Hoi dames, Thanks!! We moeten 26 feb naar het ziekenhuis. Ik zal het eea uit de doeken doen in mijn weblog hier. Anders rain ik on everybody's parade hier en dat wil ik niet. @Mie: van harte gefeliciteerd!!! ik kan me voorstellen dat het wachten enorm lang duurt. Hoop dat je wat leuke dingen kan plannen zodat de tijd een beetje opschiet. Voor de andere dames: zwaai en geniet!!!! Liefs!!!
LB: ik reageerde reeds op je weblog maar wil je toch hier ook nog eens zeggen dat jij toch ook nog steeds je verhaal kwijt kan hier! Doe hier je verhaal, spuug het er allemaal uit, ik denk dat ik voor iedereen kan spreken als ik zeg dat wij allemaal erg met je meeleven! @ IngeG: wat knap van X! Maar ik lag onlangs in een boekje dat je er beter neit te snel mee kunt beginnen. Wat denk jij er van? @ Sum: oeh gezellig drie kids samen!!! Maar klinkt ook wel een beetje druk hihi. Jammer van ml, vrewen hem maar een beetje extra, soms hebben ze dat toch nodig he die mannen @ Miis: klinkt als een gezellige avond met je nichtjes, enjoy! Wat snel van je jongste zeg, maar klinkt ook reuze gevaarlijk haha! En de oudste klinkt echt als een lieverd, helemaal getroffen jij zeg Oeh, manlief komt thuis met avondeten (frietjes van de frituur of patat zoals jullie zeggen vermoed ik haha ) Je bent zwanger of je bent het niet... Ik kom snel meer reageren
@mie: ik zou niet weten waarom je er niet jong mee kan beginnen. Vroeger waren kinderen veel jonger zindelijk. Maar goed, we pushen niets, alles gaat sprekende wijs. Na het avondeten meteen op het potje. Wij ernaast op de grond en dan liedjes zingen, boekje lezen, spelletjes doen, met speelgoed spelen...als ze eraf wil, gaat ze eraf. Van de 4x nu al 2x een plasje gedaan! Ik gebruik het boekje'zindelijk maken is kinderspel'
inge, ja harstikke goed dat zij het ook gelijk oppakt...niet ieder kindje doet dat...en idd vroeger ging het anders.. Maar mijn ouste had totaal geen interesse in dat soort dingen, was erg met andere dingen bezig! maar tis idd super dat je gelijk kan inspelen op haar interesse daarin, dan kan het veel sneller gaa gelijk1 Sum, ja precies wat jijz egt, eigenlijk te jong hier voor..hij moet eerst nog normaal gaan kruipen en zelfstandig in zit gaan...maar dat slaat ie op dit moment dus over! LB, nee meid doe JUIST je verhaal hier, wij zijn er voor je!! we wijn met zn alle hier gestart! en we denken echt veel aan je!!! @hier, nou mn nichtjes zijn net weg lekker veel wijn gedronken haha..nu naar bedje truste xx
Sorry, eventjes egobericht. Ja, ik heb officieel mijn eerste knaltest!!! Kv2v5 knalpositief, even donker als de controlestreep. CB digi nu 3+ terwijl het maandag nog op 1-2 stond. Op zich positief zou je denken maar dan begin ik weer te twijfelen. Is mijn hcg nu niet te snel aan het stijgen? Want dat zou dan weer kunnen wijzen op een nieuwe molazwangerschap... En heb sinds gisteren precies opnieuw wat buikgriep en dat had ik bij mn molazw ook. Heel dom toeval hoor, maar ik maak me toch al opnieuw zorgen... Ging vrijdag iets drinken en dansen met een vriendin. Hadden dat afgesproken voor ik zw was. Ben uiteindelijk na een halfuur het danscafé uitgelopen. Had ergens gelezen dat trillingen slecht zijn voor de zwangerschap in het begin en de bass stond nogal luid... overbezorgd en ontoerekeningsvatbaar volgens mij haha
aaah arme Mie, die onzekerheid± KNUFFEL MEIS! Lb, we denken aan je! Ikw eet niet waar je weblog staat dus kan het niet lezen maar ik heb wel een vermoeden hoe lastig en oneerlijk het voelt! Wat ik je wil meegeven is dat we bijna llemaal de een echt medische, de ander iets minder medische en de ander helemaal niet medische maar het zelfde hebben gedeeld± de wens voor een kind en de onzekerheid over of en hoe die komen gaat..! Ik hoop dat je dus nog steeds wilt meeschrijven hier en ook gewoon je boosheid, verdriet oid kunt komen uiten! knuffel!! miis, weldone, geen kater dus! Hier eindelijk onder het psycholigische gewicht he he, doe ik zo hard mijn best voor! Eindelijk een halve kilo eronder! Ik schommelde de hele tijd! En dat terwijl we gisteren patat hadden gegeten! hahaha!!! Manlief gister goed gesprek mee gehad, ook even verteld hoe de vork in de steel zit en dat hij een manier moet gaan vinden om niet zo perfectionisch te doen etc. Hij lijkt een knop te hebben omgezet want hij is vandaag veel relaxter!!
