2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Ohhh ik ben zo zenuwachtig weer morgenochtend de tweede echo vind het zo spannend!!!!!!! Gelukkig wel om half tien hoop zo dat het nog steeds goed is ben nu zo blij en gelukkig en wil echt niet terug vallen nar dat verdriet van vorig jaar. Hou jullie op de hoogte en dan ga ik ook wat meer schrijven als alleen mijn echo!

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Heel snel: karlijntje succes morgen. Kan me voorstellen dat ondanks de goede eerste echo de schrik er nog in zit. Ik duim voo rje maar jij hebt sowieso een goede echo meid!

@ Inge: zoooooveel woordjes al, super meid!!!

@ Babbel: grappig hoe twee kids zoveel kunnen verschillen he. Wat je eerste kindje dan motorisch sneller of niet?

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Karlijntje: hoe was de echo meid? Kunnen smelten bij de mooie plaatjes?

@ Miis: alles oké? Lang geleden, en dat is niet van jouw gewoonte?

Hier: potverdorie, die zwangerschapstesten tekenen nog altijd ongelofelijk positief (echt een dikke dikke donkere streep) en ik wil die hcg troep uit mijn lijf!!!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    He getver Mie... Ik kan me zo voortelle dat je nu door wil en het een plekje kunt gaan geven. Het duurt zo lang he meis... :( Knuffel voor jou...

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh en ja: Zoonlief was heel snel motorisch en nu nog ;)

6. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Mie wat balen van je HCG ik had dat vorig jaar ook duurde denk ik 2 tot 3 weken voordat bij mij alles weg was na de curetage. Hoop dat het snel weg is bij je.
    Weet je al wel wat je wilt nu verder? toch eerst trouwen of toch een kleine?

Babbel wat heb je toch een heerlijke kindjes op de foto's op facebook en wat heerlijk dat je kleine meid al begint te brabbelen. Hoe is het met je mannetje? gaat het weer wat beter met hem?

IngeG Oh wat gaat het bij jou meisje toch ook ontzettend hard zeg. En wat klinkt het leuk om mee te maken wat je allemaal vertelt. De babytijd is dan toch echt voorbij he.

Sum je bent al weg maar toch een paar heel fijne dagen gewenst. En wat een geweldig mooie foto van je buik op facebook echt super!!

Goudvis wat fijn dat alles goed met jullie gaat! ik gok ook een jongen omdat je dat eerder schijnt te zien hihi maar goed we zijn benieuwd en we horen het vanzelf geniet er verder van!!

norii hoe gaat het met jullie en je kleine man??

miis hoe gaat het bij jou?? zag ook bij jou leuke foto's voorbij komen op facebook!

Nou vandaag de tweede echo gehad

http://www.zwangerschapspagina.nl/members/50629-albums11074-picture67065.html

Het was goed gegroeid en de echo zou nu op 7 weken en 6 dagen komen maar over twee weken krijgen we weer een echo en dan wordt er bepaald hoe ver ik ben en wanneer ik dus uitgerekend ben. Wel weer een mooi kloppend hartje en je zag zelfs al de uitstulpingen waar de armpjes begonnen te groeien en het begin van het hoofdje. Dus het is niet meer ovaal maar er begint al vorm in te komen. Ook zag je het begin van de moederkoek en de twee vliezen. Dus ben weer helemaal blij. Kan echt niet wachten tot over twee weken!!!

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Karlijntje: wat mooi!!!!! Super he! Geniet er maar van, kader ze maar in, hang ze aan de frigo, zolang je ze maar lekker vaak kan zien de prachtige echo's!

@ BB: hoe gaat het nu trouwens met ML? Gaat het al wat beter? En nog belangrijker: hoe gaat het met jou meid? Neem je regelmatig wat tijd voor jezelf? Wat jammer dat jullie niet allemaal wat dichter bij mij wonen anders zou ik lekker met jullie allemaal wijntjes willen gaan drinken (behalve de zwangeren, jullie krijgen jip en janneke champagne hihi).

