Aan de ene kant ook leuk als j op j uwelujk 'los' kan gaan!! Ja k vind alcohol echt not done Hihi maaaaar altijd doen waar j j goed bij voelt! Nou mie leuk heh een broertje of zusje voor w spannende tijden weer ik ga voor j duimen meid
Pfff... tbrusje zal zeker nog niet voor vandaag zijn. Net heftige ruzie met vl gehad. Ik ga alleen 's avonds werken (20u per week maar in het kunstonderwijs in België is dat een fulltime) en ben overdag bij W. Lag er vanavond een vuile pamper nog niet in de vuilbak maar op de commode, wat speelgoed rond en meneer zei dat ik dringend minder lui mag owrden. Heb echt de tranen in mijn ogen. Ik zorg verdorie elke dag met alle liefde voor zijn kind, doe boodschappen, poets, kook, doe de afwas, ga met W naar de dokter als het nodig is, ... niets doen noemt hij dat dan. Voel me echt niet geapprecieerd voor mn werk thuis.. Omdat ik van mn hobby mijn werk heb kunnen maken...
Nou zeg, is hij met t verkeerde been uit bed gestapt? Dat is niet leuk mie, k vind dat .. Als dat jouw taak is hij zich daar niet mee moet bemoeien, zeker niet als z'n kleren gewassen en wel in de kast liggen, hij elke morgen een boterham kan smeren of savonds zo aan kan schuiven ... Voor jezelf opkomen mie, kom nou kritiek op dit soort kleine dingen in alle vroegte pfff ga lekker werken en dar mopperen . ( zou k zeggen ) Hij weet niet wat hij meemaakt als w ouder us.. Dan is j huis pas netjes als hij slaapt Of als die 2e ouder wordt.. Nou dan mag ie blij zijn als ie z'n schoenen kan vinden...!!!
Hey meiden, even een snelle zwaaaaaai. Zodra ik met verlof ga ga ik jullie elke dag lastigvallen hier gaat het lekker. Fysio is echt een verademing en ik kan best veel weer. Hoop dingen ook niet maar dat is een kwestie van accpeteren. Zo naar muziekles met de kleine man en eind vd middag werken tot een uur of 22 (vergaderen ugghh) ik lust ook graag wijntjes maar tijdens de zwschap durf ik het niet aan. Doe t dus braaf niet. Drink nu 0,0% biertjes en voor de feestdagen haal ik alcoholvrije bubbels/wijn etc. Online een hoop lekkers te krijgen, vooral de bubbels zijn lekker (Online alcoholvrije wijn bestellen bijv) en ik ga denk ik ook een x virgin cocktails maken, lekker!! en Mie, wat een chagerijn, gelukkig weet je zelf beter! nou ik moet weer snel door. Hopelijk binnenkort meer.
miss, genieten van mn rust is ook weer waar, maar ik wil graag weer wat doen...alleen die onderkant he? die doet t nog niet haha..
OMG Mie wat een belachelijke reactie van VL.. pfftt mannen ?! *achter het behang plakken die hap! @hier: morgen naar de helmenboer met Ties (en z'n butsmuts natuurlijk ) en over 2 weken de eindmeting!!!!! in Veghel ben zo benieuwd! Het zal niet heel veel meer verbeterd zijn denk ik, maar we zijn bijna klaar en daar gaat het om! De rest: zwaai!!!
Nori, wat zei de helmenboer??? Via mp een lodger draagzak, voor kleine stukkies in huis enzo ideaal, had em voor 15euro gescoord, nieuw! In verpakking. Helemaal kicken toch! Haha. Denk datk nu eens ga kijken voor n puck a baby zon in bed leg doek..hihi. We zijn nu over op hypo allergene voedoing bij Jr ook gedaan en toen werden de krampojes minbder. Nu vanacht heeft ie 3u achter elkaar geslapen zonder gejammer etc en toen fles en weer 3u dus gezioen nachten ervoor was dat een prestatie! Hihi.. Vandaag mn eerste dag met beide kindjes, alleen! (Hele dag) tot nu toe gaat t hartstikke goed, we zijn zelfs ff boodschappen gaan doen, nu ff rust: (diego aan: vreselijk programnma haha) mama ligt ook op de bank: rust voor de onderkant hihi: maar t gaat al beter! Whoehoe! Nog wat leuks: nog 1,5 jkilo en ik ben weer op t gewicht vd zwangerschap haha! Ben als nog wel dik 15 kg te zwaar hoor...maar toch t begin is er hihi!
@ Nori: hoe ging het met het helmpje? @ Sum: wow wat ben jij een straffe madam zeg! Nu al je kilo's kwijt!!! Klinkt alsof jij het echt goed voor elkaar hebt, super! Heb je de lodger al geprobeerd? Bevalt hij? Ik heb zo'n puck a baby en eerlijkgezegd mij bevalt ht niet echt. Ik heb er trouwens nog eentje te koop. Mocht je hem willen pb me eens ofzo. Hier: kogel door de kerk deze ronde gaan we er echt al volledig voor. Herinner me nu pas weer hoe slecht ik ben in afwachten en wachten enzo haha Gelukkig heb ik nog de trouw om me wat af te leiden. Gisteren uitnodigingen binnen gekregen. helemaal te gek!!!
