2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    BB: gefeliciteerd! Fantastisch nieuws! Tuurlijk niet gekwetst, moet je toch lekker zelf weten. Alleen heel blij voor jou! Hopelijk houdt je BI zich rustig deze keer :)

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    super cute die ties :)

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    haha thanks :)

6. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Babbel: ik had eerst ff zo iets van huh? waren ze weer echt bezig dan? maar tis wat al gezegd is jullie keuze en jullie kiezen het moment om dat wel of niet te delen! En ik ben gewoon hartstikke blij voor jullie! en mensen die dat niet kunnen zijn de moeite en energie niet waard.
    Ik heb geen mooie punten strepen en emmertjes zand hhihi maar de boodschap is duidelijk denk ik zo ;)

7. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    en norri wat een lekker mannetje toch die ties van je en wat wordt ie groot :D

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nou idd, die wordt echt groot! echt lief

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    ja joh, dat gaat me ook iets te snel hoor! :p maar wel heeeeeeeel leuk!!! :D

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    jaa en het wordt zoveel leuker, zo raar blijf ik dat vinden...steeds dnek je ja nuuu is het zo leuk..en dan paar weken of mnd later lig je weer in een deuk! :)

11. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah Nori wat is Ties een lekker ding zeg ;) Wat een groot mannetje alweer! Cutie!
    Miis, ja dat herken ik zo, het word steeds leuker (en gekker of bij de hand ter..) haha
    hoe is het met zindelijkheid van de grote broer??? heeft het doorgezet?

babbel, hoe voel je je?

Mie hoe gaat he tmet jou? kun je het allemaal een beetje handelen?

Hier dagje sauna met manlief geweest, ff onze tijd, heerlijk! die ziektekiemen er uit gezweet! en die komen niet meer terug heb ik besloten ben er klaar mee! zo veel gekwakkel sinds de bevalling, niks aan niet! Iig was het fijn om er lekker samen ff uit te zijn en ff niks te moeten, hoeven!

12. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    oja woensdag hebben wij onze fotoshoot met beide kids.. Moet nog ff bedenken hoe of wat ik wil. Het is op locatie dus bij ons thuis, wil graag foto van mijn twee kanjers.
    zit er aan te denken om broertje dus gewoon naakt te doen (lekker puur baby achtig) maar grote zus dan? wat moet zij aan? wel gewoon kleren? of in haar ondergoed? (hemdje onderbroek?!)
    lastig..wat vinden jullie?

13. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    lekker Sum! heerlijk voor jullie!
    Ja hij is in principe plas-dagzindelijk

Helaas wilt hij niet poepen, ook niet als ik een luier aanbied want die trekt ie uit, zodra hij druk voelt wilt ie niet op de wc of het potje...soms als ie toevallig ene onderbroekje of pyjama broek aan heeft doet ie het per ongeluk erin, waarschijnlijk kan hij het dan niet tegen houden. Want andere dagen wacht ie dus tot ie in bed ligt en zn luier omheeft savonds...wel heel vervelend, nu in combi met een duizend x uit bed komen-fase

Van de week zonder luier naar buiten, bij thuiskomt wel een ongelukje, maar toch goed vond ik, had hem onderweg nog buiten proberen laten plassen maar t kwam toen iet....

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Ik zou idd gewoon mooi wit ondergoed setje doen, wel iets leuks in dr haar enz, mss baby een leuk mutsje op?

Wat ik altijd erg leuk vind, als bij baby op een grote knuffel ligt of in een grote mand en die oudere erom heen of erbij, kusje geeft of iets anders liefs..

Ik wil ook leuek shoot doen, maar wacht tot jongste zelfs kan gaan zitten en staan en/of lopen.
    Heb toen met oudste gedaan met 1 jaar, was zo leuk, hij kon natuurlijk al zoveel en was echt leuke actie, dat lijtk me nu ook zo leuk en dan met de oudste erbij,w ant die kan nu echt dingen op commando :p:p

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    miis dat niet willen poepen is een herkenbare fase..angst..
    wat helpot: misschien met boekje oid op de wc?, belonen met stickers? liedje zingen op de wc.
    Dat hielp hier iig.

Heb geen wit ondergoed doe ik niet aan bij kids...maar wel met hippe stipjes ofzo, misschien scoor ik nog even een leuk setje voor dr hahaha....

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja ik vind op fotoshoots wit altijd het mooist, vooral als je de foto mss nog wilt bewerken, vaak heeft print zo'n afleiding, maar dat is natuurlijk smaak..

ja hij lijtk het gewoon niet prettig te vinden idd, maar boekje lezen en zingen doe ik al..maar hij doet steeds vaker plasjes op zn potje...en als ik merk dat ie mss moet poepen wilt ie sowieso niet op het toilet en belonen werkt nog niet echt...
    Weet idd ook niet echt wat nou te doen, omdat ie zn luier sowieso uittrekt, hij doet het pas in zn rust ofzo..
    Ik ga ff proberen om zn luier sochtend snog aan te laten, normaal gesporken poept hij namelijk smorgens ...

17. LIX

LIX Fanatiek lid

16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    @Miis: Wat lastig zeg, dat niet willen poepen. Hopelijk vind je snel een oplossing!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja hij mag gewoon een luier om maarja haha..ach komt wel goed :)

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: heerlijk even een dagje samen genieten zonder de kids. :D
    Wat betreft fotoshoot: mini puur natuur, maxi met een schattig wit basic jurkje? Iuk zou haar iig wel iets van kleertjes aan doen, maar dat is meer mijn smaak. Vind ondergoed foto's van een peuter niet zo gepast zeg maar..

@Miis: kinderen ervaren poepen op toilet / potje als iets van zichzelf 'verliezen', misschien kan hij het daarom (nog) niet? Geef het tijd, hij gaat 'broek-poepen' vanzelf vies vinden :) succes! Je bent iig al kei goed bezig! Chappeau! :D

@hier: Ties logeert bij opa en oma. Gaan m zo ophalen. Merk dat ik het steeds lastiger vind zo zonder hem in huis.. mn kleine boefje :D

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, ja precies...maar t jammere is, dat ie het dus pas savond sin bed doet met luier om...heb liever dat ie het overdag doet, maakt mij niet uit hoe en waar haha...nou goed we'll see...plassen gaat super goed !

Hihi ja blijft moeilijk :) Laten slapen doe ik nog niet, maar ikw eet wat je bedoelt!
    In maart gaat ie naar de psz, vind het zo leuk voor hem, dat lijkt me totaal niet moeilijk eigenlijk, zijn maar 2/3 uurtjes...

Deel Deze Pagina