sum oh goed!! en fijn van je man...vasthouden zou ik zeggen! Mie, ach meis ik heb met je te doen. Wat betreft trillingen, dat geldt meer zo rond 16-20 wkn wnat dan is het gehoor ontwikkelt enz en dan is het niet prettig voor babietjes, kunnen ze onrustig van worden.. Maar verder blijf aub doen wat je doet gewoon....anders kom je die hele 9 mnd niet eens door..ook gewoon vertrouwen hebben schat! en genieten! gefeliciteerd met je knaltest, daar houden we van!!!
@mie: niet zo paniekerig doen hoor, dát. is niet goed voor jou en je beebje. RELAX meid! @Xaar en GV: alles ok met jullie? @Babbel: toch geslaagd voor stappers voor kleine M.? @hier: gisteren kindercarnaval gevierd, was echt zó leuk! Ties vond het prachtig, alle slingers, de muziek, de lichtjes en natuurlijk de kindjes. Het was 1 groot feest voor onze Ties Piraat
hihi nori wat cute Ties piraat, schip ahoi babbel wat voor schoentjes zijn t geworden? hier t hele weekend een loge van 2jaar erbij...Best druk 1 van 3, 1 van 2 en een baby..WaT knap van mensen die dat hebben en of willen...Mij niet gezien (zo kort op elkaar) zowizo merk je dat je nu met drie kinderen veel strakker moet plannen! haha..
@ Sum: Woehoew Sum, onder je gewicht! Goed zo meid! En idd drie kids, lijkt me slopend haha! En alweer je laatste week verlof, hoelang ben je dan thuis geweest? Gaat zo snel zeg! @ Norii: prachtig zeg! Schattig knulletje! Carnaval wordt precies wel goed gevierd he zeg bij jullie. Hier wordt dat bijna niet gedaan. @ Babbel: hoe gaat het met jou meid? Schoentjes gevonden voor je meid dan? Hier: so far so good, geen bloed geeft ... Ga straks toch even bellen naar de gyn voor een vroegere afspraak. Moest ze me dat maar niet beloven hihi
Net naar de gyn gebeld. De receptioniste was vergeten mn dossier te bekijken bij het maken van de afspraak. Ik mag idd een vroegere echo op 25 februari wanneer ik net geen 7w ben. Ze bleef haar maar verontschuldigen maar ik was helemaal niet kwaad, al lang blij dat ik eerder eens een kijkje mag nemen . Ik weet dat het nog geen zekerheid is maar het is toch al een kleine geruststelling mocht het dan goed zijn!
Babbel, jij mocht vandaag voor de tweede echo toch? Hou je ons wel op de hoogte? Ik kijk heel graag met je mee naar het ongetwijfeld mooie plaatje! Hoe gaat het nu met je vader? Is alles goed gelukt?
mie, ohh nou is dat even mooi! krijg je toch nog eerder een eco! heel fijn voor je! norii, ahhhhh wat cute, vind dat ie echt steeds meer op je gaat lijken! sum zo nou id dat lijkt me ook niet leuk voor de kindjes eerlijk gezegd, als je ze zo dicht acter elkaar hebt gewild... Aan de andere kant, eerste 6 jaar topenjaren maarja, daarna super leuk denk ik dan!