2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Haha ach komt goed, geduld is een schone zaak :)
    Bewaar de volgende test om samen met ML te doen! Misschien dat hij dan er dan wél voor je is, mocht het geen positest zijn, dan is het er direct bij en kan hij zich wellicht beter in jou emoties verplaatsen. Of juist de blijdschap, daar gaan we natuurlijk vanuit! :D
    Ties stapt vollop! Langs de tafel sowieso en ook steeds meer losse stapjes als ML Ties naar mij toe laat stappen wanneer ik op de grond zit om hem 'op te vangen'. ♥ Tot nu toe 4 stapjes los! ♥ hihi trots! :D

Hoe gaat het met W.inter? loopt hij eigenlijk al?

2. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wat gaaf van Ties!! Snelle jongen he :)
    W.inter doet heeeel weinig inspanning om te stappen. Aan een hand dat wel, en langs de tafel enzo en heel af en toe een stapje alleen maar dan gaat hij gegarandeerd onderuit :D
    Woordjes gaat dan wel weer als een sneltrein! Banaan, mama, papa, Freddy (onze leguaan), kijk, die, neus, koek, mumum, ...
    Tjah, even grote taterkous als zijn mama he :p

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    hahahah!!! :D

Het klopt dat wel wat ze zeggen, het ene kindje loopt eerder en praat later, het andere kindje praat eerder en loopt later. Ties zegt op 'papa' en 'mama' na, 2 'woordjes': 'oef' (=woef, als hij een hondje ziet), 'oeka' (=koekje) :D
    CUTE!!! ♥

4. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaaah wat lief om de vorderingen te lezen van de dreumessen hihi. Heerlijke leeftijd 1 weet ik nog!

Mie, succes met wachten meis, is niet makkelijk..haha.

@hier baby ziek alweer...grrr ben er zo klaar mee! ben er gewoon verdrietig van. Moest vanacht ook echt ff huilen..
    Jip heeft 39 graden is net 9 week dus weer naar de ha extra in de gaten houden, hopen dat t niet erger word want dan word het weer een opname..
    grote zus is net weer wat beter, lees koortsvrij
    en ik hoest nog steeds als of ik eenpakkie shag rook. (niet het geval) pfff ik wil zo graag zelf weer fit voelen en ook dat mijn kindjes weer fit zijn, die gebroken nachten de vele ziek zijn en ziektes van de kindjes breken me echt ff op....fail...
    naja ik doe er niks aan, neem veel vitamientjes, probeer regelmatig te leven en ook te sporten, veel water drinken en weerstand pillen...what ellse can i do?!
    sorry moest er ff om zeuren!

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ach Sum, klinkt helemaal niet fijn! Meer kan je idd niet doen, mss regelmatig eens een appelsientje uitpersen met een citroen.. Verder kan ik ook helemaal niets bedenken. Verzorg jezelf maar goed he! En natuurlijk je twee schatten ook maar ik weet dat je dat doet hoor! Hoplijk wordt J.ippe snel beter!

Hier: heb mezelf weer dingen doen zien die er neit waren. Daarnet mn testje nog eens bekeken, is echt helemaal niets te zien hoor haha. ik mak mezelf nog gek, heb de test dus maar in de vuilbak gegooid! Voel me ook helemaal niet zwanger dus het wordt wellicht niets deze ronde..

6. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Baby nieuws!!!!
    Babbelbol: bevallen 11 okt 2011 van een prachtige dochter

Mie: bevallen 15 okt 2011 van een prachtige zoon
    IngeG: bevallen 08 nov 2011 van een prachtige dochter
    Norii: bevallen 23 dec 2011 van een prachtige zoon
    Beauty: bevallen 12 feb 2012 van een prachtige dochter
    Miis: bevallen 23 mei 2012 van een prachtig zoon
    Sumshine: bevallen 30 oktober 2012 van een prachtige zoon

