2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hier bij de eerste 26! kilo aangekomen naast dat ik gek was op zoet (en nog steeds) had ikv ergiftiging dus na een week was ik 20 kg kwijt allemaal vocht. En daarna 6 en later 3 er weer bij haha.
    Ditmaal 13 kg aangekomen en binnen 4 week op mijn oude gewicht
    ik sport nu veel en laat van alles staan maar de rest er af wil haast niet gek he?
    Ik snoep nog wel dagelijks een stukje chocolade...tja die zonde die heb ik en wil ik houden, (rook en drink al niet hahaha!)
    loop 3 keer in de week hard en probeer 2x in de week naar de sportschool te gaan voor andere lessen, of activiteiten. Best knap toch? Nu nog ff 17 kilo eraf.....pfff

Mie, shit dat je ongie bent geworden meis, maar je lijf krijgt nu wel de kans om te herstellen jullie tweede wondertje komt er vast gauw aan meis! en ondertussen lekker je gedachten hier uiten.

Miis, wat vervelend dat je zo dun word, athans als het TE is, daar kn je je ook echt neit lekker door voelen (veel last van weerstand etc.) helpen de schildklier tabletten niet?
    En hoe ontdekte je dat je last had van je schildklier eigenlijk?

Babbel hoe issie meis? met de kwaaltjes???

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: ik woog altijd tussen 48-50kg, tijdens zwschap van Ties 21kg aangekomen en weeg nu nog 53kg.. naar mijn mening nog altijd 3 teveel (voornamelijk mn buik.. *zucht)
    En ach, wat is nou eigenlijk 'te'veel? ;)

@Babbel: wouw! Bolliewollie! :D haha!

@hier: moeeee... *gaaap! Zou de hele dag wel kunnen slapen..

3. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ik woog ook altijd 48-50kg...maar vind mezelf mooier na de kids rond 51/52kg, swieso zijn rondingen wat veranderd, vind dat echt dunne niet meer bij me staan...wat ik dus nu ben...stond op de weegschaal 50kg, met kleding en wat avond, dus ik weeg sowieso al minder...echt vervelend eet wel normaal

4. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooh ik woog tot mn 24 ook tussen de 48 en 54 kilo.... Pfffff nu gewoon 78!!!!!! Ach ja komt wel na de derde gaan we an de bak! :D Maar bij beide zwagerschappen max 6 kilo aangekomen en 10 kilo lichter dan startgewicht beide keren. Nu zou ik 66 kg wel mooi vinden. Haalbaar, met rondingen maar niet te dik

Mie: Nee gewoon gezond eten is niks mis mee, maar lijnen is heel slecht omdat er dan gifstoffen in je bloed komen die een MK kunnen veroorzaken. Is bij mn moeder gebeurd omdat ze zo ziek was :( Echt heel erg.

Miis: Wat is je mannetje toch een SCHATJE!!!!!!!!!!!!!! oh ik smelt van de foto's op FB!!! ♥♥♥♥ En wat is je grote boefie toch KNAP!!!!!!! ♥♥♥♥ Net als mama ♥

5. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oooooooooh Mvm is geweest!!!
    KNAL!

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babbel dat ziet er goed uit! hcg all over the place bij jou :)
    wanneer heb je echo????????

vandag fotoshoot van beiden gehad, j.ippe had er niet efht zin in, maar hopelijkz it er toch wat moois tussen hihi.. Het resultaat zal ik vast ff spammen op FB.

gewicht, zucht ik tikte met mijn zwangerschap de 100 kilo aan...
    ben altijda l te zwaar geweest, nog nooit rond de 50 kg gewogen,maar toen ik trouwde was ik een lekker wijf al zeg ik t zelf en woog ik rond de 73 kg. Ik zou diek ant wel weer op willen. (curves but tight..)

7. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja Sum, maar hoe lang ben jij? Ik ben 1.68, dus mijn 78 kilo is best veel voor mn lengte vind ik :) Ik heb 7 kilo overgewicht en dat wil ik gewoon niet meer :) 66 vind ik voor mij mooi. Dan heb ik mt 38. Prima maatje.

Ik heb 23 januari echo! :D

8. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    uh babbel ik ben maar 165...
    ik ben 20- kg te zwaar.

9. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh ik dacht dat jij heel groot was sorry! :) maar op FB vind ik je helemaal niet 20 kilo te zwaar lijken namelijk. Echt niet! Daarom dacht ik dat je groter was hahaha. Maar je bent een hele mooie vrouw♥

10. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    nee dat hoor ik vaker± `waar laat jij dat gewicht dan?"uh nou het staat tochg echt op de weegschaal haha..AUWWW
    Nee ben maar een klein meissie, met korte beentjes..heb gewoon een grote uitstraling hahahahaha! Ook niks "fijns"aan heb wel een grove bouw maar dan Rond grof zeg maar en wel in verhouding en gelukkig met een smalle taille...Daar ben ik dan mee gezegend want anders was ik tonnetje rond! hahaha.

