2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    he meiden

norii wat fijn dat het weer beter gaat met je kleine man. En ook kei leuk dat je manlief er zo leuk op reageerde!! maar bedoel je nu dit jaar mei beginnen of volgend jaar mei bevallen??

mie wat fijn om te horen dat de erge vorm van je miskraam het niet was en dat je lekker verder kunt! en weet je meid als er weer vol voor gaan je meer mentale rust geeft dan wachten dan moet je dat zeker doen! ik geloof dat ik er ook iedere maand weer een aantal testen tegen aan gegooid heb. Ik had ook nooit het geduld te wachten tot mijn ongi hihi heeeeeel herkenbaar dus. We gaan vandaag over 8 weekjes trouwen. Dus vrijdag 1 maart.

sum wat fijn om te horen dat het weer beter gaat met je kids. Heb je zelf ook weer een beetje bij kunnen slapen??

babbel wat fijn dat je nog een knaller van een test hebt als bevestiging. Het begin was bij mij altijd zo onwerkelijk en dan is zo'n test altijd fijn hihi. Hopelijk blijft je BI deze keer een beetje in bedwang.

Goudvis je hebt echt een super mooi buikje meis! iedere zwangerschap is anders en je buikje is gewoon kei mooi en de rest laten kletsen. Ook een mooi kamertje hebben jullie zeg!!

miis en lovely hoe is het met jullie meiden?? zie wel eens wat voorbij komen op facebook maar hoe is het verder?

xaar en beauty idd lang niet meer gezien hoe is het??

Mijn moeder heeft gister en vandaag de babykamer voor ons geverfd:) wou het eigenlijk zelf doen maar helaas gaat het lang niet altijd even lekker met mijn bekken en heupen. Gister weer bij de fysio geweest en mijn heup was weer scheef geschoven dus nog wat oefeningetjes en til, buk en beweeg tips gehad en een bekkenband om te proberen voor een week om te kijken of dat extra ondersteuning geeft. Dus maar hopen dat het niet veel erger gaat worden.
    Sinds 1 januari weet ik zeker dat ik de kleine voel!!! echt zo speciaal eerst plopjes, belletjes, vlindertjes in de buik en dan ineens een veeg of een stomp. zelfs toen ik 2 januari 's avonds in bed lag en vriendlief zijn hand op mijn buik net boven mijn schaambeen legde voelde ik het heel duidelijk meteen na zijn aanraking en hij voelde het ook. Hij vroeg heel droog dat kan toch geen darm zijn die ineens zo hard beweegt hahaha.

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Volgend jaar mei bevallen :p

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    karlijntje wat fijn en lekker dat je beebje voelt! nu is het het echt echt he? genietse meis!

Norii, de kogel is door de kerk? Hopelijk kun je het zo plannen meis! hahaha.. Ik heb dat nooit gekund, maar het is je gegund als dat wel t geval is!

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik houd jullie snel even op de hoogte van mijn onbedwingbare testdrang haha :D
    Deze ochtend opnieuw getest, opnieuw kv2v5. Nu zag ik opnieuw een licht streepje, maar deze keer wel binnen de afleestijd. Manlief ziet het deze keer ook maar het is wel nog heel erg licht.. Ik vrees dus eigenlijk weer voor het ergste aangezien het volgens mij toch al donkerder zou moeten zijn nu.
    Voel ook heel wat gerommel in mn buik wat volgens mij op een ongi duidt. Heb echter wel een test die een licht streepje geeft en (-)(-) die er niet om liegen... Maar, conclusie van het verhaal is volgens mij dat mijn lichaam me weer erg voor de gek aan het houden is. Manlief is nu naar de supermarkt wat andere testen gaan scoren haha :D To be continued... Nu naar de ikea :)

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Haha, btw, die grotere boobs kunnen natuurlijk ook wel een gevolg zijn van de twee 'feestkilotjes' die er bij gekomen zijn tijdens de kerstvakantie...

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend Mie!!! Ik duim voor je :D

@Sum: nouja door de kerk.. we zien rond juli/augustus wel. Dat er een 2e komt is al heel lang zeker :D '1 is maar alleen'..

7. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    En mie alweer een andere test gedaan???
    fingers crossed!

