2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ja plassen en met water spoelen tegelijk!!! Echt wen uitkomst! Sterkte sum balen!

Norii&babbel thanks lieffies jullie kindjes ook <3

2. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik ben gestopt met de borstvoeding na bijna 13 maanden... *snif*
    Maar ik had de tandjes in mijn tepel staan na het voeden het bloedde zelfs laatst. En het schoot niet meer toe. En ik wil ook weer even gewoon kunnen eten, ivm alle allergieën, ik heb er zelf al genoeg :) :)

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    SPOELEN GEBEURT HIER HOOR! HAHA, Zet alleen geen zoden aan de dijk..

Babbel: wat een prestatie heb je geleverd! 13 maand bv, echt super knap! Om trots op te zijn! Ik doe het je iig niet na. Jesluit idd weer een hoofdstuk af, maar wat knap dat je het zo lang hebt volgehouden en je topper hebt kunnen geven wat ze nodig heeft!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ooooooooh Sum wat rot meid... Ik hoop echt heeeeeel snel verlichting, want alleen bevallen, knippen en scheuren is al ellende genoeg lijkt me :(

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    oh en dank je wel :) :)

6. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Babbel, zo mooi dat j dat kan meegeven aan j dochter! Zal zij later ook trots op zijn! En idd t mort wel leuk blijven !
    Geniet van wat j weer kan eten :) super gedaan!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    #3227 Seit, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Knap van je Babbel! Gefeliciteerd!!!!!

*je post nu wel een foto met volledige naam.. :)

@hier: zwaaaaaaar pissed off! Vandaag zou MIJN dag zijn om uit te slapen (ondanks dat ML om 9.15 de deur uit moet voor dat klote voetbal en ik dan alsnog mijn bed uit moet, heb ik uit kunnen slapen tot maarliefst 7uur! En waarom?! ML besloot Ties zijn LUIER (!) In Ties z'n BED (!) te verschonen, terwijl we daar een hele mooie, praktische, op werk hoogte, commode voor hebben, en Ties had GEPOEPT! Jullie raden het dus al.. 'schat, kun je even komen?' Ja, wat nu weer ?! ' Ties heeft gepoept en daar had ik niet op gerekend.'
    Ja, dat is niet slim hè? Waarom verschoon je hem dan ook in bed ?!!! (Dus, luier dicht gevouwen, slaapzak ALSNOG uit, en op de commode gelegd.

VERVOLGENS neemt ML Ties mee naar onze slaapkamer en DENKT (!!!) (meiden echt serieus, mannen moeten niet denken!) .. dat Ties wel rustig bij ons blijft liggen. Echt WTF mankeert hem? MIJN dag om uit te slapen.... Ik ben er zo aan toe om even bij te tanken na 6 van de 7 dagen tussen 6 en half 7 op te moeten staan. Doe altijd zachtjes, feen grote lampen aan etc. en dat wordt mij allemaal niet onthouden, nee sterker nog: slaapkamerdeur wagenwijd open, alle lampen die we ook maar ik huis hebben gaan aan, de badkamerdeur open en de kraam met stromend water helemaal open.. etc etc... *snik.. *gaaaaaap!

Sorry voor mn enorme ego bericht, wilde eigenlijk alleen Babbel een dikke veer in de reet stoppen voor haar geweldige prestatie :)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    He Norii wat l#llig zeg :(:(:( Dat is echt niet fijn... Maar wel heeeel herkenbaar. Hier ook zo'n 'handige' man als hij t alleen moet doen. Dan zijn er ALTIJD 2 aan t brullen, de hele ochtend lang. *zucht* mannen ;);)

En ik weet t van de foto, maar dat is niet te googelen ;) En daar gaat t om!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaauw Nori, wat naaar! Herkenbaar, maar als je t bespreekt leren ze t af! Athans das mijn ervaring hier hihi...

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Aaaagh ik heb jullie verwaarloost meiden! Zo'n druk weekend. Had de laatste tijd min werk wat laten liggen door alles wat gebeurde maarja ooit moet dat natuurlijk toch weer gedaan geraken he. Toen mn directeur me vroeg als ik er bijna bovenop was en dan mn administratie wat beter kon bijhouden wist ik dat het moment was aangebroken om een tandje bij te steken. heb er dus een werkweekend opzitten, echt werkmarathon joh! Maarja, nu is alles weer oké en kan ik volgend weekend rustig mee om vl zijn trouwkledij te gaan shoppen :D

Hoe gaat het hier? Veel meiden die lang wegblijven, Xaar, Gv, LB, ... Alles oké?

