2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Knap hoor Miis van bigbro!

Rustig aan met je bekken Karlijntje! Die moeten nog heeeeeel lang mee! ;)

Laatste dagje werken zit erop.. pfff.. gisteren 10uur gewerkt en vandaag 10,5uur.. ben kapot! Maar onze medewerkers kunnen hun salaris morgen allemaal in ontvangst nemen en daar gaat het om :D

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    norii, zo lange dagen, ff rusten nu!

sum, jaaa ik wil eerst z'n waterdichte molton halen van de hema, 30 euro..
    Ga dan wel zn potje op zn kamer zetten vor het geval dat..

en idd gewoon savonds op de wc zetten...in mijn familie zegt iedereen dat dat de manier is...
    soms lees ikd aar tegenargumenten voor, maar ik heb er ook geen trauma aan over gehouden...kan me het nog wel herinneren vaag...haha

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    ja idd ff lekker chill nu! was echt een gekkenhuis op het werk, we hebben 2 grote klanten overgenomen en daarmee ook hun medewerkers voor op de payroll lijst (ongeveer 45medewerkers)
    Daar moesten nog contracten voor aangemaakt worden en de verloning moest er nog ingezet worden.. Dit moest ik allemaal in mn uppie doen, pff! echt veel werk, maar het is gelukt! :D 1 voordeel van al die overuren maken, is dat ik daardoor alweer bijna een week vakantie heb staan! :D nog maar 5uurtjes overwerken en ik kan een week vrij nemen! heerlijk toch?

Hoe gaat het nu met je mams, Sum? ik denk aan je!

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Miis: wat goed van grote broer zeg!! Gaat toch allemaal snel he!!!

@ Norii: wat een drukke week zeg voor jou! Gelukkig zo wel bijna een weekje verlof gespaard, geniet er van :D

@ Karlijntje: rustig aan he met je bekken. Negeer de signalen niet he meid, dat kan je achteraf veel pijn bezorgen. Jammer genoeg spreek ik uit ondervinding...

@ BB: al nieuws van je suiker? Hoe voel je je verder?

@ Sum: wat super zeg al je hardlopen, gaat goed he? Hopelijk gaat het ook al wat beter met je moeder? Sterkte he meid, het zijn zo'n banale woorden in zo'n situatie maar ik meen het wel echt.

@ Xaar: lang geleden meid, hoe gaat het mje zwangerschap?

@ LB: lees je soms nog eens mee? Hoe gaat het met je?

@ IngeG: ook van jou lang niets meer gehoord? HOpelijk gaat alles goed met jou en X?

HIer: AAAAAAAGGGHHHRr, stress periode aangebroken, het is weer die tijd van de maand, eerst verplicht klussen en daarna dan weer even veertien dagen de stresskip spelen...
    Ondertussen lekker druk op het werk, veel voorstellingen, en een kapotte auto door de vrieskou... It's so fun to be me :D

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sterkte Mie! Als de auto niet start met dit weer, is dat zoooooo K!
    Succes met wachten :p Dat is echt iets voor jou,
    NOT!.. toitoitoi!

6. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Was het maar niet starten Norri haha, mijn deuren zijn kapot.
    Het slot is kapot gesprongen door de vrieskou. Rij ik 70 op een drukke baan, dan slaat mijn ene portier plots wagenwijd open, SCHRIKKEN! Tien meter verder de andere deur. Het kon zo in een komedie :D

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    WTF???? Dat is echt bizar! :O

8. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    WOW Mie dat is akelig!!! :$:$:$:$:$ Nee zo kun je niet rijden nee :p

Sum: Denk aan je meissie. Hoe was je gesprek vandaag met de artsen?

