nu: lekker wijntje vanavond, biefstuk en filet americain!...het mag! Voor mij part rook je zelfs een sigaretje, ik bedoel wat jij wilt! maar vooral, het gemis mag er zijn, het verdriet ook en jij hebt niks gedaan of op je afgeroepen waadoor dit is gebeurd: natuur bepaald... Dikke knuf meis!
Bedankt voor de lieve woorden dames. De eerste schrik is hier al wat voorbij. Gelukkig kon vl naar huis komen deze middag en heb ik een hele begripvolle en lieve gyn. Vriendlief denkt nog steeds dat alles wel goed komt. Zo was het uiteindelijk ook bij W volgens hem en die wordt ondertussen alweer een jaartje oud. Ik zie het zelf wat minder positief in en denk dat het echt wel een MA is. Heb vooral sterk het gevoel verder te willen leven nu. Maar ja dan moet je natuurlijk zekerheid hebben en dat komt pas volgende week donderdag. Heb ook geen idee meer van wat ik n uprecies wil. Vl wil nu dolgraag gewoon weer trouwen zoals gepland. Ikzelf wil mss toch een tweede kindje nu onmiddellijk. Maar waarschijnlijk is dit het jusite moment niet om dit nu te beslissen. Eerst maar tot donderdag te zien geraken. Bedankt voor de steun dames.
Hoe dubbel...Karlijn ik ben heel blij voor jou... Mie, wat vreselijk meid....mijn duimen draaien overuren en voor nu krijg je een dikke knuffel. Ik denk aan je!
Alles maar ff op je af laten komen Mie, meer kun je nu toch niet doen..Dikke knuf! @hier, gisteren naar de pscych geweest was een heel verhelderend en fijn gesprek. Veel erkennening gekregen voor de moeilijke en onrealistische onmogelijke appél dat mijn mdr op mij doet, dat ik daar idd boos over mag zijn en dat het logische is dat ik mij daar zo in voel. Ik moet een manier vinden om me niet schuldig te voelen over die boosheid..(want dat krijg je dan he?) Als ik nog niet bevallen ben ga ik 7 november weer heen. Eerder kon ook maar dan kon ik niet Druk leven dat verlof joh! haha. Ik had er iig wel wat aan! was er bang voor, maar het gaf wel inzicht om het even van een ander te horen en bevestigd te krijgen. Zo ook dat ik me voordat mn moeder komt of ik naar mn mdr ga al ga wapenen ivm haar gestoorde gedrag (psych vond t ook gestoord) ik moet dat leren loslaten, niet van te voren wapenen want dan is mijn spanningsboog al zooow groot, terwijl ik er toch geen invloed op heb. Laat het maar meer over me heen komen..Juist! dus dat oefenen! haha heb t gisteren geprobeerd gelijk, want savonds gingen we naar t theater: ali b..En het was nog aardig leuk hoor! Het was allemaal best te pruimen De buitenwereld zal vanuit mij iig nooit zien hoe "slecht"onze relatie vooral van mijn kant is, maar gisteren was het contact afstandelijk maar goed zo zeg maar. Het was best gezellig en ik kon er mee dealen. haha. Vandaag is ze jarig dus gaan we uiteten. Ik laat het weer op me af komen..haha
Sum, wat goed voor je meis! Fijn ook die bevestigingen!!! Leuk ali b haha k bn fan Dat loslaten hb ik idd ook l jaren geleden gedaan en t helpt zeker, bij mij komt t alleen wel nog soms terug dat ik t dan ff net an en de bom weer es barst maargoed hoort erbij denk ik dan hihi
Goed van je Sum! Zo'n psych kan idd net even de juiste tips geven om ermee om te kunnen gaan. Succes!
