2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Oeps, foutje, blijkbaar maar overmorgen ongi moeten worden, banner staat maar één dagje verkeerd. Spannend maar ik hoop er niet op, ergens natuurlijk altijd wel maar jullie snappen het wel denk ik :)

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hihi mei jij hebt dus flinke plannen voor t huwelijk!
    ook de nbestseller 50 tinten grijs gelezen? zou goed zijn voor je seksleven begrijp ik..hahaha Maar zo te horen heb je dat nu niet nodig met alle speeltjes.

Over die huwelijksnacht he: die is hier niet geweest hoor, beiden te moe hahaha De volgende dag hebben we t goed gemaakt. Onze huwelijksnacht was geld tellen whahahahahahahahaha!

babbel th anks for the compliments, tis ook echt een lekker mannetje hihi...Alleen het arme kind word een beetje rozzig (van donkere haartjes naar blonde haartjes en lijkt nu wat rood te worden dus..whaaaah!)

Hier gisteren na gesprek gyn gehad,
    blijkt dat ik al mn menstruatie heb gehad! vlot he? Vorige week na 8 a 9 dagen geen bloedverlies meer ging ik ineens nog even 3 a 4 dagen bloeden, gyn overtuigd dat het mensturatie was, vond het wel vlot 4 week na de bevalling maar t ken dus.
    Moet je bedenken dat je dus al vruchtbaar bent geweest??! ow my god!
    Iig the talk een beetje gehad met manlief en het worden hier eerst condooms. Wil t binnenkort wel weer eens proberen (tis nu 5week geleden) maar ikdurf nog niet zo goed, bang voor de pijn..herkenbaar?! naja ik geef het de tijd en manlief zegt ook heel duidelijk, we doen het pas als je er aan toe bent hoor, ik wacht wel. Das iig fijn! (en niet meer dan normaal maar goed!)...

3. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wow sum dat is snel terug je menstruatie! Ik was ook best bang voor de seks achteraf hoor en de pijn die er ging bijhoren. Nuja, ik heb wel zes weken gevloeid dus het kon pas na zes weken.
    En tip: let op met die condooms, hier was dat blijkbaar toch niet het ideale voorbehoedsmiddelhihi.

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    naja 1 ding scheelt ind eze Mie, hier ben ik niet zo heel vruchtbaar (het kan wel maar...) hahaha...
    En anders: tja dan heeft t zo moeten zijn! maa rliever niet.

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Mhhh... hier nog altijd geen druppeltje bloed. Ik weet dat het niet kan, de gyn zei bij de vorige echo echt geen verdikt bmslijmvlies te zien. Maar toch blijf ik maar hopen op zo'n ieniemienie kansje, terwijl ik helemaal geen symptomen heb hoor...

6. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden,

Zo het is echt veels te lang geleden dat ik mezelf heb laten horen maar de laatste weken van november zijn ieder jaar zo druk binnen 8 dagen jaarlijks 5 verjaardagen af te werken en dan ook nog lekker veel moeten werken en gewoon nog kei en kei moe wezen van het zwanger zijn.
    vandaag ook bij de fysio geweest want last van beginnende BI dus hopen dat het nu onder controle komt. Veel last van mijn bekken in ieder geval en vandaag heeft ze mijn linkerkant weer op zijn plaatst geduwd want hij zat scheef schijnbaar dus nu doet het helemaal pijn maar dat schijnt normaal te zijn zei ze.

Anyway voor de rest happy zwanger, kinderwagen is gekocht, kamer gekocht, badje en toebehoren gekocht (naja gekocht gekregen van onze ouders :):) ) de eerste kleertjes gekocht. Vriendlief heeft boven overal nieuwe vloer neergelegd dus eind januari komt als het goed is de kamer en dan kan alles netjes opgruimd worden want er ontstaat nu een hoopje op onze kamer hihi.

Mie je gaat gewoon bijna trouwen hoe gaaf ben echt benieuwd naar hoe jullie dag is gaat! Nu maar hopen dat je niet ziekjes word.

Norii wat fijn dat alles goed was met ties zijn hoofdje echt super joh!

