2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Oh Sum, ik snap je volledig! Ziekenhuizen zijn ook niets voor mij (als patient dan). En dan ook nog verplichte bedrust bah! Mag je wel naar t toilet en de douche lopen? Want dan moet je gewoon elk uur plassen :p Heel veel sterkte meid!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hai meiden, ff snelle update. Ik word morgen ingeleid. Eerst baarmdrmond verder laten rijpen met tabletten en dan inleiden. Vind t errug spannend..kan een opaar dagen duren maar duurt nooit lang meer nu...

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ohhhhh sum whaaaa wat snel ineens!!!! Toi toi toi u van do it!!! Whoehoe wat spannend gaaf! Laat maar alvast maatje 44/46 kopen hihihi

4. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend Sum! Wie weet heb je morgen of overmorgen een heel klein mannetje in je armen! Veel succes!!!

5. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    oh sum spannend!!! ik duim voor je dat het een beetje vlot gaat en dat je snel van je kleintje mag genieten!

6. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Sum! Wat spannend! Heel veel succes; nog even en je hebt je wondertje in je armen.

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Succes Sum! Stiekem hoop ik dat ie tot dinsdag blijft zitten. Dan is het officieel geen 'te vroeg geboren kindje'.

Meiden, het is zover: Ik heb een smartphone gekocht...tegen al mijn principes in...we hebben nog een haat/liefde verhouding...maar dat komt vast goed haha

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Hahaha leuk Inge welkom hahahaha

9. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    O meiden,ik ben net zo geschrokken,ben nog helemaal van slag. X zat op bed op mn schoot en ik weet nog niet hoe het is gebeurd maar ineens viel ze! Hoofd eerst! Ze heeft een tand door dr bovenlip,hele dikke lip,blauwe neusbrug,ze had een bloedneus en dr boventandjes lijken iets korter. Ik voel me zon slechte moeder nu!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ff snellll: Ooooooooooooohhhhh Sum!! Spannend meid!!!!! Zet m op kanjer!!

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Inge ohhh wat erg schrikken zeg!!!
    Mes even langs de dokter morgen voor haar tandjes?

Kennis van mij haar dochter van 2 was uitgegleden in de badkamer zo met d'r mond op de rand en tanden waren ook omhoog terug geschoten tegen zenuwen aan en toen kreeg ze verkleuringen !
    Ahhh Arm meisje .. Maar id niet jouw schuld hoor soms maken die kids zulke onverwachte bewegingen en vallen ze ongelukkig :( lekker veel troosten en mss pcm als ze last krijgt van de pijn !!!

12. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Ik heb de tandarts net voor de zekerheid gebeld. ik ga morgen iig even langs. Vandaag hou ik dr extra goed in de gaten. T was best wel een klap!

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja precies!! Ah zo zielig :(
    Maar kan gebeuren heh Inge, voel je geen slechte mama!

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ai Inge, wat vervelend! Helaas gebeuren dit soort dingen nou eenmaal. Voel je geen slechte mama, het gebeurd iedereen wel een keer dat de kleine valt en zich enorm bezeerd. Zo viel Ties laatst op de rand van de tafel, terwijl ik hem in zijn stoeltje wilde zetten en hij plots naar voorover ging hangen. Gevolg: blauw oog en dikke wenkbrauw. Was gelukkig snel over (binnen 3dagen weggetrokken) en hij was enorm geschrokken.
    Succes morgen bij de tandarts en ik zal duimen dat het meevalt!

15. goudvis

goudvis Actief lid

10 jan 2011
    220
    0
    0
    #3155 goudvis, 28 okt 2012
    Laatst bewerkt: 28 okt 2012
    ha meiden ff snel gelezen................

sum succes!!!!!
    inge idd ff langs tandarts. het gaat soms zo snel. en je bent echt geen slechte moeder.

hahaha grappig dat iedereen een jongen denkt. maar me collega heeft toch echt met 14 weken een meisje gezien en gekregen. als ze met een goed apparaat hebben en zoeken kan het zowel een meisje als jongen zijn. nou is de kans dat een meisje toch een jongen word iets groeter als een jongen een meisje word. dus we wachten nog even af tot 30 november...

hier laminaat aan het leggen en de nieuwe kast geplaatst. daarna het nieuwe bed en over 6 weken beginnen we aan de babykamer!!!!

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend GV! :D

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooooooooooh GV leuk leuk een meisje ♥♥♥ Ach net zo leuk als een jongen hoor :p Ik kan t weten!!! ;) :D:D:D

Inge: Oei dat is schrikken!!! :(:( Hoe gaat t nu?

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    ladies,

GV: spannend hoor!
    Inge: wat is dat schrikken! Maar volgens mij doe je er niets aan, die dingen gebeuren nou eenmaal (en snel).

Hier niet zo veel... ik ben ziek, maar wel vanuit thuis aan het werk. Het is megadruk! We hebben een datum voor de bruiloft. hebben besloten in 2014 te gaan trouwen. Duurt heel lang, ik weet het, maar hoop binnenkort zwanger te zijn, kunnen we ons helemaal daarop richten en dan in alle rust de bruiloft voorbereiden. Daarnaast...klussen, klussen, klussen :p.

Lees iedere keer dat iedereen vriendjes is op fb?

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja lovelybabe, heb het ook al paar x aan jou gevraagd :) stuur me je naam in pb dan zoek ik je op ;)

beterschap! wel prettgi dat je vanuit huis kan werken dan, althans.....als je daar toe in staat bent...
    Maar ach 2014 is mss ver, maar heb je lekker de tijd veel te sparen en idd daarvoor kindje enz alles, zo leuk dan kan hij/zij bij de bruiloft zijn netals bij Inge en Mie!

@hier, nou dames mijn schildklier is dus echt f*cked up om t zo te zeggen, dat dacht ik al heel lang, maar heb mezelf verwaarloosd en dus mn jongste ook, wnat het heeft een groot effect op mn borstvoeidng gehad steeds..loop al 2 mnd te kwakkelen qua productie en een hongerig kindje..dus voed hem voorzichtig wat bij en dat gaat perfect! dinsdag naar de huisarts voor de medicijnen en nar de internist...hopelijk slaan de meds dan snel aan!

Hoe is het met iedereen?

SUM ben je al bevallen ??? :):):):)

Inge, hoe is het nu met de kleine meid?

Mie, hoe voel jij je, nog last van bloedverlies enz? en wat goed joh alles al geregeld voor de bruiloft hiih toppie!

Babbel, hoe is het nu met je man eigenlijk en is je dochters beentje helemaal goed enz?

Rest, hows life!?

knuffel

20. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hey meiden, ik reageer ff snel. Heb zooooveel te doen!

@LB: Beterschap! En leuk dat je een datum hebt :)
    @Miis: Denk je wel om jezelf meid?
    @GV: Een meisje!!! Leuk!!! Ik dacht ook een jongen haha
    @Sum: en en en en en????

@Hier: X gaat gelukkig goed. Ik zag net dat dr tandvlees wel wat puntbloedinkjes vertoond. Dus iig een kneuzing. Ik hoop maar dat dr tandjes het overleven....
    Verder is het verbazingwekkend hoe snel alle zwelling en blauwe plekken verdwijnen! Ze heeft alleen nog een bloeduitstorting op dr lip en die is ook nog een beetje gezwollen. Verder ziet ze er gewoon goed uit. Ze is vrolijk en doet alles. Dus het valt allemaal mee gelukkig.

Voor de rest naar iedereen zwaai!!!!

Deel Deze Pagina