ZWANGEREN!
    goudvis: 30 jaar gaat voor de 1ste, zwanger, uitgerekend 17 apr 2013, het wordt een jongen!
    Xaar: 30 jaar gaat voor de 2de, zwanger, uitgerekend 26 apr 2013, het wordt een jongen!
    karlijntjev: 27 jaar gaat voor de 1e, zwanger, uitgerekend 2 juni 2013, het wordt een jongen!
    Babbelbol: 31 jaar gaat voor de 3e, zwanger, uitgerekend 8 september 2013

Nieuwe ronde, nieuwe kansen! -Geen Bloed Geeft Moed!-
    Lovelybabe: 33 jaar gaat voor de 1ste
    Mie: 22 jaar gaat voor de 2e

Controle & Echo:
    Goudvis:
    Xaar:
    Karlijntjev: 15-01 -> 20 weken echo, 01-02 -> controle gyn
    Babbelbol: 23-01 -> Intake en echo VK

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie; Meid ik begrijp je volledig, ik bgin al op 7NOD met testen :) En eerst omo, toen tuurstreepje (grrrrrrr;)), toen iets donkerder tuurstreepje... Toen 2 dg gewacht en boemsa: duidelijk positief. Ik hoop hetzelfde voor jou!!!!!
    Maar de een test gewoon eerder posi dan de ander. Bij zoonlief testte ik ook pas na NOD posi! Maar bij dochter en deze al 5 NOD :)
    Verder was ik precies zoals jij bent op jouw leeftijd. Dat schaaft wel ietsje bij maar chaotisch en een stuiterbal blijf je altijd hahahaha. Ik herken veel van mezelf in jou hahahaha. Geeft niks gooi t er uit want dat is het enige dat enigszins helpt volgens mij ;) Wij relativeren wel waar nodig of vangen je op waar we kunnen ♥ Opkroppen en geduldig zijn is niets voor ons slag mensen :p:p:D:D:D:D hihihihi

Norii: WAUW wat knap van T!!!!! Dochterlief loopt uit zichzelf 10-15 stapjes, maar lang nog niet iedere dag. Ze loopt liever op haar knietjes. Maar indd praat ze al heel veel. Ze zegt al alles na, zingt liedjes en doet 'klappen in de handjes' helemaal mee en 'handjes draaien' en 'met de vingertjes'.
    Ze zegt mama, papa, (naam broer maar dan een s ipv nn), wafwaf, visje, aaien, oma, opa, naam nichtje, naam tante, buiten, uit, flesje, tas, beertje, ze knort als een varkentje ♥ en ik vergeet vast een boel. Dus zo anders dan broer die liep met 13 mnd volledig, dus als hoofdmanier om zicht te verplaatsen zeg maar hahahaha. Maar praten en zingen pas laat gemiddeld. Superleuk die verschillende ontwikkeling hahaha. ♥ my kids!!!

Sum: Ah nee toch wat een arm mannetje en wat erg voor jullie ook :( Zo blijf je wel aan t zorgen he meissie :( Hij is nog veel te klein voor al dat leed :( Knuffie!!!! ♥

Hier afspraak bij VK gemaakt hahaha: De ass zei: Oh ik had niet gedacht dat jullie dat nog zouden durven ;) :) Tja ach ja eigenwijs?
    Ik mocht al over 2 wk komen, maar heb een weekje later gekozen. Dan heb ik zeker een hartje als t goed is :) Vond ik fijner. Ja jee ben best trots op mijn 'geduld' dit keer hahahaha!!!

Verder ben ik veel misselijk. en doodmoe. En zeurpijn in mn BM. Maar zoooo gelukkig! We hebben t aan onze ouders verteld gisteren. Superleuk!!! ♥
    Vanmorgen nog een laatste keer getest en die knalde nog meer dan de c-streep :)

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat heerlijk Babbel! En idd knap van je dat je het gewoon nóg een week extra kunt uitstellen bij de VK!