Hier: denk dat er toch eerst een trouwfeest komt maar dan heel snel (lees binnen de twee maand) ik ben nogal gehaast haha. Hou wel van wat tijdsdruk hihi. En dan wel weer aan een beebje denken binnen een maand, toch eerst een maandje de pil. Ondertussen geniet ik van de dingen die ik nu mag en als zwnagere niet. Alhoewel ik al jaren overtuigd vegetariër ben heb ik een licht doorbakken biefstukje gegeten haha, een paar trekjes van een sigaret genomen en ik geniet elke avond van de nodige glaasjes wijn. Oja, vanaf wanneer heb je een drankprobleem haha. Nee hoor, zo ver is het niet maar ik drink best veel. Nuja deed ik vroeger ook. Wat vinden jullie teveel? Ik drink elke avond twee à drie glaasjes.

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ooooh meiden, ik ben zo'n dommerd!!! en ik maar denken onbewust dat het "rustig" was in ons clubje omdat ik geen meldingen kreeg..mnaar DUS duidelijk mn abbo per ongeluk opgezegd...echt klote via mn tel en ipad hoor..zit nu op onze 2e laptop, die is wat langzaam/.maar goed kan weer normaal typen...ik ga ff terug lezen ..thanks mie voor je bericht lieverd

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    haha, problem solved, ongerustigheid weg :D

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh my goddddddddddddddddddddd ik had ZOVEEL getypt!!!! gaat ie me automatisch uitloggen, irritante laptop!

11. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Dat is zo irritant! Heb het ook 1 of 2 keer gehad, sindsdien kopieer ik mn tekst voordat ik op verzenden druk

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    @mie, sorry meis had er zo graag ook voro je willen zijn, baal er echt stevig van, maar zo blij te lezen dat alles goed is gegaan !Ik had ook lang posi testenVind overigens best wel dat je veel drinkt, maargeod ben zelf al rum 3,5 jaar clean :) en daarvoro dronk ik ook wel 3 nachten stevig, maargoed werkte in een club natuurlijk...ach als je maar stopt wanneer je zwnager wilt raken :):)...vor nu...lekker even alles verwerken, maandje rust...en trouwen :):)@sum, super je surprise party, leuke cadeautjes ook en mooie toeter foto van ej op fb!wat betreft dochter, zolang je haar niet het idee geeft dat haar broertje ineens heel belangrijk is...en vooral niet steeds de nadruk op de baby leggen, kijk baby, kusje baby, baby aai, baby lief, blablabla...dat doenn ze uit zichzelf wel...en visite hgeeft er al zoveel aandacht aan, nou goed dat in elk geval mijn visie...ik liet het gewoon aan de oudste over...en juist alle swat met de baby te maken had, maakte ik alsof het juist om de oudste ging...dus oh baby huilt, weet jij wat je moet doen als een baby huilt??...en dan antwoorde hij heel trots jaaa , kusje of jaa aai blabla...Of als de baby moest voeden, zei ik jeeeh baby moet drinken, kunnen wij lekker samen boekje lezen whoehoee!..en dan hij helemaal blij..of ik zat voedend juist een duplo toren te bouwen...etcGoudvis, jaaa ik denk een jongen hoor!Karlijn, super test en super echo dus!!! meid ben ook zo blij voor jou!

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja inge, idd goeie...en kijk nou krijg ik niet eens spaties tussen de regelssss irritant zeg!anyway, wat gaaf dat X zo'n spurt heeft gehad, maar wat balen van de ziekte in combi met haar sprong..alhoewel..die fase is weer over, ze is nu echt beland in dreumesland...zo leuk heh, wat kun je dan trots zijn heh!!!

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    @Lb, hoe gaat het met jou???@Norii, lekke rgenieten van Ties, heerlijk!!! hoe wa sje weekje vrij?

