2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden,

braaaaaf mee gelezen, weinig gereageerd :):):)

Mie wat had je een leuke foto's op facebook van je trouwerij! Hoe gaat het nu verder met je. Hoop dat je jezelf wat beter begint t voelen.

Babbel wat een super nieuws!! :D:D:D:D:D:D Hartstikke gefeliciteerd meis!!!

De rest even zwaai!!! mijn geheugen is echt pleitte hahaha dus ik weet het ff niet meer.

Vandaag weer een controle gehad en de kleine man groeit goed! mijn baarmoeder komt nu tot aan mijn navel. Dacht dat het nog even zou duren maar het gaat echt snel :$

Ook zijn we vorige week in ondertrouw gegaan. (Geen idee meer of ik dat nou verteld had hier hihi) en we gaan trouwen op 1 maart. Ben dan bijna 27 weken dus hoop dat ik dan nog genoeg energie heb voor een klein feestje :) We hebben al een hoop geregeld en volgende week ga ik voor een jurk kijken dus ben benieuwd!!

2. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wat spannend Karlijntje! Leuk met een bolle buik in de trouwjurk! Nori was toen volgens mij ook getrouwd, toch Nori?

Vraag: willen jullie meedenken wat te vragen voor onze dochters 3e verjaardag? vind het zo lastig...
    Wij geven haar een cd spelertje, kan ze zlf muziek luisteren etc.
    opa en oma w.s. een fiets.
    en ik dacht aan een watertafel ofzo...
    maar verder...what to ask...LASTIG!

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @sum: ja, ik was 35 weken zwanger toen we trouwde. Feestje erachteraan, hoppakee! :D
    Kadotip: schmink, kaptafeltje, verkleedkist met atributen? De zand-/watertafel is ook errug leuk!
    Thema: elfjes, prinsessen, vlinders?

Succes!

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Poppenstoeltje voor op haar fietsje. Trampoline,.spellen: koetje boe, knibbelknabbelknuisje, nijntjespel. Nijntje speelt verstoppertje, aquadoodle, storio (2), bambino-loco of mini-loco. Houten puzzels, badverf (bol.com), ....

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Meiden heb ik jullie gekwetst door het even nog stil te houden dat we echt begonnen waren? Ik vraag dit omdat mn.andere vaste topic er erg veel moeite mee had. Ik had er voor mijn gevoel goede redenen voor, maar als ik jullie in wat voor manier dan ook gekwetst heb, dan mijn excuses... Xxx

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nee hoor babbel, natuurlijk niet. ieder zn eigen keuzes!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Nee hoor Babbel! Ik vind het fantastisch voor jullie, ook zonder aankondiging, haha! :)

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thanks lieverds!

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Had even een stukje gelezen in dat andere topic, my gosh wat een drama queens. Sorry hoor babbel, maar geniet jij nu maar eens lekker van je aller laatste zwangerschap, laat die meiden er maar in zakken met hun mening. Ze zijn gewoon jaloers :p

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Aaah lief thanks Norii! kon ik wel ff gebruiken :)

11. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou echt totaaaal niet Babbel, moet je zelf weten, we zijn geen "vriendinnen" dus waarom zou je ons verantwoordign schuldig zijn, dit is nog altijd een forum wara je je verhaal kwijt kan en dingen wilt delen..die JIJ wilt!!
    Vind het ehct irritant altijd dit soort ongein, laat je niet gek maken, jeetje..wij zijn gewoon blij met je posi test huppa volgend babietje mag komen :D:D

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thanks Miis! Heel eerlijk, zou ik sommige van die meiden wel vriendinnen hebben genoemd. Maar dan nog. Mijn RL-vriendinnen weten ook van niks. Het is indd iets tussen mij en ML ;)
    Maar ik wilde alleen even zeker weten dat hier geen wrijvingen waren :) Thanks voor de support dames!!!

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nee precies, maar ik zou het bijv raar vinden als ik hier een punt van zou maken, ik was wel even i de war dacht, huh ging ze er nou toch weer voor hahah..maar ik denk gewoon automatisch, ach ze zal wel haar redenen ervoor gehad hebben, who cares weetje, gewoon blijheid thats it...snap gewoon niet dat sommige daar zo'n punt van maken, al helemaal niet op een forum..

14. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ik ben overigens niet boos, en ik vind dat ze best mogen zeggen: Babbel, dat vond ik niet fijn! Maar de manier waarop vond ik moeilijk. Maar het is voor mij uitgesproken en goed. No hard feelings. Maar ik voel me niet meer onderdeel van helaas. Maar dat is niet voor jullie. Het enige dat ik wilde weten of jullie ook gekwetst waren. En dat zijn diegene die gereageerd hebben niet, dus voor mij is het nu goed :)
    En het zijn echt wel hele lieve meiden hoor, ik heb er heeeeeeel veel mee gedeeld en het was echt fijn. Maar voor mij nu over :)

15. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja snap het wel hoor babbel

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    ik vin het nog al raar als mensen op een forum over dat soort dingen moeilijk gaan doen...Je mag delenw at je wilt delen en wanneer je het deelt...
    Aan de andere kant mogen zij natuurlijk delen dat ze gekwetst zijn, maar hoe hoog zijn die verwachtingen dan wel niet? das toch nie normaal..

Heb t niet terug gelezen ofzo hoor, want weet niet over welk forum te gaat (natuurlijk ben ook ik nieuwsgierig) maar denk neit dat het relevant is, wat van belang is: BABBEL is zwanger! hoeraaaa! emn hoe dat is gekomen en wie je het hebt verteld zijn allemaal bijzaken! hhahaha..
    Genmietse meis!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Thanks meiden ik ben gewoon blij dat jullie niet gekwetst waren en daar ging t mij om!!! dikke zoen voor jullie, maar zullen we een streep zetten? Thanks lieverds!

18. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    ----------------------------------

Bijdeze de streep :) pak jij een emmertje zand? ;)

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Joe! Zal ik doen hihi ;)

20. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    je kunt ook de streep kopieren van je test ;)

Deel Deze Pagina