Ties knort idd ook als we aan hem vragen wat het varken voor geluid maakt :p haha! In zijn handjes klappen tijdens het liedje 'klappen in de handjes', hij houdt zijn handjes in de lucht zodra er 'hieperdepiep HOERA' wordt gezongen & ook doet hij 'brrrrr' als hij de lampen van de auto op ziet lichten / hij in zijn autotje zit / we tegen hem zeggen dat we met de auto weg gaan :D zo leuk!
    Het is een echte na-apert! Lach me rot met hem, zeker als we aan tafel zitten, dan kan het toch zo'n deugniet zijn!

Kindje van een vriendin van me is 2 dagen ouder dan Ties en liep 1 dag voor haar verjaardag LOS! en niet 2 stapjes, nee hoor! de hele dag, aan één stuk door! Echt zó knap!

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    ff een kleine dingetje tussendoor..

ML en ik vinden het nu met Ties en Luna soms best druk en weten niet zo goed wat te doen als er een 2e bij komt. ML wil het liefst wachten tot Ties een jaar of 3 is, maar ik twijfel, terwijl ik het eigenlijk ook wel met m eens ben.
    (druk = o.a. de deur uit met dreumes & hond, wij wandelen namelijk nogal veel i.v.m. de hond)
    MAAAAAR.. ik ben niet voor niets een vrouw en inmiddels ook al een jaar mama en heb toch steeds meer kriebels voor een 2e zwangerschap.. Ben stiekem al aan het rekenen gegaan om volgend jaar mei [2014] uit te komen voor de geboorte zeg maar :p (hoe fout is dat?! haha!!)
    Dat zou 'betekenen' dat ik juli / augustus [2013] moet stoppen met de pil.. Seems allright to me :D
    ML weet het nog niet van mijn wilde plannen, maar ach, we hebben nog wel ff de tijd! in mei 2014 is Ties 2,5 ook een mooie leeftijd toch? :D

-einde ego bericht -

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Norii:Tussen mijn zoon en mn dochter zit 28 mnd. Dat vind ik heerlijk. En een tweede gaat zoveel makkelijker in het hele ritme mee! Ik vind het echt niet drukker dan met 1. Juist niet, want ze spelen nu veel samen ipv aan mijn broek te hangen hihihi. Maar vaak hoor je dat als er minder tijd tussen zit dat ze minder goed nog kunnen spelen samen, dat komt later wel :) Maar dat vragen ze beiden nog wel veel aandacht van mama (en papa). Dus ja,, het is wel makkelijker om er even tussen te laten ;) En voor later: Mijn zus en ik schelen 2.5 jaar en mn broertje en ik 6 jaar. En als kind speelde ik meer met mn broertje dan met mn zus. Het zegt niet zoveel ;)

11. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    FF spammen gister mijn trouwjurk uitgezocht!!! ik wou eigenlijk iet simpels en vooral niet te duur zaten we daar in die winkel zegt mijn moeder ineens dat ik van mijn ouders de jurk krijgt en mijn budget wat ik voor ogen had maakte ze zo 4x zo groot! Heb ze echt voor gek verklaard maar natuurlijk ook heeeeeel hard bedankt en daarna lekker mee uit lunchen genomen. Heb nu een jurk uit de collectie 2012 maar omdat het inmiddels 2013 is was die voor 50% procent afgeprijsd dus me is so happy. nu alleen nog 8 weken stil houden tegen vriendlief en dat is toch niet echt mijn sterktste kant hihi

Bijgevoegde bestanden:

12. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Waaaaaauuuuwwwiiiieeee Karlijn!!!! prachtig hoor, je straalt ♥♥♥♥

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat ontzettend moooooiii!!!!

14. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    KARLIJN! wat een mooie jurk!!! whooehoeee! prachtig meissie!

Mie: geduldig zijn is gewoon k*t haha

Babbel: Yes nog een knaltest! happy for u! en nog 3 weekjes en dan vk..ow wat spannend!
    waarom dacht de vk dat je het niet weer zou aandurven? ivm de BI?

