2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hahaha norii sorry mort btj lachen hoe j t allemaal omschrijft

Nou wel jammer van zo'n reactie en g vervolgens niet echt uit gepraat wordt
    En ja die knuffels moet j overdag dan maar eisen wanneer j echt geen sex kan hebben :p

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori, hij wil vast goed maak seks hahaha!
    (is op zich niks mis mee..)

Ik wil ook goed maak seks..Of seks uberhoubt, gewoon platte seks...zucht...
    gaat echt niet gebeuren hoor! beeb reageert daarop dus is niks aan, plus oncompfortabel etc...Maar ik verheug me wel op de toekomst...gewoon ongeneerd een potje.....hihi

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Wuhaha

Wij hebben pas sinds 3 weken weer echte sex, eerste 3 mnd vooral gesext oor wat ontlading ofzo mar nu zijn we pas echt weer goed back Hahaha

Man was ook steeds zo moe en k ook echt al blij als we elkaar Es' konden knuffelen...aangezien hij natuurlijk 4x in de week pas thuiskomt als ik slaap
    En als ie dan Es' vrij was viel hij in slaap of ging ik er vroeg in, dan doe j gewoon ff snel snel haha

Maar Sum ik vond t ook niks meer aan hoor op t eind k was doodmoe en m'n bekken deden pijn! Uberhaupt een houding vinden was lastig

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ik moet even wat delen,,, frustratie:

@hier: dochterleif nu naar opvang, dagje voor mezelf. Manlief viel me vanmorgen echt tegen!! ben ik niet van em gewend, maar nu hij haar wegbrengt smorgens vind ie dat erg stressvol om zijn ochtenroutine een beetje aan te passen (hij heeft iets autistische daarin, is ie absoluut niet, maar smorgens moet alles precies zo gaan en niet anders...even ter info) maar goed hij wou haar dus met de fiets wegbrengen (prima) kon ik mooi de auto voor boodschappen doen: doet hij haar op de fiets: regent t..
    Niet zo mooi...zegt ie tegen dochterlief: rustig op de fiets blijven zitten, dan pak ik mn regenpak en hij zet haar tegen de muur aan op de fiets en laat haar alleen!!!!!!! op de fiets zitten ze is 2,5! *&^%#!! ik gauw slippers aan en bij de fiets staan en zei heel kalm: dit kan echt niet, dit is gevaarlijk je laat een kind NOOOIT alleen op de fiets. "ach zo kan t wel zei ie nog nonchalant" nou toen was hij weer bij zn fiets met twee tassen (1 werktas met laptop en al er in en 1 opvang tas) de opvang tas doet ie over zijn schouder, en de grote werktas aant stuur...Ik zei zo ga je toch niet fietsen? met een kind achterop een tas aant stuur waar slingers uit hangen die in je wiel komen..das toch gevaarlijk?!
    Hij: nou ik moet toch wat?! Ik verdorrie: dan ga je toch met de auto, jullie veiligheid gaat toch voor! En al helemaal HAAR veiligheid.. Ik nog: een goeie opvoeder is juist zorgen voor veiligheid! (erg geirriteerd) (ik kookte vanbinnen,....)

Volgens mij voelde ie zich wel erg schuldig, hij zei de hele tijd niet zo geergerd kijken hoor, sorry...
    Maar ik kookte van binnen en wou t niet laten zien waar dochter bij was. Maar vond t zooow onverwantwoord..en zo totaal niet mijn man! grrrrr
    Dit was toch ronduit gevaarlijk? en onverantwoord?
    Zo kan ik hem toch niet onze dochter naar de opvang laten brengen, of ben ik nu aant overdrijven? pfff..
    Moeten het er vanavond maar even over hebben want ik ben er van geschrokken.

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Haha Sum, dit zijn echt j hormonen en mama instinct dat extra beschermde!
    Ti's idd not done haar alleen laten, maar mannen kunnen maar 1 ding tegelijk en hij dacht vast...anders moet ik har er weer helemaal uit heisen en loopt ze weer weg etc etc, hij kon ook jou roepen voor t regenpak haha maar in haast en stress....
    En die tas, tja....mannen zien daar geen gevaar in, die Denken lukt me wel...