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    liefjes, forgive me dat ik jullie verwaarloos, heb alles wel meegelezen, maar steeds de puf niet te reageren, zit ook niet achter de laptop dan, en via telefoon...nou jullie weten dat wel is gewoon irritant echt goed te reageren!

Even snel uit het hoofd, ik probeer er echt ff voor te zitten morgen!

@karlijnje, wauw meis wat gaaf! je straalt idd echt! en fijn toch dat het kamertje geverfd is, doe rustig aan, je hebt je bekken nog altijd nodig :D

@mie, meid toch vind het zo naar voor je deze afgelopen tijd, maar maak jezelf niet gek! elke zw loopt anders, dus niet teveel vergelijken, alsje een 2e streep hebt gezien...dan lijtk me dat goed nieuws toch? je bent pas 2 dgn voor nod! ik testte toen ook super licht, voeld eook niets! ik duimmmmm voor een goede posi test over 2 dgn! dikke knuffel!

sum, lekker bezig met hardlopen lees ik op fb! good job momma, wel rot zeg die kleintjes zo ziek steeds!! beterschap!

Lovelybabe, ook goed ziek ( geweest? las ik op fb, echt kut beterschap hoe voel je je nu. Ik vind de oorden van mie erg mooi, je klinkt idd echt sterk maar goh wat zul jij het moeilijk hebben, elke maand die teleurstelling, is gewoon bijna niet in te denken hoe klote dat telkens is!...wens je echt een baby dit jaar, denk aan je!

babbel&nori, ahhh wat schattig heh die ontwikkeling goed hoor!! M liep ook met 11,5 mnd los, maar praten is nog steeds niet echt goed te verstaan, praat wel met zinnen van 4 woorden maar echt onwisj verstaan doet niet iedereen het! maar tis een aapje van hier tot tokyo, klimt en klautert overal

@hier, alles goed ladies, druk druk druk maar echt, elke dag wel iets, van afspraken bij opticien, dokter tot rijlessen, en andere dingen die ik dan eindelijk kan doen als man vrij is tot gewoon het normale huishouden waar ik soms niet aan toe kom in combi met die feestdagen en super veel verjaardagem gehad enz...En onwijs bezig met de zindelijkheid van oudste! hij doet het zo goed! Vandaag 3x zelf aangegeven dat ie moest poepen en het ook op de wc wilde doen, helemaal goed gegaan!!! ook maar 1x bij naar buiten gaan of bezoek of verjaardag een ongelukje gehad, verder gaat ie overal lekker op de wc plasjes doen, zo blij! echt zo trots op dat kleine ventje!
    Mn jongste is ook zo lief en zo goed bezig, helemaal staan enz optrekken jeetje wat snel! schrok me dood! eten doet ie super.

Nou meiden ik kom snel terug ik denk echt aan jullie ...sorry als ik iets vergeten ben te vragen of antwoorden, maar doe het niet express kusssknuffel

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    rustig aan he Miis!! even snel een dikke knuff! :)

10. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh norii, zo leuk dat jullie binnenkort voor een 2e gaan! gezellig vor ties!!!x

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Wooooooooot Miis, wat ben jij toch een yummymummy. Zo sexy die bril! Ik kan het best begrijpen dat manlief je vaak verwent met cadeautjes ;)

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hahaha gekkieeeee, thank Mie hihihihi :)

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    hahahahaha
    LMAO! @Mie :p

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Is toch niet gek? Ik vind dat ze er zo geweldig uitziet! Ze kan zo in de boekjes als topmodel!

Hier: deze middag nog eens getest met een test van GB (grootwarenhuis in België, weet niet als jullie die ook hebben). Helemaal negatief natuurlijk. Waarschijnlijk dus indrogers met de kv2v5... K*ttesten zijn het geworden!
    Nu maar wachten op ongie, voel precies wel al iets maarja...
    Aan de wijn nu, had echt gehoopt dat het onmiddellijk ging raak zijn. Was zowel bij W, de ma als de mk in ronde één zwanger. Ik weet dat dat gewoon héééééél veel geluk is maar had toch stiekem gehoopt om weer zoveel geluk te hebben...

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    mie smorgens is je urine he tbest toch?