Nori: bij ons zit er 2 jaar en 8 maand tussen. PRIMA leeftijd! Nummer 1 is zindelijk! dus weinig luiers, ze helpt mee (echt!) kan opdrachtjes uitvoeren om dingen te pakken etc. Ze knuffelt veel met em, roept me als er wat is etc. Kan ook soms even zelf spelen als ik met beeb bezig ben. Gaat mee op de loopfiets als we met de hond wandelen. of j.ip gaat in de draagzak, zij in de buggy bij grote boswandelingen.
    Ik ervaar het niet als lastiger, somigen wel weet ik, maar ik vond het altijd ale en gedoe om weg te gaan etc, dus en das nog steeds zo 1 meer of minder maakt dan ook nie uit.
    Ik denk dat 3 (zoals ik ook vaak hoor) lastiger is, want je hebt geen 3 paar handen, armen etc. maar volgens mij kun je daar ook snel wel een mouw aan passen.
    Ik kan je iig zeggen dat het mij 100procent meevalt!
    Enige shitte hier is: ze steken elkaar de hele tijd aan met griepjes!

@hier: vanacht doorgeslapen! J.ip een zetpil gegeven voor t slapen gaan en om 5.20 schrok ik wakker, Jip lag nog lekker te slapen haha. Om half 7 was ie wat aant rommelen dus snel flesje erin voordat grote zus ook wakker word, maar heerlijk dit! Daar knapt een mens van op.
    Grote zus heeft inmiddels geen koorts meer, hoest alleen nog flink.
    Jip heeft geen koorts meer op dit moment maar voelt zich zichtbaar nog niet top, maarja dat heb je met griep he?!

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Grrrr... omowitte test vanmorgen. Tjah, zal wel niets worden deze ronde. Vind het vooral gek dat ik niets voel. Normaal voel ik mn ongi wel aankomen of voel ik het als ik zwnger ben (heb ondertussen toch al drie keer mogen meemaken...). Nu helemaal niets. Nuja, na alle gedoe de afgelopen maanden is het misschien ook niet gek dat mijn lichaam het ook een beetje moeilijk heeft haha.

Eerst snel snel W. naar de creche brengen, dan werken maar ik reageer eerst nog uitgebreid op iedereen.

Btw: Miis, alles oké meid? Verdacht stil van jouw kant!

16. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Verdorie Mie jammer.... Maar je mocht eigenlijk ook nog niet van de gyn, tioch? Heb je nu uitgesloten dat het die erge vorm van MK was? Of is er nog een kans dat je aan de chemo moet? Ik kende een vrouw op t KDV die dat ook moest... Echt erg :( Ik duim voor je meis!! En onthoud: Bij W heb je ook pas LAAAAAAAT posi getest!

17. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zo, kleine man naar het kdv gebracht. Ze zijn sinds gisteren verhuist van lokaaltje. Van een baby- naar een peuterlokaal. Hij vindt het helemaal te gek! Overal opkruipen, inkruipen, van de glijbaan, op het schommelpaardje,... Het is zo'n schatje!!!

Nu even de tijd nemen om fatsoenlijk op iedereen te reageren :)

@ Karlijntje: wat is dat een mooie jurk met alles er op en er aan zeg!!! Wat leuk dat je budget plots heel wat hoger werd! Klinkt alsof jij ook gezegend bent met lieve ouders zeg! Wanneer gaan jullie nu weer precies trouwen? Binnenkort toch he? Hoe gaat het met de zwangerschap? Heel bescheiden buikje precies nog he? Had ik ook en vond ik best wel leuk achteraf gezien. Snel weer in vorm zo :D

@ Babbel: echt wel een knaltest he! Wat grappig dat de vk dacht jou nooit meer terug te zien. Wrschijnlijk vanwege de BI he? Heb je er al opnieuw last van? Hopelijk niet! bij mn ma had ik er onmiddellijk vanaf de posi test weer 100% last van. Hopelijk blijf je nu een beetje gespaard! Snapt Finn er al iets van van de zwangerschap? En hoe reageerden je ouders? Leuk, ik ben echt blij voor jou! Jij klinkt altijd als een fantastische mama! Trouwens grappig dat je veel van jezelf herkent in mij. Idd ook nogal druk en chaos persoon. Maar eerlijk gezegd, ik vind dat best leuk om zo te zijn:D