Miis: zoonlief was ook met 27 mnd zindelijk en ik heb wel meteen de nachtluier uitgedaan. Hij heeft nooit een ongelukje gehad 's nachts! wel indd zoals jij zegt te druk met spelen en dan die eerste druppels in de onderbroek ;) Maar hij had meestal droge luiers 's ochtends dus ik vertrouwde er wel op dat t goed ging. Ik heb gewoon de luier uitgedaan en niet meer aangedaan ;) Bij hem werkte dat heel goed :) Na een week ook met poepen en ook daarin gaat het echt subliem moet ik zeggen! Zo knap als die kleine kindjes dat kunnen!! ♥♥

Mie: Hoe gaat t verder meid? Ga je nog hulp zoeken of niet? :)

Karlijn: Superfijn meid dat alles goed was!!! Lekker op je roze wolkie!!!!!

Hier: Gisteren bloed geprikt voor de suiker. Ben benieuwd. Verder ook een kleine bloeding gehad gisteren en steeds toenemende pijn links aan mn eierstok. De VK gebeld. Niks. Ik mocht niet eens de vk spreken alleen de assistent... Zo slecht: Ze hadden het heel druk en met 6 wk kun je toch geen echo maken. BULLSHIT want ik heb bij dochter met 6.2 een perfecte UITWENDIGE echo gehad!! Grrrrrrrrrrrr

9. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah babbel wat naar! stomme vk!!
    Hoe is de pijn nu? Is het al weggezakt oid?

er is ietsje poietsje inie mini verbetering in de situatie vna mn mdr, dus ietsjes hoopvoller nu. het gesrek ging dan ook goed! kan weer even ademnahlen zeg maar, de vraag is voor hoe lang maar de ergste spanning is er ff uit. Heb mezelf daarna getrakteerd op een hardloopsessie om vervolgens bij vrienden patat te eten hahaha..

10. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Kleine voorzichtige ietsiepietsiemini hoera voor het goede nieuws Sum!!! Dikke knuffel!!!!

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik doe mee Babbel!

12. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, nou gelukkig al is het maar een ietsjepietsje! lekker patat, ik hou daar zo van hahahah

mie, oh nee wat eng!!!!!! doe voorzichtig! ja succes met wachten, dat is nou echt kutste wat er is hahaha

norii, aan elk nadeel zit zn voordeel zeggen we dan maar, wel lekker dan hoor een weekje extra gespaard!

babbel, ja nou ik ,merk nu 3 ochtenden dat hij zn echte ochtendplas gaat doen zodra hij wakker is, maar de luier is nog niet helemaal droog...heb het idee dat daar nog mini plasje inzit van tijdens in slaap vallen zegmaar...
    Want zn ochtend plas is lang en sterker van geur ...

dus ik zit nu ook te denken, mss nog even paar dgn aankijken...en dan gewoon proberen, en dan maar wat nachtongelukjes incasseren...!?!?
    Maar hij wordt dus echt snachts nog niet wakker ervan...maar wat ik denk, wel sohctends, dan slaapt hij waarschijnlijk al lichter en dan voelt ie het mss lopen en schrikt er wakker van, om vervolgens op te staan en naar de wc te gaan...

En toevallig gister vergat ik zn luier uit te doen, eerst ontbeten en ineens zei hij mama plassen...en toen dee dhij pas zn eerste grote plas...dus toen heeft ie het helemaal opgehouden..

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Het is hier rustig!

@babbel; hoe gaat het nu? Buikpijn al minder?

@Sum: hoe is de situatie met je mams? En hoe gaat het met jou, hubbie en de kindjes??

@GV: alles ok meid? Lekker aan het genieten van je kindje in je buik?

@LBabe: inmiddels al zwanger? Of intussen de medische stap genomen? (Klinkt een beetje bot, is niet zo bedoeld!!!) Hoop gewoon dat je zwanger bent :)

@hier: 2.heeeeeeeeeerlijke dagen gehad met Ties. Ik geniet echt zo enorm van hem! Van z'n ontwikkeling, gewoon zijn persoonlijkheid, het is zo'n lief ventje! Heerlijk!

