2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Miis, samen 70 lijkt me een goed uitgangspunt voor een knalfuif! hihi..
    En 27 jaar oud worden 2 kids hebben ook dat lijkt me een goeie reden tot heerlijk uit eten te gaan en een lekker taartje te eten meis! hihi...Almost happy bday!

Mie, spannende periodes breken aan meis kan me je ongeduld wel voorstellen...succes met wachten! hihi..

Karlijntje, 12 weken wave! whoehoe! wat een mijlpaal weer! hoe was de combi test?

Babbel, ach je bent zon leuke gezellige kletskont he? moest t ff kwijt, lekker nuchter..houd er van! maar goed, jij druk met werk en studie? is t te combineren? ook omdat ik op fb las dat meisje een paar dagen aant nachtbraken is?
    oei ik groei erbij gepakt? een s[rongetje? of word ze ziek?...pff b;lijft altijd gissen he? (hoe ist met dr oortjes???...)

@hier": im feeling better down there! whoehoe...zitten si minder pijnlijk! heb minder flinke pijn en al een paar dagen geen pijnstilling hoeven te nemen...Zou het dan toch weer goed komen down under? hahaha..
    Aan seks hoef ik nog niet te denken hoor! Naja ik denk er wel aan maar dan bedenk ik me hoe gevoelig en pijnlijk het is en hoe moe ik ben dat ik maar gau weer bedenk dat 2013 een prima moment is om het weer eens te proberen hahahahahahahahahahaha...
    Ik moet nog gaan bedenken wat ik ga doen met voorbehoedsmiddelen ik ben al vanaf mijn 21e van de pil af (zo lang bezig met kindjes krijgen eigenlijk...) dus 8 jaar geen pil gebruikt..dus...Maar om het nu altijd met condoom te doen...en we weten ook niet zeker of het bij twee blijft of dat we wel een derde willen.. Naja manlief wil wel gewoon twee... Hij vind het nu wel mooi geweest (van beide wat en ze zijn gezond en hij heeft het heel eng gevonden dat toen ik dit keer weer int ziekenhuis lag mijn bloeddruk mega mega mega eng hoog werd, zo van ik had jou ook kunnen verliezen en dit is nu bij beide zwangerschappen gebeurd, ik vind het mooi zegt ie..) tja dat mag en kan natuurlijk ook nog..
    Naja voorlopgi hoef ik nog niet na te denken over anticonceptie, maar ik zal t er eens met manlief ove rhebben..haha..
    Zie je het gaat b eter: tijd voor "the talk"..hahaha!

zwaai!

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even snel reageren maar Sum wat moest ik lachen met je stukje hihi :D Vooral over 'the talk' :D

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Meiden die reeds getrouwd zijn. Is het normaal dat je zo'n drie weken voor de trouw begint te twijfelen over je kleedje? Aaaaggghrr :D Stress!

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mie, ja heeft met de spanning te maken, ik ging overal over twijfelen haha

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie: Jaaaaa had ik ook! En ik had dat ook een beetje omdat je de eerste keer dat je de jurk ziet, je helemaal verliefd bent. En dan kijk je heel erg uit naar de volgende keer als hij vermaakt is en helemaal past. En dan ga je verder met voorbereiden en dan de volgende keer dat je de jurk aantrekt is hij hetzelfde als de vorige keer. Het 'nieuwe' is er ook een beetje af ofzo hihihi. En ook de zenuwen ja die doen t m ook hahaha. Komt goed meid, heb vertrouwen in je jurk!!! Hij zal PRACHTIG staan ♥♥♥

Sum: Jippiiieeeeee wat beter down-under ;) Fijn meid!!! en Seks? Bij mij altijd pas 3-4 mnd na een bevalling. Daaahaaaag ik heb wel wat anders aan mn kop zo lang hoor hihihih :)
    Ja en the talk, wie weet meid!! Nu maar even rust. Misschien een staafje of n spiraaltje? of een pessarium. Er is genoeg. Ik weet t ook nog niet hoor na de derde!! :p

6. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    He meiden

vandaag weer een echo gehad en alles was super!! Kleine is nu 6,5 cm en bewoog enthousiast en had een mooi zichtbaar kloppend hartje en hebben het ook goed horen kloppen! Volgens deze echo zijn we al 12 weken en 5 dagen maar ze hebben het nog op 12 weken en 2 dagen laten staan misschien dat het de volgende keer bijgesteld werd.

Bijgevoegde bestanden:

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Aaaah wat een mooie echo Karlijntje!! Had m al stiekem op FB gespiekt :D
    Fijn dat alles goed en duidelijk zichtbaar & te horen was, geeft toch een hoop rust :) genieten dus!

@hier: Ties heeft er bijna 2 tandjes bij en zit daarmee op 8 (!!!!) tandjes! Omg en hij wil de heeeeeeele dag aan de hand met je mee 'stappen, stappen, stppen' ik wandel wat af met 'm! Haha :D

8. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Mooie echo Karlijn!!! En nu genieten!!!

Ik ben inmiddels weer ongi geweest. Te druk om te posten, maar wel weer super teleurgesteld.

Nu weer rustig en wederom hopen dat het dan aankomende maand raak is...

Iedereen zwaai!!! Ik kom later terug om op iedereen te reageren.

Liefs

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Even snel, godverd*mme Lb, het is nu echt wel tijd voor een beebje voor jou he!

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Karlijntje feli met de mooi echio meis! wat een prachtig plaatje! Nu lekker zwnager zijn en genieten! hoe voel je je?