Ah Sum, hij deed z'n best, maar helaas heeft ie z'n handigheidjes nog niet
    J uiting was mss wat fel! Maarja j bent zwanger!!! Maar wel terecht hoor daar niet van, hihi

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hahahaha sum.. sterkte meid.. valt ook niet mee he, op 't eind :p

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    er nog steeds over na denkende vond ik t idd niet kunnen, maar besef me ook dat ik nu op t eind jaja 35week w.s. ook wel wat overbezorgd ben...die hormonen! haha..In iedergeval ik vond het twee geen goede acties en zal met em bespreken dat ie t toch wat anders moet organiseren en met m kijken hoe ik m daarbij kan helpen.
    Misschien moet ie ook maar zon mand voor op de fiets: kan ie daar mooi een tas / tassen in doen.

8. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He meiden

ik blijf alles iedere keer lezen via mijn telefoon maar dat reageert niet zo handig. Denk ik iedere keer ik moet straks ff reageren op de laptop en dan vergeet ik het. En ik vergeet wel veel meer op het moment:) zouden dat de hormonen zijn hahaha. Maar goed hier gaat alles wel ok. Mijn darmen zijn soms dagen aan een stuk niet werkzaam en dan ineens heel actief en dan weer niet naja niet zo erg. Wel redelijk misselijk heelt zo'n draaierig gevoel in mijn maag en een brok in mijn keel. Hoef gelukkig niet over te geven maar voel me dr wel goed vervelend van. Beide dingen had ik vorige keer geen last van dus dat het maar een goed teken mag zijn. Eigenlijk zou morgen ochtend MvM komen maar ze belde net en de afspraak is verzet naar woensdagavond. Zo hoop ik toch wat bij te kunnen dragen aan de kinderwens van andere mensen. Vriendlief ziet het nog niet zo zitten die flessen in huis maar hij went er de komende weken maar aan haha.

Nou even over jullie

Mie wat ben ik geschrokken van je berichtje en wat vind ik het ontzettend verdrietig voor jullie dat je dit mee moet maken. En wat begrijp ik je gevoel goed dat je snel weer moeder wilt worden. Ik hoop dat jullie toch samen het een plekje kunnen geven. (hoe was je waarde vandaag trouwens? je zou toch weer bloedprikken?) Iig een hele dikke digi knuf voor jou.

Sum ik ben nog geen mama maar ik denk dat ik het zelfde gereageerd zou hebben als jij in die situatie en mijn VL ook net zo als die van jou. Het zal wel een beetje mannen van mars vrouwen van venus zijn in samenwerking met onze hormonsters hihi. Belangrijkste is nu dat dochterlief gewoon in orde is en als de boel een beetje bedaard is het er misschien toch nog eens over hebben?

Norii wat vervelend van zijn reactie maar niet boos worden als ik zeg dat ik wel een beetje snap dat hij boos werd. Het is zo'n prestatie om ermee te stoppen en gestopt te blijven. Hij zal denk ik een beetje bang zijn dat weer beginnen zo weer een stapje dichterbij is? (heb het in de nabije omgeving meerdere keren en bij meerdere mensen zien gebeuren) Maar hij had natuurlijk niet zo fel hoeven reageren alles in proporties.
    En ja hier ook een man die alleen knuffelen niet snapt hahaha. Soms eis ik een knuffel als we op de bank zitten ofzo want dan is de stap toch weer iets lastiger genomen voor hem voor het open raam :cool: En nu moppert die dat he af en toe zo lang geleden is (2dagen) maja voel me niet de hele tijd echt top en dan moet ik dat geschud aan mijn lijf niet :p:D

Miss wat geef jij jouw kanjers te eten zeg???!!!!! wat een haar heeft die kleine echt helemaal geweldig die foto op facebook. en wat leuk dat manlief je zo verwent de laatste tijd. Mag ook wel eens hoor ;)

lovely wat naar dat de duivels weer gekomen zijn maar ik wil toch wel even zeggen dat ik je positieve houding net na je duivels ik toch echt wel bewonderings waardig vind. Effe lekker genieten en vol goede moed door (ook al denk ik dat je toch af en toe wel even gruwelijk aan het balen bent). IK hoop echt dat jij mijn HCG niet nodig gaat hebben maar anders stuur ik het graag jouw kant op.

Babbel nog gefeliciteerd met je meisje en wat een mooi poppenhuis heb je toch voor haar gemaakt! en dat filmpje op facebook ook echt geweldig. Hoe gaat het nu met je mannetje?

Goudvis hoe gaat alles bij jullie en jullie beebje in wording??? ben benieuwdd

Xaar en natuurlijk ook naar jullie en jullie beebje in wording???

IngeG meis hoe gaat het met jou? Begin je je grip al weer een beetje te vinden??

9. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sum, jaaa hem gewoon even allemaal tips and tricks meegeven, wij mama's zijn zoveel handiger in dingen bedenken met behoud van veiligheid hahaha nou nog 4 weekjes sum!

Karlijntje, aaaahw dankje, ja echt heh wat een haar weet niet wat ik er mee moet! Ja Hihi manlief probeert zo z'n steentje bij te dragen hahahaha ook omdat ik natuurlijk eigenlijk geen vrije tijd heb of echt Es' kan gaan shoppen voor mezelf, kan wel Maarja tot nu toe nog niet gedaan omdat jongste nog zO jong is!

Maar zo te lezen bn j lekker zwanger heh :) die darmen aaaahrrgg ze rommelen nog steeds bij me sinds m'n eerste zwangerschap! En misselijk is nog te doen zolang j niet hoeft te spugen, of moet j ook spugen?

Mijn laptopsnoer is dus kapot kost ook weer 40 euro ofzo dus k doe t maar ff met iphone en iPad .. Maar typen vind ik zoveel lastiger met toch

Mie, hoe gaat ie nou met je nog met man gepraat?

Zwaaaaaai andere meiden

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Sorry dames, blijft niet allemaal hangen. Ik doe mijn best :)

@ Norrii: wat jammer van de ruzie. Was hij niet gewoon wat jaloers als hij zijn vriendin die ondertussen ook mama van zn kind is, weer even losjes uit de bol zag gaan? Ah mannen, ik snap ze hoegenaamd niet :p En over die seks... Wou dat ik hier ook zo een exemplaar had hahaha :D Nee snap wel dat het vervelend moet zijn, ,is het bespreekbaar?

@ Sum: o zou ik ook zo niet kunnen mee lachen. Zo gevaarlijk, wat als ze zich had afgezet tegen de muur en gevallen was... Hier durft vl ook wel eens zo roekeloos zijn, denk ndat dat beetje eigen is aan hen zeker. Maar zoals de rest zegt, jouw hormonen zeggen nu dat je MOET moederen dus ik denk dat het daar ook wat mee te maken heeft. Maar ik snap je reactie zeker, ik ben niet zwanger en zou even hard zo reageren!
    Hoe vlotten de laatste weken meid? Wegen de laatste loodjes effectief het zwaarst of valt het allemaal nog mee?

@ Karlijntje: hoera voor de kwaaltjes! Is toch een goed teken he. Ben echt blij voor je! Geniet er maar met volle teugen van!

@ LB: wat naar die ongie. Hou je de moed er nog een beetje in of denk je nu toch om al eens op controle te gaan bij een arts?

@ Miis: balen van dat snoer zeg. Veertig euro is best veel he! Koop je toch liever wat leukers mee he.

@ Xaar, GV: hoe gaat het met de zwangere meiden?

@ Inge: alles oké meid?

Hier: net bloed laten prikken, weet morgenavond de resultaten maar het wordt sowieso negatief. Voel het gewoon en de testen zijn niet meer positief (kv2v5). Heb voor mezelf uitgemaakt (samen met de ha) dat een curretage de beste oplossing is. Ben alleen wat bang om beschadigde bm aan over te houden... Nu ja, we zien wel. Vrijdag wordt het uitgevoerd, vrijdagavond en zaterdag lekker niet werken. Beetje mie-time (vind ik best grappige woordspeling al zeg ik het zelf haha :D.
    Verder was het vandaag echt nostalgie alom. Mn kleine mannetje is alweer een jaartje oud geworden zeg! Wat gaat de tijd toch snel en wat is hij stoer, mooi, lief en o zo flink geworden! Moest echt een hele dag denken aan vorig jaar en de bevallingsdag, de eerste dagen. Prachtig :) Moet wel bekennen, ook een beetje dubbel na het nega nieuws maar toch een leuke dag. Moest jammer genoeg net vandaag wel op bijscholing terwijl ik anders altijd vrij ben op maandag :x Gelukkig deze avond goedgemaakt. Hij kreeg een taartje met een kaarsje, mocht een pakje openen (doos met houten blokjes) en lekker lang geplonsd in bad, bellen geblazen op het speeltapijt! Leuke dag. Zaterdag doen we alles nog eens over en is het echt feest met opa's, oma's, tante, ooms. Heb er zin in. Vind het alleen wat moeiijk omdat het net na de curretage is. Voel je je daar slap van ofzo of zal het goed te doen zijn om de dag na de curretage een feestje te hebben?

