hahahaha Karlijntje, sorry....het is wel grappig! niet fijn om vergeleken te worden met een koe, dat begrijp ik..hihi.
karlijntje, wuhahaha ik kan dat soort grapjes juist heel erg waarderne, doe eigenlijk ook altijd aan zelfspot, dus had een opmerking van mezelf kunnen zijn ahhaah Goed zeg 20 wkn echo gehad, echt heh jaar geleden was het allemaal zo anders! Wat goed dat de therapie nu niet meer nodig is! sum, jeetje vind het vreselijk vor je!!!! ik duim mee voor goede afloop en goed herstel!!! knuff
jah achteraf gezien kan ik er ook wel om lachen maar op dat moment kon ik hem wel wat aandoen. Hij maakt er een sport van om 10x op een dag lenie het hart te gaan bellen omdat hij me vergelijkt met een aangespoelde potvis en als je dan nog een melkkoe erachteraan genoemd wordt het was ff de druppel Maarja tis zijn manier van omgaan met hihi. Tis wel een schatje hoor zou hem voor geen goud willen missen. Hij mag alleen zijn timing met botte opmerking wel eens wat aanpassen hij weet het altijd precies op de momenten te zeggen dat het voor mij net de druppel is die de emmer doet overlopen.
hahaha leuk toch, das jullie humor Maar snap t wel hor..vooral met zw hormonen, sms heb je er gewon ff geen zin in hahaha.heel herkenbaar voor de rest
Wouw 20 weken! das een heule mooie tijd!! Hier af en toe met mijn ziel onder de arm, maar als ik t programma maar draai en mn ding maar doe gaat het goed... Net voor mezelf ff bloemen meengenomen van de albert hein, ff wat fleurigs in huis! ik heb een erg moeizame relatie met mijn mdr, maar ze is een top van een oma, en onze dochte rbegrijpt er niks van..waar is oma nou? het h aar te meoten uitleggen en zeggen dat ze niet mee mag, breekt mijn hart! (aan de beademing op de IC aan alle slangetjes etc is niks voor haar..) zegt ze tegen me, maa rik ga dan rustig bij oma zitten hoor!...(aaargh ze is nog geen 3 en dan al zo wijs..! Volgende week word ze 3, hoop zo dat mijn mdr dan uit het ziekenhuis is, maar dat zal wel niet!. pfff heavy,
Sum dikke knuffel meissie, het is echt heftig Je houd je echt kranig wijffie! Respect! Karlijn: Gefeliciteerd met je 20 weken meid!!! En ik snap je wel hoor meid hhahahaha. Zo kan die van mij ook zijn en soms is de timing echt beroerd
sum, ah meis...lijkt me ook heartbreaking! pff sterkte, maar gun jezelf ook ff wat uiting heh...niet wegdrukken, je mag best erg verdrietig zijn...en de relatie met je moeder heeftd ara niets mee te maken! knuffff
@ Sum: een hele dikke digiknuffel voor jou meid! Hopelijk gaat het al iets beter met je moeder? Veel sterkte hoor! @ Babbel: goe haat het met de suiker? Al terug nieuws? @ Karlijn: twintig weken, joehoew! Mooie echo ook op fb!
hi meiden, ik houd me staande hoor, moet wel. Onzekere heftige tijd. Vanmorgen lekker hard gelopen, dat voelde goed, deed t ook sort off voor mn moeder. Vanavond weer heen, hoop op wat verbetering want die onzekerheid is erg naar. Heb je al contact gehad met de vk babbel? over suiker? etc. heb jij ook niet binnenkort een echo? En hoe voel jij je? Mie hoe is het? heb je nog gedacht over wel of geen hulp zoeken? Miis,enjoying the snow? Zijn jullie nog bezig met huisjes kijken?
@Sum: ik denk veel aan je! Dikke knuffel *hardlopen is ok, maar loop jezelf niet voorbij hè! @Hier: druk, rete druk! op mn werk is het echt chaos! bah! Vandaag 10uur gewerkt (8uur op kantoor en ook nig 2uur vanuit huis..) pfff ben kapot! Verder alles ok hoor
Hè meiden, De meeste zullen het wel op Facebook gezien hebben maar de twintig weken echo was helemaal ok alles zag er netjes uit. Hoofdomvang lag 2 dagen voor op mijn termijn, de buikomvang, bovenbeen en kleine hersentjes zelfs 1 week en 1 dag. De rest zag er ook helemaal goed uit en onze jongen is nog steeds echt jongen hihi. Vandaag is ook de kinderkamer al geleverd. Had vriendlief geregeld ivm de bruiloft. Dus daar zijn er nu ook al mee bezig geweest. Dus lekker een dag in het teken van de kleine man vandaag. Sum hoe was het met je moeder vanavond?
