2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie hele dikke knuffel liefie ♥♥ Denk aan je...

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Bedankt lieve schatten! Ik zit nu nog even op mn nagels te bijten van de zenuwen. Ik moet er pas om 11u zijn. Hopelijk kan ik me sterk houden in het ziekenhuis, hou er niet van om elders te huilen. Wish me luck...

3. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Er is niks mis met huilen lieve Mie... Je hebt alle recht op verdriet het is ook vreselijk... ♥

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Vandaag mag je huilen, maakt niet uit waar je bent! dus zeker ook in het ziekenhuis! Probeer niet te streng voor jezelf te zijn en laat je tranen de vrije loop, wanneer het nodig is.
    Het is niet niks wat er gebeurd.. :(

5. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    lieve meiden,

ik heb net mega veel bladzijdes doorgespit maar vergeet de helft denkt ik. dus sorry als ik een belangrijk iets vergeet.

ten eerste een hele dikke knuf voor mie!!!
    babbel en mie gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie koters!
    karlijntje super echo!!!! gefeliciteerd, en doe je best met mvm, ik ben bijna klaar! nog 2/3 weken.
    inge, beterschap met je kleine. 6e ziekte toch las ik?
    lovelybabe, meid ik ga voor je duimen. jouw baby komt echt!!!!
    sum, geniet van je zsv!!!!
    xaar, hoe gaat het met jou? en je beeb?
    miis, ben het ff kwijt maar, zwaai zwaai van mij naar jou!
    norii, ook voor jou zwaai zwaai!
    beauty01, hoe gaat het met je 4 koters?

hier gaat alles goed. heb het druk druk en schaam me dat ik zo weinig reageer. beeb groeid goed en ben nu 14wk en 2 dgn. ook weten we al of het een jongen of meisje word. we hadden een leerlinge en die heeft alles tot in de puntjes bekeken. de lijn van de hersenhelf was goed te zien. maagje, darmen etc van alles. en ook het geslacht heeft ze even ingezoemd..... hihhiih.
    ze was zeker een half uur aan het kijken en doen. toen de gyn erbij.
    we houden het nog even geheim voor familie etc want er kan zo maar iets groeien of afvallen. met 20wk zeggen we wat het word. wat denken jullie?
    ben nu 3,0 kilo aangekomen.

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Aaaah goudvis dan word t een jongen want die kun je eerder zien! hihi...;) Fijn dat het zo goed gaat meis!

Mie: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeel sterkte en een hele dikke knuffel! Denk aan je! laat je verdriet lekker gaan! het mag en je mag rouwen op jou manier meis!...Knuf!

Het was hier vroeg dag..gaap...5u...zijn geen tijden he? Welkom in motherhood..

7. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Heel veel sterkte Mie! Huilen mag inderdaad... Het is niet niks! Knuffel voor jou!

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Goudvisje, ik denk een jongen! Je bent ook verder niet ziek ofzo, toch? :p

9. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Mie ik heb vandaag heel veel aan je gedacht. Heb niet de kans gehad eerder iets te schrijven hier maar heb echt door de dag heen verschillende malen aan je gedacht. ik hoop dat alles een beetje mee gevallen is neem je tijd voor je verlies en verdriet er is echt niemand die het je kwalijk neemt. Dikke digi knuf

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Lief dat jullie allemaal zo aan me hebben gedacht! Het duimen heeft blijkbaar geholpen want alles is goed verlopen. Kon me heel kalm houden alleen op de recovery dan toch in tranen uitgebarsten. Was gelukkig snel weer thuis. Niet zoveel pijn, verlies zelf geen bloed momenteel. Maak me dan wel weer zorgen als dat normaal is maar ik ga er maar vanuit dat het oké is zeker... Nu een maandje aan de pil en dan zien we wel weer he.

@ GV: zeker een jongen! Anders kunnen ze het volgens mij nu nog niet zien. Spannend :D

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Knap van je Mie. Hou je taai en rust goed uit. Liefs!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Fijn mie dat het goed is gegaan, hoe isssie vannacht gegaan? kon je een beetje slapen?
    Dikke knuffel!

@Miis, ik las iets op je fb over dat jij gelukkig wel alles voor je kids over hebt..is er wat aan de hand? *don't hope so* knuf!

@hier, moe korte nact. Vanmiddag krijg ik een surpriseparty ivm zwangerschap, vriendin haalt me op. Weet n iet wat we gaan doen maar ze hebben wel van de week verklapt dat ik een feesie krijg (ivm klaar maken enzo) ik denk een high tea ofzo! vet leuk! alleen balen ivm mijn suiker hahaha, Hopelijk kan ik t hebben!

13. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden...

@Mie: Lieverd, ik hoop dat alles goed gaat. Heb ook veel aan je gedacht, ik heb heel veel respect voor je hoe je het doet. Wees niet te streng voor jezelf en geef je verdriet de ruimte en de tijd!

@Sum: Veel plezier met je feestje! Fijn dat je je verder zo goed voelt :)

@Hier: X had een sprong en we zijn er weer uit :) Ze kan lopen achter de loopwagen en ze zegt steeds meer woordjes. De jeuk is weg, de 6de ziekte helemaal over en de tanden zijn erdoor...we kunnen weer opgelucht ademhalen dat ze weer zichzelf is...een gezellige dame :)

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat fijn Inge.. :D

Sum geniet ervan! Laat je lekker vertroetelen!!

Mie, hoe gaat het met je meis? Een beetje kunnen slapen vannacht? En hoe gaat ML ermee om? Kunnen jullie er nu wel een beetje over praten? Sterkte!

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    haai meiden!

De high tea was super joh! Lekker gegeten en ik kon t ivm mijn suiker best hebben! heb wel keurig geprikt en ik heb er van genoten! Net nog naar de italiaan geweest, lekker scaloppa gegeten met wat vriendinnen dus echt een topAVOND! Heerlijk Me time, ff geen mama maar gewoon een zwangere die int zonnetje word gezet ;)
    Ik ga er flink van genieten dus!

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mie hoe issie meis?

Miis, het is ook stil bij jou, alles ok?

17. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik ga vanmiddag nog een paar daagjes lekker weg, dus ben pas do weer bereikbaar of op zp..
    Hoop dat alles oke is bij jullie!
    Groetjes

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Inge: oef, terug genieten dus! Wat leuk dat ze al woordjes zegt, hier blijft het stil. Wat zegt ze zoal allemaal?

@ Sum: leeeuk even weg!!! Doen wij binnen twee weekjes nog eens. Leek me ook leuk die middag met je vriendinnen. Een vrolijke zwangere dame dus :D

@ Miis: alles oké? Na je facebookboodschap vroeg ik het met ook af?

Hier: alles goed, veel te veel gedachten in mn hoofd om allemaal op te schrijven. Trouwen, baby's, feestjes, ... Ik probeer later wel hehe :)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie: Alle respect voor jou meissie. Je bent een kanjertje ♥♥
    En neem je tijd, wij komen wel. Hopelijk is VL een beetje liever voor je♥

Sum: Lekkerrrrr geniet er van!!

Miis: Oei troubles? Alles goed meid!!?

Karlijn: Hoe voel je je?

GV: oooooh jaaaaaaa een jongen!!!!!! Jippie!!! ♥

Inge: ooooh ja duidelijk een sprongetje hahaha. Mn meisje zegt ook al: Papa, mama, Fis (naam broer), tasj (tas), djes (fles), ooooooomá, waai (aaien), kek! (kijk), eusj (neus en dan ook aanwijzen hiii) en Waf omdat zoonlief steeds hondje speelt hahahaha. Dat deed zoonlief echt pas na de 1,5 hoor: praten! En goed hoor achter het loopwagentje lopen! Doet meissie ook pas nu. En dat deed zoonlief dus wel eerder. Maar X is een vlotte tante! Nu weer lekker genieten!

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Mie: Je bent echt een kanjer! Doe je wel rustig aan? Hoe gaat het nu tussen jou en VL?

@Babbel: Ik heb geen idee of X snel is...ik heb geen vergelijkingsmateriaal :) dus ik geloof je op je woord :)

X heeft vandaag voor het eerst zonder begeleiding met het loopwagentje gelopen. Ik hield het loopkarretje met 2 handen vast. Resuluut pakt ze met haar rechter hand mijn rechter hand en duwt m opzij. Rechter hand weer aan karretje, en ze doet hetzelfde met links. Dus....teon ging ze aan de wandel en is ze 2 keer gevallen.

Daarna wilde ze even los staan en toen viel ze heeeel hard. Ze gilde het uit...maar poes liep langs en alles was weer vergeten haha

Ze zegt nu aaaaaaaai (bij elk dier wat ze ziet), papa, mama, auto, koe, bah, boe, oma en opa begint voorzichtig....tita (tante in het Spaans), toet-toet, o-oh...

En ze komt nu echt af en toe knuffelen, begint dingen in elkaar te zetten ipv uit elkaar te halen, loopt de trap op, probeert op de bank te klimmen...

Pffff..ze is echt geen baby meer haha

Deel Deze Pagina