Sum wat gaat het toch hard met je mannetje zeg een maand gewoon al weer en wat een heerlijk ventje om te zien.

Miis wat een geweldig kapsel heeft je kleinste man zeg echt geweldig die foto op facebook. wel balen van je allergien.

Goudvis wat een mooi buikje heb je al! en wat gaat de tijd hard.

Hoe is het met de andere meiden??

7. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Mie: Spannend allemaal!!!!

@Hier: zo de eerste van 7 nachtdiensten :(

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @mie: je gaat bijna trouwen!!!!! Wat heerlijk is dat! Ik duim heel hard voor je mee dat je fit bent op de grote dag en zonder ongi! :)
    We missen de helm niet hoor, Haha! Het is nog wel wennen dat hij niet meer op hoeft, maar dat is alles.

Zwaai allemaal! :)

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Hoe issie Mie?

Iedereen: fijne sinterklaas meiden!

10. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Sorry snelle update, haha dat komt ervan als je altijd zo rustig bent, nu ng super veel werkjes te doen hihi.
    Nog altijd geen ongi maar verwacht hem wel vandaag of morgen. Ziek zijn beert stilletjes aan.
    Ik reageer snel op iedereen!

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Aaaaargh Mie, wat vervelend dat je toch ziek bent geworden! heel veel beterschap en goed uitrusten voor de grote dag! Hopelijk ben je zaterdag fit genoeg op 'de mooiste dag van je leven'...
    *knuf!

12. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Dag iedereen

Hoe gaat het hier met iedereen? Zo stilletjes, ik moest echt pagina's terug gaan zoeken!

Ik stuur weer een kort egobericht forumland in.
    Vandaag is mn juweel net op tijd aangekomen bij de juwelier haha, deze middag nog een jasje gekocht voor op mn trouwjurk (ze geven sneeuw uit zaterdag), ... I'm a last minute girl i guess... En... spannend spannend spannend, ng steeds niet ongi. Zou vandaag toch moeten. Nuja, cyclus kan ontregeld zijn, ... En het kan natuurlijk niet want de gyn zei dat ik adhv de echo die ze maakte niet zwanger leek te zijn. Gisteren voelde ik allerlei steekjes waarna ik meestal binnen de vier uur ongi word maar nu nog niets... Ochja, zal mezelf wel iets wijsmaken...

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mie ng 1 nachtje en dan trouwen! woehoe!
    En hoe is het met je ongie?

Hier: moooeee peuter is ook ziek, dus vol op gebroken nachten! gaap.

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    grrmmbll, net getest, omowit... was ok te denken he. Dan wil ik nu alleen dat mn ongi daar super snel is en ik geen lange c yclus heb nu...

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: hahaha 'last minute girl' en 'ongeduldige chick' ;) alles komt goed!

@Hier: ik HAAT sneeuw! het is erg mooi, maar verschrikkelijk irritant als je er doorheen moet. BAH! Kunnen ze niet gewoon de staten en stoep vrij houden van sneeuw? Dan vind ik het misschien een stuk minder vervelend :p gnagna
    Hondje hier vind het overigens 1 groot feest! (lees: rennen en ravotten door de sneeuw, wat een pret!) :D

16. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    WAAAAAAAAAAAAHHH, ik had na drie minuten gekeken en ik zag werkelijk niets. Kijk ik na de vijf minuten (of misschien zes dus mss toch een indrooglijntje?) en staat daar een heeeeel licht lijntje... Ik weet dat mn testen na mn mk helemaal nega waren dus van de mk is het (hoop ik) niet meer. Maar ja, mss las ik het af na zes minuten en dan is het natuurlijk indroog. ja lap, nog wat extra spanning haha :D

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    maar een lijntje is en blijft een lijntje toch?

19. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik plaats vdg zeker nog een foto. Moet dat alleen aan vl vragen want ik ben te onhandig met die dingen haha.

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    hahaha dat is jammer Mie! was wel nieuwsgierig hoor! Dat zou toch fantastisch zijn, zo snel weer zwanger?

Wat ga je morgen doen? voor deze zekerheid maar 1 glaasje alcohol, mocht je zwanger zijn? :D #volgende dilemma! :D

Deel Deze Pagina