2011 zwanger willen worden clubje, DEEL 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mie, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    En OMG, wat een lang bericht, sorry hoor :D:):D

2. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    mie, hahahaha schat symptonen nu al?? schrijf gewoon alles op wat je opvalt..en als sommige dingen nou erger worden ind e buurt van je nod kun je mss es gaan testen!!!
    Maar ik vidn het altijd erg moeilijk naar dat soort dingen te kijken, aangezien een lichaam soms zulke rare dingen en reacties geeft! in beide gevallen zegmaar...ik heb in elk geval echt pas een paar dgn voor nod wat gevoeld en dan nog viel het me niet op, maar was het achteraf, dat ikd acht ooohhh dus dat was het!
    Lekker zo druk op je werk, ook fijn voor jezelf! die vermoeidheid erbij ! w wat minder goed in de nacht, zouden het kiesjes kunnen zijn? of gewoon de leeftijd kan natuurlijk ook!
    Nou wat jij zegt we hebben in totaal 3x een phillips gehad ( man en ik beide apart, die we beide 5-7 jaar gebruikt hebben en toen samen een nieuwe gekocht 2 jaar terug, maar die viel dus helemaal uit elkaar helemaal lam, aan alle kanten..vond het erg en niet verwacht!! dus vandaar nu es gekeken naar een ander merk!

@hier, alles goed!

3. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Wij gebruiken (nouja man) de stofzuioger te vaak voor klussen...daar gaan ze kapot van! (gruis enzo)
    dus nu in de aanbieding een zakloze bij de hema...geen idee of t was is ena nder kopen we volgend jara een nieuwe....hahaha! De eerste keer stofzuigen beviel ons wel :)

Hier heel decadent we hebben nu een schoonmaakster die om de week een ochtend komt poetsen, de ene week de boven verdieping, de andere week de beneden erdieping! Ik ben dr helemaaaal blij mee :) YES!

Gaan jullie nog op zomervakantie? If yes waarheen??
    Hier aant zoeken naar kroatie of italie...lekker warm ;)

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, ideaal zeker als een boven en beneden hebt!
    Mn moeder heeft ook een zakloze, maar ze moet de filter wel vaak wassen! vandaa dat wij er nooit voor hadden gekozen

Nee geen vakantie hier, wel allerlei dingetjes doen enz!

5. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Haha, stofzuigerpraat, leuk :D

@ Sum: jaaaaaaaa vakantie!!!! Ik reis echt enorm graag en ik kijk er dan ook al echt naar uit. Alleen is ml eerder een thuisblijver. Vorig jaar Barcelona gedaan nu zijn we nog aan het twijfelen. Heb jij tips wat leuk is en je mss al eerder hebt gedaan?

6. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    niet echt tips voor met kinderren, hoor wel dat Aruba geweldig is met jonge kinderen.. Ben er nog niet geweest dus geen idee.
    Spanje vond ik niks, vind het eten vaak tegenvallen...
    Belgie en Frankrijk zijn wel goed te doen en Nederland natuurlijk hihi...
    Ik zou ook nog wel naar t noorden willen, finland, ijsland, Noorwegen en zweden enzo...

7. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Aruba? Klinkt interessant! Maar dan echt tussen de locals of een all inclusive formule? Daar ben ik niet zo voor te vinden. Ga het wel eens bekijken. Waar houden jullie dan van? Camping, all inclusive, strand, citytrip, ...?

8. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    gran canaria echt kindvriendelijk, ook leuk..relaxte resorts..

9. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Zouden jullie me mss een pleziertje willen doen? Op mijn facebookpagina, op mn tijdslijn staat een foto van de voetjes van W. Ik doe mee aan een wedstrijdje, heel stom hoor want het gaat over lederen slofjes van mss vijftien euro. Maar eenmaal meegedaan wil ik dus echt winnen haha :D Competitiebeest...
    Zouden jullie op de foto willen klikken en dan liken? (dus echt wel eerst op de foto anders lukt het niet) THX :D:D:D

Net naar het winkelcentrum geweest met W, de lieverd was zo flink! Alleen af en toe een stukje banaan of bekertje water gegeven om hem zoet te houden... Nuja, ik kan ook niet teveel verwachten he ;)
    Kostuums gekocht voor de voorstelling, mooi jurkje voor mezelf om op het podium te groeten na de voorstelling en een lekker warme en zachte pyjama om na de drukke tijden uit te rusten :D Mezelf dus lekker verwend, nu maar weer gaan sparen.

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Godver! Heel verhaal getytp... ALLES WEG! :( *snik..

11. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Ja helaas wel, maar ja dat had ik wel verwacht ;)

oooh leuk leuk, heb je genoten en is de traktatie gelukt?

Inge: Oooh hahaha wat een chagrijn!!!!! Ja ik snapte de deurstop wel, maar ik kan me voorstellen dat het niet meteen doordringt indd. Is ook logisch dat je aan zo'n stop denkt die de deur openhoudt ofzo haha :D
    Maar het is wel jammer dat zo'n chagrijn t vergalt voor jullie. Ik zeg: Klacht indienen en vrijkaartjes scoren!! :D:D;)
    zielig voor x zeg alweer ziekjes :(

Hahahahah Miis jij blij met je zuiger :D:D Ik heb al 13 jaar een philips stofzuiger en die leeft nog altijd :D

Mie: Klinkt gaaaaaaaaaf!! Ben zoooo jaloers op jouw danscarrière dat was vroeger een droom van me :D
    Ja hoor kans genoeg!!! Bij zoonlief maar 1 x geschoten die maand en toch raak :p
    HAHAHAHAHAHA wat ben je toch een heerlijk ding met je kwaaltjes en uitleg hiiii :p Ik hoop t voor je meid!!
    Italië is ook fijn met kindjes. Ik ben wel echt van camperen :D Maar manlief meer van de bungalows hahaha
    En natuurlijk heb ik geliked!!

