2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ alle gestopte rokers: gefeliciteerd meiden!!!! Is toch nog steeds lastig vind ik af en toe. Maar we zijn goed bezig!!!

@ Sum: jammer van die suikers. Moet je nu iets extra doen speciaal daarvoor? Benieuwd naar het geboortebord ook maar zou dat idd hier ook niet op het forum plaatsen. Je weet maar nooit he...

@ Babbel: jeetje meid, klinkt niet fijn die buikgriep bij jullie thuis. Wel bedankt voor de mooie wensen! Ik geef je ook snel nog eens zijn hoofdomtrek door, zie hem alweer schitteren deze winter met zn appelhoofdje hihi.

Sorry als ik mensen vergeet, blijft allemaal niet zo goed hangen nu.
    Gisteren nog eens de resultaten van de ha gekregen, hcg is wel degelijk gedaald. Morgen naar de gyn om te bespreken, heb echt zooooooveel vragen!!! Hoelang duurt het voor ik weer mn ongi krijg, waarom moet ik eerst weer een maand aan de pil, heb ik nu meer kans op mk, ... Maar meiden, ik weet het echt wel nu, IK WIL OPNIEUW EEN KIND!!!! Heel mn lijf schreeuwt er om! Ben wel zo bang dat het opnieuw fout zou gaan... Nuja, moet eerst opnieuw zwanger geraken natuurlijk... En met manlief die de laatste tijd zoveel zin heeft, hopelijk lukt het ooit nog haha :D We hebben in ieder geval afgesproken het eerst weekend van november een weekendje met zn tweetjes weg te gaan. Hebben we wel verdiend en hebben we nodig. Groeien precies wat uit elkaar door heel het gedoe...

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Sum, moest net aan denken. Jij bent vandaag 35,1 w, toen ben ik bevallen! Hou je kleinte er nog maar even in he! ;)

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hihi Mie, gek idee he? Ik ben nu zo ver als jij bevallen!
    Naja als t nu komt zijn de kansen gewoon goed dus dat scheelt en zo veel te vroeg zou t niet zijn (2 weekjes)...qua groei loopt ie een week voor dus ach. Liever houd ik me nog wel ff binnen tot een paar week want vind het veel te gezellig hihi!

GOED DAT JULLIE SAMEN WEEKEIND WEG GAAN! echt tijd voor elkaar! TOP!

En waarom moet je eerst aan de pil? nog nooit van gehoord... Heeft misschien met de curretage te maken??

Oe heb een mooie mobile gemaakt voor beebs kamer (zie mijn facebook) vriendin had vogeltjes genaaid en ik heb met linten en een landelijke krans een leuke mobile geknutseld..ben er helemaal blij mee! Leuk voor de babyboys room! ZWijmel...
    MANLIEF heeft trouwens ook nesteldrang: heeft de box in elkaar gezet! aaaargh, ik wou n og ff wachten maar hij moest t voor zijn gevoel klaar hebben..oke dan, consensies doen he? hahaha...

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sum, heb ik jou op FB??? Ik heb Norii, Miis en Mie... Maar heb ik jou ook???:) Ik vergeet steeds de RL-namen:) Wil je me anders toevoegen??? en de anderen ook die ik nog niet heb?: -> Thanks!!! ♥♥♥
    Ben heel benieuwd naar je mobile!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: volgens mij heb ik jou ook niet meer op FB (was dacht ik toen vanwege je prille zwschap en je baan, klopt dat?)

@Mie: heel veel sterkte, dat je met zoveel vragen zit lijkt me niet meer als normaal. Sterkte als het zover is. En goed dat VL en jij even lekker samen weg gaan. Alvast veel plezier! :)

@Babbel: weer helemaal opgeknapt? Buikgriep s*cks.. bah!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mie karlijntje en miis heb ik op fb.
    Ik weet niet hoe ik de anderen moet toevoegen (weet de namen niet) bericht me ff privé dan geef ik mijn fb naam door, hoe je me kan zoeken haha

7. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    nou heb ik net een berichtje getypt knalt mijn internet eruit en is berichtje weg.

MvM komt zo en ik ben me toch zenuwachtig.... zo bang voor een nega test. Ook al voel ik me zo zwanger enzo die angst voor een negatest blijft haha.

Omg ik trok vanochtend mijn werkbloes aan en de ondersteknopen stonden strak. Er zal toch wel echt iets aan het gebeuren zijn daar binnenin hihihi ook mijn broek zit een stuk strakker als vandeweek.
    wanneer begonnen jullie het te merken aan je kleren????