@ Sum: fijn dat het gesprek verhelderend werkte! Soms heb je dat eens nodig he, dat iemand anders je bevestigd in wat je denkt. Tjah, op je laten afkomen, veel succes ermee! Klinkt me in elk geval niet makkelijk. Maar fijn dat het gisteren wel oké was. Hopelijk verloopt het etentje vandaag ook lekker vlot! Alleen nog dit... who the ... is Ali B? Nog nooit van gehoord haha Hier: sorry dat ik niet uitgebreid reageer op de andere meiden maar beloof dat later wel weer goed te maken Hier net eens naar de HA geweest. Heb een hele lieve maar ook hele oude HA. Soms lijkt het een beetje mn opa. Ik heb veel respect en bewondering voor hem en dat lijkt ook wederzijds. Hij zei me ooit dat hij het super vond dat ik het in deze maatschappij aandurfde om toch nog een jonge mama te worden en dat hij het super vond hoe ik met alles omging. Hij noemde me zelfs letterlijk een meid met ballen aan haar lijf haha Doet toch wat met je hoor als je HA je zo noemt Nu ik wijk af hihi. Ging vanmorgen bij hem langs om het nieuws te vertellen en te vragen als ik eventueel nog eens bloed mocht nemen om te kijken hoe het met mn HCG was. Vond hij een heel goed idee. Vandaag dus bloed geprikt en maandag opnieuw. Als het daalt dan gaat het inderdaad verkeerd, als het stijgt dan is het gewoon een traag groeiertje. Hij gaf me eigenlijk weer wat moed door te zeggen dat dit precies hetzelfde verhaal is als bij W. Mss miste het labo, of mss groeit de beeb heel traag. Dat deed W toen ook ( en nu nog steeds trouwens haha). Ik weet het niet. Voel me alleen weer wat beter na het gesprek. Ik besef nog steeds dat er veel kans is dat het fout loopt hoor, ik ben realistisch. Maar het deed me gewoon goed met hem te kunnen spreken. Net zoals hier mn verhaal doen. Zal wrschijnlijk al weer heel lang verhaal zijn maar het lucht op en helpt de dingen wat duidelijker te zien. Daarnet even naar het kruidvat geweest (is hier honderd meter verder in de straat) en heb natuurlijk weer wat zwangerschapstesten mee. Had er eergisteren nog één gedaan en ga nu kijken als hij donkerder of lichter is geworden. Mn ha vond dat eerder wat gekkenwerk en vooral duur maarja, het is mijn manier om er mee om te gaan denk ik dan maar. Ik hou jullie op de hoogte
Ennemeuh... HIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEP....... HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! GEFELICITEERD KLEIN LIEF MEISJE VAN BABBELBOL
Even up to date houden... Daarnet clearblue digi gedaan en die zegt nog altijd 3+ De kv2v5 gedaan en die is precies een stukje lichter dan degene die ik eergisteren heb gedaan... Nuja, je zou denken dat ik het dan eindelijk ga beseffen dat het wel degelijk fout is maar waarom blijf ik dan toch dat sprankeltje hoop koesteren...
Omdat lieve Mie, jouw kindje niet alleen in je buik zit, maar ook in je hart.. en als er iets met je kindje gebeurd, hoe klein ook, je vecht als een leeuw voor je kindje. En dat doet jouw gevoel... Het vecht voor het leven van je beebje ♥ En natuurlijk omdat je al eens eerder te horen hebt gekregen dat je een MK zou krijgen... En dat mannetje heb je iedere dag in je armen... Volg je gevoel meid. Als testen helpt, dan helpt het. Als hoop jou door de dagen tot donderdag heen sleurt, dan is dat een mooi iets. Je bent een lieverd om aan mn meissie te denken ♥ Ik duim echt voor je liefie. Stertke...
Mie...hoop houd je overeind meis! en zolang je het niet 100procent zeker weet is hoop een hele goeie meis. De testen zijn iig niet betrouwbaar (dikte van je streep) het enige wat je kunt doen is wachten op de echo's en bloedprikken.... Hoe voel je je? voel je je we lzwanger? Bij mijn mk voelde ik me heel weinig zwanger eigenlijk. Maar ook dat zegt weer helemaal niks. Ik vrees dat je nog in onzekerheid zit en dat je bij krampen, bloedverlies of nog een verkeerde echo pas zeker weet dat het een MK is en of dat het bij een goeie echo juist een gezondesituatie is...Wachten duurt nu lang he? mooi klote meis. Heb met je te doen, eerlijk! Nog even een echo berichtje: ik geniet zoooow van mn verlof! ben zo lekker bezig..Wou ik ff delen. Intens genot...Beetje veranderen in huis, nageltjes lakken, maskertje op (dochte ris bij schoonmdr) beetje knutselen...En ik voel me keigoed! Ik vergeet juist dat ik al dik 34week zwanger ben..Gek toch? Deze beeb is goed voor me! hihi Goeie hormonen..