Spannend Mie!!! Succes! @Sum: goed van je lekker op pad met die 2! nu ligt er nog geen sneeuw en is het nog niet zo extreem koud voor zo'n kleintje buiten Sterkte met de onderkant.. Enne: feli met de kilo's!! hier nog steeds 4 te gaan... *gromgrom! @helmboer: ging weer goed, helm bijgesteld. over 2 weken afspraak in het ziekenhuis voor de eindmeting en dan krijgen we ook meteen te horen of me mogen stoppen of beter nog door kunnen gaan tot aan de 1e verjaardag, spannend dus! helmenboer verwacht dat we over 2 weken te horen krijgen dat we mogen stoppen. jeeej!
Goed nieuws zeg Norii!! Ik duim met je mee!! Ben je achteraf gezien blij dat je voor de helm hebt gekozen?
Haai meiden, Hoe issie? Tis weer stiol hier, druk druk druk zkr? Hihi. Zoonlief doet t goed meiden, wat n genot! Hihi. Alleen snachts veel last van krampjes he, zo sneu! Ben al overgestapt op hypo allergene voeding, lijkt wel wat te helpen. Vanacht heb ik qua experiment zoonlief op zn buikie gelegd en ja hoor hij slaapt als een tiet! Niet onrustig t.am? Krampojesn 4cheten, boeren, hikken etc...maarja ik vind t natuurlijk wel eng int kader van wiegendood. Nu maar blijven proberen op zn rug en als ie onrustig is van pijn oid even op de buik ofzo...dillema!!! Wat zouden jullie doen?
Is hier idd weer stilletjes he! Vraag me af hoe het met iedereen is, en vooraal ook met de zwangere meiden, karlijntje, gv, xaar...? @ BB: zag op facebook dat je zo geniet van het sinterklaas gebeuren! Hier ook een grote fan van de heilige man maar jammergenoeg snapt kleine w dit natuurlijk nog niet he. Volgend jaar ga ik ook helemaal los! Snapt je kleine meid er al iets van? @ Sum: ik had een vriendin die een kindje had dat ook alleen maar rustig sliep op het buikje. Na nachtenlang proberen hebben zij er gewoon aan toe gegeven. Kind sliep rustiger dan ooit en was super tevreden. Maar snap wel dat je het eng vindt. Anders moet je mss zo'n angelcare matras kopen? Of is dat wat te duur, ken er de prijs niet echt van. Hier: straks geboortebos in de stad hier. Krijgt elk kindje dat dit jaar geboren is een boompje met zijn naam erbij op een gedenkplaatje! Helemaal leuk. Gisteren ook gaan shoppen voor het huwelijk. Iedereen heeft kleertjes en schoenen, manlief en zoonlief alleen... ik natuurlijk nog steeds niet. Begint toch stress te worden dat haha! Zoonlief begint hier echt zoooo hard te 'praten'. Dit zijn de woordjes die hij nu zegt: eten, mama, papa, gedaan, nog, dat, freddy (ons huisdier). Super! Hij geeft de laatste tijd ook constant super schattige zoentjes!!! Alleen van stappen komt er neits in huis. Ja, achter zijn loopwagentje wel maar verder... Nuja, maakt niet uit ik ben er tot over mn oren verliefd op Vraag me af hoe hij straks kijkt als mama's buik mss snel weer wat dikker wordt enzo Fijn weekend iedereen!
@Mie: achteraf gezien is het ons, maar vooral mij, erg meegevallen. De tijd is voorbij gevlógen en Ties gaat er zo relax mee om! We zijn al een maand aan het afbouwen, om hem te laten wennen aan het leven zonder helm (lees: hoofd stoten tegen de tafel, ipv met de helm er expres tegenaan butsen, etc.) Als hij naar bed gaat zetten we de helm weer op (alleen s nachts) om de meeste 'rug-uren' mee te pakken. Overdag slaapt hij zonder helm, om hem ook te laten wennen aan slapen zonder helm. Tot nu toe gaat het allemaal zonder problemen, dus dat is erg fijn! Spijt, nee absoluut niet! Raad het iedereen aan die twijfelt Leuk dat W. al zoveel kletst! Gezellig lijkt me dat! En dat stappen komt vanzelf, het ene kindje praat sneller, dan dat hij of zij loopt en de ander loopt eerder en praat later
haj meiden ik lees wel mee enzo maar ben af en toe zo druk en als ik niet druk ben dan ben ik moe, slaap ik of heb ik last van mijn zwangerschapsdementie hahaha. Vriendlief lacht zich kapot hier in huis alleen ik vind het zwaar frustrerend maar goed tis voor een goed doel. Heb het gevoel dat het nu helemaal goed gaat met de kleine dus ben steeds meer over de toekomst aan het denken en dan wordt ik ook best wel weer zenuwachtig en angstig. Wat moeten we allemaal regelen gaan we het wel aan kunnen etc. Maar dat hoort er volgens mij ook wel een beetje bij. Ik ben iig heel blij als we dinsdag de nekplooimeting gehad hebben en dat ik na de 12 weken grens een kloppend hartje heb gezien en een mooi kindje. Denk dat dat wel heeel veeel rust gaat geven.