@ GV: ik vind dat jij net al een prachtig buikje hebt!! Kon ik alleen maar van dromen als ik jouw termijn had! Geniet er echt van meid! Net zoals Norii zegt, straks mis je je buikje echt en besef je dat je er niet geneog van genoten hebt. Laat ze maar kletsen, je bent prachtig zwanger! Mooi kamertje ook! Zijn jullie er eigenlijk al uit voor de naam van je kindje?

@ Miis: hoe gaat het met jou en je gezinnetje? Alles oké?

@ Lovelybabe: ik heb gisteren ook je blog/weblog gelezen. Echt pakkend meid, ook heel mooi verwoord. Wat hoop ik dat je slechts een klein duwtje nodig hebt om eindelijk te kunnen genieten van een zwangerschap en een prachtig beebje. Wat moet het zwaar zijn voor je. En toch klink jij altijd alsof je heel sterk bent, echt respect hoor! Hopelijk vind je veel steun bij je man en vrienden/familie. Verwen je zelf maar extra zou ik zeggen, je verdient het echt wel! Ik duim nog steeds voor je!

@ Xaar: hoe gaat het met jouw zwangerschap? Alles oké?

@ Norii: een snelle zwaai :) hihi

Beauty: zien we die hier eigenlijk nog? Volgens mij mag ze wel uit het lijstje toch? Tenzij iemand nog contact met haar heeft?

Hier: Kijk ik net naar mijn test, staat er nu toch een streepje op! Ik heb het echt gehad met de kv2v5 testen. Dit doen ze volgens mij de laatste tijd wel meer. Toen ik zwanger wou geraken van W.inter gebeurde dat nooit! Weet iemand als er iets aan veranderd is? Nuja, mss moet ik ook niet aflezen na tien minuten he... Maar voel nu precies wel wat ongikrampen. Acht het is me wat, het leven als een ongeduldig persoontje haha :D
    Nu lekker even gedachten verzetten, ik ga op koopjesjacht in de stad haha :D

18. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Trouwens Babbel, de erge vorm van de mk is inderdaad uitgesloten. Er komt geen chemo aan te pas.
    Ik had een partiële mola waarbij het hcg vrij snel is gedaald dus de cellen moesten niet met chemo worden bestreden.
    De second opinion van de gyn was dat hij er geen graten in zag om opnieuw zwanger te worden. Hij raadde me wel aan om twee maanden te wachten om mentaal weer fit te worden. Nou, lekker neit haha, lichamelijk mocht het dus dan ga ik er terug voor! Ongeduldig en eigenwijs haha :D

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Mie ik heb ook op iedere K2V5 een tuurstreepje gehad de afgelopen maanden... Ook de negatieve. Het lijkt indd veranderd te zijn... Had ik eerder nooit!

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Babbel: wat onthoudt jij toch alles goed! (heb je thuis stiekem een lijstje gemaakt met wie wanneer en hoe snel posi testte? :p)

@Mie: spannend dus nog even! Ik duim voor je dat over over 5 dagen nog steeds niet ongi bent en wél meteen een positest in je handen hebt. :p waarom 5 dagen? dat denk ik gewoon!

Oja en Babbel, jij gaat wederom een meisje krijgen! dat droomde ik gisterenavond inneens! (waar mn hoofd vol van zit hè? :))

@Hier: Ties is aan de beterende hand, gelukkig! Eet bijna als vanouds, fruit is nog steeds mwoa.. maar de rest gaat er met smaak in! Joepieeee!!! :D:D
    ML heb ik gisteren heel subtiel verteld dat ik volgend jaar mei een broertje of zusje voor Ties erbij zou willen. Hij vind het OKE! :D echt zo leuk! Ben helemaal blij! Haha!! :D:D
    Verder alles ok hier, niets bijzonders eigenlijk :)

Deel Deze Pagina