2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Oh ik vind het helemaal niet erg dat je het vraagt. De kinderwens was bij ons beide heel groot. En in het begin was het wantrouwen ernom in mijn lichaam. Zeker omdat ik van die lange en onregelmatige cyclussen kreeg terwijl ik die eerst niet had. Maar hoe langer de miskraam geleden was hoe teleurgestelder ik was op het moment dat ik weer ongesteld was. Toen ik er nu achter kwam dat ik zwanger was was ik enorm blij maar veel banger en angstiger als de eerste keer dat ik zwanger was. Zo ontzettend bang dat het wel weer fout zou gaan. en nu iedere keer bij een goede echo ben ik heel blij maar helemaal vertrouwen op mijn lichaam doe ik nog niet. Ik denk dat het gebeurd als je lichaam er weer echt klaar voor is en jah spannend is het echt ik kan niet anders zeggen. Maar ik denk dat het nog veel spannender en enger was geweest als ik meteen of snel erna weer zwanger was omdat het dan nog dichtbij was.

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Karlijn, ah dankjewel lief van je!
    Ja vandaag werd de echte meting gedaan en heerlijk om Es' scherp te zien, wordt gebeld wanneer k m'n proeflenzen kan ophalen!
    Maar meid wat gaaaaf zo'n goede echo!!!
    Leuk dan zullen onze kindjes 1 jaar schelen ! Jongste is van 23 mei dus erg dichtbij :) zo blij voor je!!

Mie, lieverd natuuuuurlijk moet j erover blijven praten!!
    Logisch dat j bang bent! Maar wat k deed na m'n mk.. Was juist zo denken van .. M'n lichaam kan zwanger raken, het MoET gewoon lukken en zo bleef ik gewoon denken maar natuurlijk bn j bij alle mijlpalen extra zenuwachtig en nerveus maar toch proberen al je vertrouwen jezelf aan te praten!!! :)

3. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    oh echt nog iets vergeten te vertellen. Vriendlief heeft last van nesteldrang hahahahaha. Hij weet zich geen houding te geven in de huidige situatie en is dus maar volop bezig met het verwijderen van de vloerbedekking van de trap en overloop . En wil nu op de overloop en de slaapkamers allemaal dezelfde vloer leggen dus overal de vloeren uit gehaald en de trap helemaal kaalgeschuurd. of te wel het is een grote chaos hier in huis en ik word knettergek maar probeer dat niet te laten merken want vind het wel heel lief dat hij het doet. Hij vind namelijk dat alle vloerbedekking eruit moet omdat daar teveel stof en vuil in gaat zitten en dat is niet makkelijk schoon te maken en dat is niet goed voor de baby.

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Karlijntje: WOOOOOOT! Zo lief van ml!!! Echt schattige kunnen ze toch zijn he! Kan me wel voorstellen dat je knetter wordt van al dat stof dat hij nu maakt hihi! en bedankt voor je reacties meid! Doet me deugd om eens te horen hoe iemand anders er mee omgaat.

@ Miis: kan me voorstellen dat het gek is om voor het eerst weer 'normaal' te zien. Leuk!

5. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Karlijn, whaaa hahaha wat super leuk! Hij is lekker op tijd! Man hier kreeg nesteldrang echt op t allerlaatste moment haha

Mie, trouwens denk dat jou een bril echt goed zou staan gelukkig hb j wel goede ogen Hihi

Sum, haha zoo idd luipaardprintje goed idee :p
    Joe gaat ie verder met j kids????

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    even snel: prachtige echo Karlijntje!!! GENIET! :D

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Karlijn! mooie echo meisssie!!!!!!!!!!!! Feest vierse! hihi..

@hier kids doen t geweldig!
    ik wil graag meer dan ik kan, heb zon last van de onderkant pfff.,,drukkend zeurend gevoel de hele tijd (pff) alleen liggen helpt...lastig met twee kids...
    Gisteren hebben ze wat hechtingen eruit gehaald dus het is wel wat bevrijdender maar het herstel valt me tegen hoor!

8. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ach sum, jammer om tehoren dat het herstel zo moeilijk gaat. Had je dat bij de eerste ook? Neem je rust he meid, en schakel desnoods wat hulp in!

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: wat vervelend! Is er (zoals Mie ook schrijft) niemand die je om hulp kunt vragen?
    Pas goed op jezelf he! En gun je lichaam de rust, die het nodig heeft!

10. xaar

xaar Actief lid

31 jul 2008
    398
    0
    0
    even weer een snelle zwaai!!

Karlijntje wat een mooie echo!!!

Wij hebben gisteravond een echo gehad, zooo leuk. Echt een heel mensje en jaja wij krijgen nog een zoon! Ben zo blij en opgelucht dat het er zo goed uit zag :)

Sum, pas goed op jezelf en luitster naar je lijf.

NU snel naar mn werk

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Xaar, oh wat gaaf gefeliciteerd!!!! Zo blij voor je!

Sum, meid die nou rustig aan juist nu wel toegeven! Anders krijg j echt een klap straks!!! Probeer jezelf te sparen j kids hebben j nodig! Je hoeft nu niet direct supermama te zijn! K herken het wel hoor maar heb mezelf toen ook gedwongen rustig aan te doen!! Sterkte!! Goed eten en drinken :) en savonds niks meer doen!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat leuk Xaar!!! Gefeliciteerd :D

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    xaar, feliciteerd meis! wat leuk dat alles er op en aan zit!!

vandaag ff mijn plasje naar de dokter gebracht, denk dat ik er ook een fikse blaasontsteking en schimmelinfectie bij heb...pfff die onderkant.... Kan in bed amper mijn zoon de fles geven (zitten) verder voel ik me echt wel goed hoor das t niet...alleen die onderkant (zaten ook erg veel hechtingen in! die ook nos es gingen ontsteken, is nu weer over, en tja dan die soda badjes..die zullen ook wel effect hebben op de gehele flora en fauna zeg maar daar..blegh!)

