Ik zie ook helemaal niets... (ben volgens mij ook behoorlijk scheel, haha!) maar als het een zw-test is: gefeliciteeeeerd!!!!
babbel, ik zie het wel maar nog wel errrrrgg licht, natuurlijk gefeliciteerd, gaaf! nou moet het wel een dikkere posi test gaan worden heh! hihi, blijf je testen? mie, geeft iks, begrijpen we ehct wel hoor, komt allemaal wel weer. gewoon je verhaal doen, is meer als genoeg knuffel Norii, gave taart leuk joh, nogmaals gefeliciteerd via hier! Sum, hoe is het nu met J? Leuk dat jullie deur nog open staat voor een 3e!! Je vroeg het mij ook van de week heh. Wij hebben besloten het bij deze 2 te houden, ik vooral om de praktische redenen vzoals jou man aangeeft. Kijk wij zijn beide ongeschoold en hebben geen echt vak geleerd. Dus "latere zorg" gaat voor mij niet op, mijn kids hoeven heus geen scooter, auto en hele uitzet plus vette spaarrekening en allerlei dure studies. maar ik wil graag relaxed leven en vind 3 kinderen wel echt heel duur. Onze toekomst financieel is veel te onzeker. man verdiend nu echt super veel, maarja weet niet voor hoelang. Stel dit houd ooit es op, dan begint hij weer gewoon op normaal niveau te verdienen en moet ik mss weer werken. Ik wil graag een derde kindje ook hetzelfde kunnen geven, ook een moeder die thuis kan blijve enz...en ik wil ehct geen groot leeftijdsverschil...en dit huis is sowieso te klein. Dus ik vind het gewoon niet handig allemaal nu. Buiten dat, die jongens hebben elkaar nu, anders zou ik denk ik toch een 4e willen. Zwanger zijn en vooral bevallen zou ik heel graag nog wel willen en ook kunnen. maar ik vind het leven nu zo heerlijk, ook als ik straks weer ga werken enz, is het allemaal super te doen, al valt man nu terug op normaal salaris kunnen we de kids nog alles bieden, dat zou met een derde niet zo zijn. Stom heh zo practisch, maarja het voelt dan gewoon te onzeker voor mij, hebben natuurlijk sowieso ook nog 3e kind in het gezin ( mans eerste zoon)...geen contact op dit moment maargoed, dat komt wel weer ( die moeder is een heks, rechtzaak advocaat end het houdt niet op)
Mie meisje wat rot zeg Maar gun jezelf ook een beetje tijd meissie. Je kunt zulke moeilijke dingen niet wegstoppen of binnen een paar dagen verwerken. Het heeft tijd nodig. En je bent van de ene heftige emotie in de andere gevlogen, en nu... nu valt er een gat. en dat maakt je verdoofd. Het komt wel weer terug meissie en je kan jezelf ook weer terugvinden Echt waar. Maar gun jezelf net even wat extra: Extra ruimte, extra tijd, extra leuke dingen, extra lekker eten etc. Wees heel erg goed voor jezelf! Dikke kus!!!!
Fijne feestdagen meiden! Babbel heb je alweer een nieuwe test? * ik wil streepje ook zien * hihihi! Fijne dagen meiden!
Ik weet niet of t goed zit... Vanmorgen erg lichte test.. Nu tweede gedaan. die is net als gisteren, dus donkerder. Wel veel grdronken gister (geen alcohol). Kleine krampjes maar had ik ook bij de andere 2.
Meiden, ik zwaai even snel. Rete druk met van alles en nog wat. Daarnaast is svader vannacht opgenomen met benauwdheid...kom hopelijk snel weer echt langs! Wat heb ik allemaal gemist???
Ow spannend Babbel, hoe ver was of ben je overtijd? wat wasw je cyclus? en tis normaal dat de testen qua kleur iets schommelen, dat zegt niks verder hoor. Hoe voel je je?
Uh hahah ik ben 11DPO pas Thanks meis je hebt me gerustgesteld. Ik voel me een beetje misselijk en moe Inge: Sterkte met svader!! Niet fijn
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon Sumshine: bevallen ? oktober 2012 van een prachtige zoon ZWANGEREN! goudvis: 30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013, het wordt een jongen! Xaar:30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013, het wordt een jongen! karlijntjev: 27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 3 juni 2013, het wordt een jongen! Babbelbol: 31 jaar gaat voor de 3e, zwanger, uitgerekend 8 september 2013 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe: 33 jaar gaat voor de 1ste Mie: 22 jaar gaat voor de 2e Controle & Echo: Goudvis: Xaar: Karlijntjev:
Ach babbel je bent nog veel te vroeg met testen dus hihi...Spannend meis!! Goed dat je al wel klachten hebt! hihi...Lekker wat een wonder weer! enne een duidelijkere test svp spammen he? ikke nieuwsgierig!
JAHOOOOOEEEEE ja hoor toch getesst en blij toe want hij is echt donkerder!!!!!! Ik ben gerustgesteld!!
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon Sumshine: bevallen ? oktober 2012 van een prachtige zoon ZWANGEREN! goudvis: 30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013, het wordt een jongen! Xaar: 30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013, het wordt een jongen! karlijntjev: 27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 3 juni 2013, het wordt een jongen! Babbelbol: 31 jaar gaat voor de 3e, zwanger, uitgerekend 8 september 2013 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe: 33 jaar gaat voor de 1ste Mie: 22 jaar gaat voor de 2e Controle & Echo: Goudvis: Xaar: Karlijntjev:
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon Sumshine: bevallen 30 oktober 2012 van een prachtige zoon ZWANGEREN! goudvis: 30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013, het wordt een jongen! Xaar: 30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013, het wordt een jongen! karlijntjev: 27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 3 juni 2013, het wordt een jongen! Babbelbol: 31 jaar gaat voor de 3e, zwanger, uitgerekend 8 september 2013 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe: 33 jaar gaat voor de 1ste Mie: 22 jaar gaat voor de 2e Controle & Echo: Goudvis: Xaar: Karlijntjev:
Baby nieuws!!!! Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon Sumshine: bevallen 30 oktober 2012 van een prachtige zoon ZWANGEREN! goudvis: 30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013, het wordt een jongen! Xaar: 30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013, het wordt een jongen! karlijntjev: 27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 2 juni 2013, het wordt een jongen! Babbelbol: 31 jaar gaat voor de 3e, zwanger, uitgerekend 8 september 2013 Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!- Lovelybabe: 33 jaar gaat voor de 1ste Mie: 22 jaar gaat voor de 2e Controle & Echo: Goudvis: Xaar: Karlijntjev: 15-01 -> 20 weken echo, 01-02 -> controle gyn