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, oh meid helemaal niet opgelet op j banner Gefeliciteeeeerrd!!!!!!!!! Wat een mijlpaal en wat klinkt t als wen super gezellige dag! Helemaal leuk van t weekend zijn allereerste feestje!!!!
    Hmm heel verdrietig te lezen dat t werkelijk mis is gegaan mie, tja over die curretage ..ti's net als een abortus en wat ze daar over zeggen is dat t altijd een risico kan zijn Maarja dat is met alles, en volgens mij ( weet niet zeker) is er meer kans op t moment dat j al echt ver bent in de zwangerschap Maarja k werd gecuretteerd toen t kindje 8 wkn was maar volgens mijn berekening 11 wkn
    Ik voelde me top die dag erna
    Die zelfde dag wel erg slap, ik dronk opkikkertjes en gewoon rusten en dat hielp goed !
    Sterkte meis met deze dubbele dag...knuffel

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sterkte Sum... :(

@all: het rook akkefietje is inmiddels besproken emn ML geeft toe dat hij wel wat minder fel had KUNNEN reageren.. en...... Of ik even mijn excuses wilde aanbieden. WAT??????!!!! (Terwijl mijn bloed kookte van woede..) sorry gezegd en verder gegaan met waar ik mee bezig was.
    Gisterenavond daarentegen heb ik hem hetvolgende verteld/gevraagd:
    Zou jij, alleen wanneer je het ECHT meent, 1x per maand op welke manier dan ook, willen laten zien, merken of horen, dat je trots op me bent dat ik niet meer rook??...

Antwoord: (lacherig) ok.

Ik: nog pissigerer, omdat ik WEET dat hij het overdreven vind en het niet meer roken 'gewoon' zo is.
    Nou, voor mij niet! Ik vind het soms KEI moeilijk, maar ben rete trots dat het me nog steeds lukt en heb gewoon af en toe behoefte aan een 'goed zo'. Is dat zo gek?

Sorry meiden, ik dwaal af...

*zwaai! :)

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori, denk dat je Mie bedoelde hihi.

Mie wat een wisselingen: zoonlief 1 jaar! WOUW wat een mijlpaal! gefeliciteerd meis!
    En ten tweede wat verdrietig da tje de curretage moet ondergaan, ik heb geen curretage gehad maar die pillen die t gewoon moeten opwekken en heb 2 a 3 dagen even geen behoefte gehad aan dingen feest oid. Maar MIJN kind was niet jarig en volgens mij heb je dar altijd wel zin in ;)
    Ik wens je iig heel veel sterkte meis! Dikke knuffel, wat een moeilijke tijd is het!

Babbel: hoe issie met jou? De verjaardag van dochterlief goed doorgekomen?

@hier een heel mooi geboorte schilderij / bord gemaakt met toekomstige geboortekaartje van onze toekomstige zoon, hihi.
    Zou em graag willen laten zien maar vind het allemaal te privacy gevoelig, als je dat googled enzo. Als de beeb geboren is, zet ik het w.s. wel op mijn facebook account, kunnen jullie t dan bekijken ;)
    Vannacht een rot nacht gehad, slecht geslapen, vanaf half3 ben ik wakker...allemaal malen enzo: hoezo zwangerschap! haha.
    de laatste loodjes gaan hier trouwens hartstikke goed, weinig last van gelukkig..
    35week alweer!

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sum, gaaf!!! Bn benieuwd' ja balen van dat slapen oooohhh hoort er zo bij heh gelukkig hb j verlof echt dutjes doen wanneer t nog kan
    Mijn oudste sliep toen al bijna niet meer

Norii, nou ik vind t echt super van j hoor! Ik bn nu 4 jaar gestopt samen met man! En wij spreken nog erg vaak uit hoe trots we zijn dat we gestopt zijn en blijven
    En ik kan me voorstellen dat j t nog moeilijk vind, zeker als j nog af en toe wat van die spanningen hbt kun j er naar snakken
    Ik bn wel echt anti geworden heel snel zou t nooit meer doen, krijg hoofdpijn en bn er bang voor geworden haha
    Maar vind t wel raar ( sorry dat k dat zo zeg) dat jij sorry moest zeggen, j bent toch zeker geen klein kind of een of ander hondje die hij kan commanderen dingen wrl of niet in zijn bijzijn te doen.. Of had j hem ff apart moeten nemen en het eerst moeten bespreken sjeetje... It was just in the mOment, gezellig avondje uit in de opwelling .. Maargoed hihihi ga zo door norii, roken maakt meer kapot dan j lief is !!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori je bent een kanjer dat je gestopt bent!
    Met de zw. van dochterlief ben ik ook gestopt, toen ze 9 maand oud was ben ik weer begonnen. Afgelopen oktober ben ik weer gestopt (hey een jaar geleden dus..haha)
    Het voelde voor mij erg bevrijdend omdat ik NIET verslaafd wilde zijn, ik wilde die drang niet naar sigaretten.
    Nu heb ik er afkeer tegen maar dat komt denk ik ook door mn zw.

