haha nee er is goed over nagedacht en ff informatie in de omgeving ingewonnen om er achter te komen wat er verbruikt wordt haha. Jullie trouwens nog suggesties voor een leuke naam? We willen een stoere (hollandse) naam die past bij de achternaam van Erp .....
@Babbel: ja, wie weet! Het begint bij mij echt met de dag meer te kriebelen, maar hou je in! Haha!! @Karlijntje: Teun, Gijs, Simon, Lars, Koen, Guus, Bram, Willem, Daan, Ruud, Arne, Vincent, Noud, Pepijn, Joris, nog meer?
Jonah, joris, moos, mees, joep, tuur, Lode, abel,stijn, koen, guus, gijs, tijl, sef, stef, pim, job, ruben, merlijn, hessel, ries, tijn, tijmen, teun, jonne, luuk, rik, mik, mick, daan, thomas, tom, tim, lenn, sam, ruud, jasper,.wes,.pascal....
die had ik toevallig ook al op mijn lijstje staan !! een afkorting van zijn papa dan (die heet stefan)
@ Norii: gezellig wandelen!!! Dat snotteren van je kleine man, denk dat het echt eigen is aan de periode en de leeftijd. Hier in België voorspellen ze nu een zware griepepidemie, laat ons hopen dat die aan ons voorbij gaat... Blijkbaar is die in Nederland al voorbij? Ties gelukkig gespaard gebleven? @ Karlijntje: acht weken, leuk!!! Hihi, dan hadden wij nog niet beslis tom te trouwen, gek als ik er aan terug denk. Wel nog steeds onder de indruk van je prachtige jurk. Echt fantastisch! Anders nog veel voorbereidingen die je moet treffen? Geniet er van want dat voorbereiden is toch zo leuk he! Fantastisch koopje ook die pampers! En volgens mij ook de juiste maten! @ Babbel: hier komt raad die ik zelf ook nog geen enkele keer heb opgevolgd maar toch: STOP MET TESTEN! Je bent hartstikke zwanger hoor! Geniet geniet geniet er van voor de laatste keer! Tenzij er natuurlijk ook nog een nummer vier komt ooit En btw, ik wil ook weer samen zwanger zijn net zoals bij je meid en mijn knulletje! Toen testte jij trouwens ook twee weken vroeger posi dan ik, hopelijk gaat het verhaaltje nu opnieuw op Namen: Jona, Abe, Dauwe, Storm, Wolf, Merlijn. Dit zijn mijn favorieten die nog op mn lijstje staan Wel makkelijke achternaam, daar heb je al geluk mee he! Hier: geen bloed geeft moed... Nog steeds geen ongi, verder eigenlijk niets van klachtjes, gisteren want ongi krampjes maar nu helemaal niet. Wat grotere boobs maar zoals ik al zei is dat waarschijnlijk gewoon het gevolg van die extra kilootjes haha, lang leve de feesten!
hey! Karlijntje, jeeej namen! ik houd van namen verzinnen: Ik vind Joep ook erg leuk, Mees, Teun, Gijs, Guus Zelf vind ik deze naam geweldig: Joes is ook een keuze van mij geweest erg leuk! (was tweede of derde keus bij J.ip.pe) Jilles, (ook tweede keus) je zegt gewoon jil - les Jip haha natuurlijk! Jepp maar Jepp van Erp is misschien iets te ... Jeppe En verder: Maes (op die manier geschreven vind ik ook erg leuk) Kick Keke (cakeh uitspraak) Roef Thijmen Pepijn Valentijn hihi Merlijn Merijn Marijn Krijn Faaz Fedde Hidde Zit er wat leuks tussen?
Oh, Valtijn en Hidde vind ik ook wel leuk! Moet ik ook maar eens op mn lijstje plaatsen Grrr... Hier frustraties alom! Geen positieve test maar ook nog geen ongi te bespeuren :s
Geen idee eigenlijk... Na de MA had ik keurig een cyclus van 28, daarna testte ik na 28 dagen opnieuw positief en nu zit ik op dag 29... Ochja, geen bloed geeft moed! We hebben geloof ik elke week wel 2 a 3 keer seks gehad dus alles kan nog (hoop ik )
Je houdt het wel spannend mie! @griep: Ties is erg verkouden geweest en heeft veel gehoest, gelukkig na 1,5e week zo goed als 'beter' de griep heeft hij overgeslagen @all: zwaai!
