2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jeetje Mie, at een info allemaal!!! hou je rustig hoor!

nou echt bne je zoooo jong hihihi, wat voel ik mij ouddddddddddddd hahahahaha, helemaal vergeten dat jij zo jong was dan!

hoe is het nou met je werk enz?

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wel miis, ik voel me hier meestal vééééééééél te jong. :D
    Maar net daarom vind ik zp wel leuk, mijn vriendinnen zijn helemaal nog niet bezig met kinderen en zwanger worden (op enkele uitzonderingen na die iets ouder zijn dan).

Mn werk gaat goed. Gisteren kwam ik mn directeur tegen en ik kreeg echt weer heel wat positieve feedback. Voelt wel goed! Volgend schooljaar mag ik volgens hem gewoon blijven. Is wel leuk die zekerheid. Nuja, staat ook niet op papier dus met de voetjes op de grond he... Positief is wel dat hij zwanger zijn niet als een probleem ziet. Bij mn vorige zwangerschap reageerde hij heel posi en verzekerde me dat hij dat de volgende keer opnieuw zou doen. Heb echt geluk, voel me daar echt goed.

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Mie...Broekkie! hahahaha

Miis jij bent toch ook jong?

Mie, idd wat een info allemaal/. Spannend morgen. Hoe laat moet je heen en hoor je meer?

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie oh dat is toch fijn om te horen!!

sum hihih ja 27 geworden heh hihihi...lijkt eeuwe geleden dat ik 22 was...hahahh leerde man net kennen hihi

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WHAHAHAHHAHA BROEKIES! ik wordt 32 in januari.... Jeutje. 10 jaar ouder dan Mie:$

Mie: Jeeeetje meid wat een nieuws. Ik duim voor het beste resultaat meissie. Wel heel fijn de reactie van je directeur!

Sum hoest met J? En met jou down under alles ook weer fleurig? ;):) hihihi

Miis: 27 is ook echt piep hoor! Toen telde ik aan van mn zoontje hahaha

Rest: Hoe gaat t met jullie? ? ?

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    hahahahahaha wat geweldig zeg! Mie 22 jaar en Babbel 32 :p Lol!
    Ik ben overigens 26 :D haha!

@Mie: wat heftig weer allemaal bij de gyn. Snap goed dat je er niets op terug te zeggen of over te vragen had. Het is ook wel veel info in zo'n korte tijd. Ik duim voor je dat er niets 'ernstigs' is en je gewoon weer zwanger mag worden op korte termijn. *knuf!

@hier: Ties begint steeds meer te brabbelen en probeert ook echt al te kletsen. Zo schattig! Mama en papa brabbelt hij de hele dag, hij weet wie we met Luna bedoelen, de lamp wijst hij aan, hiep hiep 'HOERA' en dan gaan de handjes de lucht in, kaasje uitblazen kan hij al... oef! hij wordt groot! :)

*zwaai aan de rest, ik ga snel weer verder nu Ties een power-nap doet :D

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hier 29,5 hihi.
    laatate halfjaar als 20iger....hihi

down under functioneerd weer naar behoren, thanx for vragen babberl haha!

moet qweer erder reageer later meer, druk druk! haha

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    haha grappig die leeftijden :p

norii, ah lief is dat heh echt zo leuk die periode, jongste is ook zo bezig nu met klanken van dadada gaat ie nu lalala en een hoop geklets echt schattig!

sum, oh dat is fijn dat het weer goed zit daar beneden :) komt toch aaaltijd goed hihih

@hier, net ff naar buiten geweest oudste met zn loopfietsje, ff gaan schommelen. Jongste in de buggy en daarna in de draagzak want die was al moe en ik moet het toch aan als ik naar boven wil :)...
    Nu ff opruomen en zo koken, weet nog niet wat!

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden!

Mie hoe issie nu met je? is er al wat uit onderzoek gyn gekomen?

Miis, voel je je weer helemaal fit? En denk je al aan een derde kindje? *nieuwsgierig*

Babbel, lekker vakantie!

Karlijntje, hoe issie met de kwaaltjes?

Gv en hoe issie met jou? en jullie zoon? hihi. (zwangerschap) Kom je em tot nu toe zonder kleerscheuren door?

Xaar?! lang niks gelezen..Hoe is het?

Nori, met Ties: Bijna gefeliciteerd (morgen toch?!) met zijn 1e verjaardag! Vorig jaar lag je er nu wel anders bij toch? hasha.

En de rest: Groeitjes, zwaai!