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    @hier, meiden niks aan de hand, lie fvan jullie! maar die post was voor mn moeder haha, mn moeder is zooooooo oeeehh...my gosh...echt dat veranderd nooit, maar ik was het nou zat...dus sorry ik uit mij dan op fb...boeit me niks, heb ik werkelijk schijt aan...Ik persoonlijk vind dat mijn moeder zich hoort te verplaatsen in mijn situatie ..woon 3 hoog, 2 jonge kids, man is er amper, doe alles alleen etc etc..+ zij werkt niet = een moeder die er naar mijn idee UIT ZICHZELF voor je is...Nee ik moet het vragen, oke geen probleem, kan ik mee leven... maar ALS ik het dan vraag is ze zwak ziek en misselijk ( word ik erg gerirriteerd van, oke mn moeder heeft ms, oke ze heeft een lage weerstand, en ja ze heeft adhd en is vatbaar voor despressietjes maar is ook een aansteller etc)En ik ben zo...je kan dingen doen bij me, ( of niet) en dat komt er dan ineesn uit als je weeeer iets flikt ( of niet) ....dus was ze van de week langs gekomen, nadat ik gevraagd had of ze kwam eten...komt ze pas 1645 aankakken...vind ik heel irritant...en waarom..ze doet verder geen reet...weer geluierd en zogenaamd zo druk met van alles...Anyway ik heb niks gezegd, maar paar dgn later zou mn tante gezellig komen, en wij kletsen altijd met heel familie gropeje in whatsapp haha en kwam mn moede rook ff zeggen ja ik kom ook ...en toen ha dik het gehad, dacht ik..jaaa omdat mn tante en nichtje komen, kom je wel gezellig..maar waar is jouw hulp zo af en toe..maar goe ddit is een issue waar ik al heel vaak aanvaringen over heb gehad met haar! en laatste x zei ze, ja sorry dit en dat...Aaaaanyway...gaat ze me dus in ene bricht zeggen, Ja jij geeft mij een gevoel alsof het een verplichting is jou te helpen..WTF JE BENT MIJN MOEDER....Hoezo voelt het jou uberhaupt als een verplichting, en hallo ik ben je kind...voel je maar verplicht, dat IS je plicht...oh my goshhhhh

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    wauw oke sorry meiden, mijn getyp is heel irritant om te lezen heh...ik krijg gewoon geen alinea's....heel vreemd!Ik ga julli weer bijhouden, sorry voor de korte reacties, maar had het echt onwijs uitgebreid uitgeypt!...maar denk aan jullie lieverds..ik ga zo naar bed, ben erg moe! verder gaat het hier erg goed...trouwens niks uit gepraat met mn moeder ze is gewoon gekomen steeds, vandaag ook weer..merk ik toch dat ze toch haar best doet ...dus ja whatever...ik neem het er van haha..Ze zal vast reacties gel;ezen hebben op fb hahaha...;)Met kindjes gaat het heel goed, ben zo trots op ze :) jongste vandaag alweer 5 mnd! gaat echt super hard xxx liefs

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Miis: Ik kan me je frustratie mbt je moeder heel goed voorstellen hoor. Ik heb het gelukkig niet met mn moeder, maar heb dit soort akkefietjes wel gehad met andere mensen die dichtbij staan...

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Arrrrg wat irri miis!!! Succes meid!

@ karlijntje: wat een mooie echo weer!
    @mie; sterkte meis.. :(

@hier: Ties zette vorige week donderdag zijn eerste stapjes achter de blokkenkar en is er sindsdien niet bij weg te houden. Hij vindt het helemaal leuk! *trotse mama!!! :D

@inge: wat leuk dat X al zoveel kletst! :D

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ties ook al lopen!! zo leuk heh dat moment...wauw ik ga het ook weer meemaken...echt zo cool allemaal!jongste is nog vrij relax wat btereft ontwikkeling, hij is netals zn broer met 5 mnd dat ie zn voetjes kan pakken ( geen idee of dat nog aan en leeftijd ligt, maar viel me op)rollen probeert ie hard van rug naar buik, maar vaak ligt ie gewoon te chillen op zn rug, slaapt nog altijd op zn buik en als hij niet met een dekentje ligt rolt ie zich wel direct om..maarja dan is het wakker en niet slapen hahaen "kruipt" wel steeds om hoog in zn bedje terwijl ie op zn buik ligt hihi..wilt steeds rechtop zitten enz nougoed...lekker bezig gewoon!

20. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    He Miis, lastig dat je zo in de knel zit met je moeder :(
    Ik vind heel eerlijk dat een taak als moeder ergens stopt als het kind volwassen is :), maar ik begrijp jou ook dat een keertje wat hulp van je moeder zou willen, puur omdat het je moeder is. En het niet altijd alleen om haar moet gaan. Dus ik begrijp je wel en ook wel waar het vandaan komt. En dat het dieper zit dan alleen dat en er veeeeel meer speelt, dus ik begrijp je frustraties heeeeel goed (Maar echt een plicht vind ik het niet meer... ;))
    Dikke zoen op je mooie neus! ;)
    En wat een heerlijk mannetje is het toch ♥♥♥ Zo lief

Norii: Wat knap van T!!!!! ♥

Deel Deze Pagina