Lieve Babbel: VAN HARTE MET DE MIJLPAAL! hoe vond ze haar poppenhuis???????????????????? Gefeliciteerd fijne dag met elkaar,
aaah Babbel lees nu jou bericht: wat een mooie woorden aan Mie: dat iedere mdr vecht voor haar kind..Inderdaad.. Ik sluit me daarbij aan!
Mooie woorden meiden! Kan ik nis aan toevoegen !! Babbel ook via hier gefeliciteerd met je dochter!!! Sum, klinkt heerlijk...ik zeg...geniet ervan !
Babbel van harte proficiat met je kleine meisje! Gewoon alweer 1 jaar! Tsjjee,, wat gaat de tijd snel.. Ook ik sluit me helemaal aan bij je mooie woorden voor Mie.. heel veel sterkte meis! @sum: heerlijk toch? Lekker genieten hoor!! @hier; heerlijk weer, dus volop genieten van de buitenlucht, nja als Ties wakker is. Haha! De slaapkop Vanmorgen al een stukje gefietst met Ties en hondje Luna, maar het was nog wel erg fris hoor! Vanmiddag een lange wandeling gemaakt en nu ligt meneer KO in bed, Luna gevloerd op het gras en ik zit op de bank te ZP'en met een bakkie koffie life's goooood!
Hihi lekker is dat heh norii zo genieten! Vandaag hb k weinig puf, lig met een deken met oudste heerlijk te keuvelen boekjes lezen filmpjes kijken en zo samen een pizzatje eten gewoon ordinair op de bank, nog nooit gedaan maar lijkt me erg gezellig haha
Hoe was je lazy day gisteren Miis? Nori, jij hjad dus ook al zon topdag! hihi... @hier gisteraaf lekker uiteten geweest, we zouden naar een pannenkoekenrestaurant haha, maar die bleek dicht! Dus toen kwam mn mdr op t idee om van der valk te proberen, omdat je daar schijnnbaar goed met kleine kids terecht kunt. Nou dat was idd zo, goed eten en dochterlief ook blij. Niks te klagen. Maar ze was wel erg laat op bed (half 9) en vanmorgen weer erg vroeg wakker voor die tijd: 7u dus het word een zware dag want ze is nog moe, dat zie en merk je.. zucht..
@ Sum: leuk dat het avondje geslaagd was! Wel vervelen dat je meid nu wel wat lastiger dan anders zal zijn. Kan je ze dan nog even extra laten dutten of lukt dat niet meer? Moest trouwens twee keer lezen, een pannenkoekenrestaurant. Nog nooit van gehoord haha @ Miis: oooh klinkt zo gezellig! Lekker cocoonen in zo'n weer he! Hoe vond M de pizza op de bank? @ Norrii: leuk fietsen zeg!!!! Hoe neem jij dan de hond mee? Loopt hij dan met je mee ofzo? Het verdiende kopje koffie achterna klonk in ieder geval ook super Hier: Deze morgen nog een testje gedaan, die van gisteren lijken precies een tikkeltje lichter. Maar vanmorgen weer gewoon. Maarja dat was ook met ochtendurine. Maak mezelf maar wat gek. Mag deze middag bellen om te horen hoe het met mn hcg staat. O wat blijf ik me vastklampen aan dat ene beetje hoop... Heb wel wat buikkrampen maarja dat had ik bij W ook. Oh wat voel ik toch vanalles, en denk ik vanalles, ... VL heeft van zijn baas vandaag een extra dagje vrij gekregen, kon hij wel gebruiken. Maar ipv er voor elkaar te zijn nu worden we alleen maar pissig van elkaar. Ik mocht deze ochtend iets langer slapen van hem tot ik hem plots hoor roepen tegen W beneden. Direct opgestaan natuurlijk. Was hij daar tegen et kind aan roepen, vond ik echt niet leuk en niet kunnen. Hij wilde niet alleen spelen. Wel duh, als je hem daar in een hoekje zet en er niet tegen praat... Tegen mij heeft hij sinds woensdag (de echo) nog niet gesproken over het de waarschijnlijke miskraam. Alleen vroeg hij gisteren hoe gaat het. Stomme vraag joh Lag ik gisteren in bed te huilen, draait hij zich om en zegt hij slaap zacht. Ik weet dat iedereen op zijn eigen manier omgaat met verlies en anders verwerkt maar dt vind ik toch niet zo fijn...