Nori wat fijn dat Ties de griep heeft kunnen laten staan! en ook blij dat ie niet meer zo verkouden is! ook dat is zo sneu bij die kleintjes! Hier naar eht cb geweest, hij is goed gegroeid! geen prikjes, wou ik niet, vind t nog te vroeg na zn koorts van de week. Volgende week doe ik prikjes is ie 11 week, goeie leeftijd, niks mis mee...haha Dochter ook goedgekeurd, eigenwijs ding! die meost van die testjes doen enzo, haha wat een wijsneus is het!
Wat veel zieke kindjes zeg. Veel beterschap allemaal! Vanmorgen ongesteld geworden... Balen. En net op dag twee van mijn dieet, kan ineens niet aan de chips gaan! Grrr....
Mie: Dieet en zwangerworden is geen goede combi he meid!! LEkker die chippies eten, je bent superslank!!! Zieke kindjes: Beterschap!! Sum: Ik ben met dochter ook gister bij CB geweest 12,04 kilo hahahaha mijn spekbolletje ♥♥♥♥♥
Wow Babbel, dat is idd een lekker spekbolletje zeg hihi Wat geef jij dr te eten? Ik wil het best wel weten want mijn ukje hier heeft geen spekje te bespeuren op zijn lijfje Hij weegt nu net negen kilo Maar hij vreet ons wel de oren van ons lijf haha Ochja, zn papa is ook mager en die heeft een heel snelle verbranding, zal wel iets erfelijk zijn @ Afvallen en zwanger worden: is dit echt not done babbel? Ik wil namelijk wl graag nog een paar kilootjes kwijt voor ik opnieuw zwanger word. En ik heb zo het gevoel dat zwanger worden deze keer niet echt makkelijk gaat dus het kan mss nog wel maanden duren... Nu, als het natuurlijk nadelig kan zijn dan maar niet. Moet zeggen dat ik best wel baal terwijl ik er eigenlijk geen reden voor heb. Vier keer ronde één zou te mooi zijn om waar te zijn he. Maar toen ik in september zwanger bleek dacht ik nu al een mooi rond buikje te hebben, na mn MA dacht ik tenminste nu al opnieuw zwanger te zijn... Het had een mooi begin geweest van 2013 maar ja... Wat loop ik te zeuren he, er zijn meiden die veel minder geluk hebben
mie, klote!! "gelukkig" nog wel een nette cyclus! Wat is afvallen, suiker en vet vermijden, vind ik geen lijnen of dieet. Als je gewoon normaal eet en gevarieerd, dus ontbijt lunch diner en wat ezonde tussendoortjes ( cracottes, fruit, zuivel) en veel water drinken zul je al afvallen...en in de zwanerschap dit volhouden, dan zul je echt niet mega aankomen hoor...en ach het gaat er echt wel vanaf hoor. Je bent danser, dus dat lukt je zo! niet te stren zijn voor jezelf heh mie, ook wijntjes hebben de nodige calorieen heh xx
Ja, idd miis, meer dan vet en suiker vermijden wil ik niet doen hoor. Dit heb ik inderdaad ook gedaan toen ik zwanger was van W en toen ben ik net geen tien kilo aangekomen, netjes dus. Er moet nu ook niet zoveel af, ik woog drie jaar geleden 47 en dat was te weinig. Net voor ik zwanger was van W, 54. Toen ik zwanger was 56, na mn zwangerschap 66. Nu opnieuw 57. Het gaat dus in stijgende lijn en dat vind ik niet oké. Ik wil graag opnieuw 54 en dat moet volgens mij wel lukken. En idd Miis, de wijntjes, dat is ook afgelopen vanaf nu! Nu, ik gun mezelf wel nog een kleine zonde... Op zaterdag mag ik van mezelf zondigen met een flesje wijn Och jezus lief, wat klets ik weer veel! sorry hoor voor al mijn ego en af en toe enorm nutteloze berichtje
hahaha mie, doe normaal..gezelig toch ff lekker je ei kwijt !! Maar ja weet je ik kwam 13 bij de oudste aan, en het was echt heel veel buik, ik droeg nog gewoon 34/36 qua kledingmaat...10 kg kwijt na 10 dgn! Jongste kwam ik 16 aan, ja ik lette iets minder op, sporten dee dik natuurlijk niet mer, maar ach na 9 dgn viel ik 9 kg af, en kwam super snel op mn oude gewicht 51kg... Maar nu ben ik echt duin geworden, wete niet hoe het komt. echt kut ik denk door mn schilklier problemen en of de medicatie ofzo...ik kan mn broeken gewoon naar beneden trekken zonder dat ik ze open maak..bizar! Maar mie doe gewoon rustig aan...je merkt het wel tijdens je zwnagerschap kun je toch ook lekker blijven sporten, komt wel goed!