hi meiden, Nee hoor ren mijzelf niet voorbij, was bezig met een hardloop programma eni k wil hem graag voltooien, dat is iets van mijzelf en het geet daarna even helderheid in mijn hoofd en een goed gevoel, Niks voor niks dat er tegenwoordig running therapie is..haha! Karlijn wat fijn dat de echo goed was en dat alles zo goed liep! Super meis! hoe voel je je? Hier, gaat nog steeds slecht met ma, donderdag weer gesprek met artsen hoe nu verder en of we wel verder moeten gaan met alles...pfff Babybroertje krijgt vandaag zijn eerste entingen..Hij is onrsuitg sinds gisteren zal wel een sprong zijn... en ik weer last van mijn keel, fijn al die bacillen! Babbel hoe is het met jou?
Sum wat heftig zeg van je moeder! ik hoop toch echt nog steeds heel erg voor je dat het weer beter zal gaan met haar! Lijkt me toch ook weer spannend dat je kleine man zijn entingen krijgt hoe is het gegaan met hem? Ik voel me verder heel goed, blij en gelukkig. Of we zijn dingen aan het regelen voor de kleine man of voor onze bruiloft. En ik kan zo genieten van het gespartel in mijn buik dat ik vaak big smile op de bank zit. Vrienlief heeft af en toe wat last van mijn hormonen maarja eigen schuld dikke bult Alleen mijn bekken vind ik niet zo leuk tijdens de zwangerschap. Als ik werk of het huishouden doe draag ik een bekkenband voor wat extra ondersteuning en dan heb ik niet teveel pijn. En verder oefeningen doen om mijn bekkenspieren/bekkenbodemspieren te versterken om ook daardoor de pijn wat tegen te houden. en natuurlijk houding tips etc. Gister drukke dag gehad door de echo en de babykamer die geleverd is en daar kan ik dan vandaag de hele dag van nagenieten. Toch echt teveel gedaan dan maarja alles voor de kleine man
sum, denk aan je meis! hou vol! xx karlijntje, oh heerijkd at genieten! bekken had ik ook last van bij de 2e, vond het echt heftig, omdat ik hem nog dagelijks moest tillen..maar idd rustig aan doen! Jeeh over de helft, super ! @hier, alles oke...jongste is zo bezig met staan en klimmen! jeetje hij valt paar x per dag zo op zn achterhoofd...zo schrikken maar hoort er wel bij, kan moeilijk hem steeds weerhouden van de dingen die hij wilt... Vandaag deed ie ook paar pogingen tot zelf gaan zitten, als ik em neerzet valt ie bijna nooit om, dus qua balans zit het goed nu het kwartje nog haha oudste ben ik nog steeds zo trots op vanwege die zindelijkheid, poepen is helemaal zindelijk plassen wil nog wel es mis gaan, of dat ie 3 druppels in zn broek heeft en dan snel gaat, vaak uit luiheid merk ik...mdat ie dan bezig is, en ik daarvor bijv al gevraagd heb of hij moest maar dan nee zegt haha.. Maar buiten gaat het perfect! geen ongelukjes tot nu toe als we naar de speeltuin gaan ofzo..ben dan toch ruim een uur van huis..vind dat wel erg spannend
miis af en toe plas onelukjes is normaal hoor, dat zal nog wel jaren zo duren vooral als ze geconcen treerd bezig zijn en te lui zijn naar de wc te gaan! is ie ook nachtzindelijk? karlijntje rustig aan meis met die bekken die moeten nog een hele poos mee! en als t niet wil: ziektewet!!
sum , ja heh...nee daarom..gewon rustig aan.. Nee ik trek hem een luierbroekje aan..maar is al paar ochtenden vorgekomen, dat ie snel naar me toe komt, mama plassen...luier uit...dan was hij (blijkbaar) aan het plassen maar werd er wakker van en btj doorgelekt en dus staat ie dan p..en dan doet ie nog een redelijke plas in de wc... dus ik denkd at ik het maar moet aankijken heh> gewoon wachten tot hij droog blijft? ik heb het idee dat hij plast in zn slaap gewoon dus nog niet wakker wordt, maar schtends dus wel omdat ie dan al normaal wakker zou worden zegmaar
ja zou heel goed kunnen. Hier ga ik ook pas starten met de nachten zindelijk als ze drie is hoor. En dan savonds voor t slapen gaan laten plassen (als wij gaan slapen) zal wel extra dekbedden dus inslaan...haha