Sorry meiden niet alles bijgelezen, maar Sum wat een mooie foto's!!!!! mega cutieeee Leuk wat grote zus aan heeft! das toch veel beter dan in haar ondergoed, toch? We zijn allemaal kleintjes las ik vlug vlug Ook ik ben 1.68m haha! *zwaai!
OMG... ik besef me gewoon net dat we in 2011 zwanger wilden worden.. en dat er meiden zijn die nog niet zwanger zijn en t is 2013... Ik zit echt te janken nu... Meiden ik gun jullie alle moois dit jaar!!! ♥♥♥♥
Ja i know Babbel, moest er toevallig ook aan denken toen GV het over haar buikje had. Dacht echt meteen 'my gosh! GV is zwanger, met een pretty belly, maar onze lieve Lbabe nog steeds niet... ' & babbel hoeft er maar aan te ruiken en is zwanger *just kidding natuurlijk! Ik gun het iedereen ok zo enorm!
Erg he dat het soms zo lang moet duren, die onzekerheid is killing natuurlijk...! En het is oneerlijk sommige " verslaafde debielen" raken maar zwanger enandere doen zo hard een best en zullen zo een warm nest kunnen verzorgen.. We hebben het niet in de hand helaas.. Babbel houd je nu al extra rekning met je bekken? dat deed ik de vorige keer wel en wonder boven wonder heb ik geen last gehad, terwijl ik de eerste keer ook BI had en ischias.. Vond het wel gek dat ik het deze keer niet heb gekregen, maar was wel meer bewust van traplopen etc.
hai meiden, wat is het stil hier. Een dag niks gepost..Alles oke? Hier gisteren met een vriendin lekker uit eten geweest, heerlijk! hakjes aan, haar in de plooi, jurkje aan..Gewoon weer normaal! Zij woont in een andere stad 45 minuten rijden, was voor te eerst dat ik zo ver weg ging zonder J.ip hihi of man, sinds de bevalling. Voelde wel goed, maar ik was kapot! toen ik thuis kwam. Het kost energie om weer "normaal"te zijne n te denken. Zij is ook net meoder maar dan van een derde en we hebben eht zelfde werk dus ook over ambitie en werk enzo gehad, dan merk je dat je echt uit je BUBBEl gaat zeg maar..Begrijp je wat ik bedoel? Iig thuis gekomen en knock out in slaap! haha. Vanacht J.ip even huilen, hij was boos, weet niet waarom, man ging er uit en lekker uitgeslapen tot half 8 met elkaar (behalve man die moet werken) heerlijk! ik kan hier wel aan wennen! hihi,
Sum: Oh lekker zo'n avondje en ik snap PRECIES wat je bedoelt met uit de bubbel!! Ik denk alle mama's wel hahahahaha Ik houd zeker rekening met mn bekken ja, maar dat deed ik vorige keer ook dus... We zullen zien Diabetes: Vraagje een van jullie had ook zwangerschapsdiabetes toch? Sum jij toch? Mijn waarden zijn nu al een paar keer boven de 7 gekomen, gisteren 7.9!! En vandaag nuchter geprikt en het was 6.1!!! Wil dat al wat zeggen???
Babbel ja dat wil helaas al wat zeggen.. dat is te hoog, nuchter moet onder de 5.7 zijn. Ik denk dat je echt even contact op moet nemen om je te laten door verwijzen meis, want dit is erg vroeg en je reageert al gelijk op het hormoon ze te merken... Actie: bellen met vk of ha om je door te laten sturen naar gyn....NU! (die zal je dan doorverwijzen ook naar internist en dieetverpleegkundige denk ik) want het is erg vroeg in de zwangerschap, zonder je bang te willen maken ofzo, maar meestal gebeurt het pas na 24 week. Wel heel goed da tje gelijk ging checken! En omdat je het de vorige keer hebt gehad, had je nu meer kans om t te krijgen en zo ziet het er nu al wel naar uit... (sorry for u)
@Sum: heerlijk even je zinnen verzet en er lekker tussenuit geweest met een vriendin. Goed bezig! @Babbel: hè wat rot nou.. Idd snel actie ondernemen, dan kunnen ze je meteen goed adviseren en checken tijdens de controles. Succes! @Hier: Het is echt prachtig weer! Gisteren was het ook al zo'n mooie dag, ik hou er toch zo van! Ties ligt in bedje (nu nog even te protesteren tegen zijn slaap, maar dat duurt nooit lang) en als hij vanmiddag zijn boterhammetje op heeft gaan we er eens lekker op uit met Luna voor een wandeling langs het water. Daarna ga ik samen met een vriendin en haar kleine meid (bijna 2jr) langs bij een oud klasgenootje van ons, zij heeft 2 kindjes, 2,5jr en 1,5jr. Helemaal leuk al die kids bij elkaar! Verder alles ok, zit nu in mn stopweek van de pil en vanmorgen ongi geworden (is bijna altijd op dag 3..) maar het goede nieuws is dat ik er over 4 dagen weer vanaf ben haha! In augustus ga stoppen met de pil. (tegen die tijd pols ik ML nog wel een keertje 'schat, wat dacht je van een 2e kindje? *hint, hint) haha! ML is niet zo van het 'plannen', dus zijn reactie, als ik het m nu zou vragen 'zullen we in augustus voor een 2e gaan?' zal zijn: 'dat zien we tegen die tijd wel, dat ga ik niet in mijn agenda zetten.' *we kennen elkaar ook pas 10 jaar, zijn antwoorden zijn zo voorspelbaar*
Ja ik had bij dochter ook al diabetes, maar ik was t een beetje vergeten hoe t precies zat... Ik heb de HA gebeld en die belt tissen 13:00 en 14:00 terug. De VK heeft alleen spoeddienst dus die ga ik niet bellen vandaag
babbel, oh balen nu al die waardes, maar komt vast wel goed! nu al letten op je eten denk ik dan heh? (heb er geen verstand van hoor) norii, hihih ach dat maakt het ook wel leuk toch! spannend dus! Zonnetje straalt wel maar tis wel erg koud hoor ik van iedereen!! leuk met al die kindjes, gezellig! sum, oh fijn is dat, een vriendin in dezlefde situatie, altijd gezellig op het zelfde level dus! ja wat kan je dan moe zijn heh, ik snap je helemaal! @hier, alles goed. Zo weer rijles, vind het zo geweldig heb er helemaal zin in, ben ook serieus lekekr aan het leren voor theorie! Ik schrok vanmorgen van de oudste die in ons bed lag te pitten haha, hij doet het nu echt heel zacht waarschijnlijk snachts hihi Jongste had last van lucht/krampjes, weet niet waarvan maar wel sneu! Zit ook in een sprongetje, huilen is krijsen geworden, om wat vor reden dan ook hahahah heerlijk!
miis toevallig hadden wijd at van de week ook. lag ineens dochter naast me te pitten..HUH?! beiden niks gemerkt..haha! Babbel de scores waren hier: nuchter onder 5.7 1u na eten onder 7.8
miss wat fijn dat je actief bezig bent met je rijbewijs, heb je straks ook je vrijheid! lekker hoor! babbel, hou me op de hoogte wat ha zegt.
sum, ja joh vind het echt geweldig! ben zo blij!! heerlijk om van de zomer ( vast) mn rijsbewijs te hebben