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Karlijntje succes met mvm, harstikke leuk! en gatvr die vieze stink kannen (ik kan die geur nog ruiken..) maar tis voor een goed doel meis!
    en nee die test is echt niet nega, gekkie!
    En ja je darmen zetten gelijk op meestal dus kleding kan gelijk al niet meer lekker gaan zitten.
    Ik merkte het dit keer bij 10week ofzo aan mn kleding.

Groetjes!

9. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Jaaa weer helemaal blij. Nu maar plassen voor het goede doel!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,5 KB
      Weergaven:
      6
  10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    prachtige test lief! Die hoort indd in je verzameling thuis!

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden! Ik leef nog :)

@Mie: Sorry meis, dat ik er niet was om je ook wat kracht toe te spreken :( Vind het heel erg voor je...alles...de MA, het gedoe met ML...wens je heel veel sterkte!

@de rest: heb alles gelezen, maar was zoooo veel...is niets blijven hangen :)

@Hier: X. heeft de 6de ziekte. Ze is flink ziek geweest, hoge koorts en heeft nu wat vlekjes. Ze heeft een beste tik ervan gehad. Erg moe, hangerig huilerig....daarnaast zijn er 4 !!! tanden aan het doorbreken en heeft ze een overgevoeligheidsreactie op dr hoofdje. Ze vergaat van de jeuk!
    Dat is ML zijn schuld...&(*^&%^$ Hij houd van een Spaanse haarlotion (au de cologne) Ik heb al zooooo vaak gezegd dat ik het niet een goed idee vind om zo veel van die bende in haar haar te doen. Hij maakt dr haar er zeiknat mee en dan soms ook nog meerdere malen per dag! En ja, nu heeft ze dus een reactie ervan. Eigenlijk ben ik woest, maar hij voelt zich heel erg schuldig, du vind het lullig om dat te uiten.
    X is nu een living hell on earth. Ze krijst, jankt, gilt, schreeuwt, wil op schoot, dan zit ze op schoot en wil ze kruipen, dan zit ze op de grond en wil ze weer bij je zijn....pffff!
    Het voelt momenteel net zoals de eerste 6 weken...en die waren echt een hel!
    Wat overigens wel leuk is: mevrouw kan trap'lopen'....nou ja...klimmen. Laatst stond ze (zelfstandig!) op de 5de tree! Das toch niet normaal :)

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Trouwens, ben ik net vergeten: Meiden gefeliciteerd met jullie kindjes die 1 jaar zijn geworden!

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @inge: tsjee wat naar voor X. Heel veel beterschap met je kleine meisje!! En ja, het kan af en toe echt slopend zijn.... Op schoot-niet op schoot-knuffelen-niet knuffelen.. pfff

@karlijntje: wouw! Wat een KNALtest!!!!! Heerlijk zeg! Gefeliciteerd :D

@hier: alles gewoon relax. Niets bijzonders. Ties is een heerlijk mannetje en nog steeds erg makkelijk. Hebben lekker samen een weekje vrij (het zit er alweer bijna op zelfs!) ML moest gewoon werken, dus nu even quality time met mn smurfje :)

*zwaai aan iedereen!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Inge,,,het eerste jaar is een tropenjaar he? hahaha....Sterkte meis! Ik weet wat je doormaakt en ik verheug me er niet weer op! hahaha.
    Wel beterschap voor t kleine meis want ht is niet niks om ziek te zijn en je zo ellendig te voelen en dan ook nog uitslag etc op je hoofd en tandjes! arm kind! Groter groeien gaat helaas gepaard met hobbels!
    Hoe issie nu met jou en de herfstdip??

Nori: fijne relaxte dag meis!

@hier man dus nesteldrang heeft box in elkaar gezet, nou toen heb ik de wieg ook maa rop onze kamer gezet. Voglende week gaan we midweekje nog weg (wel in de buurt) maar dan is alles maar klaar want daarna ben ik 37w!....het duurt nu nooit lang meer, gek idee?
    Al heb ik t idee dat miniman nog wel goed zit hoor!
    maar wat heb ik er nu zin in! Vind de laatste loodjes nog helemaal niet zo zwaar, ik heb er gewoon zin in, verheug me er op om hem te zien en de wereld te vertellen hoe die heet etc...zwijmel!