@ BB: wow dertien maand, je bent echt een kanjer zeg!!! Super goed gedaan!!!!!! Ze mag trots zijn op haar mama :D

@ NOri: o ja dat ken ik, hier verloopt dat ook altijd zo! Of wordt hij 's avonds boos als hij thuis kotm van zn werk omdat het een beetje rommelig is maar als hij deze week een dag thuis was met W alleen dan was het net alsof een bom ontploft was haha. Maarja, dat vergeet hij dan weer snel natuurlijk...

Hier net ongi geworden na stoppen met de pil. Benieuwd wat mijn cyclus nu gaat doen, hpelijk normaal alhoewel ik eigenlijk niet weet wat normaal is aangezien ik al twee keer in ronde één het geluk had om zwanger te zijn... Weten ook niet als we er nu echt al volle honderd procent voor gaan of niet... Staat wel vast dat ik niet opnieuw aan de pil ga maar doelbewust klussen... Aaaghr, wat een dilemma zeg!!!! Ga snel nog wat bruiloftgedoe voorbereiden, word ik lekker rustig van :D

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mie, fijnd a tje lijf weer functioneert toch?
    Die dillemas zijn erg lastig, alleen jij hjebt de antwoorden meis (jij en vriendlief) kan je er niet bij helpen.
    Kan je alleen adviseren om je tijd te nemen om keuzes te maken, je hebt de tijd en je mag de tijd nemen: je hoeft het niet allemaal NU te weten...Dikke knuf!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Norii, herkenbaar !! Klote is dat heh .. Zucht mannen!
    Hb j wel geëist dat ie t nu een extra x moet goedmaken :)

Mie, rustig aaaaan lieverd :) wat sum zegt, niet alles hoeft nu nu nu...alles komt goed :) eerst ff lekker trouwen!

Sum, wat een stoer ventje heerlijke bos haar, vind dat ie echt op j lijkt!!!

@hier, voel me wel fitter maar nog niet topfit :)
    Jongste is nu 7200 Gr. En 67 cm en doet t allemaal volgens t boekje
    Oudste kletst de oren van m'n kop zo heerlijke leeftijd due peutertijd!

Maandag langs 2 peuterspeelzaaltjes, hij mag vanaf maart dus ben benieuwd!

13. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Sum en Miis: haha jullie kennen me al goed zeg. Ik heb helemaal niet veel geduld. Alles moet nu nu nu :D Wachten staat niet in mijn woordenboek ;)

@ Miis: wat is een peuterspeelzaal precies? Zag dat al een paar keer op het forum maar heb er geen idee van wat dat is.

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Oh dat is waar je je kind vanaf 2,5 tot 4 kan brengen
    Vaak 2 of 4 ochtenden/ middagen van 3 uurtjes per week ! Om voor te bereiden op basisschool en leren met leeftijdgenootjes om te gaan en in kringetje zitten en lekker spelen !

Als j kind al naar kinderdagverblijf gaat is t vaak niet nodig
    Maar veel basisscholen hebben ook een psz en Sam kun j dus direct doorstromen en is de plek al vertrouwd voor j kind

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Mhhh... dat hebben wij hier niet. Hebben jullie dan geen kleuterschool? Hier kunnen ze al naar de kleuterklas vanaf 2,5 jaar. En dan starten ze daarna in het eerste leerjaar als ze 7 zijn. Alle kindjes gaan hier echt elke dag van 8u30 tot 16u naar de kleuterschool. Behalve op woensdagnamiddag dan.
    Nu, de bedoeling is blijkbaar wel hetzelfde :)

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mie, hier is het laagdrempeliger: peuter SPEEL zaal een lichte voorbereiding maar vaak maar 2 dagdelen per week, soms 3..
    Wat een verschil altijd he? hihi,.

Miis, fijn dat je energie weer wat terug is! hihi/
    J.ippe lijkt idd flink op dochterlief, alleen dan de mannelijke variant haha!
    Hij heeft wel veel last van lucht, arm jochie.
    Heb net een draagdoek van lodger besteld, had een kadobon van bol.com gekregen dus die ingewisseld zodat ik voor een klein preisje die draagdoek kon scoren.
    Had van een vriendin al de bjorn gekregen, maar die is voor als ie wat ouder is.