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    @ Norii: lekker genieten meid, is zo'n leuke leeftijd ook he! Nu, dat vond ik eigenlijk altijd, kon me nooit voorstellen dat het nog leuker werd maar het blijft leuker en leuker worden haha :D Alleen maand drie tot en met maand zes noooooooit meer haha (lees reflux, kma, ...) :p

@ Miis: super goed he van grote broer! (weet niet als zijn naam hier al dan niet getypt mag worden met of zonder puntje dus noem ik hem maar even zo ;) ) Vind je het belangrijk dat hij onmiddellijk snachts zindelijk is ook? Ik zou het even relaxed zo laten. Nu ja, ik heb er nog niet veel ervaring mee hihi

@ Sum: hopelijk blijft het beter en beter gaan met je moeder. Ik duim voor je (en doe ook even iets leuks voor jezelf he dit weekend!).

@ Babbel: alles wel oké met jou? PIjn en een bloeding, ik zou er echt op staan om een echo te krijgen! Voel je je al wat beter? Laat je maar goed verzorgen he dit weekend!

Hier: hoera hoera hoera: W.intertje stapt!!!!!!!!! Zo trots op mn kleine grote man :D :D :D :D :D
    Ook ovulatietesten gekocht vandaag, ga maar eens proberen (zijn de digi van cb, wat duur zeg haha). Zo zou mooi zijn deze ronde, dan zou ik precies uitgerekend zijn op de bday van W! Ochja, eerst nog maar enkele weken geduld uitoefenen hha:D

15. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Feli met Win.ter zijn eerste stapjes Mie! WHOEHOEHOE wat knap!
    Succes met de testen meis!

Babbel hoe issie met jou Nog eiertstok pijn?

Hier gaat het ietsje pietsie nog steeds beter met ma, het is allemaal nog heel fragiel en kwetsbaar en kan zo weer drie stappen terug zijn maar ik vond het fijn om even het gevoel te hebben dat het ietsje beter gaat, dat geeft nu eenmaal ietsjes meer lucht..!
    Nu druk met fotoalbum van de kindjes, ik maak altijd digitale albums per jaar, lekker scrappen online!

16. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    Mie, whoeehoee wat knap!!! oh dat is toch zo leuk heh!
    nee hoor nachtzindelijk hoeft echt nog niet, maar ik wil er gewon op het juiste moment bij zijn hihi...maar we doen rustig aan :)

Norii, ioooh heerlijk heh ik heb dat ook nog zo erg, soms alleen al als ik kijk hoe hij bijv aan het eten is, kan ik zo van genieten..zo'n klein mensje heerlijk smullen en zo netjes eten haha
    Of als ik iets aan hem vraag en hij zo lief en netjes met 2 woorden antword.whaaaa echt super genieten, weet helemaal wat je bedoeld meid!

Sum, oh ben blij vor je, idd al is het een beetje...tis toch iets en geeft toch wat rust!
    leuk albms maken, ik neem het me altijd voo rmaar het komt er nooit van erg heh..

@hier, zo rijles, ff dweilen nog zo...wasje ophangen...vanmiddag komt mn neefje p bezoek, lekker tattoeren :D:D fij weekend ladies

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Mie: joepieeee!!! Wint.ertje kan stappen stappen!!!! Kanp hoor!! :) gefeliciteerd trotse mama!!

@Sum: wat een goed nieuws! Geeft je weer even wat lucht zo aan het begin van het weekend. En idd wat Mie zegt: doe zelf ook even iets leuks, gewoon voor jezelf.

@Miis: tatoeëren?? Ga je een tattoo laten zetten dan? :p

@Hier: vanmorgen korte wandeling gemaakt met Luna & Ties, brrrr wat is het koud! Smeer Ties z'n wangetjes in met vaseline tegen de kou en Luna haar pootjes ook, maar dan als beschermlaagje tegen de pekel. Ze liep donderdag inneens zo mank, bleek de pekel in haar kussentjes (het zachte gedeelte onder de pootjes) te bijten. Zo sneu! Vaseline erop en nergens meer last van! :D

Fijn weekend!!

18. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    tattoe miis????
    wat voor 1?

19. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    nee, meiden, mn tatt wordt bijgewerkt en man heeft er zoveel, dus die krijgt gewoon weer een nieuwe :D
    heel handig een neefje die goed kan tatten hahah

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    :D op die fiets!

Deel Deze Pagina