Hahahahahaha mie !!!! Zo van " ahaaaaa ik snap het". ( ahaaa op die fiets!!!) Haha zal wel nl uitdrukking zijn hihihi
Hahahaha Miis, nee dat is een uitdrukking die wij in België niet gebruiken nee Best grappig Lieve lieve Babbel, ik maak me een beetje zorgen. Jij komt ons forum altijd opvrolijken met leuke verhalen en lieve woorden voor een ander. Alleen willen wij ook graag naar jou luisteren en er voor je zijn. Is alles oké met jou en de baby? Nog pijn/bloedingen gehad? Suikertesten, wanneer krijg je de resultaten? Als het mijn zaken niet zijn zeg je het maar, maar hoe staat manlief er nu tegenover? Hoe gaat het met je twee schatten van kinderen, heb je ze het al verteld? Kleine zus snapt het mss nog niet maar grote broer toch wel? Al verteld aan mensen? Zag op facebook dingen van een babybeurs enzo? Hou je ons op de hoogte? Je lijkt me echt zo'n warme en gezellige vrouw, gek hoeveel sympathie je kan voelen voor iemand die je niet kent. Maar alle gekheid en emoties op een stokje, ik ben best wel een beetje bezorgd om jou!
En natuurlijk niet te vergeten: HIPERDEPIPERDEPIPERDEPIP HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! HAPPY ONE BABBEL!
Wow gaat snel he Sum!! Weet eigenlijk niet wat ik me bij een driejarige moet voorstellen. Wat kan zij dan al allemaal? Wil ze dan zelf al graag een feestje en wil ze dat zelf dan al een beetje regelen of is dat nog te vroeg? Hier geen sneeuwpret vandaag. W.inter heeft koorts... Plots had hij gisterenavond 38°. Weet helemaal niet hoe het komt. Mss van de tandjes die nog altijd aan het doorkomen zijn. Zouden jullie dan naar buiten trekken of niet?
mie, is winter zie, doet hij ziek aan? kids kunnen nl zomaar koorts hebben, maar de griepo gaat wel erg rond! als hij verder in zijn normale doen is etc kun je geewoon met em naar buiten.
@Mie: als hij verder fit is (vrolijk, spelen, goed eten/drinken) kun je best even naar buiten. Koelt m misschien lekker af ik zou alleen niet te lang buiten blijven i.v.m. het lichaampje wat de temperatuur niet goed kan regelen als hij koorts heeft. Maar ff lekker een frisse neus halen kan volgens mij geen kwaad hoor! Babbel, i'm a bit worried.. alles ok met jou en jullie beebje?
Heb nog niet bijgelezen sorry, maar alles is oke hoor. Gisteren was ik jarig dus druk en vandaag een drukke dag gehad Ik kom snel!!!
Hoi meiden, sorry, sorry, sorry! Dat ik er zo weinig ben. Heb het rete druk en x is momenteel niet de makkelijkste...alles behalve eigenlijk. Ze heeft ook heel heftig gereageerd op de men-c/BMR prikken... Hoe is het met jullie? Mie, voel je je al iets beter?
@gv: ik ben mn hele zwangerschap maar 12kg aangekomen. De laatste 2 daarvan was ik voor de bevalling al kwijt! X was 5kg, geen kleine baby, maar wel een heel bescheiden buikje...
inge, is echt de leeftijd > eigen willetje...vond ik de lastigste periode ook omdat ze nog niet alles snappen...hier duurde het van 13 tot 17 mnd dat het allemaal wat lastiger ging...eten slapen verlatingsangst dromen lopen blablabla ook combi van tandjes/kiezen etc sterkte!
och Inge, die periode herken ik ook nog, denk je dat je uit het eerste jaar bent dus het vervelendste te hebben gehad, krijg je nog als toetje richting 1,5 jaar dat gedram, gejengel en gehuil...Athans dat was hier zo, veel boos, zich gewoon boos op de grond gooien, schuimbekkend en wel..Feest! Ik dacht nog dit word nog wat als ze straks 2! is..maar het valt mee, 2 is best goed te doen hahahaha... Hier is het niet luisteren zoooow irritant momenteel, na 3 x NEE toch gewoon doen en `wel` zeggen..Brrr....bozer kun je me soms niet krijgen..haha fijn moederschap...leukste wat er is! ook t zwaarst!
Hey meiden, wat ben ik blij deze reacties te lezen!!! Thnx Vanmiddag het huis uit gevlucht, samen met broertje en szus naar de stad. Was bang dat ik anders m`n geduld ging verliezen met dr. In de auto deed ik dat eigenlijk al. Ging tegen dr te keer...echt niet goed te praten. Resultaat: kind helemaal van slag, over dr toeren, ontroostbaar. Zat ernaast te huilen. Bah, ik voel me af en toe zo'n slechte, incapabele moeder...