Miis, wat goed van de zindelijkheid van grote broer! trots!
    en eens met Mie, knappe mama!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie, er zijn zat meiden die gewoon pas na nod testen, en hoe weet je z zeker dat dit de duur is van je cyclus eigenlijk?
    Ennn wat ben je tch een schat lieverd hahahaha topmodel is wel een btj erg overdreven heh ahahahahah.. maar super lief xx

sum, ja ik ben zo blij dat het poepen eng of vervelend vinden geen issue meer lijt, vandaag is hij bij mn meder al vanaf vanmorgen, dus ik ben benieuwd, heb het potje mee gegeven, maar hij vin de wc net zo fijn.
    En ook zo lief van jou!! hihi

jullie zijn ook allemaal super mooie mama's!! ....en truwens mijn make up doet wnderen HAHAHA :p:p

@hier, zoon bij mn moeder, en dan ga ik zo met de jongste ff shoppen, jaja kinderbijslag ff erdor heen jagen haha...nee maar stadten kan echt niet met de oudste, en zo heb ik ook btj quality time met de jongste vind ik leuk, straks ff gezellig in v&d ff lunchen met hem xx fijne zondag dame!

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: nee hoor, moest gewoon erg lachen om het 'yummiemummie' :D meer als 'leuk omschreven' :D
    & idd Miis is een knappe mama!

@Sum: hoe is het nu met de ziekenboeg? J.ip al een beetje beter?

@Babbel: hoe gaat het met de zwangerschapskwaaltjes?

@GV: al een beetje minder boos en nu wél aan het genieten van je mooie buik?

@Karlijntje: wanneer gaan jullie ook weer precies trouwen? Ik ben het even kwijt geloof ik...

@Xaar, LBabe: alles goed met jullie meiden?

@hier: vanmiddag met smoeder, ML, Ties & Luna wandelen in de bossen, leuk, leuk! Verder alles ok hier, Ties roggelt nog behoorlijk, maar snottert gelukkig al minder. Eten en drinken gaat goed nu, gelukkig! :D

Fijne zondag allemaal!!

18. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    Wij gaan 1 maart trouwen dus over een kleine 8 weken 😊

Vandaag bij de makro even luiers ingeslagen 3 megadozen van 132 stuks voor 66 euro dus ff 9 dozen ingeslagen in 2 verschillende maten mooi ff een voorraadje hihi hoeven we dit jaar zowiezo geen luiers meer te kopen hihi

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oei Karlijn, maar 2 maten? Welke maten als ik vragen mag meid? Ik wil niet vervelend doen, maar mijn dochtertje en zoon zaten met 6 mnd al in de maxi of maxi+ (Maat 4 en 4+)

Wel superleuk al bijna trouwen!!! SPANNENDDDDD!!!!

Miis: Ja hahaha ik snap Mie wel hoor!!!! Je bent wel een uitzonderlijk mooi mamaatje ♥

Mie: Ooooh balen zeg, maar ik zou de wijntjes nog ff laten staan als je boobies zoveel pijn doen!!! :$

Norii: SUPERLEUK nieuws!!!! :D:D Zijn we straks misschien nog even samen zwanger!! :D (toch?:))

LB: Lieve meid ik kan je wel zwanger kijken weet je dat? Ik gun het je zo!!

GV: Hoe gaat t met je meid? Geniet je wel van je mooie buikie?♥

Sum hoest met de kindjes?

Hier: Oooooooh ik heb op en af kwaaltjes. En als de kwaaltjes af zijn, zeg maar, dan ben ik zo onzeker? :) Zo erg dat ik nog een ovutest deed vandaag (bij gebrek aan HCG) Deze was een stuk lichter dan vorige week dus ik meteen stressen :) Hij kleurde overigens na 5 min weer superdonker, maar ik had zoveel stress dat ik toch nog even wilde testen. Dus ik naar de KV: En hij was binnen een minuut donkerder dan de C streep :)
    En nu ben ik echt klaar met testen hoor :p

20. karlijntjev

karlijntjev Actief lid

2 mei 2011
    366
    0
    16
    Boxtel Noord Brabant
    3 en 4 express niet de 2 gekocht in grote hoeveelheden. Hadden me Sinterklaas van mijn moeder 2 normale verpakking maatje 2 gehad. Heb er wel geprobeerd er goed over na t denken iig :)

Deel Deze Pagina