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Karlijn: WAUUUUWWWWW Wat een prachtig kindje ♥♥♥

Sum: Jaaaa wat een verhaal hee!!! Ik kan het me levendig voorstellen, want ik had ook bij mn zoon een weeënstorm en ik moest ook poepen en niemand geloofde me. Ik snap je helemaal! Maar hij is er en wat een leuke naam heeft je mannetje. Echt helemaal mijn stijl!
    Nu goed je rust nemen he meid. Oh nee een SI is niks nu :( En een bBlOnst. ook niet... Sterkte meissie!!
    Wat lullig van de BV dat het ZKH je daar zo weinig in heeft gesteund :( Jammer hoor, maar nu loslaten het is goed zo. ♥

Xaar; Wat fijnnnn jij ook een goede echo!!

GV: Fijn dat t beter gaat en naar de fysio is geen aanstellerij!! Heeeeeel belangrijk juist! Je bent pas net zwanger joh, het kan nog veel erger worden als je er niets aan doet.

Mie: Oooh praat praat praat meid, wij zijn er voor je!!! Echt helemaal niet rot over voelen, wij luisteren graag!! ♥♥♥

Oooooh sorry ik ben de helft vergeten. Ik heb het zoooooo druk!!!
    Ik moet: 10 opdrachten voor school met een retestrakke planning uitvoeren, 3 activiteitenprogramma's maken met per week 6 activiteiten, die allemaal 6 weken duren. dus 36x3 :$ = 108 activiteiten... pffff
    En de eerste 36 moet ik uitgewerkt en al woensdag afhebben. Dan een nieuwsbrief schrijven voor het werk. Iedere week 1-3 overleggen en een workshop in de avonduren. Dan nog voor de WW (8 uur) naar allerlei bijeenkomsten. De kindjes nog en het huishouden... En de naaiwerkjes... :$:$:$ Ik weet t soms ook even niet meer hoor hahahaha. Dus ik ben er indd minder... veel minder, maar dan weet je waarom!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, jeeeetje meis wat een drukheid hahaha ik krigj er helemaal de kriebels van :p
    No worries, lekker bezig :)
    Hoe gaat het nu met je man? en de kids verder alles goed?

Sum, ohhh nou hopelijk ben je er snel van af...want dan voel je je echt niet lekker in je vel als down under alles zo vervelend is! Beterschap, veel water drinken en goed uitplassen, niet ophouden etc !

@hier, ik voel me eindelijk energieker jeeh....sjongejonge, voel me eindelijk weer mezelf worden!
    Met de kindjes alles goed, jongste heeft al wat gesabbeld aan een peer, mango en banaan :) en slaapt lekker klokjes rond :)
    Oudste spookt sinds een aantal dagen, geen idee waarom!

Verder doe ik nog wel rustig aan, wnat ik merk dat ik savonds wel soort van instort, dus ben nog niet helemaal op mn top :)

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Babbel: ik krijg er helemaal stress van als ik lees wat je allemaal doet joh! my god RESPECT!!! En dan 2 kids.. pfff knap van je!

@Miis: wat een heerlijke pretbekkies op FB! zit altijd weer te genieten van de foto's, wat een tevreden kindjes heb je!

& van de andere kindjes natuurlijk ook! :D

@Hier: Volgens mij zitten er bij Ties weer een paar tandjes aan te komen. Hij heeft me toch huilbuien af en toe? snap er niets van! Eten, drinken, spelen, poepen en slapen gaat gewoon onveranderd door, maar die huilmomenten, heeeel vreemd!
    Heb wel het idee dat Ties meer honger heeft en krijg dan ook meer, een beetje op vraag en aanbod zeg maar..
    Schema is nu:
    6.45 fles 180 + 1 nutrilon + 6 pap (pyama ochtend papje)
    9.30 2 stuks fruit met koekje en sap
    12.00 1,5 boterham met sap
    15.00 fles 180 + 6 nutrilon
    17.00 - 17.30 warm eten (potje van 12mnd + 'a la rapley' met ons mee eten)
    19.15 fles 150 + 5 nutrilon + 3 pap (pyama avond papje)
    (met soms 60 + 1 nutrilon + 1 pap extra)

dat lijkt me toch voldoende? wat denken jullie? :S

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ja hoor Norii genoeg hoor! M krijgt minder en die is zga 12 kilo hihi

Miis: oooh ja sorry. wat rot dat je meer medicatie moet en er nooiit meer vansf komt :( En ook rot dat je lenzen nodig hebt. em toch zo positief knap hoor! en kaaaa zo'n lekkrre kindjes heb je

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Lijkt me ook genoeg Nori, misschien ipv 1,5 boterham 2 boterhammen? en ej doet al pap door de flessen? dat wil ook nog wel es helpen....

Miis: fijn da tje iets aant opknappen bent, nu savonds hopelijk ook weer snel zodat je fris en fruitig de oude bent!!

@hier: idd fikse blaasonbtsteking, geen wonder dat het voelt als of er down stairs een houseparty gehouden word...ontstoken te strakke hechtingen, schimmel, blaasontsteking ontzettend pijnlijke bekkenbodem...Echt what a joy! hahahaha..
    Naja tis voor een goed doele nm voglende week is t vast weer over..maar for now: ik jank al bij de gedachte dat ik naar t toilet moet...*(auw)...Thank god voor anti biotica!

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Arme Sum.... :(:( Heel veel beterschap. Naar de wc gaan en tegelijkertijd spoelen met water kan het verzachten. ♥

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    oh Sum wat vervelend... beterschap!

Deel Deze Pagina