hoi meiden hier ook erg druk, kan het ff niet bijhouden! forgive me!!! norii, goed zeg bijna klaar dus! sum, ja mijn kinderne hebben altijd op de buikgeslapen, sowieso overdga waar ik bij was..en sachts vanaf 6 weken ofzo, jongste al eerder...ze hadden wel een aerosleep en altijd luchtig gekleed en kamer veel geventileerd of raam of ventilatiestand... Wat ik weet van HA voeding, is dat het alleen effect heeft als je het direct geeft...als je eerst normale voeding hebt gegeven, werkt het niet meer.. Klote heh die krampjes...hikken, lijkt mij da ook dat z melk terug stroomt en btj last van maagzuur mss...scheetjes is denk ik ook door of de voeidng, of teveel lucht tijdes drinken...dus mss andere flesjes proberen of spenen?.. Sowieso rechter op laten drinken e na het drinken langer rechtop houden, helpt vaak al goed...tussendoor veel boeren en veel fietsen met beentjes...Infacol hielp mn oudste goed... Mie, nou hier een kindje wat redelijk vroeg al liep maar pas laaaat was met praten, vanaf 2 jaar is het nu ehct mega hard gegaan...het blijft allemaal leuk! @hier, ja drukke weekjes veel afspraken, en dan is je dag al gauw volgepland of druk bezet... Maandag kijken voor psz Kindjes doen het super, ben echt mega in love, mn energie is bijna were helemaal back! heerlijk...sta smorgens weer het huis te poetsen en sta dan fris en fruitig klaar voor de dag...Vandaag weer voor het eerst een pyjamadag! Ben bijna jarig, hihi 27 oh my.. Vanaf maandag ook ff bellen voor afspraken op basisscholen, ben voor sommige ook al "laat" met inschrijven Verder sorry voor mn aso gedrag qua reageren enz...maar ik kom snel weer terug
Miis, is helemaal niet erg toch! We zijn gewoon allemaal drukke mensjes 27, feestje!! Vieren jullie altijd uitgebreid of eerder samen met het gezinnetje? Leuk dat je weer zoveel energie hebt, kan je wel gebruiken met twee kindjes he! Is toch helemaal niet erg als je er even minder bent. Het moet leuk blijven he
mie, ja maar wil niet overkomen alsof het me niet boeit ofzo..maar ik vind het altijd relax om er echt ven voor te zitten, maar soms ben je zo moe..of staat je hoofd er even niet naar door drukt evan van alles! maar lief van je Nee ik ga lekker uitgebreid uiteten met mannetje...voor het eerst weer na lange tijd! Meestal komt mn fam wel een bakkie doen ofzo..maar vier geen feestje hihi, doe het wel met 30..en dan word man 2 weken later 40 dus dan vieren we het mss wel even "groot" samen
Oeh, ja die dertig en veertig moet wel gevierd worden he dan!! Er zit dus ook best wel wat leeftijdsverschil bij jullie! Ben ik niet de enige hehe en lekker uiteten met manlief, dat komt er hier ook echt wel te weinig van! Moet bekennen dat we naast onze ouders nog nooit een babysit hebben gevraagd. Deze week wel om even te wennen want we hebben er natuurlijk wel een nodig voor het avondfeest van ons huwelijk. iedereen die we kennen is natuurlijk daar he.. hopelijk gaat het goed met de babysit dus
mie, oh das wel heel spannend dan heh! hihi nee mijn moeder is voorlopig de enige die op de kids past...zij komt die dag dan ook hier slapen ik doe de oudste dan in elk geval zelfs op bed ( die slapat heel vroeg 1830/19)...en de jongste doet mn moeder waarshcijnlijk, meestal gaat die zo 19u/1930...dnek dat we tafel reseveren om 20u Ik moet die ochtend erna toevallig om 9u bij de tandarts zijn, dus vandaar dat ze dan ook blijft slapen gelijk, wnat man moet ook gewoon werken..dus echt heel handig hihi spannend heh jullie bruiloft!
Zooooooooo kletskonten ik kan t allemaal niet bijhouden!!! hihihi ik heb t zoooo druk!! Puck a baby: Ik ben fan! BabyBjorn: Ik ben fan! HA voeding: Zit MINDER koemelk in, dus dat kan zeker wel helpen, ook na het geven van gewone voeding. alleen moet je even wachten tot de koemelk uit t lijfje is. Maar bij een stevige KMA wordt het toch PEP of Pepti Geloof me Buikslapen: Je kunt een kindje niet dwingen om op de rug te slapen denk ik... Maar indd lijkt t me ook doodeng. De tips van Miis lijken me wel wat, hopelijk kun je er wat mee. Mie: Hahahahahaha jouw ongeduld is zoooooo herkenbaar!!!!! Ik wil ook alles NU NU NU! Maar ik ben supertrots op me dat ik mijn zwanger worden nog heb kunnen uitstellen!!! Eerst even werk en school!! Rest sorry ZWAAI!!!!