Ik: ik ben vreselijk ik weet het, maar ik verveel me al. Mijn onderkant is nog niet echt functionerend, maar ik vind het nu al lastig dat thuis zitten...
    hoe doe jij dat Miis, wat doe jij op een gemiddelde dag? (echt respect) ik voel me altijd maar een beetje alleen en verveel me zo snel...Erg he? Zoonlief is nog maar 2 week oud en heb nog verlof tot 1 maart..hoe ga ik die tijd nu doorkomen? haha.
    Manlief moest al om me lachen, ben geen thuiszitter...nee idd..
    Daarom gaat hij straks ook 1 dag minder werken haha en blijf ik 4 dagen werken...

ik ga maar ff plannetjes maken in mijn hoofd ofzo, lichamelijk wil nog niet alles...pff

17. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Sum vergis j niet nu is j kleintje nog veel in slaap maar tegen de tijd dat j weer gaat werken hb j j handen vol de hele dag!
    Eerste weken vond ik juist heerlijk, nog zo rustig had amper door dat ik een baby erbij had! Kon k lekker veel met de oudste doen!

Maar goed vanaf 3 mnd begon mijn vermoeidheid erg op te spelen dus k niet veel meer sls vaak rusten en rustig aan doen op een dag!
    Je gaat straks echt verlangen naar de weekjes waar j nu in zit :)

Lodger zijn echt leuk maar lees er zoveel negatieve reacties over veel zetten em heel snel te koop, op Mp wordt j er mee doodgegooid hier op t forum ook ;) bij te koop
    Hopelijk heb jij er wel veel plezier van!!
    Rustig aan sum, nu hb j nog kast van de adrenaline boost van t bevallen en opnieuw mama zijn!

Mie, goh wat zwaar zeg fulltime vanaf 2,5 ... Daar zou m'n zoontje echt nog niet aan toe zijn ! Hihi wat een verschil :)

@hier, nou guys hb m'n lenzen heeeeerlijk ...!! Volgens mij is m'n linker nog niet helemaal scherp dus moet ff terug maar ik bn verlost hihihi

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Miis: leuk die lenzen! kan me voorstllen dat ht een verademing is om weer goed te zien.
    En ja die kleuterklas is voor veel kindjes echt lastig. Mama's die niet fulltime werken halen hun kids dan ook vaak 's middags of na de speeltijd om 15u terug op. Fulltime werken is ook fulltime naar school voor de ukjes, vind ik eigenlijk ook te veel hoor want ze mogen dus niet slapen he daar.

@ Sum: las je verhaal of fb van de lodger. K*t joh! Echt geen service he. Ben wel benieuwd naar je ervaring met de lodger. Wou die bij W ook kopen maar alle negatieve reacties schrikten me af toen. Nuja, ik had ook de babybjorn waar je ook zoveel nega over hoort en ik vond hem toen ook wel oké voor een paar maand. nu is hij te zwaar en grijp ik meer naar de mei-tai hoewel ik dat ook niet altijd alles vind. Nu wil meneertje eigenlijk liever in de wandelwagen behalve op de dagen dat hij extra mamaliefde wil haha.

Hier: ongi is voorbij, we kunnen aan de slag haha :D Keurig ongi gedaan na net zoveel dagen als vroeger. mhh... vriendlief wil er ook voor gaan net zoals ik maar hij wil liever gewoon klussen als het uitkomt. Ga ik dan maar even al mijn wapens in de strijd gooien. Mooie negligé, mooi setje, lekker parfum, goed wijntje... hihi :D

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Haha mie, en daarna geen wijntjes meer dan wuhaha :p

Ja heftig hoor zo lang voor kleuters! Vaak is die pauze ff heerlijke break van de dag vol indrukken, vooral in t begin ... En idd stel j kind slaapt nog wat sneu! Hihi

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Jaja hoor Miis, eenmaal zwanger staat er geen wijn meer bij ons in de frigo ;)
    Moet wel zeggen, moest ik nu zwanger zijn op ons trouwfeest dan drink ik mss één glaasje en op oudejaar mss ook een halfje maar meer dan dat zeker niet!
    Bij W mocht ik van de gyn af en toe wel een glaasje drinken en deed dat dan ook twee keer per maand maar dat zou ik nu echt nooit meer doen. Voelde me er erg schuldig over als hij geboren was...

Deel Deze Pagina