Ach Inge, je moet je helemaal niet schuldig voelen meid. Slechte incapabele moeders zouden zich van geen kwaad bewust zijn. Je weet dat dit een uitschuivertje was en dat je dat anders niet doet. Iedereen heeft wel eens zo'n momentje, goed dat je dan de stad bent ingetrokken! Anders even manlief een avondje voor x laten zorgen en even lekker met vriendinnen gaan kletsen of eens naar de sauna ofzo. Ik hoor van veel meiden dat dit geen makkelijke leeftijd is. Zelf moet ik bekennen dat ik het nog wel vind meevallen, als ik terugdenk aan alle gebroken nachten, refluxhuilen, kma krampjes, ... Dan vind ik dit veel beter vol te houden. Al is W. ook een echte deugniet hoor. Zijn leidster in het kdv wordt af en toe gek van hem. Hij is nu in de periode dat hij iedereen imiteert, dus als zij neen zegt doet hij dat gewoon na met een super cute gezichtje haha. Vind het stiekem wel grappig hihi. Babbel, blij dat alles goed is met je. je reageert wel wanneer jij er tijd en zin voor hebt! Hier: GRRRRRRRRRMMMMMBBBBLLLL.... Ik vind mijn ei niet! Heb deze ronde de dure ovutesten van cb gekocht. Dacht dat dit lekker makkelijk ging izjn. Normaal heb ik altijd stipt mijn ei dacht ik, wel ja, volgens de ovutesten nu nog geen ei te bespeuren kan natuurlijk later maar ik vrees er voor. Had op dag 8 van mn cyclus plots precies wat vruchtbaar slijm, ik vrees nu dat dat toch mn ei was. Maar op woensdag natuurlijk niet geklust (ruzie met vl haha) wel op maandag en op donderdag. Voelde gisterenavond ook plots een soort pijntje dat ik altijd rond de innesteling voel (gelijk als ik zwanger ben of niet). vrees dat deze ronde verkloot is. Nuja, ik hoop op morgen gewoon een posi testje... Om gek van te worden. Zou zo leuk zijn he nu, dan ben ik uitgerekend op de bday van W.inter. En ik denk eerlijk gezegd, als het nu niet raak is, het zwanger worden even uit te stellen. Het vraagt zoveel van me en ik wil nog zoveel andere dingen plannen (bvb reis deze zomer). Klinkt dat egoïstisch en heel puberaal?
@mie: lastig hoor die onzekerheid. Ik vind het alleen maar knap en goed van je dat je de grens durft te stellen. Ik kan me goed voorstellen dat je de ruimte even nodig hebt. En als dart voor een reis is, dan is dat toch prima? Je moet doen wat voor jou werkt!
mkie, nee hoor das helemaal niet egoistische, het is juist alle onze wens om een zwangerschap te plannen, jij probeert dat op jou manier ook te doen. Wees je alleen bewust dat je ondanks dat je het wilt een zwangerschap zich niet laat plannen, dat weet je wel he? Inge, om mij heen zie ik ook veel meisjes die deze leeftijd lastiger vinden dan jongens. Hoorde ik ook op de kdv, jongens beginnen later die zijn rond 2 weer veel pittiger vaak (geld niet voor alles en iedereen natuurlijk) maar meisjes kunnen het nog niet goed hebben dat ze zich niet goed duidelijk kunnen maken denk ik...En af en toe een uitschieter is heeel normaal!
inge, ach meid houd de gedachte vast dat het over gaat, en zij het ook niet doet om jouw te pesten, tis net als de pubertijd...er zijn zoveel dingen, ze kunnen zich nog niet goed uiten en qua informatie of nieuwe dingen niet goed verwerken etc...en juist bij jou...mama...daar voelen ze zich het veiligst en dan juist bij ons uiten ze zich zo... Je hebt het vast ook erg druk met werk enz..en dan kun je mss soms minder hebben, maar lieverd geef je zelf niet de schuld...!! sum, grappig ..wat idd ik ervaar het ook zo...vriendinnen met dochters hadden het toen wel stukken zwaarder...want mijn zoontje heeft nog nooit een driftbui of op de grondgooien enz gedaan of gehad.... En idd met 2 jaar begon hij wel iets feller te worden en goed grenzen op te zoeken, maar dat is ook weer over..maar vodn dat niet extra zwaar...hooguit btj vermoeiend hahaha, duizend x hetzelfde zeggen, waarschuwen en rustig blijven Hoe is het met je moeder? Mie, lieverd sowieos het loslaten ( makkelijker gezegd dan gedaan) is natuurlijk prettig...Maar ga jezelf niet gek maken! Hoe gaat het nu, heb je nog erover kunnen praten met iemand? heb je het idee dat je het een plekje kan geven ? knuffel!!! @hier, jongste doet zulke gevaarlijke dingen hahaha jeetje overal aan optrekken maar wel gewoon omvallen op zn hoofd enz..brr hahaha zelfstandig zitten en "echt "kruipen doet ie nog niet...maar hij is nu weer bezig met langs dingen proberen te lopen..nee sorry echt helemaal verkeerde vologrde hahaha... Gaat ook naar 2 dutjes op dit moment, eten gaat super..de nachten minder!! mss tandjes, maar hij wordt nog vaak wakker..geef ook nog soms nachtvoeding... anyway oudste super lief en mega grappig al dat geklets..nou ik bn niet meer afgevallen voel me iets beter, nog wel moe maarja .. Probeer voor mn theorie zo vaak mogelijk te leren, maar is nog best lastig vol te houden hihih