Lb, verdorrie waarom duurt het zo lang? * leef met je mee*

@hier, hetgaat steeds een beetje beter..ik heb vandaag zelfs ff gefietst hihi!
    en de nachten gaan ook goed! ik doe zoonlief voor de 10u fles in bad en masseer hem daarna en hij slaapt dan zo 5 a 6 uur minimaal door...Heerlijk!

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    :( LBabe, niet leuk! ... Sterkte meis..

@Sum: wat goed van ukkie!!! Lekker doorslapen is ook voor mams erg fijn! Hihi

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lovelybabe, sjeetje nog steeds niet..wordt de komende ronde nou de laatste dat julle het zelf gaan proberen??
    Tis je zo gegund meis...maarghoe dop naar de volgende!!! het moet gewoon lukken!

Norii, ag wat wordt ie dan groot heh, zo leukd at stappen!
    Mijn oudste wilde dat amper, wilde gelijk zelluf hihi, met al het vallen erbij :p...heeft vervolgens erg lang geduurd voordat hij goed kon luisteren en aan de hand wilde lopen..inmiddels zit ie weer in een fase van niet hand willen vasthouden..aaaargghh hihihi

Sum, ohh lekker zeg, heerlijk heh zo'n masssgae, deed ik toen ook standaard elke avond, tot ie in een lekker ritme zat, ik dee dhet dan vaak rond 19/20u ...inmiddels zit het zo ingebakken dat ie op dat moment de nacht in gaat..heerlijk!
    Fijn dat je lichaam ook weer wat beter aanvoelt!!

Karlijntje, zo mooi meis...wat gaaf heh!! wauw nogmaals gefeliciteerd en dit x met de 12 wkn grens :)

@hier, alles helemaa goed! jeeh voel me goed en weer mezelf...jeeh mn borstvoeding is dus ook weer super
    Jongste lekker wat aan het knabbelen van de bijvoeding, oudste kletst heel de dag, spraak ontwikkelig gaat mega hard!!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sorry effe ego :$:$:$:$:$ OMG Zoon heeft Dochters haar geknipt :$:$:$:$ :(:(:(:(:( Ze heeft nu een heeeele korte asymmertrische pony en overal hapjes uit :(:(:(:( Ik trok haar staartje eruit en echt er zat 1/3 van het staartje aan het elastiekje... Oh ik vind het echt erg.... Maar moet ook een beetje lachen.. Wissel een beetje tussen die emoties...;)

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ow babbel wat erg! wat een klassieker dat wel....
    maar liever op de barbie, pop dan echt op meisje he???

Miis wat fijn dat het zo goed gaat topper!!!!!

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel, wwhaaaa wat erg...maar eerste gedachte bij mij..whaaa wat gevaaaaarlijk!!!!!!!???

Groeit wel weer aan :p:p....hopelijk kun je de rottige groeifase ff overbruggen met haarbandjes of speldjes ;)

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ja nou t was een peuterschaartje met bolle punten, maar indd een oortje is zo meegenomen. hij heeft m met n stoeltje hoog uit de kast gepakt... tja t is zo gebeurd hoor ik kan niet alles zien helaas

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Oei oei Babbel.. ik las het idd al op FB. Wat ontzettend vervelend, maar zoals al eerder gezegd door iemand: het groeit wel weer aan.
    Een geluk dat het bij een plukje haartjes is gebleven en beide oortjes etc ongedeerd zijn gebleven ;) hihi

@Miis: ja het is echt heel leuk dat stappen, maar ook erg vermoeiend! :p

@hier: ik had vanavond Ties zijn kleine flesje in mn hand en keek naar de inhoud (water met sinaasappelsap) maar er zat zo'n hele rare witte rand in de fles ?????!!! Ik dacht nog heh? Wat is dat nou weer? (Maak elke avond de fles schoon, doe er nieuwe sap in en zet het in de koelkast.)
    Flesje leeggespoeld, uit elkaar gehaald (Difrax fles) en bleek het onderste rubber VOL met schimmel! Echt GADVER! En ik meteen me doodzorgen maken om Ties, die er de hele dag sap uit had gedronken, 170cc sap! Baaaaaah!!!! Heb hem meteen Venkelthee gegeven en dit ook dood zijn papfles gemengd, om erge buikkrampjes te voorkomen. Voel me echt zo slecht nu! Heb mn kleine smurfje gewoon iets smerigs te drinken gegeven. Bah! (Ook mijn moeder was het niet opgevallen, zij heeft Ties de hele dag gehad..) :(:( *snik

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha nee bedoel ook niet dat het jouw schuld is!! maar gewoon...soms sta ik er niet zo bij stil...vandaga merkte ik bijv hoe gevaarlijk al het speelgoed van de oudste is voor de jongste haha..

ie kan zich al op een bepaalde manier verplaatsten met rollen en schuiven en draaien..hihi

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, ieeeehww hahaha..ach schat kan je toch niks meer aan doen! maar haal je het nooit helemaal uit elkaar dan als je het afwast?
    mss voortaan de limonade aanmaken in een fles, en volgende dag gewoon "vers" inschenken in zn flesje...

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babbel las van Finn zn reddingsactie in t bad...Fijn zon zorgzame zoon!!!!

Nori, getsie wat vies! en tja t ken gebeuren! is ws vocht in blijven zitten...

@hier manlief had nieuw flesje (al wel uitgekookt en gebruikt) in vaatwasser gedaan, maar er zt dus ook pasta enzo in. nu is de fles rood...getsie. Heb t al geprobeerd uit te koken en net zelfs met citroen maar die kleur van de pastasaus krijg ik er niet uit, vind het er zo onfatsoenlijk uit zien....zucht...

Deel Deze Pagina