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja ik had t je ook echt niet gegeven! :)

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    babbel aaah wat lief van jou dankje!!! ik vind jouw kids ook zo cute, die oudste vind ik trouens echt 'groot" gewrden heh, gaat zo hard!
    hahaha en die meid 12 kg hahahah wat een lekkerding heh
    en zoo das een heeele mooie fijne test :D:D:D feli nogmaals hihihi

Sum, ja jij hebt echt een smalle taille heh, super sexy jh met al die rondingen :p

Ja ik ben helemaal klein heh, 1.60m :D:D:D mss wel 1/2 cm kleiner zelfs...en dus dun en tenger gebouwd, dan zie je gewon elke kilo, soms zeggen mensen ach stel je niet aan...maar goed 2 kilo aankomen en je ziet gewoon gelijk love handles boven mn broek uitkomen bijwijzevan...

Spannend sum, die shoot, zulke dingen blijf je denk ik tch wel doen...dus mss als J wat ouder en je hem wat makkelijker aan het lachen kan maken! Maar zullen vast heel leuk zijn! ook leuk truwens die kleding vor dochtertje voor de shoot, vergeten te zeggen

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    babbel thanks for the compliments, ga ik van blozen hihi.

Miis, hihi sexy curves ja..nou het is nu iets TE hoor, word nu een beetje vierkant...pfff..en hangerig ...Beetje uitgewoond na twee kinderen hahahaha...

De shoot was leuk! J.ip had er weinig zin in overigens en het is echt een wonder als je twee kindjes tegelijk leuk op de foto krijgt in zon kort tijdbestek, maar...er zit wat leuks tussen hihi. OP fb heb ik wat gespamd. (dat zijn allemaal ruwe fotos die nog bewerkt moeten worden maar kreeg de boel al toegemaild..dus kon al lekker gluren ;) nice..)

Vandaag hier maar ff niet sporten nog steeds erg verkouden,...mevrouw kwakkel heet ik tegenwoordig.

14. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, onwijs leuk joh!! ja om die reden wilde ik dus ff wachten wil t doen zo rond jongste 1 is ofzo...maar tis wel echt super leuk geworden!
    dochter heeft trouwens echt mooi haar, lijkt wel geverfd zoveel tinten blond!

ja meis gewoon eerst ff weerstand op peil en dan er tegen aan...hardlopen, zweten en deze kou+ lage weerstand omdat j net bevallen bent...en kids thuis ook btj snotterig enz...dan kan het soms wat teveel zijn allemaal om zelf ged te herstellen! beterschap!

15. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Sum ze zijn PRACHTIG!!! ♥ Echt superlieve foto's!!!!!
    En ja ik lieg niet hoor!! :D

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Jaah Miis mooi haar he? ben ik ook jaloers op, je zou t los ook moeten zien echt van dat brigitte bardot haar, echt prachtig met lichte slag, veel haar en al die tinten blond..Heb wel es de opmerking gekregen of ik het soms coupe do solei-de...Ja daaag!
    maar idd ze heeft mooi haar! Is ook een nadeel, want ze heeft veel en vol haar zo werd ze voor haar tweede al 4 geschat ivm haar volle bos en dan krijg je opmerkingen als: "ze praat nog niet veel he, of moet ze nog niet naar school> " Allemaal omdat ze altijd al zoveel en zulk haar heeft gehad haha.

Miis, ben je bij de dr geweest voor je schildklier? en wat zei ie?!

Babbel, je bent lief! hihi,. THANK u! Voel je je nog goed, is het nog goed te doen met kleuter en dreumes in huis??

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Jawel hoor het is nog te doen! Ik ben alleen wat misselijk met momenten, maar niet klagen. Verder valt mn bekken me nog mee ;) THANK GOD!!! Maarja we zijn er nog niet natuurlijk...

Sum: Ja prachtig haar indd!!!!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ja echt super mooi! nee nog niet dr geweest, ga morgen ff bellen

babbel, trouwens M haar ook weer aangegroeid heh, dat filmpje haha echt zo schattig hahaha dat geknipper...echt een flirt heh

19. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Hahaha ja cute he!! :D En nee het haar is nog steeds erg kort, maar nu met een speldje gelukkig wel te verdoezelen hahaha

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    oh wil net zeggen, zo zit het super schattig en je ziet niks!..nouja beter zo....vind ze speldjes wel oke? trekt ze niet eruit?
    Nou idd je bekken, kan me je laatste weken van M nog goed herinneren, toen had je super last heh pff

Deel Deze Pagina