@ Sum: haha dat belooft als jongens pas aan hun twee jaar in actie schieten. Dacht nu dat ik een keertje mazzel had En ik weet inderdaad dacht een zwangerschap zich niet laat plannen hoor sum, dat heb ik de laatste maanden al mogen ondervinden. Maar wil gewoon niet dat ik mezelf voorbij hol als ik voel dat ik het behoorlijk lastig heb. Ml wil graag blijven verder proberen maar ik weet gewoon niet als ik daar op dit moment sterk genoeg voor ben. Drukke job, genieten van W.intertje, het voelt alsof ik nu nog niet genoeg rust heb hoewel ik natuurlijk heel graag een kleintje wil he! Snap je het een klein beetje mijn onsamenhangende gedachten hihi... @ Miis: als jij nu echt niet meer wil afvallen, mag ik dan wat kilo's van mij aan jou geven? hihi zou wel leuk zijn als het zo werkte he! Ik vind mezelf niet te dik hoor maar voor mijn job zou het zoveel makkelijker zijn als ik nog wat kilo's kwijt was. Nuja, ik weiger me uit te hongeren! Jouw zoontjes klinken echt helemaal te gek. Je geniet er precies echt wel van he! Zo moet dat he ! @ Sum: hoe is het met je mama? Hier: oooooojjjaaaa, eisprong is in tha house!!! (lekker marginaal geformuleerd maar ik ben zzzzzooooooooow blij dat ik hem toch nog niet gemist heb!) Ik ga er vandoor, heb namelijk iets leuks te doen haha
hahahaha Mie....de twijfel die rond de eisprong plaats vind is altijd zo herkenbaar..hahaha! Klusze meis! Miis mag ik ook wat kilos bij je kwijt, ik doe zo mijn best maar het rent er nog niet hard af..pfff Hier, heeft dochter die morgen 3!!! word volgens mij een groiespurt ofzo, die eet als een bouwvakker ineens... Herkenbaar??
sum, oh wat een dag morgen weer heh...hihihi het gaat zo hard!!! maar tis wel leuk heh hoe ouder ze worden!! oh zoon heeft idd vaker een groeispurt gehad! Wat betreft die kilo's...die vliegen er straks echt wel af hoor, gewoon doorgaan en vet en suiker zoveel mogelijk vermijden! Komt helemaal goed hoor Mie, nou ben blij voor je hahahahaha is het allemaal gelukt heb je met je benen in de lucht gelegen hahahahahaha, heb ik gedaan bij de oudste hihiih Jij bent ook een gekkie heh, eerst af willen vallen om vervolgens weer een kindje te dragen ahahahahah I geniet idd Mie, mss lijt het soms overdreven maar tis echt zo...voel me zo rijk als ik naar ze kijk en die ontwikkeling vind ik echt een voorrecht om het mee te maken! @hie alles oke!
Haha, klinkt idd gek he om nu eerst nog te willen afvallen om straks weer zwanger te zijn. Maar hoe minder kilo's er nu op de weegschaal staan, hoe langer ik kan blijven dansen. Zwangere danseressen zijn jammer genoeg nog steeds not done... Gisteren idd geklust en met de benen in de lucht gelegen, baat het niet dan schaadt het niet he Deze avond en morgenavond nog maar eens voor de zekerheid en dan maar hopen he Je kleinte ondertussen ook al weer 8 maand Miis! Gaat snel he @ Sum: las dat jij in dit weer ook op de loopband loopt in de sportschool. Ervaar jij dit als moeilijker of makkelijker? Vind het altijd zo moeilijk om mijn snelheid in te stellen, anders hoef je daar helemaal niet aan te denken he
mie, ik vind de snelheid erg lastig, dat maakt dat ik me slechter kan concenteren en het langer duurt voordat je in je flow loopt. Aan de andere kant is het wel fijn dat de ondergrond gelijk is dus minder last van mijn knieen e.d. daarna. Ik loop namelijk het liefst in hetbos. Ik loop via een loopschema en wil straks 10km kunnen lopen. Zit nu nog op 4 km in ongeveer 26 minuten en wil eerst 5 km in 30 min. dus moet mijn pas wat gaan versnellen, heb maar kleine pootjes. Vind t wel erg zwaar, maar ik geniet er ook erg van. Ik kan al veel beter en meer lopen dan eerst. Als ik nu een weekje bijvroobeeld 3 x 8 minuten moet hardlopen dus via dat schema op mijn mp3 dan zijn die eerste 8 minuten zoow voorbij. Terwijl ik begonnen ben met hijgend 2 minuten ofzo hahaha..Dus je merkt snel vooruitgang. Das lekker! En wat ik ook vervelender vind is buiten heb ik minder last van mijn hete rode kop zeg maar, door de wind enzo, nu word mijn gerzicht knalrood en krijg ik minder snel verkoeling hihi.
sum, hihih ja dat is idd echt kut van binenn en buiten! nou dames goed hoor van jullie! ik heb het ff gehad met sporten, 3 hoog wonen is al een hele uitdaging!! ( lees: kind in draagzak+ boodschappen + soms een peuter dat niet wilt traplopen) hahahaha... Maar ik hou wel ect van wandelen, als ik ergens moet zijn wat een uur lopen is, doe ik dat liever als met de tram oid! ja kleintje is alweer 8 mnd..ach ach ach waar blijft de tijd! hij is zo lief! nou anyway, man komt zo thusi met een visje, heerlijk! heb net ff 1,5 uur gekleid met die oudste heb reuze honger haha
wow miis, 1,5 uur kleien..had hij zulk lange concentratie? Die van mij gaat dan allang lopen stieren, smeren etc..pff Enne op 3 hoog met trappen is al elke dag sport!!!!!!!!!! Gaf jij eerder niet les op een sportschool ofzo? Enne miis jou onderschrift: het lijkt net of grote broer sinds 27 maand (dus AL 27 maand dag zindelijk is hahaha)..