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend he Sum!
    Mijn collega heeft doorgewerkt tot 36weken en is dinsdaf 2 oktober van haar 1e dagje verlof gaan genieten. Dinsdag 9 oktober zou ze nog een paar uurtjes op kantoor zijn om haar vervangster in te werken/ zaken over te dragen, maar dat ging niet. Ze was opgenomen in het zkh met een te hoge bloeddruk, wat vanaf de 34e week al onder controle stond.
    Laat de kleine man zich nu op 10 oktober hebben aangekondigd! Haha!!
    Hij heet F.edde en is kerngezond. Hoe het met moeders gaat? Goed natuurlijk! En blij dat het erop zit :)
    Dus.. ze heeft welgeteld 1week van haar verlof genoten zónder baby en nu 15 te gaan mét baby!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Leuke naam F. Edde...!
    Ja zo kan het ook lopen he? Ze is met 37w bevallen dus, mooie tijd hihi.

17. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Karlijntje: jaaa mooie test meid!!! Ben echt blij voor jou! Goed ook dat je meedoet met mvm. Vind trouwens jammer dat dat niet in België bestaat.

@ Norrii: wat klinkt T.ies toch een heerlijk kind!! Geniet er van meid! Hoe is je weekje verlof bevallen? En is de strijdbijl met manlief al weer begraven?

@ Inge: och arme X toch! Klinkt helemaal niet leuk (behalve dat trappenlopen dan). Zou ook woest zijn om ml maarja als hij er zich zo schuldig over voelt zal hij het wel geen twee keer meer proberen zeker. Hopelijk gaat het snel wat beter, je kleine voorlopig maar wat extra verwennen he. Trappenlopen herken ik hier! Zo gevaarlijk jong. Je kan ze nu echt geen twee minuten meer alleen laten he :)

@ Sum: jaaaaa alles staat lekker klaar! Nog genieten van je midweekje weg en dan mag de baby komen he :D Hoe gaat het trouwens in je verlof? Ik lees druk druk druk op facebook :D Hoe gaat je dochtertje eigenlijk om met de zwangerschap?

Hier: morgen curretage, 11u30 opgenomen, 18u terug naar huis. Verplicht een maandje aan de pil, verkleint blijkbaar de risico's op complicaties. Jammer, was er graag onmiddellijk opnieuw aan begonnen. Ochja, dan maar een maandje feestjes houden he nu het nog mag haha. Hopelijk daarna terug snel raak en een gezond kindje deze keer. Tenminste zo denk ik er nu over, misschien denk ik er binnen een maand helemaal anders over. Wel jammer dat dat rustig genieten van de zwangerschap er nu ook niet meer in zit. Weekje verlof gekregen ook, weet niet als ik ga thuisblijven. Zaterdag in elk geval niet werken maar denk maandag al weer op post. Thuis blijf je ook maar piekeren he. Vanavond maak ik een goed flesje wijn klein, zo :D

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Heeel veel sterkte morgen lieve Mie, heftig is het toch! Hopelijk vallen de complicaties e.d. mee meis!! En ben je idd snel daarna weer zwanger!!

@dochterlief reageert positief op de zwangerschap, weet niet wat ze er van meekrijgt hoor...egoistische peuters, dus heb niet de illusie dat ze echt in kan leven (dat zou nog niet echt kunnen) maar ze is er wel mee bezig, ze oefent veel met poppenm, wikl de pop ook in wiegje leggen, instoppen, luier om etc. Dat is haar manier denk ik. En soms wil ze doktertje spelen met mijn buik ;) Heel cute allemaal!
    Ik ben erg benieuwd en nieuwsgierig hoe ze strax gaat reageren als ze het honk niet meer alleen heeft, ze heeft dat straks natuurlijk wel echt door gezien haar leeftijd (dan is ze 2.9) h opelijk valt de jaloezie mee maar zal haar gewoon erbij betrekken en accepteren dat ze ook jaloers kan en mag zijn....
    Ik geniet iig met volle teugen van mn verlof!
    Ik ben nog helemaal niet klaar mee, ik ben wel erg nieuwsgierig naar onze ow zo gewenste kleine man!
    Ik ben nooit weer aan de anticonceptie gegaan na de bevalling omdat ik gauw weer een kindje wou dus ja ik verheug me er heeeeeeel erg op! maar van t zwanger zijn geniet ik dit keer echt!
    de vorige keer was een hell, dit is zo anders joh! Zit ook op n forum hier met allemaal die delzefde tijd zijn uitgerekend en zij willen allemaal gauw bevallen, zijn er klaar mee, denken aan middeltjes om t op te wekken etc, ik herken t dit keer helemaal niet! Ik vind het zo fijn....De beeb is goed voor me ;) nu al een mama'sboy! hahahaha

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: heel veel sterkte straks! ik denk aan je.. :( *knuf!!

20. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    Lieve Mie ook van mij even een dikke knuffel en ik denk aan je vandaag!

Deel Deze Pagina