Norii: Balen meid :(

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Poging 15986 pfff..

@Sum: hoe vond grote zus het om te trakteren? Alles in de smaak gevallen? :)

@Mie: wij gaan naar Turkije! De keuze is gisteren gemaakt, haha!
    All inclusive, i love it!
    Luna gaat een weekje naar de hondentrainer, die past op max 4 hondjes, gewoon bij haar thuis en heeft daarnaast ook uitlaatservice, echt een weekje vakantie dus ook voor Luna :D

@miis: wij hebben 2 stofzuigers. 1 boven, 1 beneden. Boven een Bosch, beneden een Philips. Mijn voorkeur gaat uit naar Bosch. Perfect apparaat! :)

13. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    hey meiden,

hjad ik al vrteld dat mijn mdr weer thuis is, hoeraaa! Helemaal blij! Nog wel veel geregel en gezorg maar ze is weer thuis! whooehooe

De traktatie van meisje vielen erg ind e smaak! hihi ze waren ook leuk gemaakt..alle leidsters gaven me complimenten: ow wat leuk gemaakt zeg...(dankje)....zo simpel...maar toch zo leuk! hihi,,,

btw we zijn echt eens telletje mutsen eigen;lijk: beetje gesprekken houden over stofzuigers,....hahaha!

Ik loop hard he, via zon schematje, morgen moet ik de 5km in een half uur..ik scheit em nu al! zou ik dat al wel kunnen??? Vind t veel te spannend.. (zenuwachgtig...)

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Sum: wat goed! gefeliciteerd! mams weer lekker thuis! :D:D

@hier: Ties gaat steeds meer pogingen doen tot zelf stappen. Lach me suf! hihi :D
    Zittie op zn knietjes en zijn handjes, huppa kontje de lucht in! Wat een komisch gezicht! hahaha!! :D

15. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik weet even niet meer wat te doen behalve huilen...
    Winter heeft nu al zo'n drietal weken koorts, ik dacht steeds tjah dat zijn die kiezen he... Maar vanmorgen had hij nu plots 39,5 en dat vond ik nu echt wel te veel.
    Ging er mee naar de ka en kreeg daar na een onderzoek te horen dat zijn milt toch wel behoorlijk vergroot is. Kreeg verder weinig uitleg, er werd bloed afgenomen, urine opgevangen, slijmpje uit de keel en de neus gehaald en kreeg de mededeling dat ik morgen tussen 17u en 19u mocht terugbellen en dat er dan een nieuwe afspraak zou gemaakt worden adhv de resultaten.
    Natuurlijk was ik nieuwsgierig en ging ik googelen terwijl ik dat natuurlijk beter niet zou doen en dat ook weet..
    Kwam ik natuurlijk de meest verschrikkelijke dingen tegen, ben ik nu doodsbang en kan ik niet stoppen met huilen omdat ik bang ben dat er iets is met mijn kleine mannetje...

16. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    aaah mie wat eng en vervelend! Vanavond mag je dus terug bellen, even kiezen op elkaar en duimen voor goed nieuws dus!
    Denk een je en sterkte! ook voor arme W.inter!

17. Babbelbol

Babbelbol Fanatiek lid

17 jan 2012
    4.226
    0
    0
    Oh lieve Mie wat akelig meissie :( arme jij en arme W :( Heel veel sterkte liefie en niet meer googelen hoor liefie, het hoeft dat allemaal niet te zijn. Maar ja makkelijk gezegd ;) :( Dikke knuffel liefie ♥♥♥

Sum: Wat heerlijk meid!!! En wat fijn van de traktaties!

Norii: Lekker vooruitzicht!! En knappe Ties!!!!

18. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    ah Mie, meid wat schrikken!!!!! googlen is idd niet verstanig, al snap ik dat je het hebt gedaan, dat zou ik ook doen..maar probeer het los te laten en positief te denken!!! ik duim mee op goede uitslagen! beterschap!!!!!!!! sterkte!

sum, hoera!! ofh wat fijn zeg!!!!! hopelijk knapt ze snel op!
    Leuk dat je die complimentjes kreeg, haha heb je het toch niet voor niets gedaan hihihi goe bezig met het lopen ;)

Norii, oh dat is idd echt zo grappig heh, zo lekker stuntelig en wiebelig...maar oh zo knap!

@hier, alles goed! man heeft gister eindelijk na altijd alles verschuiven, een paar klusjes in huis gedaan, ben gelijk blij..gelijk minder irritaties.. ( echt domme simpele dingen, tochstrip, plankje in keukenkastje, lampjes, dozen naar de kelder etc etc etc) Man zegt altijd Ja is zo gedaan ...zo van het is zo snel gedaan het kan mogen ook..maar die morgen kan soms maanden duren! haha echt super irritant, maargoed its done :D

19. sumshine

sumshine Fanatiek lid

5 jan 2011
    3.063
    0
    0
    Mie: weet je al meer??? En En EN....
    We leven mee!

Miis, heerlijk die klusjes! daar hik ik hier ook zo tegen aan, ik heb net een lijstje gemaakt en opgehongen, zo kan hij afkruizen wat er gedaan is en moet worden gedaan en houd je er zicht op!

Hier: YES! de 5km gehaald, makkie zels! Nu door trainen voor de 10km! Ben zo trots op mijzelf he?! Heb t maar mooi ff geflikt!

20. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    sum, super!!! heel goed van je!
    Hahah leuk zo'n lijstje als ik dat doe, nou dan hangt ie er over ene jaar nog...ik moet dus duizend x zeggen en heel geirriteerd ook..dat werkt het beste :D:D:D

Deel Deze Pagina