haha sum, hij vind kleien geweldig! heb zo'n octopus gekocht met allerlei tools en dat je het erdoor heen kan persen en echt super leuk allemaal..Kan ook van de ene tentakel naar de ander bijv een visje laten springen. ( kruidvat 12 euro ofzo, met 8 potjes klei) Dus was echt heel veel te ontdekken en moest hem ook laten stoppen. De regel is als broertje wakker is mag er niet gekleid worden, ivm losse kruimels op de grond want dat is heeuuull gevaarlijk voor broertje hihihi, dus hij vind dat dan ook erg haha. ja ik gaf streetdance en zumba ! heerlijk had een super conditie en nu ik ben afgevallen zie i echt nog duidelijk mn buikspieren, dus wat dat betreft ben ik al blij hahahahaha
Lieve meiden ik heb n topecho gehad! Kloppend hartje gezien en gehoord! Ben 2 dg vooruit , geen gekke dingen in mijn eierstok. Heerlijk! Goed gesprek gehad met de VK ook. Dus ben heel blij! Ik kom vanaaf bijlezen!
GEFELICITEERD BABBEL!!!!!!!!!!! WHOEHOE! 7,5 week moooi man! Wat is de DO date? Fijn dat alles goed is meis! Hoe voel je je? Loop je op wolken? hihi.. Hier druk druk druk met versieren van t huis voor morgen! Gejellie!
JAJAJAJAJAJAJAJ GEFELICITEERD BABBEL! Leuk dat alles goed was. En idd, wanneer is de voorziene bevallingsdatum? Hoe ga je het nu eigenlijk regelen met je school/opleiding?
@Sum: Gefeli met je grote meid! @BB: Gefeli met de top echo! @Hier: Drama, moe, gesloopt, geen zin meer in de strijd, op het punt om mijn geduld te verliezen....zucht...het is een fase, het is een fase, het is een fase... Probeer al een week lang een afspraak te maken bij de osteopaat voor X, maar omdat die &*^$%^&* alleen tot half 1 bereikbaar zijn nog niet gelukt. Aangezien sommige mensen gewoon werken en pas om half 1 pauze hebben is dat echt een K*T tijd. Zucht...morgen maar weer een poging. *ben er klaar mee*
inge, probeer dingen waar jij je druk om maakt te relatieveren..en echt de vraag te stellen HOE erg is het eigenlijk... ik zeg maar wat..wilt ze niet op het fruit moment eten...nou dan niet..leg het schaaltje op een tafeltje en laat haar vanzelf maar etenn.... Wil ze even geen luier verschoond hebben ( en het is geen poep) nou dan niet...doe het later... geef max 2 keuzes en probeer zelf vroeg te slapen!! ...tis een lastige fase maar jullie komen er door heen vergeet niet dat ze het niet doet om jou te pesten, maar dat zij er net zo goed door heen moet. Zet desnoods es een extra x een dvdtje op als zij dara even rustig van wordt of om rust te creeeren... Sterkte!!! ( mss heb je er nisk aan of is niks van toepassing, maar denk ff mee) echt kut idd die tijden....eventueel bij een ander gaan??
@Miis: Ik laat het idd zo veel mogelijk los. Het niet willen eten e.d. zit me ook niet dwars. Het is meer het gekerm, gedram, de driftbuien, ze doet mij pijn (knijpen enzo), alleen maar opgetilt willen worden enz enz Thnx voor het meedenken
ja ik begrijp het! tis ook zo lastig op die leeftijd kunnen ze nog niet ehct goed verwoorden of kun je nog niet goed afleiden met een bepaalde activiteit... Bij mijn zoontje als hij nu mekkert of zeurt, dan zeg ik gewoon, jongeman, ga je zeuren? daar houdt mama niet van, kom op..even rustig doen nou...Zo trouwens, heeft mama al verteld dat ik net een vliegtuig zag...en dan hupp rent ie naar het raam..en is het over...(ikzeg maar ff wat) Soms gaat ie door en dan zet ik hem neer op een stoel of bank...Kijk me aan in mn ogen, dit gedrag vind mama niet goed...even rustig worden nu...dit of dat mag niet, helaas...ik wete het het is jammer... maar weet je wat je wel mag??? ..blablabla... Of als hij echt door gaat, dan wordt ik echt streng, en praat dan ook streng enz dat ie nu moet luisteren naar mij, dit of dat kan niet, het is gevaarlijk dara krijg je pijn van en zo doorzeuren mag al helemaal niet...dan vraag k, heb je mij gehoord ...wat zeg je? en moet hij ja mama zeggen..terwijl hij me aan kijkt, Dan weet ie dat het echt is en houd hij op...Maar dat is met deze leeftijd... En op leeftidj van X, dee dik hem waar dan ook zitten op de billen...aankijken in de ogen, en heel streng praten en heel boos kijken. Naderhand hoefde het niet zo erg meer, omdat ie steeds beter ging luisteren of het ging begrijpen. Maar toen idd heb ik echt politioeagentje gespeeld...wordt je echt moe van idd, maar tis voor een goed doel HAHAHA :d