@hier: shit suikers gaan toch omhoog ;-( ze zitten allemaal op t randje maar er is echt verschil te zien met de vorige weken. Het einde is inzicht dus heir was ik voor gewaarschuwd, maar het voelt niet fijn om dat zo te zien.. Naja extra goed op mijn eten letten dus! Hopelijk h oud ik het zo in de hand want wil echt neit aan de insuline!

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Thanks meiden :D

@Miis: ja ik vond het ook belachelijk om mijn excusues te moeten maken, maar had echt even genoeg van discussies etc. En ja het is erg kinderachtig enzo, maar alles beter dan geruzie.

@sum: bedoelde idd Mie.. :p jij ook succes met je suikerdieeet.. en wouw! Alweer een jaar zonder roken! Knap van je :)

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie!!! oh neeeee ik was gisteren zo ziek dat ik niet op ZP en FB was :(:(:( Buikgriep :(
    Maar nu heb ik je niet gefeliciteerd, dat vind ik echt heel vervelend :) Sorry... Bij deze dan:
    Lieve lieve lieve W. Bijzonder mannetje. Sterk mannetje. Wat heerlijk dat je al een jaar bent en wat heb je het goed gedaan het afgelopen jaar!! Wat zul je ook trots zijn op je lieve mama ♥
    Van harte kleine boef, je bent een kanjertje ♥

Lieve Mie, van harte liefie met je een-jarig mama-zijn♥
    Wat verschrikkelijk dat je zoveel verdriet hebt en je je zo alleen voelt. Dat je ML je niet steunt op een manier die jouw helpt.
    Ik hoop dat jullie er uit komen samen en dat er wat ruimte komt voor je verdriet. Dikke kus.

Norii: Jeutje beetje overtrokken ja... Ik snap dat je t niet leuk vindt, maar zo hoeft dat dan ook weer niet toch? X

Sum: Oh nou hormonen of niet, maar ik zou ook pisjelink zijn als ML zoon of dochterlief op de fiets zou laten zitten :$:$:$:$ Levensgevaarlijk!!!!!! Niet normaal hoor, als die fiets valt dan maken ze een smak! Ik geef je groot gelijk, ik had hetzelfde gereageerd! Hier een ML die ze op de commode durft te laten liggen en zich dan durft om te draaien of even een handdoekje pakken etc. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr dat maakt me roodgloeiend. Het is wel mijn kínd hoor!! ;):)

Balen van je suikers wijffie :(:( Je doet t super hoor!!!

LB: He wijffie dat ís toch ook vreselijk? Mag je best over klagen hoor, het duurt en t duurt maar voor je :( Knuf!

Jaaaaa hier bijgekomen van de verjaardag, maar dit weekend en gisteren een huis vol buikgriep gehad... Eerst mn meissie, toen ML en ik en gisteravond zoonlief nog :( Bh bah wat is dat toch vreselijk. Moest ik me ziekmelden op mn derde werkdag :(:(:(

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    #3058 Babbelbol, 16 okt 2012
    Laatst bewerkt: 16 okt 2012
    Oooh ja Mie: Ik moet je steeds vragen of je W's hoofdje wil opmeten? Dan maak ik nog zo'n mutsje voor je voor van de winter :)
    Wil je een dunne of een gevoerde versie?

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Oh my god.... Sorry Mie.. :( ik ben je gewoon echt helemaal compleet vergeten te feliciteren met je kleine boefje!

Sorry sorry sorry, maar alsnog VAN HARTE PROFICIAT MET DE 1e VERJAARDAG VAN W.

*voelmeechtheeeeelschuldignu.:(

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Babbel wat naar iedereen de buikgriep! Getsie!
    Gaat t weer rond dan? Of isschien iets vekreerds gegeten?
    Hopelijk is iedereen nu weer een beetje opgeknapt, want ja mamas kunnen niet ziek zijn :(
    Knuf!

Deel Deze Pagina