Hier, ben lekker aant hardlopen, goed voor de overtollige kilos en echt ff een momentje voor mezelf. Het is sterfens druk hier, moeder aant verhuizen: die kan niks zelf, overziet het niet en kan het niet fysiek etc dus alles komt op onze schouders aan...En dat met een jong pril gezin..Pfff Topdrukte! ook nog zo voor de kerst. Dus man is daar veel aant klussen en ik doe de regeldingen thuis, ekrstboodschappen etc in mn eentje maar met maxicosi en peuter is dat echt topwerk..PFFF

Ook even met man subtiel besproken dat ik het stom vind dat ik NIKS (naja 2x bloemen) voor de geboorte van J.i. ppe heb gekregen. Een beetje verwennerij mag toch? Hij zei schuldbewust dat ie er wwel aan had gedacht maar echt niet wist wat te geven. hahaha. Ben benieuwd waar ie nu mee komt, volgens mij zei hij dat ik wat mocht uitzoeken bij de juwelier...
    Toen keek ik naar mijn trouwring (heb er drie diamanten in zitten jaja..) en zei tegen hem: ik heb drie diamanten eigenlijk zou dat een moeten zijn voor elk van mijn kinderen. Dus of dochter, sterretje (mk) en zoon of over paar jaar nog een derde erbij...
    Toen was man dit keer niet afkeurend en zei, dat zien we dan wel. Ik zei: het past wel bij ons drie kinderen.
    Dat vond hij ook wel, maar praktische ovrwegingen...Het is zo duur zei hij, weet niet of ie drie kinderen kan laten studeren zegt ie dan? (rekenend dat je straks alles zelf moet betalen als de kids groot zijn en niks meer krijgt zeg maar) en grotere auto nodig en wij dan op de zolder moeten slapen etc. Kwam ie allemaal mee, ik zei: dat is van latere zorg: het enige dat kids nodig hebben is liefde en eten..Dat hebben we in overvloed..
    Toen zei ie ja das ook zo..hihi.
    Afgesproken dat we de deur niet dicht gooien (want ik weet t ook nog niet 100procent zeker of ik wel weer een derde zou willen) En zowizo dat ALS we voor een derde gaan we nog een poos wachten ongeveer 3 jaar ofzo, dan zit dochter lang en breed op de basisschool: is dan bijna of al 6jaar, zoon 3 jaar en dan evt. zwnager van nummer 3..Beetje meer ruimte..

Hey meiden, wat gaan jullie doen met de feestdagen?
    En hoe doen jullie dat met jullie peuters, kleuters? met oud en nieuw? wakker maken? of laten slapen??

groetjes!

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hieperpiep hoeraaaaaa voor kleine T die 1 jaar is vandaag!! ♥♥♥♥♥

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Nori gefeliciteeerd meis!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een feest! En babbelsplaatje kan ik niet overtreffen die is zooow mooi! dus ik doe t zo±
    hiep hiep..HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Haha bedankt meiden! Het was een leuke dag, erg druk 40 man uiteindelijk... pfff maar erg gezellig. Ties is goed verwend met zn kadootjes.:) foto van de taart volgt!

Liefs!

13. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Uuuhhhh.... :) :D

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Ik kan het haast niet zien Babbel...Maar zit daar een streep?
    Betekend het dat je zwanger bent? hihi.
    Hoezo een test? *veel vragen*
    Als t een zwangerschapstest is: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wat spannend! een derde spruit ;)
    maar ik dacht dat je pas van het voorjaar ervoor ging? Of vergis ik me?
    SPANNEND MEISSIE! leuk leuk leuk

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    iets duidelijker

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Sorry Babbel, misschien ben ikz o scheel als wat, maar ik zie em (nog) niet..
    Wel gefeliciteerd natuurlijk! hihi

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    ja in t echt zie je m duidelijk, zal morgen nog s spammen. Als je iets naar voren gaat zitten of je LT-scherm naar je toe buigt, zie je dan zelfs het negatief niet?

18. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    meiden: Niks op FB he aub!!!! We zillen dit zeker 3 mnd stil houden nog.

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    natuurlijk niet Babbel! hihi Wat spannend meis!
    Hoe voel je je?

HOERAAAAA DERDE WONDERTJE VOOR BABBEL!

20. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wat moet ik hier veel mensen feliciteren zeg :)

Eerst en vooral prettige kerstfeest voor iedereen!!

@ Ties: hip hip hoera!!! gefeliciteerd grote kleine jongen :)

@ Babbel: ik zie hem niet echt maar als jij hem in het echt wel duidelijk ziet: gefeliciteerd meid!!! Wel plots he?

Hier: ik ben er niet zoveel, merk dat ik niet zo enthousiast en blij kan zijn, ben niet meer zo aangenaam als vroeger merk iK..

Deel Deze Pagina